Antakaa rohkeutta lähteä soolomatkalle ulkomaille!
En saa ketään kaveriksi mutta en halua jäädä kotiinkaan tekemättä mitään.
Kommentit (23)
mun parhaimmat ulkomaan matkat on nimenomaan niitä, kun olen matkustanut yksin. Enkä edes kertonut kellekään että matkustan!
Mihin meinaat lähteä? 40 asteen helteisiin vai mieluummin pohjoisempaan suuntaan?
Hyvin se menee. Minä muutin aikoinaan yksin ulkomaille opiskelemaan. Sen jälkeenkin olen ollut monta kertaa yksin matkalla, jos joku kaveri tai vaimo ei ole halunnut lähteä. Viime keväänä olin viimeksi viisi viikkoa yksin Kanarialla. Tai no, löytyihin sieltä kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Mihin meinaat lähteä? 40 asteen helteisiin vai mieluummin pohjoisempaan suuntaan?
UK tai Irlanti oli mielessä ja loppusyksystä
Vierailija kirjoitti:
Ei Välimerelläkään aina ole 40 aseteen helteitä. Hyvä jos 10 astetta, kun talvella lähtee.
Vierailija kirjoitti:
mun parhaimmat ulkomaan matkat on nimenomaan niitä, kun olen matkustanut yksin. Enkä edes kertonut kellekään että matkustan!
No mun täytyy ns. saada aikuisten lasteni hyväksyntä kohteelle/reissusuunnitelmalle. Mutta eivät halua mukaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun täytyy ns. saada aikuisten lasteni hyväksyntä kohteelle/reissusuunnitelmalle. Mutta eivät halua mukaankaan.
Et tarvitse kenenkään hyväksyntää, mutta onhan heidän hyvä tietää minne lähdet.
Olen matkustanut paljon yksin sen jälkeen kun miesystävän kanssa meni kaikki matkat perseelleen hänen juopottelunsa takia. Vain lähteminen vaatii rohkeutta, mutta oma seura on parasta seuraa.
Mahtavat kohteet, kuulostaa tosi hyvälle!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UK tai Irlanti oli mielessä ja loppusyksystä
Oletko laskenut matkan hiilidioksidipäästöt ja mitoittanut kauramaidon määrän oikeaksi jo nyt kompensoidaksesi ne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tarvitse kenenkään hyväksyntää, mutta onhan heidän hyvä tietää minne lähdet.
No kyllä on jo kielletty tiettyjä matkakohteita tai esim. hostelli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Välimerelläkään aina ole 40 aseteen helteitä. Hyvä jos 10 astetta, kun talvella lähtee.
No ei ole niin. Mutta nyt on ja jatkuu vaikka kuinka kauan. Asun täällä ja jo kyllästyttää moiset helteet 40 astetta, 30 astetta olisi ok tehdä vaikka mitä.
Mikä sua pelottaa? Perillä meet heti hotelliin, jätät tärkeimmät jutut säilöön ja liikut sitten uskalluksesi mukaan. Kyllä se rohkeus siitä kasvaa.
Lähde ihmeessä! Yksin matkustaminen on kivaa. Nykyään on niin älyttömän helppo hoitaa kaikki asiatkin kännyllä. Nuo maat on vielä sellaisia, että ongelmia ei tule kunhan vaan pysyttelet kohtuu selvin päin. Pidä hauskaa!
Rohkeasti vaan matkaan ja mukavaa reissua sinulle ! Yksin matkustaminen on best. Jo 20 reissua yksin takana eri maihin ja syksyllä taas Kreikkaan . Ensi vuonna Miami kolmatta kertaa. Upea paikka ja mukava sää. Oman halun mukaan voi sitten tutustua muihin ihmisiin reissulla.
Ihan hyvin se menee kunhan et aseta itsellesi älyttömän korkeita odotuksia matkan suhteen, ja ymmärrät ettei kaikki muutkaan matkailijat tee matkoilla mitään kovin ihmeellistä, kunhan kiertelevät katsomassa nähtävyyksiä. Sekin on jo saavutus, jos pystyt nauttimaan matkastasi. Pienet mokat ei haittaa matkalla, koska kukaan muu ei muista niitä seuraavana päivänä.
Aina kun pääset ehjänä päämäärään, voit olla itseesi tyytyväinen.
Itselläni oli se ongelma, että tuttavapiiriä kiinnosti vain sellaiset matkakohteet, joissa päihteet olivat halpoja. Ei kiinnostanut lähteä mukaan katsomaan sitä sekoilua. Olin paljon onnellisempi kun matkustin yksin ja näin paljon muuta kuin hotellihuoneen ja baarit.
Vierailija kirjoitti:
Matkustusilmoitus on hyvä tehdä.
Mitä haet matkaltasi, baareja, luontoa ?
Onks sulla passi ja hammasharja?