Miehet! Mitä ajattelette sinkkunaisesta, joka ”ei vain ole vuosiin löytänyt ketään”
Eli jos joku nainen on ollut vuosia sinkkuna ja sanoo, ettei vain ole löytänyt ketään. Hän asuu kaupungissa, eli miehiä kyllä olisi.
Mikä on ensimmäinen mielikuva naisesta? Millainen hän sinusta on?
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen nopeasti vaihtuvat petikumppanit, toisin sanoen ei ole syystä tai toisesta lainkaan sitoutumiskykyinen.
Taustalla yleensä huono ja turvaton lapsuus, ei ole saanut rakkautta ja lämpöä narsistiäidiltään. Teini-iässä alkanut jatkuva hyväksynnän hakeminen, joka on näkynyt koko elämän ajan holtittomana sek suaalikäyttäytymisenä.
Eli miehiä on ollut aina yhtä aikaa useita kierrossa, on sitten ollut parisuhteessa tai ei. Usein myös ovat ulkoisesti vetovoimaisia naisia, mutta suht pian todellinen luonne paljastuu kanssaihmisille.
Sovinistit röhkii ja pieree.
Miksi kun kysytään miehiltä on kaikki naiset täällä rääpimässä päätäänsä?
Sinkkuaikana minulla on ollut enemmän seksiä, kuin koskaan muutoin.
Joten ajattelisin, että tämä nainen nauttii elämästään ja on varmaan hyvä sängyssä
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuaikana minulla on ollut enemmän seksiä, kuin koskaan muutoin.
Joten ajattelisin, että tämä nainen nauttii elämästään ja on varmaan hyvä sängyssä
Miksi haluatte pitää tuota myyttiä että kaokki sinkkunaeiaet paneskelee ympäriinsä. Eihän pidä paikkaansa.
Miksi minun miehenä pitäisi erityisemmin olla kyseisestä naisesta mitään mieltä? Omasta sinkkuajastani voi hakea vertailukohtaa. Itselläni ollut kuukausien tai jopa vuoden tauko treffailusta, kun ollut muuta kiinnostavaa elämässä tai töissä niin kiire, ettei jaksa tutustua kehenkään,
Joskus hävettää olla mies. Jotkut kommenttinne on kammottavia.
Vierailija kirjoitti:
Joskus hävettää olla mies. Jotkut kommenttinne on kammottavia.
Älä häpeä itseäsi joidenkin käytöstavattomien mörrimöykkyjen takia. Häpeä on heidän, ei sinun.
Sinkkunaisena kommentti tuohon "en ole löytänyt ketään" -ilmaisuun: itse sanon niin monesti siksi, että se tuntuu menevän ihmisille paremmin perille kuin totuudenmukaisempi "en koe tarvetta etsiä ketään". Jostain syystä jälkimmäinen on monille vaikea käsittää ja osa loukkaantuu, suorastaan provosoituu, siitä. Ymmärtääkseni se tulkitaan niin, että pidän itseäni muita parempana enkä "tarvitse" siksi ketään. Ei minulla ole mitään hyvää parisuhdetta vastaan mutta en vain jaksa treffailla aktiivisesti ja viihdyn hyvin myös omissa oloissani. En siksi usko, että minulla olisi edes kovin paljoa yhteistä jonkun innokkaamman ja hyvin parisuhdehakuisen deittailijan kanssa. Lähtökohdat olisivat meillä niin erilaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen nopeasti vaihtuvat petikumppanit, toisin sanoen ei ole syystä tai toisesta lainkaan sitoutumiskykyinen.
Taustalla yleensä huono ja turvaton lapsuus, ei ole saanut rakkautta ja lämpöä narsistiäidiltään. Teini-iässä alkanut jatkuva hyväksynnän hakeminen, joka on näkynyt koko elämän ajan holtittomana sek suaalikäyttäytymisenä.
Eli miehiä on ollut aina yhtä aikaa useita kierrossa, on sitten ollut parisuhteessa tai ei. Usein myös ovat ulkoisesti vetovoimaisia naisia, mutta suht pian todellinen luonne paljastuu kanssaihmisille.
olen koittanut sivistää suomalaisia tietämään mitä sovinismi on. sanokaa ennemmin myrkyllinenmaskulisti tai sikamies mutta älkää käyttäkö sovinisti sanaa väärin.
-eri ja mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole aseksuaali. Ennen tätä kolmen vuoden sinkkuilua olin yli 10 vuotta parisuhteessa ja aktiivinen seksielämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tuollainen.
Olen ollut kolme vuotta yksin ja muutosta tähän ei ole näköpiirissä. En harrasta yhden illan juttuja.
Hyvin harvoin kiinnostun kenestäkään niin, että tuntisin myös vetoa.
Ilman vetovoimaa (etenkin seksuaalista vetovoimaa) en suhteeseen ryhdy.
Saan kyllä paljon huomiota ja kehuja miehiltä, mutta en saa siitä kicksejä. Tylsistyn nopeasti. Flirtti ei kiinnosta, ellei mies veitsenterävä älyltään ja puoleensavetävä.
Kaipaan syvällisiä keskusteluja ja päädyn sitten juttelemaan reilusti vanhempien miesten kanssa, joilla viisautta ja elämänkokemusta. En kuitenkaan tunne vetoa vanhoja miehiä kohtaan, eli romanttisesti tämä ei hyödytä.
Olen todella kiireinen. Tällä hetkellä ei ole aikaa etsiä miestä tai treffailla. Pari vuotta kyllä yritin, mutta yhtäkään sopivaa ei löytynyt. Tilanne ei haittaa ja nautin elämästäni. Välillä tosin iskee "olispa kiva jos..." haikeus, mutta se menee nopeasti ohi, kun ajattelenkin sitä valtavaa määrää miehiä, jotka pitäisi käydä läpi että joku kiinnostava löytyisi. Saan siis satoja yhteydenottoja.
kuullostat aseksuaalilta.
yhdessä ketjussa nainen epäilee olevansa bi kun on ihastunut naisystäväänsä. molemmat ovat avioliitossa miesten kanssa. olen miehenä nyt hämmilläni eikö seksuaalinen suuntautuminen voikaan ykskaks muuttua?
Tämän lainausketjun aloittajaa epäiltiin aseksuaaliksi, vaikka viestissään sanasta sanaan lukee ”ilman vetovoimaa (etenkin seksuaalista vetovoimaa) en suhteeseen ryhdy”. Seksuaalisuus *voi* ”muuttua”, kehittyä ja saada uusia sävyjä vuosien saatossa, mutta outoa väittää jotakuta kuitenkin noin selvästi seksuaalista aseksuaaliksi.
kiihottuu verbaalisesta kanssakäymisestä ajatustenvaihdosta mutta ei halua yhdyntää? klassinen aseksuaali
-eri.
Ulkomaalaiset ei kiinnosta mutta kotimaalaiset kyllä ne kun sentään ymmärtää Suomen kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ykköselle ja kolmoselle muistutukseksi: eiköhän tuossa puhuttu parisuhteeseen löytämisestä. En ainakaan itse ollut ilman seksiä, vaikka sinkkuna useita vuosia välillä olinkin.
eri
No minä kyllä olen täysin ilman seksiä jos ei parisuhdetta ole. Irtoseksi ei tunnu miltään ja riskeeraa vain tauteja ja raskautta (mikään ehkäisy kun ei ole varma). Eli täysin lose-lose minulle.
Aika hyvin nuo ehkäisyt pitää kun osaa käyttää. Kannattaa harjoitella. Ja seksi on kaunis asia, mielen avartaminen voisi tuoda sinulle paremman olon
Gigolotkin tulee vanhukseksi ,niillä on hikinen otsa ,huonot hampaat ja hirveän iso vatsa.Pyllyposket roikkuu ja polvet on koukussa.Iho kurttuinen.Karvoja naamassa ja korvissa,nenässä.Läähättää ja hengitys vinkuu.Sukat haisee hielle ja kainalot.Viiksissä vanhaa ruokaa ja räkää kuivanut.Kynnet liian pitkät ja hiukset eikä mitään tajua muusta kuin tuhannen ja yhden yön saduista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen koittanut sivistää suomalaisia tietämään mitä sovinismi on. sanokaa ennemmin myrkyllinenmaskulisti tai sikamies mutta älkää käyttäkö sovinisti sanaa väärin.
