Miksi nainen sanoo että mikään ei ole vialla, vaikka oikeasti on?
Niin, miksi nainen mököttää ja kun kysyy, että onko jokin vialla, niin vastaus on "ei". Silti se paistaa kilomerin päähän, että jokin vaivaa. Miksi se pitää valehdella eikä voi sanoa suoraan?
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin samaa pelleilyä erään naisen kohdalla, tein jotain väärin ja tämä sitten teeskenteli koko päivän että on sairas, huono olo yms. kunnes illalla tai seuraavana päivänä räjähti möykkäämään siitä mitä tein. Tuosta kaavasta alkoi tietämään, että jahas oon taas mokannut jotain kun muija kipeenä. Miksei voi vaan heti sanoa.
Oli niin järkyttynyt pettämisestäsi tai muusta perseilystäsi, että oli suorastaan fyysisesti sairas, ja sinä vain viattomasti ihmettelit että "miksei voi vaan sanoa"?
Vierailija kirjoitti:
Ei halua puhua asiasta, tai ei (vielä) kykene puhumaan.
Ja sisäinen märehtiminen ja asian lykkääminen varmasti hirveästi auttaa.
Minun exä oli tällainen :D :D Iso miehekäs mies ja käyttäytyy noin... Siitä näki milloin on joku mielenpäällä ja mököttää ja on hiljainen ja sitten illalla räjähtää.
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset ne aina valittamassa, kun miehet ei kykene keskustelemaan ongelmista suhteessa...
Nainen toivoo että tajuaisit itse miten oli paskamainen ja pyytäisit anteeksi. Sitten se on ärsyttävää jos mies ei edes tajua että oli m*lkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sisäinen märehtiminen ja asian lykkääminen varmasti hirveästi auttaa.
Jos ei kykene puhumaan, niin silloin ei kykene, ennen kuin on käsitellyt asiaa itsekseen. Mikä siinä on niin mahdotonta ymmärtää?
Nainen ei välttämättä itsekään osaa eritellä, mikä on vialla. Tai uskalla. Tai halua. Ei se todennäköisesti valehtelua ole.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei välttämättä itsekään osaa eritellä, mikä on vialla. Tai uskalla. Tai halua. Ei se todennäköisesti valehtelua ole.
Tuon nyt jo voi ymmärtää. Naiset kun tyhmiä ovat.
Jos ap olisi turvallinen ja hyväkäytöksinen, nainen kyllä uskaltaisi puhua.
Ap, tuo on omaa syytäsi kun et ole luotettava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin samaa pelleilyä erään naisen kohdalla, tein jotain väärin ja tämä sitten teeskenteli koko päivän että on sairas, huono olo yms. kunnes illalla tai seuraavana päivänä räjähti möykkäämään siitä mitä tein. Tuosta kaavasta alkoi tietämään, että jahas oon taas mokannut jotain kun muija kipeenä. Miksei voi vaan heti sanoa.
Oli niin järkyttynyt pettämisestäsi tai muusta perseilystäsi, että oli suorastaan fyysisesti sairas, ja sinä vain viattomasti ihmettelit että "miksei voi vaan sanoa"?
No ei, ei mitään tuollaista mitä itse olet kokenut ja purat nyt selvästi patoutumiasi. Vaan ihan oikeasti mitättömiä juttuja tyyliin unohdin vessanpöntön rinkulan ylös.
Jos on ollut huono päivä ja yleisesti vituttaa, niin en kyllä jaksa alkaa avautumaan, vaan haluan olla rauhassa. Se toisen tivaaminen ei ainakaan auta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset ne aina valittamassa, kun miehet ei kykene keskustelemaan ongelmista suhteessa...
Ei tämä poista sitä faktaa että suurin osa ei kykenekään.
Vierailija kirjoitti:
Tietää ennestään että qusipäänä alat inttää vastaan. Miksi suotta avautua kehityskyvyttömälle? Suunnittelee lähtöä.
Just joo. Eli miehen pitäisi vain hiljaa kuunnella ja ottaa vastaan kaikki mitä nainen suoltaa riippumatta siitä onko se totta vai ei?
On hetkiä, että me miehetkin mokaamme jopa tietämättämämme, mutta ei nainenkaan erehtymätön ole vaikka se monelle naiselle onkin yhtä hiivatin vaikeaa tunnustaa kuin naiset itse väittävät sen myös miehelle sitä olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon nyt jo voi ymmärtää. Naiset kun tyhmiä ovat.
No, tämä viestisi kertoo sinusta kaiken. Säälin sitä naista, joka on sinun kanssasi suhteeseen joutunut.
Vierailija kirjoitti:
Vallankäyttöä, kypsymättömyyttä. Jos haluaa ratkaista asioita, kannattaa puhua. Ei kykene? No kirjoita sitten vaikka kirje. Mykkäkoulu on narsistien lempiase.
Ei ole kyse mykkäkoulusta, vaan jotkut ihmiset esimerkiksi vihaisena alkavat itkeä, jos yrittävät puhua. Silloin on mahdotonta puhua ennen kuin on rauhoittunut sen verran, ettei ala itkeä.
Erikoinen ketju. Naisilla on selkeästi oikeus käyttäytyä näin ja sille on aina hyvä syy, joka johtuu miehestä. Mutta miehille se ei ole sallittua, silloin on kyse pahuudesta, kypsymättömyydestä ja mistä tahansa negatiivisesta joka on miehen itsensä vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietää ennestään että qusipäänä alat inttää vastaan. Miksi suotta avautua kehityskyvyttömälle? Suunnittelee lähtöä.
Just joo. Eli miehen pitäisi vain hiljaa kuunnella ja ottaa vastaan kaikki mitä nainen suoltaa riippumatta siitä onko se totta vai ei?
On hetkiä, että me miehetkin mokaamme jopa tietämättämämme, mutta ei nainenkaan erehtymätön ole vaikka se monelle naiselle onkin yhtä hiivatin vaikeaa tunnustaa kuin naiset itse väittävät sen myös miehelle sitä olevan.
Et viestiesi perusteella kuulosta kovin mukavalta ihmiseltä, jolle tekisi mieli avautua. Vaikutat niiltä miehiltä, joille kaikki naisen ongelmat ja asiat on vain jotain 'akkojen turhia ja joutavia kaakatuksia'. Minä en ainakaan sellaisen ihmisen kanssa halua keskustella mitään, jolla on tälläinen asenne minuun pelkästään sukupuoleni takia. Ikävää kun jotkut tuollaisten kanssa suhteeseen ajautuvat.