Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisen on ok sanoa "ei alle 180cm miehiä" mutta miehen ei ole ok sanoa "vain alle 60kg naiset" ?

Vierailija
14.02.2021 |

Mikä tuosta naisten vaatimuksesta tekee enemmän OK:n kuin tuo miesten vaatimus?

Molemmat on ok, ihmisillä saa olla standardeja. Mutta vain tuo miesten painovaatimus herättää skandaalin. Eikö ole outoa?

Kommentit (369)

Vierailija
181/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituuteen kohdistuva vertailu on samassa kategoriassa ihonvärin kanssa. Syntyperäisiä ominaisuuksia joita arvottamalla saa nykyään linnaa.

Mitä helvettiä taas?? Jokainen saa kyllä valita oman elämänkumppaninsa juuri niillä perusteilla kun haluaa....

Vierailija
182/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituudelle sentään voi tehdä jotain, painolle ei... eiku

Edelleen, ihanteiden ei tarvitse olla 'kaikille reiluja'. Joten se ja sama vaikkei pituudelle voi mitään, silti joku saa haluta vaikka 190cm miehen jos se häntä viehättää. Kyllähän sinäkin voit vaikka päättää että naisen pitää olla alle 150cm jos haluat.

Rasisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska suurimmalle osalle aikuisista naisista alle 60kg on liian vähån. Naisessa pitää olla sen verran pehmeyttä että on rinnat ja naisen lantio ja peppu sekå se että keho toimii niin kuin naisen kehon kuuluu eli kuukautiset yms.

Haluaako mies esim ap pojan näköisen naisen?

Naisten mieltymys itseään isompaan mieheen on aivan luonnollista.

Älä jauha paskaa.

Naisten keskipituus on 165cm.

165cm/59kg = BMI 21,7 eli aika tarkalleen keskellä normaalipainon skaalaa.

ps. miesten mieltymys hoikkaan ja nuoreen naiseen on aivan luonnollista.

Omituista, että vain keskipituiset saavat olla ihannepainossaan. Lopuista puolet saavat olla huoletta enemmän tai vähemmän pullukoita ja toisen puolen pitää olla hoikasta anorektisen laihaan.

Ootte te pojat hassuja. Ei uskois miten tyhmiä miehiä täällä on ellei itse näkis.

Kuka sellaista on sanonut?

Vatasin postaajalle joka väitti että enemmistölle naisista alle 60kg on liian vähän.

Enemmistö naisista ei ole niin pitkiä että alle 60 kilolla mentäisiin alipainon puolelle.

Jos ei enemmistö, niin lähes puolet kuitenkin... Se jolle vastasit ei muuten puhunut mitään alipainosta. Myös normaalipainon alakolmanneksella voi painoa olla jo liian vähän, riippuu ruumiinrakenteesta. Esim. itselläni loppuvat kuukautiset aina, kun bmi menee alle 21:n.

Vierailija
184/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituuteen kohdistuva vertailu on samassa kategoriassa ihonvärin kanssa. Syntyperäisiä ominaisuuksia joita arvottamalla saa nykyään linnaa.

Kieltääkö jokin laki valitsemasta seurustelukumppanin ihonvärin perusteella? En tiennytkään.

Vierailija
185/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituudelle sentään voi tehdä jotain, painolle ei... eiku

Edelleen, ihanteiden ei tarvitse olla 'kaikille reiluja'. Joten se ja sama vaikkei pituudelle voi mitään, silti joku saa haluta vaikka 190cm miehen jos se häntä viehättää. Kyllähän sinäkin voit vaikka päättää että naisen pitää olla alle 150cm jos haluat.

Rasisti.

Sitten olen, mitäs teet. En siltikään aio muuttaa omia ihanteitani. Valitsen juuri sen kumppanin kun haluan, niillä perusteilla jotka itse päätän. Enkä ole vaatinut sinuakaan luopumaan ihanteistasi. Kyllä näissä keskusteluissa vaan aina huomaa että loppuviimeksi kyse on vaan ja ainoastaan siitä että naisella ei saisi olla mitään vaatimuksia miehen suhteen samalla kun puhutaan suu vaahdossa naisten painosta ja naisellisuudesta.

Vierailija
186/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska suurimmalle osalle aikuisista naisista alle 60kg on liian vähån. Naisessa pitää olla sen verran pehmeyttä että on rinnat ja naisen lantio ja peppu sekå se että keho toimii niin kuin naisen kehon kuuluu eli kuukautiset yms.

Älä jauha paskaa.

Omituista, että vain keskipituiset saavat olla ihannepainossaan. Lopuista puolet saavat olla huoletta enemmän tai vähemmän pullukoita ja toisen puolen pitää olla hoikasta anorektisen laihaan.

Ootte te pojat hassuja. Ei uskois miten tyhmiä miehiä täällä on ellei itse näkis.

Vatasin postaajalle joka väitti että enemmistölle naisista alle 60kg on liian vähän.

Enemmistö naisista ei ole niin pitkiä että alle 60 kilolla mentäisiin alipainon puolelle.