-eri ja mies.
Kyllä tuo edellinen kommentti on sovinismia. Jos irtosuhteet tekevät muka naisesta huonomman, niin kyse on sovinismista.
Olen hetero.
Jostain syystä monen miehen on vaikea tajuta, miksen tunne vetoa heitä kohtaan ja sitten saankin kuulla analyyseja, siitä mikä mussa on vialla.
Mutta kun tielle (harvoin) osuu mies, joka sytyttää, niin voisin vaikka syödä miehen. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole aseksuaali. Ennen tätä kolmen vuoden sinkkuilua olin yli 10 vuotta parisuhteessa ja aktiivinen seksielämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tuollainen.
Olen ollut kolme vuotta yksin ja muutosta tähän ei ole näköpiirissä. En harrasta yhden illan juttuja.
Hyvin harvoin kiinnostun kenestäkään niin, että tuntisin myös vetoa.
Ilman vetovoimaa (etenkin seksuaalista vetovoimaa) en suhteeseen ryhdy.
Saan kyllä paljon huomiota ja kehuja miehiltä, mutta en saa siitä kicksejä. Tylsistyn nopeasti. Flirtti ei kiinnosta, ellei mies veitsenterävä älyltään ja puoleensavetävä.
Kaipaan syvällisiä keskusteluja ja päädyn sitten juttelemaan reilusti vanhempien miesten kanssa, joilla viisautta ja elämänkokemusta. En kuitenkaan tunne vetoa vanhoja miehiä kohtaan, eli romanttisesti tämä ei hyödytä.
Olen todella kiireinen. Tällä hetkellä ei ole aikaa etsiä miestä tai treffailla. Pari vuotta kyllä yritin, mutta yhtäkään sopivaa ei löytynyt. Tilanne ei haittaa ja nautin elämästäni. Välillä tosin iskee "olispa kiva jos..." haikeus, mutta se menee nopeasti ohi, kun ajattelenkin sitä valtavaa määrää miehiä, jotka pitäisi käydä läpi että joku kiinnostava löytyisi. Saan siis satoja yhteydenottoja.
kuullostat aseksuaalilta.
yhdessä ketjussa nainen epäilee olevansa bi kun on ihastunut naisystäväänsä. molemmat ovat avioliitossa miesten kanssa. olen miehenä nyt hämmilläni eikö seksuaalinen suuntautuminen voikaan ykskaks muuttua?
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen mielekuva on, että kyseessä on passiivinen ja aloitekyvytön nainen. Ei löytäminen ole sitä että nyhjätään odottelemassa, että joku tulee ja ottaa.
Aika paljon saanut alapeukutusta tämä, mutta mun kohdalla ainakin tuo on ihan totta. Oon vaan ollut liian passiivinen ja jo pitkään täysin aloitekyvytön. Siihen on johtanut moni asia kuten se, että on alunperinkin huono itseluottamus, ujous ja suoranainen ihmisarkuus ja ne vähäiset kokemukset miehistä olleet niin huonoja, että luovutin vaan kokonaan.
Ei herätä suurempia tunteita. Jotkut naiset sanovat "en ole löytänyt sopivaa miestä" vain peitelläkseen sitä, että eivät todellisuudessa halua yhtään minkäänlaista miestä elämäänsä. Sanovat näin etteivät joutuisi leimatuksi sairaiksi tai lesboiksi.
Jotkut miehet sanovat että "eivät ole löytäneet sopivaa naista" peitelläkseen sitä totuutta, että eivät halua minkäänlaista naista elämäänsä kuin korkeintaan ehkä seksiin jos edes siihenkään. ettei tälllaisia miehiä leimattaisi sairaiksi tai homoksi.
Jokainen tekee itse omat valintansa.
Sovinismi on merkki alhaisesta älykkyydestä. Veikkaan, että tämän henkilön äo on alle 90. Se on täysin mahdollista, ja tällainen henkilö voi myös elää itsenäistä elämää.