Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Mitä ajattelette sinkkunaisesta, joka ”ei vain ole vuosiin löytänyt ketään”

Vierailija
18.02.2021 |

Eli jos joku nainen on ollut vuosia sinkkuna ja sanoo, ettei vain ole löytänyt ketään. Hän asuu kaupungissa, eli miehiä kyllä olisi.

Mikä on ensimmäinen mielikuva naisesta? Millainen hän sinusta on?

Kommentit (137)

Vierailija
21/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön joka ei käy muualla kuin kaupassa ja sinnekin naamioituu niin rumaksi kuin mahdollista. Lihava.

Vierailija
22/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko haluaa itselleen liian komeaa miestä,tai sitten avut riittävät "läheisyyden" saamiseen aina kun siltä tuntuu.

Vierailija
24/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei ole vain vuosiin löytänyt ketään. Huoh. Älä yliajattele kaikkea hyvä nainen.

M

Vierailija
25/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit! Mmm...

Vierailija
26/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka kokeilee kauanko saa olla rauhassa, jos ei enää itse ole aloitteellinen miesten suuntaan. Eli minä. Kolme vuotta kohta takana.

Vierailija
27/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen.

Olen ollut kolme vuotta yksin ja muutosta tähän ei ole näköpiirissä. En harrasta yhden illan juttuja.

Hyvin harvoin kiinnostun kenestäkään niin, että tuntisin myös vetoa.

Ilman vetovoimaa (etenkin seksuaalista vetovoimaa) en suhteeseen ryhdy.

Saan kyllä paljon huomiota ja kehuja miehiltä, mutta en saa siitä kicksejä. Tylsistyn nopeasti. Flirtti ei kiinnosta, ellei mies veitsenterävä älyltään ja puoleensavetävä.

Kaipaan syvällisiä keskusteluja ja päädyn sitten juttelemaan reilusti vanhempien miesten kanssa, joilla viisautta ja elämänkokemusta. En kuitenkaan tunne vetoa vanhoja miehiä kohtaan, eli romanttisesti tämä ei hyödytä.

Olen todella kiireinen. Tällä hetkellä ei ole aikaa etsiä miestä tai treffailla. Pari vuotta kyllä yritin, mutta yhtäkään sopivaa ei löytynyt. Tilanne ei haittaa ja nautin elämästäni. Välillä tosin iskee "olispa kiva jos..." haikeus, mutta se menee nopeasti ohi, kun ajattelenkin sitä valtavaa määrää miehiä, jotka pitäisi käydä läpi että joku kiinnostava löytyisi. Saan siis satoja yhteydenottoja.

Vierailija
28/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kipsipillu kirjoitti:

Jaaha, oma vastaukseni on näemmä hävinnyt.

Älä kysy jollet kestä vastausta.

Munkin vastaus hävisi. Joo, eipä muijat kestä kylmää totuutta siitä mitä miehet ajattelee tollaisesta.

Haluavat vaan elää harhoissaan että tuollaisella olisi tsäänsit hyviin miehiin.

Mistä sinä tiedät mikä hyville miehille kelpaa ja mikä ei? Kommentistasi päätellen sinä et ainakaan tuohon miesryhmään kuulu, joten jospa puhuisit vain omast puolestasi.

Vierailija
29/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ykköselle ja kolmoselle muistutukseksi: eiköhän tuossa puhuttu parisuhteeseen löytämisestä. En ainakaan itse ollut ilman seksiä, vaikka sinkkuna useita vuosia välillä olinkin.

eri

Joo, naisten harvemmin tarvii ilman seksiä olla sinkkuinakaan ja siksihän he sitä sinkkuuttaan ja yksinoloaan hehkuttaakin. "Mihin minä miestä tarvitsen!", öö no jaa-a...

Neljättä vuotta ilman seksiä, en etsi miestä enkä halua. Mitä pitempään on ilman seksiä sitä vastenmielisemmältä ajatus koskemisesta tuntuu.

Vierailija
30/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kipsipillu kirjoitti:

Jaaha, oma vastaukseni on näemmä hävinnyt.

Älä kysy jollet kestä vastausta.

Munkin vastaus hävisi. Joo, eipä muijat kestä kylmää totuutta siitä mitä miehet ajattelee tollaisesta.

Haluavat vaan elää harhoissaan että tuollaisella olisi tsäänsit hyviin miehiin.

Olin yli seitsemän vuotta sinkku edellisen parisuhteen jälkeen. Sain hyvän miehen. Juuri sen takia olin sinkku, etten huonompaan olisi tyytynyt.

