Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Mitä ajattelette sinkkunaisesta, joka ”ei vain ole vuosiin löytänyt ketään”

Vierailija
18.02.2021 |

Eli jos joku nainen on ollut vuosia sinkkuna ja sanoo, ettei vain ole löytänyt ketään. Hän asuu kaupungissa, eli miehiä kyllä olisi.

Mikä on ensimmäinen mielikuva naisesta? Millainen hän sinusta on?

Kommentit (137)

Vierailija
101/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kissa ei ole hänen tärkein asia maailmassa, niin pitäisin normaalina. Ei parisuhteessa pidä tyytyä mihinkään, jos se sopiva ihminen tulee vastaan niin se tulee, jos ei niin sitten ei. Itse odotan sitä oikeaa ja en pidä mitenkään outona jos nainen odottaa myös että joku vie "jalat alta". Kun se kuuluisa vakka löytää kantensa, mikä sen mukavempaa. Jos kyseinen nainen kiinnostuisi minusta, voisi vain olla otettu.

Mulla on just tää syy siihen, miksi mitään miessuhteita ei ole ollut nyt vuosiin. Olen kerran ihastunut aivan päättömästi ja tiedän miltä se tuntuu, enkä voisi sen jälkeen kuvitellakaan tyytyväni vähempään. Jalkojen todellakin pitää mennä alta.

Juu, mutta mistä se päätön ihastus tulee, olet sitä miettinyt? Se tunne tulee enimmäkseen sinusta itsestäsi. Se tunne tulee paljon vähemmän sen vuoksi että se toinen on jotain erikoista. Suurin osa ei halua tunnustaa tätä. Ennemmin kuvittelevat vuodesta toiseen, että "kunhan tulee tarpeeksi mahtava/sopiva" niin kyllä sitten varmasti lähtee jalat alta. Ei tule tapahtumaan, jos jatkatte samaa rataa tekemättä itse asialle mitään.

En ole lainaamasi, mutta kyllähän sen varmasti moni tiedostaa, että se ihastuscocktail on ihan kunkin oman kropan ja mielen aikaansaannosta. Sitä vain odotetaan, että tulisi vastaan sellainen henkilö, *joka saa sen reaktion aikaan*. Ihastumista ei voi pakottaa, vaikka toinen olisi paperilla kuinka hyvä.

Joo, mutta ongelma on juuri siinä että kuvitellaan toisen saavan sen reaktion aikaan. Asia on oikeasti niin, että jos on itsellä edellytykset ihastua päättömästi, niin ihastuminen voi tapahtua jopa mielikuvitushenkilöön. Se on niin helppoa. Se ei edes vaadi ketään. Mutta kun itsellä ei ole edellytyksiä ihastua päättömästi, niin on ihan sama vaikka kävisi kaikki maailman miehet läpi tai jopa ne mielikuvitusmiehet. Mikään tai kukaan ei saa sitä reaktiota aikaan. Harva kuitenkaan tajuaa tätä.

Toinenhan juuri *saa* sen reaktion aikaan loksahtamalla juuri siihen lokeroon, jota edes ihastuja itse ei osaa nimetä. (Tämä voi käydä fiktiivistenkin hahmojen kanssa, juu.) Toisessa vain ”oli sitä jotain”.

Toki, jos jollakulla ”ei ole edellytyksiä ihastua päättömästi”, niin sitten ei varmastikaan ole kokemuksia tuollaisista jalat alta vievistä ihastuksista eletystäkään elämästä. Mutta esim. tämän ketjun kakkospostaajallahan oli.

Vierailija
102/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kissa ei ole hänen tärkein asia maailmassa, niin pitäisin normaalina. Ei parisuhteessa pidä tyytyä mihinkään, jos se sopiva ihminen tulee vastaan niin se tulee, jos ei niin sitten ei. Itse odotan sitä oikeaa ja en pidä mitenkään outona jos nainen odottaa myös että joku vie "jalat alta". Kun se kuuluisa vakka löytää kantensa, mikä sen mukavempaa. Jos kyseinen nainen kiinnostuisi minusta, voisi vain olla otettu.

Mulla on just tää syy siihen, miksi mitään miessuhteita ei ole ollut nyt vuosiin. Olen kerran ihastunut aivan päättömästi ja tiedän miltä se tuntuu, enkä voisi sen jälkeen kuvitellakaan tyytyväni vähempään. Jalkojen todellakin pitää mennä alta.

Juu, mutta mistä se päätön ihastus tulee, olet sitä miettinyt? Se tunne tulee enimmäkseen sinusta itsestäsi. Se tunne tulee paljon vähemmän sen vuoksi että se toinen on jotain erikoista. Suurin osa ei halua tunnustaa tätä. Ennemmin kuvittelevat vuodesta toiseen, että "kunhan tulee tarpeeksi mahtava/sopiva" niin kyllä sitten varmasti lähtee jalat alta. Ei tule tapahtumaan, jos jatkatte samaa rataa tekemättä itse asialle mitään.

En ole lainaamasi, mutta kyllähän sen varmasti moni tiedostaa, että se ihastuscocktail on ihan kunkin oman kropan ja mielen aikaansaannosta. Sitä vain odotetaan, että tulisi vastaan sellainen henkilö, *joka saa sen reaktion aikaan*. Ihastumista ei voi pakottaa, vaikka toinen olisi paperilla kuinka hyvä.

Joo, mutta ongelma on juuri siinä että kuvitellaan toisen saavan sen reaktion aikaan. Asia on oikeasti niin, että jos on itsellä edellytykset ihastua päättömästi, niin ihastuminen voi tapahtua jopa mielikuvitushenkilöön. Se on niin helppoa. Se ei edes vaadi ketään. Mutta kun itsellä ei ole edellytyksiä ihastua päättömästi, niin on ihan sama vaikka kävisi kaikki maailman miehet läpi tai jopa ne mielikuvitusmiehet. Mikään tai kukaan ei saa sitä reaktiota aikaan. Harva kuitenkaan tajuaa tätä.

Toinenhan juuri *saa* sen reaktion aikaan loksahtamalla juuri siihen lokeroon, jota edes ihastuja itse ei osaa nimetä. (Tämä voi käydä fiktiivistenkin hahmojen kanssa, juu.) Toisessa vain ”oli sitä jotain”.

Toki, jos jollakulla ”ei ole edellytyksiä ihastua päättömästi”, niin sitten ei varmastikaan ole kokemuksia tuollaisista jalat alta vievistä ihastuksista eletystäkään elämästä. Mutta esim. tämän ketjun kakkospostaajallahan oli.

Niin, kyllä siinä ihmisessä jokin asia oli mikä välittömästi meni luihin ja ytimiin, mutta edelleen on itsellenikin mysteeri että mikä. Kuitenkin aika paljon olin miehiä elämäni aikana eri yhteyksissä kohdannut mutta kukaan ei ollut koskaan saanut vastaavaa aikaan. En edes tiennyt että sellaista tunnetta on olemassa ennen kuin kohtasin tuon miehen, en osannut yhtään odottaa. Se tunne oli jo ensihetkestä käsittämättömän vahva ja todella verrattavissa siihen että jalat menevät alta. Jo ensimmäisen tapaamisen jälkeen koin valtavaa tuskaa kun jouduin olemaan erossa siitä ihmisestä. Ja aiemmin olin ollut ihminen, jolle on äärimmäisen helppoa olla yksin.

- Kakkospostaaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sopis just tollanen ikisinkku nainen. En voisi kuvitella olevani jonkun toisen ukon vuosia höyläämää naista. Saa tietenkin olla ollut suhteissa jne, mutta ei mitään kakkoskierroksen tyyppiä. Itsekin olut paljon sinkkuna vaikka välillä suhteissa, että samanlaista etsin. m40v

Veikkaus että tulet myös pysymään yksinäisenä. "En voisi kuvitella olevani jonkun toisen ukon vuosia höyläämää naista" oletko ihan varma omasta seksuaalisuudesta.

Vierailija
104/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle sopis just tollanen ikisinkku nainen. En voisi kuvitella olevani jonkun toisen ukon vuosia höyläämää naista. Saa tietenkin olla ollut suhteissa jne, mutta ei mitään kakkoskierroksen tyyppiä. Itsekin olut paljon sinkkuna vaikka välillä suhteissa, että samanlaista etsin. m40v

Veikkaus että tulet myös pysymään yksinäisenä. "En voisi kuvitella olevani jonkun toisen ukon vuosia höyläämää naista" oletko ihan varma omasta seksuaalisuudesta.

Naisella olisi odotuksia suhteeni ja vertailisi minua edelliseen ukkoonsa. Ennemmin etsin naisen joka on myös ollut pitkään sinkkuna.

Vierailija
105/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vuosia sinkkuna ja ilman seksiä mutten ole etsinytkään miestä. Minulle kyllä käy eronnut mies yhtä hyvin kuin sellainen joka ei ole mennyt naimisiin, jos osuisi kohdalle mies johon ihastun ja rakastun ja tunne on molemminpuolinen. Iso jos. Kuten kirjoitin, en ole etsinyt.

Vierailija
106/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta. Valtaosa kun on päästään pimeitä, yksinhuoltajia tai esim juuri lihavia.

Nainen jonka tiedän, ei etsi ketään ja yrittäjiä on joka sormelle. Minäkin olen yrittänyt ja monta kertaa. Hän on itsenäinen, eikä tarvitse miestä. On sanonut että jos tulee oikea kohdalle, niin mikä ettei, mutta ei siis etsi ketään.

Erittäin kaunis ja laadukas Lady.

Ime ittees...

Vierailija
107/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa rumasti sanottu. "Ukon vuosia höyläämä nainen"? Mitä helvetin v*ttua?

Olet sovinisti. Vaikka olisit nainen, olet silti sovinisti. Ja naisvihaaja.

Vierailija
108/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, että ei ole vaan löytänyt ketään. Niin kuin en ole itsekään. Ehkä vähän nirso tai lähde kenen tahansa kanssa suhteeseen. Molemmissa tapauksissa olisin otettu, koska minut on juuri valittu (treffi?)seuraksi.

Vierailija
109/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syitä voi olla monia masennuksesta ja mielenterveysongelmista liian korkeaan rimaan, uratykkiin tai persoonaan, joka ei kaipaa parisuhteita. Parisuhdemilessä nainen vaikuttaisi hyvin epäkiinnostavalta, koska näyttö kyvykkyydestä ja halusta olla parisuhteessa puuttuu täysin.

Sori vaan, mutta läheisriippuvuus on turn off. :)

Vierailija
110/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma valinta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen mielekuva on, että kyseessä on passiivinen ja aloitekyvytön nainen. Ei löytäminen ole sitä että nyhjätään odottelemassa, että joku tulee ja ottaa.

Voisin olla aktiivinen, jos haluaisin. En ole parisuhdemarkkinoilla todellakaan kaatopaikkatavaraa ja tiedän, että vientiä olisi.

Minua ei kiinnosta. En etsi miestä, en halua miestä. Seksuaalisuus ei ole mihinkään hävinnyt, mutta panokaveruus ja yhden illan jutut ei kiinnosta.

Enkä halua parisuhteeseenkaan. Olen vain yksinkertaisesti saanut tarpeekseni miehistä. Tulen miesten kanssa hyvin juttuun, mutta ystävyyttä enempää en halua.

Ja olen enemmän kuin tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen.

Tämä on kuin omasta suustani. Uskon, että pikkuhiljaa yhä useammat ihmiset tajuavat, että elämässä on kiinnostavampia asioita kuin väenvängällä koittaa roikkua jossain jota kutsumme parisuhteeksi. Itse arvotan korkeammalle kiinnostavan työni, ystävät, rauhallisen mukavan kotielämän, opiskelun ja lapseni kuin sen, että roikkuisin tinderiä näpräämässä illat ja käyttäisin aikaa haaveilemalla jostain hepusta.

Vierailija
111/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiltä kysyttiin.

Vierailija
112/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hän tykkää enemmän lütkailusta kuin parisuhteista. Tuskin on siis parisuhdeainesta.

Vierailija
113/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kyllä siinä ihmisessä jokin asia oli mikä välittömästi meni luihin ja ytimiin, mutta edelleen on itsellenikin mysteeri että mikä. Kuitenkin aika paljon olin miehiä elämäni aikana eri yhteyksissä kohdannut mutta kukaan ei ollut koskaan saanut vastaavaa aikaan. En edes tiennyt että sellaista tunnetta on olemassa ennen kuin kohtasin tuon miehen, en osannut yhtään odottaa. Se tunne oli jo ensihetkestä käsittämättömän vahva ja todella verrattavissa siihen että jalat menevät alta. Jo ensimmäisen tapaamisen jälkeen koin valtavaa tuskaa kun jouduin olemaan erossa siitä ihmisestä. Ja aiemmin olin ollut ihminen, jolle on äärimmäisen helppoa olla yksin.

- Kakkospostaaja

Kokenut saman. Mysteeri.

Vierailija
114/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikisinkku eli Vanhapiika. Ei kelpaa kellekään.

Ei siis minullekaan.

En huolisi yksinhuoltajaa tai itsestään huolta pitämätöntä. Baareissa juoksijat on myös täysin turn off. Ylipainoiset, sohvalla makaajat, ei kiitos.

Naisessa pitää olla haastetta, pitää itsestään huolta, meikki, hiukset, pukeutuminen, ei tatskoja/lävistyksiä ja sytyn heti.

Vierailija
115/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että hän tykkää enemmän lütkailusta kuin parisuhteista. Tuskin on siis parisuhdeainesta.

Sovinisti bongattu. Hyi.

Vierailija
116/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen nopeasti vaihtuvat petikumppanit, toisin sanoen ei ole syystä tai toisesta lainkaan sitoutumiskykyinen.

Taustalla yleensä huono ja turvaton lapsuus, ei ole saanut rakkautta ja lämpöä narsistiäidiltään. Teini-iässä alkanut jatkuva hyväksynnän hakeminen, joka on näkynyt koko elämän ajan holtittomana sek suaalikäyttäytymisenä.

Eli miehiä on ollut aina yhtä aikaa useita kierrossa, on sitten ollut parisuhteessa tai ei. Usein myös ovat ulkoisesti vetovoimaisia naisia, mutta suht pian todellinen luonne paljastuu kanssaihmisille.

Vierailija
117/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkku eli Vanhapiika. Ei kelpaa kellekään.

Ei siis minullekaan.

En huolisi yksinhuoltajaa tai itsestään huolta pitämätöntä. Baareissa juoksijat on myös täysin turn off. Ylipainoiset, sohvalla makaajat, ei kiitos.

Naisessa pitää olla haastetta, pitää itsestään huolta, meikki, hiukset, pukeutuminen, ei tatskoja/lävistyksiä ja sytyn heti.

Sovinistinen possuhan se siellä, Röh Röh. Pieni muna, pienet aivot.

Vierailija
118/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen nopeasti vaihtuvat petikumppanit, toisin sanoen ei ole syystä tai toisesta lainkaan sitoutumiskykyinen.

Taustalla yleensä huono ja turvaton lapsuus, ei ole saanut rakkautta ja lämpöä narsistiäidiltään. Teini-iässä alkanut jatkuva hyväksynnän hakeminen, joka on näkynyt koko elämän ajan holtittomana sek suaalikäyttäytymisenä.

Eli miehiä on ollut aina yhtä aikaa useita kierrossa, on sitten ollut parisuhteessa tai ei. Usein myös ovat ulkoisesti vetovoimaisia naisia, mutta suht pian todellinen luonne paljastuu kanssaihmisille.

Päivän naurut! :D Mikä sun äo on? Alle 70?

Vierailija
119/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän naurut! :D Mikä sun äo on? Alle 70?

Jos olisi, ei pystyisi kirjoittaa tuotakaan. Tästä tiedämme nyt ainakin, ettet sinä kovin älykäs ole, ja tietämättömyys on yksi ongelmistasi.

Vierailija
120/137 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että naista ei taida suhteet kiinnostaa ja tykkää olla itsekseen. Ehkä saattaisi käydä mielessä myös, että miksei ole ketään itselleen kelpuuttanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme