Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Mitä ajattelette sinkkunaisesta, joka ”ei vain ole vuosiin löytänyt ketään”

Vierailija
18.02.2021 |

Eli jos joku nainen on ollut vuosia sinkkuna ja sanoo, ettei vain ole löytänyt ketään. Hän asuu kaupungissa, eli miehiä kyllä olisi.

Mikä on ensimmäinen mielikuva naisesta? Millainen hän sinusta on?

Kommentit (137)

Vierailija
81/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tällaisen tapauksen. On kaunis, pieni ja siro ja ottajia kyllä olisi..

On juurikin aika kokematon ihmissuhdeasioita ja omaa aikaavieviä harrastuksia. Ei ole luonteeltaan ujo, vaan hyvin nauravainen ja monenlaisten ihmisten kanssa toimeentuleva, mutta on tavallaan varautunut, eikä juurikaan käytä somea tai vastaavaa jossa miehet voisivat tehdä lähempää tuttavuutta.

Uskoisin että tämän naisen kohdalla kyse on siitä, että harrastuksistaan ja opiskelustaan saa mielekästä tekemistä itselleen jolloin ei ole ns ”haku päällä”, ja toisaalta on varmasti myös vaativa sen suhteen minkälaisia miehiä kumppanikseen kelpuuttaisi (vaikuttaa olevan melko vaativa myös itseään kohtaan, mitä harrastuksestaan ja esimerkiksi opiskelualasta voisi päätellä)

Luulen, että vastaava tilanne on monilla naisilla. Mikäli kokee kiirettä perheen perustamiseen, on varmasti ensimmäinen vastaantuleva perusjamppa ok, mutta mikäli arvot ovat toisenlaiset, voi sopivan kumppanin löytäminen olla haastavampaa, eikä sellaisen etsimiseen viitsi käyttää aikaa. Seksuaalisuudessa voi myös olla eroja, eli seksin takia en usko varsinkaan naisten taipuvan tyytymisparisuhteeseen.

Vierailija
82/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa sinkkuudessa? Mitä ap mahtaa tarkoittaa? Aika outo keskustelu. Vai oletteko teinejä, jotka pelkäävät erottuvansa massasta?

no kyseisen naisen kohdallabilmeisesti jotain vikaa ku ei ole LÖYTÄNYT miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kranttu mutta fiksu. Jos ei seksisuhteitakaan ole, niin harvinaisuus nykypäivänä.

Ei ole ollut seksiäkään 13 vuoteen. En mitenkään krantuksi koe itseäni. Ei vaan ole ollut voimia ajatella mitään suhdejuttuja, missä ketään tapaisin, työn jälkeen ei jaksa enää mitään.

Vierailija
84/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos on neitsyt ja samat elämän arvot, ottaisin vaimoksi.

🥰

Vierailija
85/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran on tullut seurattua suomalaisia naisia, että melko todennäköisesti se pyörii lähes 24/7 mammafoorumilla ja heppatallinetissä. Eli on mielenvikainen, piereskelevä, lihava, epäsiisti, miehiä vihaava fmakkolpakko, joka elää kauheassa läävässä. Pieree kouraansa ja haistelee sitten niitä.

Mitä muuta Yl*laud*lle kuuluu?

Vierailija
86/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran on tullut seurattua suomalaisia naisia, että melko todennäköisesti se pyörii lähes 24/7 mammafoorumilla ja heppatallinetissä. Eli on mielenvikainen, piereskelevä, lihava, epäsiisti, miehiä vihaava fmakkolpakko, joka elää kauheassa läävässä. Pieree kouraansa ja haistelee sitten niitä.

Sovinistinen autisti bongattu. Häivy.

Vierailija
87/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinkkuudessa jotain vikaa vai? En ymmärrä, tämä keskustelu menee ihan yli hilseen.

Ihmiset ovat tosiaan erilaisia. Kaikki eivät arvosta parisuhdetta samalla tavalla.

Vierailija
88/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Valtaosa kun on päästään pimeitä, yksinhuoltajia tai esim juuri lihavia.

Nainen jonka tiedän, ei etsi ketään ja yrittäjiä on joka sormelle. Minäkin olen yrittänyt ja monta kertaa. Hän on itsenäinen, eikä tarvitse miestä. On sanonut että jos tulee oikea kohdalle, niin mikä ettei, mutta ei siis etsi ketään.

Erittäin kaunis ja laadukas Lady.

Vierailija
89/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuollainen.

Olen ollut kolme vuotta yksin ja muutosta tähän ei ole näköpiirissä. En harrasta yhden illan juttuja.

Hyvin harvoin kiinnostun kenestäkään niin, että tuntisin myös vetoa.

Ilman vetovoimaa (etenkin seksuaalista vetovoimaa) en suhteeseen ryhdy.

Saan kyllä paljon huomiota ja kehuja miehiltä, mutta en saa siitä kicksejä. Tylsistyn nopeasti. Flirtti ei kiinnosta, ellei mies veitsenterävä älyltään ja puoleensavetävä.

Kaipaan syvällisiä keskusteluja ja päädyn sitten juttelemaan reilusti vanhempien miesten kanssa, joilla viisautta ja elämänkokemusta. En kuitenkaan tunne vetoa vanhoja miehiä kohtaan, eli romanttisesti tämä ei hyödytä.

Olen todella kiireinen. Tällä hetkellä ei ole aikaa etsiä miestä tai treffailla. Pari vuotta kyllä yritin, mutta yhtäkään sopivaa ei löytynyt. Tilanne ei haittaa ja nautin elämästäni. Välillä tosin iskee "olispa kiva jos..." haikeus, mutta se menee nopeasti ohi, kun ajattelenkin sitä valtavaa määrää miehiä, jotka pitäisi käydä läpi että joku kiinnostava löytyisi. Saan siis satoja yhteydenottoja.

kuullostat aseksuaalilta.

Sana "kuulostaa" kirjoitetaan yhdellä l-kirjaimella.

kuuostaa. onko parempi?

Vierailija
90/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että rima on varmaan aika korkealla. En yrittäisi edes tehdä aloitetta.

M38

Vierailija
91/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aseksuaali. Ennen tätä kolmen vuoden sinkkuilua olin yli 10 vuotta parisuhteessa ja aktiivinen seksielämä.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuollainen.

Olen ollut kolme vuotta yksin ja muutosta tähän ei ole näköpiirissä. En harrasta yhden illan juttuja.

Saan kyllä paljon huomiota ja kehuja miehiltä, mutta en saa siitä kicksejä. Tylsistyn nopeasti. Flirtti ei kiinnosta, ellei mies veitsenterävä älyltään ja puoleensavetävä.

Kaipaan syvällisiä keskusteluja ja päädyn sitten juttelemaan reilusti vanhempien miesten kanssa, joilla viisautta ja elämänkokemusta. En kuitenkaan tunne vetoa vanhoja miehiä kohtaan, eli romanttisesti tämä ei hyödytä.

Olen todella kiireinen. Tällä hetkellä ei ole aikaa etsiä miestä tai treffailla. Pari vuotta kyllä yritin, mutta yhtäkään sopivaa ei löytynyt. Tilanne ei haittaa ja nautin elämästäni. Välillä tosin iskee "olispa kiva jos..." haikeus, mutta se menee nopeasti ohi, kun ajattelenkin sitä valtavaa määrää miehiä, jotka pitäisi käydä läpi että joku kiinnostava löytyisi. Saan siis satoja yhteydenottoja.

yhdessä ketjussa nainen epäilee olevansa bi kun on ihastunut naisystäväänsä. molemmat ovat avioliitossa miesten kanssa. olen miehenä nyt hämmilläni eikö seksuaalinen suuntautuminen voikaan ykskaks muuttua?

Vierailija
92/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kissa ei ole hänen tärkein asia maailmassa, niin pitäisin normaalina. Ei parisuhteessa pidä tyytyä mihinkään, jos se sopiva ihminen tulee vastaan niin se tulee, jos ei niin sitten ei. Itse odotan sitä oikeaa ja en pidä mitenkään outona jos nainen odottaa myös että joku vie "jalat alta". Kun se kuuluisa vakka löytää kantensa, mikä sen mukavempaa. Jos kyseinen nainen kiinnostuisi minusta, voisi vain olla otettu.

Mulla on just tää syy siihen, miksi mitään miessuhteita ei ole ollut nyt vuosiin. Olen kerran ihastunut aivan päättömästi ja tiedän miltä se tuntuu, enkä voisi sen jälkeen kuvitellakaan tyytyväni vähempään. Jalkojen todellakin pitää mennä alta.

Juu, mutta mistä se päätön ihastus tulee, olet sitä miettinyt? Se tunne tulee enimmäkseen sinusta itsestäsi. Se tunne tulee paljon vähemmän sen vuoksi että se toinen on jotain erikoista. Suurin osa ei halua tunnustaa tätä. Ennemmin kuvittelevat vuodesta toiseen, että "kunhan tulee tarpeeksi mahtava/sopiva" niin kyllä sitten varmasti lähtee jalat alta. Ei tule tapahtumaan, jos jatkatte samaa rataa tekemättä itse asialle mitään.

Vierailija
93/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta. Valtaosa kun on päästään pimeitä, yksinhuoltajia tai esim juuri lihavia.

Nainen jonka tiedän, ei etsi ketään ja yrittäjiä on joka sormelle. Minäkin olen yrittänyt ja monta kertaa. Hän on itsenäinen, eikä tarvitse miestä. On sanonut että jos tulee oikea kohdalle, niin mikä ettei, mutta ei siis etsi ketään.

Erittäin kaunis ja laadukas Lady.

Näitä on koko maa täynnä. Eikä niille koskaan tule se oikea kohdalle, koska ongelma on heissä itsessään.