Miten ihmeessä se, ettei tyydy huonoon mieheen vaan etsii kunnes löytää hyvän ja sellaisen, johon todella rakastuu, oli harhoissa elämistä?

Vierailija
31/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä aattele kummempia.

Jos jotain tulisi ekana mieleen, niin se, että nainen on järkevä ja arvostettava ihminen, joka ei ole hyppinyt noin vaan kaikkiin sänkyhin, jotka tarjolla olisivt olleet.

Tuollainen nainen olisi aivan varmasti tutustumisen arvoinen.

Vierailija
32/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuollainen.

Olen ollut kolme vuotta yksin ja muutosta tähän ei ole näköpiirissä. En harrasta yhden illan juttuja.

Saan kyllä paljon huomiota ja kehuja miehiltä, mutta en saa siitä kicksejä. Tylsistyn nopeasti. Flirtti ei kiinnosta, ellei mies veitsenterävä älyltään ja puoleensavetävä.

Kaipaan syvällisiä keskusteluja ja päädyn sitten juttelemaan reilusti vanhempien miesten kanssa, joilla viisautta ja elämänkokemusta. En kuitenkaan tunne vetoa vanhoja miehiä kohtaan, eli romanttisesti tämä ei hyödytä.

Olen todella kiireinen. Tällä hetkellä ei ole aikaa etsiä miestä tai treffailla. Pari vuotta kyllä yritin, mutta yhtäkään sopivaa ei löytynyt. Tilanne ei haittaa ja nautin elämästäni. Välillä tosin iskee "olispa kiva jos..." haikeus, mutta se menee nopeasti ohi, kun ajattelenkin sitä valtavaa määrää miehiä, jotka pitäisi käydä läpi että joku kiinnostava löytyisi. Saan siis satoja yhteydenottoja.

kuullostat aseksuaalilta.

Vierailija
33/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensimmäinen ajatus on "piristävä poikkeus", kun nykyään lehtien mukaan kaikki naivat kaikkien kanssa oltiin sitten Temptation Islandilla, Paratiisihotelleissa tai ihan vaan Ranualla.

Vierailija
34/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä aattele kummempia.

Jos jotain tulisi ekana mieleen, niin se, että nainen on järkevä ja arvostettava ihminen, joka ei ole hyppinyt noin vaan kaikkiin sänkyhin, jotka tarjolla olisivt olleet.

Tuollainen nainen olisi aivan varmasti tutustumisen arvoinen.

Huonosti luin ketjun mutta en ole nähnyt kohtaa, missä ap olisi kertonut eläneensä ilman seksiä.

Vierailija
35/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös joka toinen sinkkunainen ole kaupungissa pitkään sinkkuillut ja haaveilee tavallisesta, edes etäisesti normaalista miehestä mutta ei ole vielä tavannut sellaista.

Vierailija
36/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aseksuaali. Ennen tätä kolmen vuoden sinkkuilua olin yli 10 vuotta parisuhteessa ja aktiivinen seksielämä.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuollainen.

Vierailija
37/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuollainen.

Sana "kuulostaa" kirjoitetaan yhdellä l-kirjaimella.

Vierailija
38/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko nyt sellaista sinkkunaista, joka on ilmaissut olevansa kiinnostunut parisuhteesta? Eihän se ole mikään itsestäänselvyys, että sellaisen perään haikaillaan. 

Vierailija
39/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuollainen.

Prinsessa. Veikkaan, ettei oma ajatuksenjuoksusi ole veitsenterävä. Miehiltä saa valtavasti viestejä ja kehuja, vaikka olisi profiili ilman kuvaa ja tekstiä. Tyhmimmät luulevat, että se viestien ja kehujen tulva on osoitus siitä kuinka erityislaatuinen ja kiinnostava nainen on miesten silmissä. Olet tavis ja sulle sopisi sellainen vähän hönö duunari, jolla on alkava kalju ja vatsaa jo.

Vierailija
40/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä ajattelette 40+ lähes täysin kokemattomasta sinkkunaisesta, jonka itsetunto tuhottu aikanaan kiusaamisella? Pelkää miehiä (r***kausyritys nuorempana) , mutta haluaa tulla rakastetuksi ja hyväksytyksi omana itsenään, ja haluaa olla jollekin se maailman tärkein. Luottamus syntyy e-r-i-t-t-ä-i-n hitaasti ja lähempää kanssakäymistä saa odott pitkään. Sydän kuitenkin puhdasta kultaa ja erittäin pidetty ystävien & työtovereiden parissa. Ei ole neitsyt, horoskoopissa nimittäin. Muuten kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi