Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisen on ok sanoa "ei alle 180cm miehiä" mutta miehen ei ole ok sanoa "vain alle 60kg naiset" ?

Vierailija
14.02.2021 |

Mikä tuosta naisten vaatimuksesta tekee enemmän OK:n kuin tuo miesten vaatimus?

Molemmat on ok, ihmisillä saa olla standardeja. Mutta vain tuo miesten painovaatimus herättää skandaalin. Eikö ole outoa?

Kommentit (369)

Vierailija
141/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lyhyt (158) ja pysyäkseni normaalipainossa, minun pitäisi syödä todella vähän ainakin omasta mielestäni. Syön sen verran että olen kylläinen enkä stressaa herkuista, mutta painan vähän enemmän (68kg). Mielestäni (ja mieheni mielestä) näytän oikein hyvältä. Urheilen paljon: käyn juoksemassa 4 kertaa viikossa yhteensä 30 km, käyn vaellusretkeillä (paitsi talvella), harrastan kotona lihaskuntoa ym.

En ole timmi ja hoikka, mutten kyllä lihavakaan. Siksi painorajat ovat järjettömiä.

Syy  ylipainoisuuteen lihavoituna.

Elämä on niin paljon helpompaa kun ei stressaa ylipainosta. Olen terve, liikun ja voin hyvin, mitä väliä sillä on että olen ylipainoinen? Ei yhtään mitään.

Vierailija
142/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai sinä saat vaatia max 60 kiloista naista, mutta olethan myös itse pitkä ja komea ja sinua ei haittaa että nainenkin on pinnallinen eikä ole kiinnostunut siitä kuka olet vaan statuksestasi?

Uskomattoman lapsellista tekstiä taas. Vaatia? Keneltä tai mistä vaaditaan ihmistä? Jumalalta? Yhteiskunnalta? Omilta vanhemmilta?

Käytettäisiinkö mieluummin sanaa haluta tai etsiä?

Ja haluta tai etsiä saa ihan jokainen, ihan joka ikinen, täysin riippumatta siitä, minkä näköinen, kokoinen tai painoinen itse on. Kukaan maailmassa ei voi kieltää lyhyttä ja hintelää tai lyhyttä ja lihavaa miestä haluamasta max 60-kiloista naista. Ihan oikeasti.

Olen itse (n) painanut 47-87 kiloa eikä oma painoni ole miesmakuuni vaikuttanut millään tavalla. Omat mieltymykset ovat suhteellisen pysyviä; jotkut asiat sytyttävät, toiset voivat olla turnoff. Ei sitä ihan helpolla pysty muuttamaan. Mutta jos joku uskoo, että omia mieltymyksiään voi muuttaa ja omaa seksuaalista haluaan siten suunnata erilaisiin ihmisiin kuin se luonnostaan kohdistuisi, niin hänen kannattaa ilman muuta muuttaa omaansa! Sen jälkeen ei taatusti tule puutetta kumppaniehdokkaista, kun vaan alkaa kokea kaikki tarjolla olevat yhtä haluttaviksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja kerran näin 180 senttisenä tapailin minua lyhyempää miestä, en itse edes ajatellut asiaa, olin ihastunut.

Mutta kun se mies otti sen itteensä ja sai jotain rasittavia alemmuuskompleksioita.

Joten kiitos, ei alle 180 cm miehiä. En jaksa tommosta pa*kaa.

Eli leimaat kaikki lyhyet miehet yhden vuoksi? Mitä jos tapaat pitkän miehen joka osoittautuu kusipääksi? Lemppaatko kaikki pitkätkin sen jälkeen?

En leimaa, mutta onhan se kivempi jos ollaan about saman pitusia ihan käytännön syistä. 

Sitä paitsi eiköhän iso osa miehistä ole minun pituisia, joten en nyt näe ongelmana.

Kuinka paljon lyhyempi tämä kyseinen mies oli?

Tämän minäkin haluaisin tietää.

Kummasti menee niin että tyyliin 4cm lyhyempi mies on selvästi lyhyempi, mutta 4cm pidemmän miehen kanssa ollaan samanpituisia.

Menee juuri niin. Minullekin on naisen toimesta sanottu (olen tasan 180cm ja nainen joku vajaa 170cm) että sinähän olet melkein samanpituinen kuin minä. Pituuseroa se yli 10cm. Voisinko minäkin siis sanoa olevani melkein samanpituinen kuin reilu 190cm? Epäilen

Minullekin on naisen toimesta sanottu? What the hell? MIKSI et kirjoita "Minullekin on nainen sanonut"? En ymmärrä, en kerta kaikkiaan ymmärrä, miksi joku käyttää tuollaista toimesta-kapulakieltä.

Vierailija
144/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja kerran näin 180 senttisenä tapailin minua lyhyempää miestä, en itse edes ajatellut asiaa, olin ihastunut.

Mutta kun se mies otti sen itteensä ja sai jotain rasittavia alemmuuskompleksioita.

Yksi mies toimi noin, joten otetaanpa se sillä tavalla että kaikki miehet ovat samanlaisia.

Ei näin.

No eiköhän muutkin 170 cm miehet olisi vähän nihkeitä sen suhteen, että nainen on 10 cm pidempi ja koroilla joku 185 cm.

Valtaosa miehistä karsastaa itseään pidempiä naisia.

T. Pitkä nainen

(Turha muuten tulla huutamaan, että oot vain ruma. En ole. Olen kuulemma muuten oikein ok, mutta liian pitkä.)

Niinpä. Miesten tekopyhyys aiheesta on mahdollista vain siksi, että tosi pitkiä naisia on niin vähän ja ylivoimainen enemmistö naisista on miehiä lyhempiä.

No tuosta oli se laaja tutkimus.

Keskiverrolle minun pituiselleni miehelle (olen 172cm) naisen unelmapituus ulottui lyhyemmästä 5 cm pidempään.

Jos naisella olisi vastaavat rajat, ei olisi ongelmia. Esimerkiksi minä olisin unelmapituinen lyhyemmille, samanpituisille ja max 177cm naisille.  Vasta tuota pidemmissä alkaisi hiljalleen olla enemmän naisia jotka toivoisivat vähän pidempää.

Naisten unelmapituus miehelle kuitenkin oli keskimäärin oma pituus + 20cm, ja mitä lyhyempi nainen sitä suurempi pituusero oli toiveissa. Ja todellinen keskimääräinen pituuserohan oli sen 12,5cm.

Minä olen 154cm pitkä nainen. Suosin hyvin pitkiä miehiä. Nykyinen aviomieheni on 184cm. Pituuseroa siis 30cm. On monia syitä miksi lyhyet naiset lämpeävät pitkile miehille. Biologia on varmaan yksi, evoluutio pyrkii tasapäistämään ja siksi ääripäät viehättyvät toisistaa, jotta jälkikasvu olisi taas keskimääräistä mittaa. Toisekseen lyhyiden miesten käytös lyhyitä naisia kohtaan on hyvin luotaantyöntävää. Lyhyt nainen ajatellaan ikäänkuin kuuluvaksi lyhyelle miehelle naisen mielipiteestä huolimatta. Vaaditaan selityksiä, miksi lyhyt mies ei kelpaa, tullaan jopa töykeästi vaatimaan, että lyhyen naisen tulisi olla lyhyen miehen kanssa, kuten jotain omaisuutta. Pitkä mies ei ikinä käyttäydy yhtä ikävästi lyhyitä naisia kohtaan vaan naisen lyhyys on vain söpöä ja herttaista. Kolmannekseen on kiva kun on pitkä mies, joku sentään ylettää ylemmille hyllyille kotona. 

Vierailija
145/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli leimaat kaikki lyhyet miehet yhden vuoksi? Mitä jos tapaat pitkän miehen joka osoittautuu kusipääksi? Lemppaatko kaikki pitkätkin sen jälkeen?

En leimaa, mutta onhan se kivempi jos ollaan about saman pitusia ihan käytännön syistä. 

Sitä paitsi eiköhän iso osa miehistä ole minun pituisia, joten en nyt näe ongelmana.

Kuinka paljon lyhyempi tämä kyseinen mies oli?

Tämän minäkin haluaisin tietää.

Kummasti menee niin että tyyliin 4cm lyhyempi mies on selvästi lyhyempi, mutta 4cm pidemmän miehen kanssa ollaan samanpituisia.

Menee juuri niin. Minullekin on naisen toimesta sanottu (olen tasan 180cm ja nainen joku vajaa 170cm) että sinähän olet melkein samanpituinen kuin minä. Pituuseroa se yli 10cm. Voisinko minäkin siis sanoa olevani melkein samanpituinen kuin reilu 190cm? Epäilen

Minullekin on naisen toimesta sanottu? What the hell? MIKSI et kirjoita "Minullekin on nainen sanonut"? En ymmärrä, en kerta kaikkiaan ymmärrä, miksi joku käyttää tuollaista toimesta-kapulakieltä.

Luultavasti valehtelee. Helpompaa kun puhuu abstraktissa sanamuodossa.

Vierailija
146/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opin nuorena nopeasti skippaamaan kaikki naiset joilla oli pituusvaatimus. Pidin heitä erittäin pinnallisina ja nopeasti huomasin että parhaat naiset oli ne joille persoona ja luonteenpiirteet oli tärkeät. Elämäni paras päätös, löysin treffipalstalta maailman parhaan naisen. Ehdottomasti suosittelen tätä kaikille miehille.

Suosittele niille miehille myös painovaatimuksesta luopumista, vai olisiko se liian raju toimenpide mielestäsi?

Vierailija
147/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino on terveyskysymys, ei sitä kannata skipata ikinä.

Vierailija
148/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta esim 62kg on ihan normi paino monelle naiselle. Ei ylipainoa. Että silleen.

Vierailija
149/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juuri ja juuri mahtuisin ap:n kriteereihin 59-kiloisena, mutta tuollaisen mainitseminen deittiprofiilissa saisi kyllä oman mielenkiintoni kuolemaan, jos sitä olisi alun perin ollutkaan. Kertoo aivan totaalisesta sosiaalisten taitojen puutteesta.

Ei itselleni olisi tullut mieleenkään kirjoittaa profiiliini, että mies saisi olla akateemisesti koulutettu, pitkä, hoikka, tuuheatukkainen, söpö ja huumorintajuinen, vaikka tällaista etsinkin. Ja sellaisen lopulta löysinkin ;) 

Vierailija
150/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No bmi:n mukaan naiselle 80 kg tai 55kg voi olla normaalipaino, eli aivan järjetön kaava.

Vierailija
151/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta esim 62kg on ihan normi paino monelle naiselle. Ei ylipainoa. Että silleen.

Jos painaisin 62 kg olisin 162-senttisenä BMI:n perusteella edelleen normaalipainoinen. Olen suurimmillani painanut 53 kiloa, joten on todella vaikea kuvitella miltä näyttäisin 62-kiloisena. Varmaan ihan sopusuhtaiselta, jos kyse olisi lihasmassasta eikä rasvasta.

Vierailija
152/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies toimi noin, joten otetaanpa se sillä tavalla että kaikki miehet ovat samanlaisia.

Ei näin.

No eiköhän muutkin 170 cm miehet olisi vähän nihkeitä sen suhteen, että nainen on 10 cm pidempi ja koroilla joku 185 cm.

T. Pitkä nainen

(Turha muuten tulla huutamaan, että oot vain ruma. En ole. Olen kuulemma muuten oikein ok, mutta liian pitkä.)

Niinpä. Miesten tekopyhyys aiheesta on mahdollista vain siksi, että tosi pitkiä naisia on niin vähän ja ylivoimainen enemmistö naisista on miehiä lyhempiä.

Keskiverrolle minun pituiselleni miehelle (olen 172cm) naisen unelmapituus ulottui lyhyemmästä 5 cm pidempään.

Jos naisella olisi vastaavat rajat, ei olisi ongelmia. Esimerkiksi minä olisin unelmapituinen lyhyemmille, samanpituisille ja max 177cm naisille.  Vasta tuota pidemmissä alkaisi hiljalleen olla enemmän naisia jotka toivoisivat vähän pidempää.

Naisten unelmapituus miehelle kuitenkin oli keskimäärin oma pituus + 20cm, ja mitä lyhyempi nainen sitä suurempi pituusero oli toiveissa. Ja todellinen keskimääräinen pituuserohan oli sen 12,5cm.

Minä olen 154cm pitkä nainen. Suosin hyvin pitkiä miehiä. Nykyinen aviomieheni on 184cm. Pituuseroa siis 30cm. On monia syitä miksi lyhyet naiset lämpeävät pitkile miehille. Biologia on varmaan yksi, evoluutio pyrkii tasapäistämään ja siksi ääripäät viehättyvät toisistaa, jotta jälkikasvu olisi taas keskimääräistä mittaa. Toisekseen lyhyiden miesten käytös lyhyitä naisia kohtaan on hyvin luotaantyöntävää. Lyhyt nainen ajatellaan ikäänkuin kuuluvaksi lyhyelle miehelle naisen mielipiteestä huolimatta. Vaaditaan selityksiä, miksi lyhyt mies ei kelpaa, tullaan jopa töykeästi vaatimaan, että lyhyen naisen tulisi olla lyhyen miehen kanssa, kuten jotain omaisuutta. Pitkä mies ei ikinä käyttäydy yhtä ikävästi lyhyitä naisia kohtaan vaan naisen lyhyys on vain söpöä ja herttaista. Kolmannekseen on kiva kun on pitkä mies, joku sentään ylettää ylemmille hyllyille kotona. 

Millä planeetalla pitkät naiset suosivat lyhyitä miehiä?

Tämähän menee ihan suoraan 121212:n säännön mukaan.

Lyhyt nainen: "vastakohdat täydentävät toisiaan, pitkä mies sopii minulle"

Pitkä nainen: "samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä, pitkä mies sopii minulle"

Vierailija
153/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näin.

T. Pitkä nainen

Millä planeetalla pitkät naiset suosivat lyhyitä miehiä?

Tämähän menee ihan suoraan 121212:n säännön mukaan.

Lyhyt nainen: "vastakohdat täydentävät toisiaan, pitkä mies sopii minulle"

Pitkä nainen: "samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä, pitkä mies sopii minulle"

https://www.vauva.fi/keskustelu/4048476/erilaisille-naisille-sopii-eril…

ps. Aiheesta keskusteltiin juuri. Ja kuinka ollakaan, hyllyesimerkki tuli mainittua jo ap:n toimesta.

Vierailija
154/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suurimmalle osalle aikuisista naisista alle 60kg on liian vähån. Naisessa pitää olla sen verran pehmeyttä että on rinnat ja naisen lantio ja peppu sekå se että keho toimii niin kuin naisen kehon kuuluu eli kuukautiset yms.

Haluaako mies esim ap pojan näköisen naisen?

Naisten mieltymys itseään isompaan mieheen on aivan luonnollista.

Vierailija
155/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lyhyt (158) ja pysyäkseni normaalipainossa, minun pitäisi syödä todella vähän ainakin omasta mielestäni. Syön sen verran että olen kylläinen enkä stressaa herkuista, mutta painan vähän enemmän (68kg). Mielestäni (ja mieheni mielestä) näytän oikein hyvältä. Urheilen paljon: käyn juoksemassa 4 kertaa viikossa yhteensä 30 km, käyn vaellusretkeillä (paitsi talvella), harrastan kotona lihaskuntoa ym.

En ole timmi ja hoikka, mutten kyllä lihavakaan. Siksi painorajat ovat järjettömiä.

Elämä on niin paljon helpompaa kun ei stressaa ylipainosta. Olen terve, liikun ja voin hyvin, mitä väliä sillä on että olen ylipainoinen? Ei yhtään mitään.

Koska ylipainolla on vaikutusta sairauksiin niin kuin on esim tupakalla ja alkoholilla. Siksi sillä on väliä, vaikka ylipainon vaikutukset kuinka haluaisi kieltää.

Vierailija
156/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen kaikilla saa olla ihan mitä vaatimuksia vaan. Itse jokainen päättää mitä pitää viehättävänä. Naisella on myös oikeus haluta yli 180cm pitkä mies, vaikka se tuntuisi lyhemmistä kuinka epäreilulta. Eli pidä omat vaatimuksesi, mutta älä myöskään valita muiden vaatimuksista tai siitä, jos vaatimuksesi täyttävä henkilö ei haluakaan sinua.

Vierailija
157/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse juuri ja juuri mahtuisin ap:n kriteereihin 59-kiloisena, mutta tuollaisen mainitseminen deittiprofiilissa saisi kyllä oman mielenkiintoni kuolemaan, jos sitä olisi alun perin ollutkaan. Kertoo aivan totaalisesta sosiaalisten taitojen puutteesta.

Ei itselleni olisi tullut mieleenkään kirjoittaa profiiliini, että mies saisi olla akateemisesti koulutettu, pitkä, hoikka, tuuheatukkainen, söpö ja huumorintajuinen, vaikka tällaista etsinkin. Ja sellaisen lopulta löysinkin ;) 

Ja miehesi etsi hoikkaa naista, vaikka ei sitä ääneen sanonut. Suosittelen pysymään hoikkaa.

Vierailija
158/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ylipainolla on vaikutusta sairauksiin niin kuin on esim tupakalla ja alkoholilla. Siksi sillä on väliä, vaikka ylipainon vaikutukset kuinka haluaisi kieltää.

Oletteko yhtä huolissanne esimerkiksi ihon kunnosta tai kilpirauhasarvoista? Tämä on minusta naurettavaa, että katsotaan kumppanin painoa vetoamalla muka terveyteen, mutta harvan kumppanikriteereissä on muita terveyteen liittyviä vaatimuksia. 

Vierailija
159/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on kovaa, kannattaa vain hyväksyä se. Jos hyvännäköiset miehet ei kiinnostu sinusta, niin syynä on paksu vyötärö. Jos kauniit naiset eivät ole kiinnostunut sinusta, niin syynä on pituus.

Vierailija
160/369 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Niinpä, toiseen voi myös vielä vaikuttaa. Aika hassu juttu. :D

Että mun 178 pitkänä pitäisi painaa alle 60kg? Voihan sen anoreksian kai hommata että pääsee tuohon tavoitteseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi