"Tuliko Koronavilkusta altistumisilmoitus? Jatkossa siitä seuraa aina testi ja karanteeni, vaikka testitulos olisi negatiivinen"
https://yle.fi/uutiset/3-11790498
Vieläkö porukka käyttää Koronavilkkua? :D Itse en ole missään vaiheessa edes harkinnut lataavani tuota
Kommentit (51)
Älytöntä. Poistin nyt koko sovelluksen.
Olen sairaalasta töissä, ns kriittistä väkeä. Meiltä loppuu työntekijät parissa päivässä😷
Jaahas, parempi siis kun poistaa koko sovelluksen.
”Monessa sairaanhoitopiirissä ollaan hieman ihmeissään THL:ltä tulleesta yleisohjeesta, jonka mukaan samat säännöt Koronavilkun altistumisilmoitusten kanssa koskevat niin rokotettuja kuin rokottamattomia.”
🤣🤣🤣
Sovellusta et saa koneesta enää kokonaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Olen sairaalasta töissä, ns kriittistä väkeä. Meiltä loppuu työntekijät parissa päivässä😷
Teiltä on ollut työntekijät loppumassa "parissa päivässä" ja lähes vuoden. Ja ennen sitä melkein joka vuosi flunssa-aikana. On se kumma kun sairaaloissa ei millään saada resursseja kuntoon. Vuodesta toiseen sama virsi.
Hahaa🤣🤣 kuinkahan moni meinaa käyttää jatkossa😁
En ole ladannut sovellusta. Enkä lataa.
En missään nimessä aio ottaa kyseistä kyttäyssovellusta.
Vierailija kirjoitti:
Sovellusta et saa koneesta enää kokonaan pois.
Totta kai saa. Iphone juuri kertoi minulle, kun poistin koronavilkkuni, etten enää ole riskiseurannassa eikä ilmoituksia tule. Asiasta tuli siis erillinen ilmoitus.
Kyseinen sovellus ei edes toimi. Itse sairastuin koronaan eikä edes henkilöt joiden kanssa olin pitkiä aikoja tekemisissä saaneet ilmoitusta altistumisesta. Tätä ollaan kovin ihmetelty. Oma sovellus on nyt tietysti suljettu, kun sairastuin.
Tosi hyvä. Tähän asti onkin ollut kysymysmerkki, että mihin sovellusta tarvitaan, kun karanteeniin ei ole kuitenkaan saanut jäädä.
Minulla on niin vanha puhelin, ettei tuota sovellusta saanut siihen edes ladattua.
Huhhuh! Miten ne seuraa että hälytyksen saanut menee testiin 😅
Onneksi on vaan suositus..
Edelleen tuo omaehtoinen karanteeni. Kenellä oikeasti on varaa jäädä palkattomana/päivärahattomana pariksi viikoksi kotiin hengaamaan? Siis sanon tämän mitenkään tautia vähättelemättä.
Tämän palstan taso jaksaa edelleen yllättää.
Öööh... ei nyt oikein aukea tämä teidän pointti. Villkuhan ei tee yhtään mitään itellään vaan kaikki perustuu teidän omaan vastuuntuntoisuuteen ja haluun noudattaa ohjeistuksia jos altistumisilmoitus tulee.
Oletteko 12-vuotiaita..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teiltä on ollut työntekijät loppumassa "parissa päivässä" ja lähes vuoden. Ja ennen sitä melkein joka vuosi flunssa-aikana. On se kumma kun sairaaloissa ei millään saada resursseja kuntoon. Vuodesta toiseen sama virsi.
Viittasi varmaan siihen jos altistumisen jälkeen pitää jäädä karanteeniin. Tällä tavalla ne hoitajat voi oikeastikin loppua.
En lataa kun ei kiinnosta vaikeuttaa elämääni tommosella.