Miksi naisen on ok sanoa "ei alle 180cm miehiä" mutta miehen ei ole ok sanoa "vain alle 60kg naiset" ?
Mikä tuosta naisten vaatimuksesta tekee enemmän OK:n kuin tuo miesten vaatimus?
Molemmat on ok, ihmisillä saa olla standardeja. Mutta vain tuo miesten painovaatimus herättää skandaalin. Eikö ole outoa?
Kommentit (369)
Naisten keskipituus ei ole enää 165cm. 2019 se oli 167cm ja miesten keskipituus 180cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta tässä ketjussa on, että se antaa luvan olla juuri sellainen kuin haluaa. Eli jos en tykkää mustista, homot on vastenmielisiä ja naisilta voisi viedä äänioikeuden, niin saan olla sitä mieltä. Koska minulla on oikeus, sen opin tänään.
No kyllä ihmisillä nyt yleensä on kaikenlaisia mielipiteitä asioista, saat ajatella mitä tykkäät. Luulen myös, että nuo ovat oikeita mielipiteitäsi joka tapauksessa. Ei sillä ole yhteiskunnallisesti kuitenkaan mitään merkitystä mitä sinä ajattelet. Tässä ketjussa oli kuitenkin kyse nimenomaan elämänkumppanin valinnasta.
Työtehtäväni osalta olen asemassa, joilla noilla on merkitystä. Mutta en missään sanonut että ajattelen niin. Sanoin vain että minulla olisi oikeus ajatella niin.
Älä jaksa, et sinä ole töissä missään ja ajattelet just noin. Toisin sanoen sinulla on niin vaikea luonnevika että se näkyy päälle etkä kykene pariutumaan. Tuon asian korjaamisesta sun pitää lähteä jos meinaat löytää itsellesi kumppanin. Kaikki vänkytys painosta ja pituudesta ja muista vastaavista kysymyksistä on totaalisen hyödytöntä ajanhukkaa joka vain pitkittää yksinäisyyttä eikä ratkaise yhtään mitään. Vaikka kaikki naiset yhtäkkiä päättäisi ettei miehen pituudella ole mitään väliä, jäisit silti ilman.
Olen urheilua harrastava 165 cm nainen ja painan 62 kg. Reisissä ja pepussa lihasta. Hoikaksi minua usein kutsutaan.
Ei kannata liikaa takertua pituuteen tai painoon, ne on loppupeleissä aika sivuseikkoja. Varsinkin paino saattaa vaihdella elämän aikana useista syistä. Kannattaa keskittyä enemmän persoonaan ja suhteen laatuun. Tunnetaidot ja vuorovaikutustaidot on tärkein ominaisuus. Kitinä kumppanin fyysisistä ominaisuuksista heti alkuun kertoo huonoa kypsyydestä. Jos haluat jotain näyttävää, osta mieluummin vaikka auto.
T
7 vuotta parisuhteessa ja yhä onnellinen
Huvittaa kun miehet aina kovaan ääneen jaksaa itkeä kuorossa naisten painosta vaikka läskejä miehiä on enemmän. Terveisin hoikka nainen.
Minäkin halusin nuorena tyttönä tumman, pitkän ja komean miehen, mielellään vielä lihaksikkaan ja rikkaan. Sain sellaisen ja elämä oli helvettiä 19v.
Nyt eronneena 44-vuotiaana haluan kivan ja kiltin miehen, joka on turvallinen. Näin se elämä opettaa
Vierailija kirjoitti:
Minäkin halusin nuorena tyttönä tumman, pitkän ja komean miehen, mielellään vielä lihaksikkaan ja rikkaan. Sain sellaisen ja elämä oli helvettiä 19v.
Nyt eronneena 44-vuotiaana haluan kivan ja kiltin miehen, joka on turvallinen. Näin se elämä opettaa
Heh, täsmälleen kuten AV:n palstamiehet ovat selittäneet maailman toimivan.
Vierailija kirjoitti:
Työtehtäväni osalta olen asemassa, joilla noilla on merkitystä. Mutta en missään sanonut että ajattelen niin. Sanoin vain että minulla olisi oikeus ajatella niin.
Sinulla on täysin oiekus ajatella noin. Mikäli tuot ajatuksesi julki tai toimit ajatustesi mukaisesti, niin luultavasti on seurauksia. Syrjiminen työnhaussa on laissa kiellettyä. Seurustelukumppanin valinnassa jokainen saa olla juuri niin nirso ja itsekäs, kuin haluaa olla.
Voit kokeilla miten poliisi reagoi, jos toimitusjohtaja Pertti ilmoittaa ettei palkkaa homoja firmaansa. Poliisin reagointi on aivan varmasti erilainen, jos samainen toimitusjohtaja Pertti ilmoittaa, ettei seurustele miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Parasta tässä ketjussa on, että se antaa luvan olla juuri sellainen kuin haluaa. Eli jos en tykkää mustista, homot on vastenmielisiä ja naisilta voisi viedä äänioikeuden, niin saan olla sitä mieltä. Koska minulla on oikeus, sen opin tänään.
Mietitään nyt hetki tätä perus palstamiehen ajatusmaailmaa. Itse olen sitä mieltä että tällaiset miehet on yhteiskunnan haitallisimpia yksilöitä, mutta haluanko viedä heiltä äänioikeuden? No en todellakaan. Matalamman kynnyksen mt-palveluita ja varhaista apua pahoinvoiville lapsille, sitä minä haluan. Ihon väri ei määritä ihmisen kunnollisuutta eikä kiinnosta vähääkään mitä kaksi aikuista vapaaehtoista ihmistä tekee keskenään makkarissa, niin kauan kuin ketään ei vahingoiteta. Sanokaa miehet yksikin syy miksi minua kiinnostaisi seurustella sellaisen miehen kanssa jonka mielestä minulta pitäisi viedä äänioikeus. Ja mitä ihmettä sellainen mies tekee täällä vänkäämässä jostain PITUUDESTA? Ihan kuin sillä olisi mitään merkitystä kun ajatusmaailmat on valovuosien päässä. Tuollaiselle miehelle löytyy ehkä yhden käden sormilla laskettava määrä kotoperäisiä naisia Suomesta. Hänenhän pitäisi joko olla etsiytymässä kaikkein kiihkouskovaisimpiin piireihin tai is la min uskon harjoittajien porukoihin. Tai suunnitella muuttoa johonkin pimeimpään kehitysmaahan.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa kun miehet aina kovaan ääneen jaksaa itkeä kuorossa naisten painosta vaikka läskejä miehiä on enemmän. Terveisin hoikka nainen.
Uskotko kaikkien miesten kovaan ääneen itkevän naisten painosta?
Edelleen ihmisellä saa olla vaikka millaiset kriteerit kumppanilleen. Fiksu ihminen ei näitä kuitenkaan tuo esiin kasvotusten tai deittiprofiilissaan. Varsinkaan syynä pakkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, täsmälleen kuten AV:n palstamiehet ovat selittäneet maailman toimivan.
Minä en tuota halunnut, vaan menin naimisiin kivan miehen kanssa vähän päälle parikymppisenä ja edelleen ollaan yhdessä 20 vuotta myöhemmin. Mites se maailma nyt toimii?
Vierailija kirjoitti:
Olen urheilua harrastava 165 cm nainen ja painan 62 kg. Reisissä ja pepussa lihasta. Hoikaksi minua usein kutsutaan.
Tässähän se harha tulikin.
Korte ,anne mari siis, saman pituinen ja painaa 10kg vähemmän. Veikkaan että hänellä on sitä lihasta oikeasti.
Niin moni nainen luulee että sitä lihasta tulee ku kerran nostaa tankoa tai käy käveleen sunnuntaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korte ,anne mari siis, saman pituinen ja painaa 10kg vähemmän. Veikkaan että hänellä on sitä lihasta oikeasti.
Niin moni nainen luulee että sitä lihasta tulee ku kerran nostaa tankoa tai käy käveleen sunnuntaisin.
No miksi ihmeessä sitten jatkuvasti jauhatte että naisten pitäisi mennä salille, kun on mahdotonta että hänellä olisi lihasta reisissä ja pepussa paitsi jos hän on huippu-urheilija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi ihmeessä sitten jatkuvasti jauhatte että naisten pitäisi mennä salille, kun on mahdotonta että hänellä olisi lihasta reisissä ja pepussa paitsi jos hän on huippu-urheilija.
Eikö täällöin pitäisi ehdottomasti kieltää naisia menemästä salille treenaamaan peppuaan, kun joku juokseminen kuluttaa kaloreita huomattavasti nopeammin.
Siksi, että alle 60kg nainen on todella laiha. Ellei sitten ole todella lyhytkin. Joku alle 70kg, jos olisi raja, niin minä ainakin hyväksyisin sen mukisematta.
Useita kertoja nähty tällä palstalla että jos mies erehtyy haluaan hoikkaa naista,niin alkaa tuleen viestiä että sitten nainen saa haluta isoa munaa. Ja tulee heti isot määrät tykkäyksiä.
Naisilla jotenkin ohjelmoitu aivoihin se kilojen puolustelu,ja ennenkaikkea niistä kiinni pitäminen, mitään ei haluta tehdä koskaan,koska se nyt vaan on niin.
On tässä jonkin verran kaksoisstandardin vivahdetta, kun naisille on ihan hyväksyttyä tuoda esille vaatimuksena, että mies on vähintään keskituloinen ja keskipituinen. Jos taas mies toivoo nuorta/hoikkaa/sporttista naista, niin siitä lähdetään laukalle.
Eikö joskus maajusseissa ollut mies, joka toivoi hoikkaa naista ja tästä toiveesta nousi aivan järjetön äläkkä lehdistöä myöten. Kuitenkin kun maajussitar ilmoitti suoraan, että työtöntä miestä hän ei huoli, se aiheutti lähinnä vain lievää hymistelyä.
Onneksi ei ole deittimarkkinoilla tarvinnut vuosiin pyöriä. N35
Vierailija kirjoitti:
Useita kertoja nähty tällä palstalla että jos mies erehtyy haluaan hoikkaa naista,niin alkaa tuleen viestiä että sitten nainen saa haluta isoa munaa. Ja tulee heti isot määrät tykkäyksiä.
Naisilla jotenkin ohjelmoitu aivoihin se kilojen puolustelu,ja ennenkaikkea niistä kiinni pitäminen, mitään ei haluta tehdä koskaan,koska se nyt vaan on niin.
Ei kun se on niin, että suuri, jollei suurin osa naisista miettii ihan koko ajan syömisiään ja rajoittaa itseään ja tuntee syyllisyyttä syömästään ruoasta. Ja tietävät justiin miten jumalattoman tiukalle pitää elämä vetää, että näyttäisi siltä ei edes aikuiselta teiniltä, joka on teidän mielikuva aikuiselle naiselle sopivasta painosta. Olen seurannut ruokaskeneä ja toistuvasti, siis todella usein törmännyt siihen imiöön, että nää ihannevataloiset ns. influensserit ruokapiireissä lopulta julkaisee sen videon, jossa kertovat että aikovat seuraavaksi muuttaa elämäntapojaan että kuukautiset palaisi (!!!) ja että heistä voisi joskus tulla äiti. Lukemattomia kertoja olen hämmästynyt, että eihän toi ihminen näytä lainkaan NIIN laihalta että odottaisin kuukautisten jääneen pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun se on niin, että suuri, jollei suurin osa naisista miettii ihan koko ajan syömisiään ja rajoittaa itseään ja tuntee syyllisyyttä syömästään ruoasta. Ja tietävät justiin miten jumalattoman tiukalle pitää elämä vetää, että näyttäisi siltä ei edes aikuiselta teiniltä, joka on teidän mielikuva aikuiselle naiselle sopivasta painosta. Olen seurannut ruokaskeneä ja toistuvasti, siis todella usein törmännyt siihen imiöön, että nää ihannevataloiset ns. influensserit ruokapiireissä lopulta julkaisee sen videon, jossa kertovat että aikovat seuraavaksi muuttaa elämäntapojaan että kuukautiset palaisi (!!!) ja että heistä voisi joskus tulla äiti. Lukemattomia kertoja olen hämmästynyt, että eihän toi ihminen näytä lainkaan NIIN laihalta että odottaisin kuukautisten jääneen pois.
Täällä aiemmin joku kertoi kuukautistensa jääneen pois kun BMI on luokkaa 21. Näin luonnostaan hoikkana (BMI 18,2) kiinnostaa, kuinka vähän minun pitäisi oikein syödä että kuukautiskierto siitä häiriintyisi.
Muistan lapsuudestani erään saunareissun perhetuttujen luona. Pienikokoinen, ehkä joku 140-senttinen nainen kertoi, että hänelle oli tullut kiloja ikävuosien mukaan. Hän oli tuolloin siis 30-vuotias ja painoi 30 kg 😳 Oli kuitenkin synnyttänyt kaksi lasta!
Ja sitten ihmettelet kun et saa naista. Tärkeintä kuitenkin että noi sun geenit ja ajatusmallit ei jatka eteenpäin, joten siinä mielessä asiat on niin kuin pitää.