Oletko koskaan hylännyt jotain miestä ulkonäöllisestä syystä?
Mies oli muuten komea, mutta en vain päässyt yli siitä että sen takapuoli oli niin leveä. Siis kuin ladonovi. Sitten se puhui Tunteista ja tuoksuista-saippusarjasta ja kyseli minkälaisia hiustuotteita käytän jne. Olenko pinnallinen?
Kommentit (102)
Voi herran jestas. Jos miehet tekee tuota naisille ihan koko ajan, siis syrjivät ulkonäöllisestä syystä. Niin miksi naiset eivät voisi tehdä samaa miesten suhteen? Tasa-arvo kunniaan. Vai pitäisikö naisten olla niin kilttejä ja tossun alla, että eivät "saisi" hylätä ketään miestä niinkin pinnallisista syistä kuin ulkonäkö? Sitäpaitsi tää oli jonkun miehen aloittama aloitus, selvästi.
En ole edes alkanut suhteeseen miehen kanssa, joka ei viehätä ulkoisesti ja sisäisesti. Jos on jokin juttu ollut, joka häiritsee jo alussa niin ei ensitreffejä pidemmälle olla edetty. Yleensä syy on liittynyt miehen käytökseen ja luonteeseen. Seurustelen nykyään miehen kanssa, jolla on pari pientä ulkonäöllistä juttua, joista en pidä, mutta kukaan ei ole täydellinen niin olen hyväksynyt ne jutut.
No hylännyt siinä mielessä etten lähtenyt edes treffeille. Tykkään hoikista miehistä, ja kerran minua pyysi ulos 180cm/n. 140kg. Lähes kaikki ylipaino vatsassa... Lisäksi hänellä oli yli viivottimen mittainen pujoparta, joka nyt on vaan itselleni täysi hirvitys. Luonteeltaan hän oli oikein mukava, eli kyllä, täysin ulkonäön vuoksi torjuin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hylkäämisellä tässä tarkoitetaan? Suhteeseen en ole koskaan alkanut miehen kanssa, jonka ulkonäkö ei miellytä, mutta pakkeja olen antanut ihan puhtaasti ulkonäön takia. Ja usein se onkin ollut ainoa syy.
Ihan samaa olin tulossa kommentoimaan, että jos olen jo mieheen ihastunut niin ei se sen jälkeen ulkonäköön enää kosahda, mutta tottakai ulkonäkö on oleellinen asia kiinnostuksen heräämisessä.
Yleensä se on se tärkein asia kiinnostuksen heräämisessä, jos ihminen on ennalta tuntematon. Ja vaikka olisi tuttukin, jonka tietää tosi ihanaksi persoonaksi, ihastumista ei pääse tapahtumaan mikäli ulkonäkö ei miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat selvästi pinnallisempi sukupuoli..
Siksi ne tuunaakin itseään peilin edessä niin kauan aina.
Onko miehillä ennen ollut isoja takapuolia? Onko tämä jokin hormonin aiheuttama nykyaikana?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on miehessä huonompi piirre, iso roikkuva maha vai leveä perse/kapeat hartiat?
Molemmat.
Olen monesti, en voi sille mitään että miehen epäviehättävyys ei sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Päivän hauskin vitsi.
No siis en tiedä onko pelkkä ulkonäkö mutta mulla oli 90-luvulla eräs tuttu mies, joka jallitti muutaman vuoden meikäläistä. Ihan kiva mies, huumorintaju oli loistava, hauskaa seuraa mutta kun jotenkin ei ollut sitä kemiaa ja mietin kyllä, että johtuiko ulkonäöstä sitten. Siis aika perisuomalainen mies, mahaa ja tukka lähti jo kaksikymppisenä. Nyt eroni jälkeen sama mies ollut yhteyksissä ja kuinka hän haluaisi uuden tilaisuuden mutta kun homma ei vaan lähde. Nyt miehellä vielä painoa sellaiset 30kg ylimääräistä. Ei pitäisi katsoa ulkonäköä mutta kun jokin puuttuu ja toista ei koe haluttavana niin minkäs sille mahtaa?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusteluita?
Milloin viimeksi näit, kun mies jätti naisen jonkun yhden ulkonäköjutun takia, kuten väärän muotoiset hartiat?
Vierailija kirjoitti:
No siis en tiedä onko pelkkä ulkonäkö mutta mulla oli 90-luvulla eräs tuttu mies, joka jallitti muutaman vuoden meikäläistä. Ihan kiva mies, huumorintaju oli loistava, hauskaa seuraa mutta kun jotenkin ei ollut sitä kemiaa ja mietin kyllä, että johtuiko ulkonäöstä sitten. Siis aika perisuomalainen mies, mahaa ja tukka lähti jo kaksikymppisenä. Nyt eroni jälkeen sama mies ollut yhteyksissä ja kuinka hän haluaisi uuden tilaisuuden mutta kun homma ei vaan lähde. Nyt miehellä vielä painoa sellaiset 30kg ylimääräistä. Ei pitäisi katsoa ulkonäköä mutta kun jokin puuttuu ja toista ei koe haluttavana niin minkäs sille mahtaa?!
Lisään tähän vielä, että mulla oli tässä eron jälkeen yksi mies, johon ihastuin todella paljon ja hänelläkin oli mahaa ja hiukan hiuksiakin lähti mutta voi jestas mikä kemia niin sängyssä kuin muutenkin. Hommasta ei tullut mitään ja vieläkin harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo. Mies oli melkein kalju vaikka oli vähän yli 30. Oli myös saman pituinen kuin minä 163cm. Jos olisi ollut edes 5 cm pidempi ja ei kaljuuntuva niin....
En vaan sytyttänyt seksuaalisesti.
Sori siitä. :(
Tässä rehellinen vastaus kaikille miehille jotka kysyy "haittaako hiustenlähtö".
Ja on täysin normaalia olla jo 30v kalju.
Se salkkarien näyttelijä oli kalju jo 20v..
Minä tykkään kaljuista. Oma mies täysin kalju, hiukset alkoi lähtemään hänellä joskus 24v. Näyttää itse asiassa paremmalta kaljuna.
Se on vähän surullista jos joku on selvästi kaljuuntunut ja koittaa jollain haituvilla sitä peitellä, kaikki pois sitten vaan saman tien!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusteluita?
Milloin viimeksi näit, kun mies jätti naisen jonkun yhden ulkonäköjutun takia, kuten väärän muotoiset hartiat?
Suurin osa ketjuun vastanneista on todennut, että ulkonäöllä on merkitystä siihen, kenestä kiinnostuu. Ei että olisivat ensin kiinnostuneet ja ihastuneet ja sitten jättäneet väärän muotoisten hartioiden takia.
Ihan yhtä lailla miehet kiinnostuvat naisista ulkonäön perusteella ja kohtaavat/näkevät päivittäin kymmeniä naisia, jotka eivät herätä kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Onko miehillä ennen ollut isoja takapuolia? Onko tämä jokin hormonin aiheuttama nykyaikana?
Tutkijoiden mukaan sitä esiintyi jo muinoin, mutta ainakin tässä tapauksessa syy oli ilmeisesti sisäsiittoisuus:
https://pyxis.nymag.com/v1/imgs/958/ab1/c4329a7ba1283111bae684598da7722…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusteluita?
Suurin osa ketjuun vastanneista on todennut, että ulkonäöllä on merkitystä siihen, kenestä kiinnostuu. Ei että olisivat ensin kiinnostuneet ja ihastuneet ja sitten jättäneet väärän muotoisten hartioiden takia.
Ihan yhtä lailla miehet kiinnostuvat naisista ulkonäön perusteella ja kohtaavat/näkevät päivittäin kymmeniä naisia, jotka eivät herätä kiinnostusta.
Lisään vielä, että nimenomaan tämän palstan miehet ovat niitä, jotka kertovat kuinka heille ei kelpaisi edes nainen, jolla on "outie". Eli hylkäisivät yhden ulkonäköjutun takia, jos joskus edes pääsisivät sen näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusteluita?
Siis oliko tämä joku vitsi? Tissit, perse, jalat, vatsa, käsivarret, hiusten pituus tai väri, kasvot, pituus/lyhyys ovat kaikki yleisiä syitä miksi joku mies ei kiinnostu jostain naisesta eikä juttu edes ala.
Minua on ystävällisesti informoitu että tissini ovat liian suuret ja perse liian pieni jotta mies voisi kiinnostua seksuallisesti. Olisi kuulemma pitänyt olla toisinpäin.
Hävettää tunnustaa, mutta häiritsevän kokoiset ja kunnolla riippuvat miestissit suurilla hailakanvärisillä ja kauttaaltaan koholla olleilla nänneillä oli kyllä minulle aivan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusteluita?
Naiset ei taas kelpaa jos on epänaisellisia piirteitä; leveät hartiat, liian pitkä (tämä nyt vaan on usein), ei tarpeeksi nätit kasvot; 'miehekkäät kasvonpiirteet, ylipaino, hiusmalli ja väri, pukeutuminen....
Kaljapullohartiat.