Jos ei enemmistö, niin lähes puolet kuitenkin... Se jolle vastasit ei muuten puhunut mitään alipainosta. Myös normaalipainon alakolmanneksella voi painoa olla jo liian vähän, riippuu ruumiinrakenteesta. Esim. itselläni loppuvat kuukautiset aina, kun bmi menee alle 21:n.

175cm on raja jolloin 59kg mennään lievän alipainon puolelle.

Selkeä enemmistö naisista on alle 175cm pitkiä kun keskipituus on 165cm.

Vierailija
187/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se ihan ok sanoa. En itsekään hyväksy noin isoa painoa naisella.

T. N46

Vierailija
188/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jauha paskaa.

175cm on raja jolloin 59kg mennään lievän alipainon puolelle.

Selkeä enemmistö naisista on alle 175cm pitkiä kun keskipituus on 165cm.

Se silmä näppiin nyt: ” Myös normaalipainon alakolmanneksella voi painoa olla jo liian vähän, riippuu ruumiinrakenteesta. Esim. itselläni loppuvat kuukautiset aina, kun bmi menee alle 21:n.”

Vierailija
189/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska valkoisen heteromiehen kaikki sanomiset ovat tänä päivänä enemmän tai vähemmän tuomittavia.

Vierailija
190/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska valkoisen heteromiehen kaikki sanomiset ovat tänä päivänä enemmän tai vähemmän tuomittavia.

Jaaha, sitten alkaa uhriutuminen..

Vierailija
191/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta millaiset kriteerit sinulla on naiselle. Voit laittaa vaikka deittiprofiilisi, että ainoastaan 40kg naiset kelpaa.

Turha kuitenkaan tulla ulisemaan, jos kriteereihisi sopivaa naista ei löydy. 

Vierailija
192/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika älytöntä väittää, että ei saa ”vaatia” 180 cm pituutta kun siihen ei voi vaikuttaa, mutta painoraja on OK koska siihen voi vaikuttaa. Siis häh? Kysehän on siitä, mikä ketäkin miellyttää. Jos kiinnostun vain ulkomaalaisista miehistä, niin en mielestäni ole mitään velkaa suomalaisille miehille, jotka eivät voi muuttua ulkomaalaisiksi.

Vierailija
193/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta tässä ketjussa on, että se antaa luvan olla juuri sellainen kuin haluaa. Eli jos en tykkää mustista, homot on vastenmielisiä ja naisilta voisi viedä äänioikeuden, niin saan olla sitä mieltä. Koska minulla on oikeus, sen opin tänään.

Vierailija
194/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta tässä ketjussa on, että se antaa luvan olla juuri sellainen kuin haluaa. Eli jos en tykkää mustista, homot on vastenmielisiä ja naisilta voisi viedä äänioikeuden, niin saan olla sitä mieltä. Koska minulla on oikeus, sen opin tänään.

Kuulostaa siltä, että olet piilohomo, tykkäät tietynvärisistä miehistä ja koet naiset siksi uhkana :) tule vaan pois sieltä kaapista, elämästä tulee paljon ihananpaa! 

Vierailija
195/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä ihmisillä nyt yleensä on kaikenlaisia mielipiteitä asioista, saat ajatella mitä tykkäät. Luulen myös, että nuo ovat oikeita mielipiteitäsi joka tapauksessa. Ei sillä ole yhteiskunnallisesti kuitenkaan mitään merkitystä mitä sinä ajattelet. Tässä ketjussa oli kuitenkin kyse nimenomaan elämänkumppanin valinnasta.

Vierailija
196/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltääkö jokin laki valitsemasta seurustelukumppanin ihonvärin perusteella? En tiennytkään.

Ei tietenkään kiellä. Julkisesti tätä ei kuitenkaan saa sanoa.

Vierailija
197/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä ihmisillä nyt yleensä on kaikenlaisia mielipiteitä asioista, saat ajatella mitä tykkäät. Luulen myös, että nuo ovat oikeita mielipiteitäsi joka tapauksessa. Ei sillä ole yhteiskunnallisesti kuitenkaan mitään merkitystä mitä sinä ajattelet. Tässä ketjussa oli kuitenkin kyse nimenomaan elämänkumppanin valinnasta.

Työtehtäväni osalta olen asemassa, joilla noilla on merkitystä. Mutta en missään sanonut että ajattelen niin. Sanoin vain että minulla olisi oikeus ajatella niin.

Vierailija
198/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et osaa erottaa pariutumiskumppanin etsimistä noista muista jutuista? Vai miten homot tai naisten äänioikeus liittyy sinun kumppanille asettamiisi kriteereihin?

Vierailija
199/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtehtäväni osalta olen asemassa, joilla noilla on merkitystä. Mutta en missään sanonut että ajattelen niin. Sanoin vain että minulla olisi oikeus ajatella niin.

No, mutta ainakaan vielä ei sentään ihmisten ajatuksia lueta. Edelleen kuitenkin tässä oli kyse pelkästään puolison valinnasta.

Vierailija
200/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av:n päivystävä miesasiamies? Kuule, ei ketään kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän