Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Mitä ajattelette sinkkunaisesta, joka ”ei vain ole vuosiin löytänyt ketään”

Vierailija
18.02.2021 |

Eli jos joku nainen on ollut vuosia sinkkuna ja sanoo, ettei vain ole löytänyt ketään. Hän asuu kaupungissa, eli miehiä kyllä olisi.

Mikä on ensimmäinen mielikuva naisesta? Millainen hän sinusta on?

Kommentit (137)

Vierailija
1/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos minä kelpaan niin sitten ajattelen naisesta että sopivan ronkeli.

Jos minäkään en kelpaa niin ajattelen että liian ronkeli.

Vierailija
2/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paljonkohan räplää itseään, millä ja missä"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko etsinyt aktiivisesti? Jos ei, niin ihan normaalia, ettei ole osunut sattumalta ketään kohdalle. Jos kyllä, niin hieman mietityttäisi mikä on vikana vai onko itsellään kriteerit tavattoman korkealla.

Vierailija
4/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen mielekuva on, että kyseessä on passiivinen ja aloitekyvytön nainen. Ei löytäminen ole sitä että nyhjätään odottelemassa, että joku tulee ja ottaa.

Vierailija
5/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykköselle ja kolmoselle muistutukseksi: eiköhän tuossa puhuttu parisuhteeseen löytämisestä. En ainakaan itse ollut ilman seksiä, vaikka sinkkuna useita vuosia välillä olinkin.

eri

Vierailija
6/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa fiksulta ihmiseltä, kun ei ala jokaisen vastaantulijan kanssa suhteilemaan.

Vierailija
7/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on outo kysymys. Ihmisessä kun on muitakin ominaisuuksia ja kokonaisuus ratkaisee. Millainen yleisvaikutelma naisessa on, onko leuhka ja itsevarma vai arka ja hiljainen.

Jos en tietäisi hänestä mitään muuta, todennäköisesti ajattelisin, että hän on ujo, eikä luuhaa baareissa tai ajattele, että melken kuka tahansa kelpaa, kunhan on mies.

Mutta tosiaan jos hän on puhelias ja itsevarma, ehkä ajattelisin, että hän ei kelpuuta ketään, koska hänen kriteerinsä ovat omaan tasoonsa nähden ylimitoitetut.

Sinänsä itsevarmuus ja puheliaisuus ovat täysin ok, jos yhdistyvät huumorintajuin ja kykyyn myöntää olevansa väärässä ja omaavansa itsekin vikoja - mutta yhdistettynä leuhkuuteen aika sietämätön kombo.

Vierailija
8/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kranttu mutta fiksu. Jos ei seksisuhteitakaan ole, niin harvinaisuus nykypäivänä.

Vierailija
9/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ykköselle ja kolmoselle muistutukseksi: eiköhän tuossa puhuttu parisuhteeseen löytämisestä. En ainakaan itse ollut ilman seksiä, vaikka sinkkuna useita vuosia välillä olinkin.

eri

Joo, naisten harvemmin tarvii ilman seksiä olla sinkkuinakaan ja siksihän he sitä sinkkuuttaan ja yksinoloaan hehkuttaakin. "Mihin minä miestä tarvitsen!", öö no jaa-a...

Vierailija
10/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minä ihmettelisin naista, joka eronnut vasta muutamia kuukausia aikaisemmin ja olisi jo kimpussani kiehnäämässä. Kyllä pitäisi ihmisen yksinkin osata olla.

Vierailija
11/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan miehet on mielissään tällaisesta. Itse ainakin kaunistelen tuohon suuntaan enkä kehtaa kertoa, että seuraa löytyy vaikka joka viikonpäivälle ja harvoin näen samaa miestä kahta kertaa. Olen juuri sellainen koeajaja varmaankin ja ihan harvojen miesten kanssa on ollut oikeasti tunteita ja pidempään. Esimerkiksi mieheni kanssa olen välillä eronnutkin ja päätynyt takaisin yhteen enkä ikinä kuormittaisi häntä totuudella siitä kuinka heikossa hapessa tapailin aika monta miestä enempää kuin vain niitä, joiden kanssa tapailin pidempään. Ja aivan turhaan siis noita tunneköyhiä illanviettoja on ollut, haluaisin itse olla tuollainen joka pystyy olemaan ilman seuraa jos ei täysin nappaa. Itse heittäydyn mukaan moneen kuvioon aika hällä-väliä-meinigillä. En usko, että kukaan mies tahtoisi tietää. Sama pätee miehiin, en itse haluaisi tietää että miehelle kelpaa heikompikin aines seuraksi. Toki kun itse olen tällainen niin se ei olisi minulle iso turn off jos kaikki osapuolet yhtä tyytyväisiä.

Vierailija
12/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kuvitella tilannetta missä kukaan nainen tuollaista minulle selittäisi.

Vierailija
13/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on esim. tehnyt tohtorinväitöskirjaa, ymmärrän hyvin. Tai julkaissut kirjan tai muuten kehittänyt itseään paljon, tai yksinkertaisesti vain tehnyt tuhottomasti töitä. Sellainen on täysin hyväksyttävää.

Mutta jos edellisestä suhteesta on kymmenen vuotta ja ihminen on vain eksyneenä heilunut elämässä työttömänä tai pätkätyöstä toiseen ja muutenkaan ei ole osannut sitoutua mihinkään, herää kyllä kysymyksiä.

Sitävastoin ihmiset, jotka eivät pysty olemaan yhtään hetkeä ilman suhdetta ja suunnilleen tinderistä metsästävät uusia miehiä, eivät ole minkään arvoisia. Pari vuotta yksin vuosien suhteiden välillä on ihan hyvä nyrkkisääntö.

Vierailija
14/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eri

No minä kyllä olen täysin ilman seksiä jos ei parisuhdetta ole. Irtoseksi ei tunnu miltään ja riskeeraa vain tauteja ja raskautta (mikään ehkäisy kun ei ole varma). Eli täysin lose-lose minulle.

Vierailija
15/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eri

Niin, seksi on parisuhteen asioita.

Vierailija
16/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käy juntin eksän luona sunnuntaisin panemassa ja sitten on lomaromanssi etelässä.

Vierailija
17/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tyhmiin kysymyksiin saa tyhmän vastauksen. Jos hän on tyytyväinen tilanteeseensa, eikä tee siitä itselleen ongelmaa, miksi sinä teet?

Vierailija
18/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on neitsyt ja samat elämän arvot, ottaisin vaimoksi.

Vierailija
19/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän on esim. tehnyt tohtorinväitöskirjaa, ymmärrän hyvin. Tai julkaissut kirjan tai muuten kehittänyt itseään paljon, tai yksinkertaisesti vain tehnyt tuhottomasti töitä. Sellainen on täysin hyväksyttävää.

Mutta jos edellisestä suhteesta on kymmenen vuotta ja ihminen on vain eksyneenä heilunut elämässä työttömänä tai pätkätyöstä toiseen ja muutenkaan ei ole osannut sitoutua mihinkään, herää kyllä kysymyksiä.

Sitävastoin ihmiset, jotka eivät pysty olemaan yhtään hetkeä ilman suhdetta ja suunnilleen tinderistä metsästävät uusia miehiä, eivät ole minkään arvoisia. Pari vuotta yksin vuosien suhteiden välillä on ihan hyvä nyrkkisääntö.

Ai, täällä kysyttiin miesten mielipidettä. No tämä oli naisen mielipide. - kommentin kirjoittanut

Vierailija
20/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kranttu mutta fiksu. Jos ei seksisuhteitakaan ole, niin harvinaisuus nykypäivänä.

harvinaista suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan