Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on kapeampi vyötärö kuin keskivertonaisella!?

Vierailija
17.02.2021 |

Naisten keskimääräinen vyötärönympärys on 88,5cm.

Minulla on 86cm.

Painoindeksini on kuitenkin 23,5 eli selkeästi lähempänä ylipainoa kuin alipainoa. Pituutta on 172cm mikä on miehelle keskivertoa vähemmän mutta enemmän kuin keskivertonaisella. Rehellisesti sanottuna likunta on tänä vuonna jäänyt ja ruokavaliotakaan ei voi terveelliseksi kehua. Vatsaa ja jenkkakahvoja on selkeästi. Eron vuoden takaiseen todellakin näkee peilistä.

Naisten mukaan olen yhä hintelä. Huh huh.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Alle 40-vuotiaiden, ei-raskaana-olevien ryhmässä luulen, että tuo ympärysmittasi ylittää keskiarvon.

2018 luvut:

-työikäiset naiset 88,5cm

-eläkeläiset 93,6cm

Aika hurjaa. Itse olen kolmen lapsen äiti, joka ei hirveästi edes liiku ja VY on 53 cm. Voiko olla, että jotkut ns. ääritapaukset nostaa keskiarvoa? Meinaan, että todella alipainoisten naisten VY ei varmaan voi milloinkaan olla esim. alle 30 cm. Todella ylipainoisten VY voi olla varmaan vaikka 2 m. Jos tällaiset ääritapaukset poistettaisiin laskuista päästäisiin varmaan lähemmäs monien silmiin ns. normaalia?

Prismatesti kertoisi sellaista että kyllä normi 30+ naisen vyötärö on aika tukevassa kunnossa. Alkaa olemaan normi ettei ole erottuvaa vyötäröä.

Vierailija
22/24 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lievästi ylipainoinen (BMI 27), ja vyötärönympärykseni on 78 cm. Näin me ihmiset ollaan eri muotoisia :)

Samat mitat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee se kuinka terveissä ja hoikissa mitoissa olevia miehiä kutsutaan hinteliksi, laihoiksi, alipainoisiksi, jne. Mietitään syövätkö mitään.

Tämä siksi että ylipainoiset naiset haluaisivat miesten olevan isompia jotta he voisivat tuntea itsensä pienemmiksi kuin todellisuudessa ovat.

Vierailija
24/24 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vy-ly 71-102. Persevä, reitevä. Liikun paljon, BMI 22-23. Ikää 45v