Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huulipunat, joista tulee yksilöllinen väri riippuen käyttäjän ph:sta, oletteko kokeilleet?

Vierailija
17.02.2021 |

Minä epäilen, että on humpuukia ja kaikille tulee sama väri. Mutta näyttääkö hyvältä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole muka kokeillut! Niitä on ollut iät ajat.

Vierailija
2/10 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulipuna saattaa siis olla vihreä, mutta huulilla pinkki. Onko täysin vieras käsite?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermosilin sävyä vaihtava huulipuna löytyy. En tiedä millainen sävy muilla on mutta itselläni se on kaunis kylmä pinkki.

Vierailija
4/10 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dermosilin sävyä vaihtava huulipuna löytyy. En tiedä millainen sävy muilla on mutta itselläni se on kaunis kylmä pinkki.

Eli sopii väreihisi?

Vierailija
5/10 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee nistä eri väri, mutta kaikille ei vaan yhtään omiin väreihin sovi se väri, joka sattuu omilla huulilla tulemaan. Esim. mulla tulee kylmä pinkki aina, mutta vihreäsilmäisenä, kellertäväihoisena punapäänä se näyttää minulla pahalta.

Vierailija
6/10 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä Dermosiliä saa?

Vierailija
7/10 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltiin kahden tyttären kanssa. Kyllä piti mitä lupasi, eli värit olivat erilaiset jokaisella, toinen juttu sitten se, että ei meille kenellekään sopineet ne värit. Toiselle tyttärelle tuli räikyvän punaiset huulet, toisella tuskin huomasi sitä väriä. Minulla sitten jotain tuosta väliltä.

Vierailija
8/10 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sopii väreihisi?

Sanoisin, että sopii väreihini. Ainakin tykkään käyttää sitä.

Vierailija
9/10 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä Dermosiliä saa?

Dermosilin omasta verkkokaupasta. Väriä vaihtava puna maksaa vajaa 7€, joten ei ole kallis kokeilla.

Vierailija
10/10 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama minulla. Sitä en ole nähnyt muilla, mutta muistan aikoinaan toisen huulipunan, joka oli minulla ja kaverilla ihan eri sävyinen. Dermosilin punaa kyllä suosittelen, jos on tottunut kirkkaisiin puniin, uskon, että värittömäksi ei jää kenelläkään.