Miehet! Mitä ajattelette sinkkunaisesta, joka ”ei vain ole vuosiin löytänyt ketään”
Eli jos joku nainen on ollut vuosia sinkkuna ja sanoo, ettei vain ole löytänyt ketään. Hän asuu kaupungissa, eli miehiä kyllä olisi.
Mikä on ensimmäinen mielikuva naisesta? Millainen hän sinusta on?
Kommentit (137)
Että tuskimpa on suhdetta etsinyt, katsonut vaan jos sattuu sopiva kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Jos kissa ei ole hänen tärkein asia maailmassa, niin pitäisin normaalina. Ei parisuhteessa pidä tyytyä mihinkään, jos se sopiva ihminen tulee vastaan niin se tulee, jos ei niin sitten ei. Itse odotan sitä oikeaa ja en pidä mitenkään outona jos nainen odottaa myös että joku vie "jalat alta". Kun se kuuluisa vakka löytää kantensa, mikä sen mukavempaa. Jos kyseinen nainen kiinnostuisi minusta, voisi vain olla otettu.
Mulla on just tää syy siihen, miksi mitään miessuhteita ei ole ollut nyt vuosiin. Olen kerran ihastunut aivan päättömästi ja tiedän miltä se tuntuu, enkä voisi sen jälkeen kuvitellakaan tyytyväni vähempään. Jalkojen todellakin pitää mennä alta.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisenä tuli mieleen ajatus, että nainen taitaa olla yksinkertaisesti nirso.
Jos kirjaimellisesti vuosiin ei tule vastaan ketään, joka kiinnostaisi edes etäisesti, ei oikein mihinkään muuhun johtopäätökseen voi tulla.
Itse olen todella sosiaalinen, ennen koronaa tutustuin uusiin ihmisiin jatkuvasti, tapasin uusia ihmisiä usein. Nyt vähemmän, koska sosiaalinen toiminta on aika pitkälti tauolla. Suhtaudun itse ihmisiin avoimesti, ja jos haku olisi ollut päällä, olisin varmaan löytänyt parisuhdemielessäkin useitakin kiinnostavia ihmisiä joka vuosi. Enkä itsekään tosiaan alkaisi suhteeseen ihan kenen tahansa kanssa.
Toisaalta, jotkut ihmiset (myös naiset) eivät välttämättä tapaa uusia ihmisiä - etenkään vastakkaisesta sukupuolesta - kovinkaan usein.
Ei sitten tule mieleen, että ihmiset on erilaisia. Avainsana on juuri tuossa, että SINÄ olet sosiaalinen ja tapaat paljon ihmisiä ja tutustut helposti. Veikkaan, että aika monellakin ne piirit voi olla aika pienet tai on introvertimpi luonne eikä normaalissa arjessa vaan tule edes sopivia kandidaatteja tutustumismielessä vastaan. Itselle ihmisten erilaisuuden ymmärtäminen on tosi tärkeä arvo ja sellanen ”ei ole muuta kuin minun todellisuus tai sitten toisessa vikaa” ottaa välillä aivan helvetisti päähän.
Ei ihmisestä irrallisena asiana luo minulle minkäänlaista mielikuvaa, positiiviseen eikä negatiiviseen suuntaan. Eikä siis ole automaattisesti sen enempää ongelma kuin meriitti.
Mitä tuosta nyt voi ajatella? Ei voi oikein vetää mitään johtopäätöksiä ennen kuin tietää tarkemmin, miksi ei ole kumppania löytynyt.
Tietysti jos asiaa alkaa arvuuttelemaan, mieleen tulee, että onkohan jotenkin hankala luonne, tai liian vaativa tai missä vika, jos ei kaupungista löydä kumppania. Toisaalta, jos ei vain ole tullut sopivaa omalle kohdalle, niin ok, ei siinä mitään.
Miksi parisuhde on teille elämän tarkoitus?
Elämä ei saa perustua toiseen ihmiseen. Ihmiset ovat yksilöitä, ei kaksikoita.
Ite oon ollut aina sinkku, sillä en halua suhdetta vain idean vuoksi. Mieluummin kaveri kuin poikaystävä, jos henkilö ei vastaa mun unelmien kumppania.
En ole ikinä tajunnut tätä parisuhde-hypetystä :D Kyllähän elämässä on muutakin. Kaverit ja ystävät ovat mielestäni tärkeämpiä.
Ei oo ettiny tai mikään ei oo kelvannu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi parisuhde on teille elämän tarkoitus?
Elämä ei saa perustua toiseen ihmiseen. Ihmiset ovat yksilöitä, ei kaksikoita.Ite oon ollut aina sinkku, sillä en halua suhdetta vain idean vuoksi. Mieluummin kaveri kuin poikaystävä, jos henkilö ei vastaa mun unelmien kumppania.
En ole ikinä tajunnut tätä parisuhde-hypetystä :D Kyllähän elämässä on muutakin. Kaverit ja ystävät ovat mielestäni tärkeämpiä.
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Vastaavien naisten kanssa keskustelleena heti ensimmäiseksi paljastuu yleensä, että he eivät ole tehneet itse asian edistämiseksi yhtään mitään.
Vähän sama kuin keskustelisi työttömän ihmisen kanssa joka valittaa, että miksi hän on työtön vaikka ei edes hae töitä mitenkään.
Totaalinen passiivisuus on varmaan se yleisin syy näissä tapauksissa.
En kyllä ole valittanut kenellekään sinkkuuttani ja kaikkein vähiten valittaisin sitä jollekin randomille tapaamalleni ihmiselle.
Olen kyllä ehtinyt nuorena olla ihmissuhteissa kymmenen vuoden ajan, joten on ihan selkeä käsitys siitä, mitä se homma on. Sitten keskityin uraan, harrastuksiin, omaan firmaan, monenlaiseen juttuun. Koti on ihana ja viihtyisä, rahaa on enemmän kuin parisuhteessa (= riittävän paljon eikä kukaan säännöstele sen käyttökohteita), on hyvä auto jne. En käy ravintoloissa enkä ole nettideittipalstoilla. Se on sääli, että lapset jäivät saamatta, kun miestä ei löytynyt ajoissa. Voihan se mies vieläkin joskus löytyä, enkä ole jättänyt elämää elämättä odotellessa, vaikka se ei parisuhde-elämää olekaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
No minä kyllä olen täysin ilman seksiä jos ei parisuhdetta ole. Irtoseksi ei tunnu miltään ja riskeeraa vain tauteja ja raskautta (mikään ehkäisy kun ei ole varma). Eli täysin lose-lose minulle.
Aika monet sinkut harrastavat sooloseksiä, tuntuu hyvältä jos opettelee itselle toimivan tavan
eikä ole riskejä taudeille eikä raskaudelle, ei vaikka käyttäisi "cum lubea" liukkarina.
Kannattaa joskus kokeilla.
:)
Vierailija kirjoitti:
Naiset ansaitsevat parempaa kuin luonnevikaisen miehen ja ovat sinkkuja jos hyviä ei riitä kaikille kaikille ja sekös näitä ärsyttää.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen mielekuva on, että kyseessä on passiivinen ja aloitekyvytön nainen. Ei löytäminen ole sitä että nyhjätään odottelemassa, että joku tulee ja ottaa.
Voisin olla aktiivinen, jos haluaisin. En ole parisuhdemarkkinoilla todellakaan kaatopaikkatavaraa ja tiedän, että vientiä olisi.
Minua ei kiinnosta. En etsi miestä, en halua miestä. Seksuaalisuus ei ole mihinkään hävinnyt, mutta panokaveruus ja yhden illan jutut ei kiinnosta.
Enkä halua parisuhteeseenkaan. Olen vain yksinkertaisesti saanut tarpeekseni miehistä. Tulen miesten kanssa hyvin juttuun, mutta ystävyyttä enempää en halua.
Ja olen enemmän kuin tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen.
Oli sitten kyse miehistä tai naisista, parhaat ei käyttämättöminä loju.
Ihan sama kuin hyvä auto tai hyvä työntekijä, ei se tyhjän panttina vanhene.
Itse ollut viimeksi sinkku vuonna 1998. Kesti vajaa 2kk.
Oma valinta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen mielekuva on, että kyseessä on passiivinen ja aloitekyvytön nainen. Ei löytäminen ole sitä että nyhjätään odottelemassa, että joku tulee ja ottaa.
Voisin olla aktiivinen, jos haluaisin. En ole parisuhdemarkkinoilla todellakaan kaatopaikkatavaraa ja tiedän, että vientiä olisi.
Minua ei kiinnosta. En etsi miestä, en halua miestä. Seksuaalisuus ei ole mihinkään hävinnyt, mutta panokaveruus ja yhden illan jutut ei kiinnosta.
Enkä halua parisuhteeseenkaan. Olen vain yksinkertaisesti saanut tarpeekseni miehistä. Tulen miesten kanssa hyvin juttuun, mutta ystävyyttä enempää en halua.Ja olen enemmän kuin tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen.
sitten et kuulu kategoriaan ei vain ole vuosiin löytänyt ketään.
Ukko38 kirjoitti:
Oli sitten kyse miehistä tai naisista, parhaat ei käyttämättöminä loju.
Ihan sama kuin hyvä auto tai hyvä työntekijä, ei se tyhjän panttina vanhene.
Itse ollut viimeksi sinkku vuonna 1998. Kesti vajaa 2kk.
Kaikki ei ole tyrkkyjä.
Tapasin nykyisen naisen, niin oli ollut sinkku 5 vuotta. Juteltiin, niin kysyin häneltä onko tohon ollut jokin syy. että olet ollut 5v täysin yksin. Sanoi, että ei osaa tehdä alotetta eikä osaa ns iskeä ketään. Olin ok, noh onneksi kävelit vastaan ja minä tein alotteen. Tämäkin nainen oli 24v saman ihmisen kanssa, joten ymmärrän täysin, kun ei oikein ymmärtänyt mitä pitäs tehdä jos haluaa jotain.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin nykyisen naisen, niin oli ollut sinkku 5 vuotta. Juteltiin, niin kysyin häneltä onko tohon ollut jokin syy. että olet ollut 5v täysin yksin. Sanoi, että ei osaa tehdä alotetta eikä osaa ns iskeä ketään. Olin ok, noh onneksi kävelit vastaan ja minä tein alotteen. Tämäkin nainen oli 24v saman ihmisen kanssa, joten ymmärrän täysin, kun ei oikein ymmärtänyt mitä pitäs tehdä jos haluaa jotain.
Miksi sinkkuuteen pitäisi olla joku syy? Vaikutat todella tylsältä ihmiseltä.
Mitä vikaa sinkkuudessa? Mitä ap mahtaa tarkoittaa? Aika outo keskustelu. Vai oletteko teinejä, jotka pelkäävät erottuvansa massasta?
Sen verran on tullut seurattua suomalaisia naisia, että melko todennäköisesti se pyörii lähes 24/7 mammafoorumilla ja heppatallinetissä. Eli on mielenvikainen, piereskelevä, lihava, epäsiisti, miehiä vihaava fmakkolpakko, joka elää kauheassa läävässä. Pieree kouraansa ja haistelee sitten niitä.
Epäilen että joku onnellinen mies saa sinusta parhaista parhaimman kumppanin, edellyttäen että mies myös osaa arvostaa samoja arvoja kuin sinä.
Arvostan suuresti sinunlaisiasi.