Sinä 55-65 nainen, kuinka usein haluat seksiä oikeasti
Minä mies lähes 60 ja haluan vaikka joka päivä tai yö seksiä
Kommentit (49)
Vaimo ei täällä kirjoittele, mutta seksiä joka vapaapäivänä aamulla, kun kumpikin virkeä ja levännyt. Lomilla myös lähes joka päivä. Jos jää väliin, niin viimeistään seuraavana päivänä sanoo, että nyt munaa tänne. Eli 2-3 kertaa viikossa hänellä tarve omasta takaa. Ikää n. 60 molemmilla. Estrogeenigeeliä käyttää.
N68 ja kaipaan vielä seksiä. Sääli että harvoin saa kunnolla.
3 krt/viikossa on aika hyvä, joskus villimpiä viikkojakin. Pitkä, yli 40 v. kestänyt avioliitto ja onneksi halut ovat aina kohdanneet. N63 & M65
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ei täällä kirjoittele, mutta seksiä joka vapaapäivänä aamulla, kun kumpikin virkeä ja levännyt. Lomilla myös lähes joka päivä. Jos jää väliin, niin viimeistään seuraavana päivänä sanoo, että nyt munaa tänne. Eli 2-3 kertaa viikossa hänellä tarve omasta takaa. Ikää n. 60 molemmilla. Estrogeenigeeliä käyttää.
Oltiin pari kuukautta pitkässä reissussa. Käytönnössä seksiä joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekseni. Ei kumppania. Ainakin 1-2 kertaa viikossa nousevat luonnolliset halut.
Minulla oli kumppani taannoin ja asuimme samassa talossa, eli virikkeet ja intohimoa, mies oli samoin 60 vuotias. Oli haluja ja aktiviteetteja 2-3 kertaa viikkossa.
Olemme laatuun panostavia, kerrat ei ratkaise erotiikassa kun aikuisista kyse.
Aikuiset haluavat laatua joka kerta, laatua saa kun on aikaa ilman kiirusta.
Aikuisten naisten haluttomuus on myytti. Perusteeton.
Syyt totaaliseeen haluttomuuteen on muualla, kuten sanottu laatu ratkaisee.
Vai että myytti aikuisten naisten haluttomuus. Tuolla eräs kirjoitti olevansa haluton, muita en vielä ehtinyt lukea tästä ketjusta. Oma vaimoni on ollut 12 vuotta haluton. Revi siitä huumoria!
Olen 58v nainen ja seksielämä on aktiivista. 3-6 kertaa viikossa. Ongelmaksemme tuli, että mies ei halua niin usein. Teimme mieheni kanssa sopimuksen, että voin hankkia seksiä muualta halutessani. Niinpä minulla on pari 3-kymppistä rakastajaa, joiden kanssa silloin tällöin vietän laatuaikaa.
Ja sitten ihmetellään kun hieman iäkkäämmät miehet katselevat nuorempien naisten perään. Niin minäkin teen kun vaimo haluton.
Mitäs, mitäs, mitäs....?
Eikös sen pitänyt olla niin että naisten seksihalut sen kun vain nousevat sitä mukaa kun ikää tulee lisää, ja vaihdevuosissa suorastaan räjähtävät uusiin ulottuvuuksiin....?
Ei tämän ketjun mukaa oikein siltä vaikuta....