Erilaisille naisille sopii erilainen mies!
Ujolle naiselle sopii rohkea mies, koska jomman kumman pitää tehdä aloite.
Rohkealle naiselle sopii rohkea mies, onhan hän sitä itsekin.
Köyhälle naiselle sopii rikas mies, koska jomman kumman pitää tienata rahat.
Rikkaalle naiselle sopii rikas mies, onhan hän sitä itsekin.
Lyhyelle naiselle sopii pitkä mies, koska jomman kumman on hyvä olla turvaaja/ylettyä ylähyllylle/antaa lapselle pituusgeenit/tms.
Pitkälle naiselle sopii pitkä mies, onhan hän sitä itsekin.
Jne.
Eiku...
Kommentit (12)
Naisia pitää aina lukea rivien välistä.
Erilaisilla naisilla on erilainen miesmaku = erilaisilla naisilla on erilaiset perustelut haluta se sama mies.
Ei pidä paikkaansa. Naisia kiinnostaa vain kemia. Sillä ei ole mitään tekemistä komeuden, älykkyyden, hyvän supliikin tai varakkuuden kanssa. Vaan mistä tämä kuuluisa kemia sitten mahtaakaan koostua...
Kemisti kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Naisia kiinnostaa vain kemia. Sillä ei ole mitään tekemistä komeuden, älykkyyden, hyvän supliikin tai varakkuuden kanssa. Vaan mistä tämä kuuluisa kemia sitten mahtaakaan koostua...
Kemian kaava on L+M+S=C (looks+money+status=chemistry)
Sanokaas muuta..
Naisten profiileissa on välillä lauseita:
"I am short so I like tall men :)"
"Olen itse introvertti niin tykkään sosiaalisista ekstroverteista, koska vastakohdat täydentää :)"
Kerran treffeillä kun nainen kertoi olevansa introvertti niin ilahtuneena sanoin itsekin että olen introvertti ajatellen että se olisi plussaa niin nainen sanoi että haluaa "ekstrovertin joka näyttää hänelle tietä"
En ole silti ikinä kuullut että asia menisi toisinpäin.. eli en ole ikinä kuullut pitkän naisen haluavan itseään lyhyempiä miehiä tai itsevarman ekstrovertin haluavan epävarmoja introvertteja.
Siksi niin moni mies on ikisinkku koska eivät ole kenenkään "miesmakua"..
Aivan, juuri näin. Koska tunnettu tosiasiahan on, että yksikään ujo, köyhä tai lyhyt mies ei ole Suomen historian aikana koskaan onnistunut pariutumaan naisen kanssa.
Eiku...
Mulle on kokemusten perusteella tullut sellainen käsitys että naisia haluttaa vain se joku toinen mies. Itsellä ei ole koskaan halut hyytyneet mutta naisilla alun jälkeen seksi into vain vähenee. Viimeistään muutaman vuoden jälkeen sitä joutuu turvautumaan käteen.
Jaahas, taas perinteinen lauantai-illan spinning käynnissä palstamiehillä. Vimmatusta polkemisesta huolimatta pysytään paikallaan eikä edetä milliäkään. Vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen sama itku samoilla sanoilla.
Onko se ihan oikeasti noin vaikeaa?