Vierailija
94/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aseksuaali. Ennen tätä kolmen vuoden sinkkuilua olin yli 10 vuotta parisuhteessa ja aktiivinen seksielämä.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuollainen.

yhdessä ketjussa nainen epäilee olevansa bi kun on ihastunut naisystäväänsä. molemmat ovat avioliitossa miesten kanssa. olen miehenä nyt hämmilläni eikö seksuaalinen suuntautuminen voikaan ykskaks muuttua?

Tämän lainausketjun aloittajaa epäiltiin aseksuaaliksi, vaikka viestissään sanasta sanaan lukee ”ilman vetovoimaa (etenkin seksuaalista vetovoimaa) en suhteeseen ryhdy”. Seksuaalisuus *voi* ”muuttua”, kehittyä ja saada uusia sävyjä vuosien saatossa, mutta outoa väittää jotakuta kuitenkin noin selvästi seksuaalista aseksuaaliksi.

Vierailija
95/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä voi olla monia masennuksesta ja mielenterveysongelmista liian korkeaan rimaan, uratykkiin tai persoonaan, joka ei kaipaa parisuhteita. Parisuhdemilessä nainen vaikuttaisi hyvin epäkiinnostavalta, koska näyttö kyvykkyydestä ja halusta olla parisuhteessa puuttuu täysin.

Vierailija
96/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kissa ei ole hänen tärkein asia maailmassa, niin pitäisin normaalina. Ei parisuhteessa pidä tyytyä mihinkään, jos se sopiva ihminen tulee vastaan niin se tulee, jos ei niin sitten ei. Itse odotan sitä oikeaa ja en pidä mitenkään outona jos nainen odottaa myös että joku vie "jalat alta". Kun se kuuluisa vakka löytää kantensa, mikä sen mukavempaa. Jos kyseinen nainen kiinnostuisi minusta, voisi vain olla otettu.

Mulla on just tää syy siihen, miksi mitään miessuhteita ei ole ollut nyt vuosiin. Olen kerran ihastunut aivan päättömästi ja tiedän miltä se tuntuu, enkä voisi sen jälkeen kuvitellakaan tyytyväni vähempään. Jalkojen todellakin pitää mennä alta.

Juu, mutta mistä se päätön ihastus tulee, olet sitä miettinyt? Se tunne tulee enimmäkseen sinusta itsestäsi. Se tunne tulee paljon vähemmän sen vuoksi että se toinen on jotain erikoista. Suurin osa ei halua tunnustaa tätä. Ennemmin kuvittelevat vuodesta toiseen, että "kunhan tulee tarpeeksi mahtava/sopiva" niin kyllä sitten varmasti lähtee jalat alta. Ei tule tapahtumaan, jos jatkatte samaa rataa tekemättä itse asialle mitään.

En ole lainaamasi, mutta kyllähän sen varmasti moni tiedostaa, että se ihastuscocktail on ihan kunkin oman kropan ja mielen aikaansaannosta. Sitä vain odotetaan, että tulisi vastaan sellainen henkilö, *joka saa sen reaktion aikaan*. Ihastumista ei voi pakottaa, vaikka toinen olisi paperilla kuinka hyvä.

Vierailija
97/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on oikeastaan aivan sama mistä se tulee, joka tapauksessa se on asia, jota ilman en suhteeseen ryhdy. Ei ole mitään syytä ryhtyä.

Mitäs sun mielestä minun ja kaltaisteni pitäisi sitten asialle tehdä? Sulla ilmeisesti oli jotain mielessä?

Vierailija
98/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä näin miehenä noista tulee mieleen, että tuskin itse olisin ainakaan kenellekään tuollainen "vau, jalat alta" tapaus. Vaikeaa on kyllä sitten parisuhteita löytää kun heti pitäisi olla tuollaiset fiilikset.

M38

Vierailija
99/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole lainaamasi, mutta kyllähän sen varmasti moni tiedostaa, että se ihastuscocktail on ihan kunkin oman kropan ja mielen aikaansaannosta. Sitä vain odotetaan, että tulisi vastaan sellainen henkilö, *joka saa sen reaktion aikaan*. Ihastumista ei voi pakottaa, vaikka toinen olisi paperilla kuinka hyvä.

Joo, mutta ongelma on juuri siinä että kuvitellaan toisen saavan sen reaktion aikaan. Asia on oikeasti niin, että jos on itsellä edellytykset ihastua päättömästi, niin ihastuminen voi tapahtua jopa mielikuvitushenkilöön. Se on niin helppoa. Se ei edes vaadi ketään. Mutta kun itsellä ei ole edellytyksiä ihastua päättömästi, niin on ihan sama vaikka kävisi kaikki maailman miehet läpi tai jopa ne mielikuvitusmiehet. Mikään tai kukaan ei saa sitä reaktiota aikaan. Harva kuitenkaan tajuaa tätä.

Vierailija
100/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuollaisen jalat alta -reaktion sai edellisen kerran aikaan työtön nörttimies. :D

Jutusta ei loppujen lopuksi tullut mitään, kun halusimme niin eri asioita elämältä, mutta nyt olen taas palannut tuohon "odotan, että sopiva kävelee vastaan" -moodiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä