Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä 55-65 nainen, kuinka usein haluat seksiä oikeasti

Onski
14.02.2021 |

Minä mies lähes 60 ja haluan vaikka joka päivä tai yö seksiä

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olette mieltä yhteisestä masturboimisesta toinen toistaan katsellen. Meillä se on toiminut hyvänä välimuotona tyydytyksen saamiseen. On upeata katsoa kun rakas kumppani tyydyttää itseään ja saa orgasmin.

M56 ja N57

Vierailija
22/49 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vaihdevuosien jälkeen vapautumut ja harrastunut seksiasioista, tutustunut itseeni ja kokeillut uutta. Mies tulisi toimeen pelkällä tumputtamisella, mutta on kiva että välillä panee sildenafiilinn voimalla ja aina nuolee minulle orkut. En kaipaa tämän parempaa enkä enempää seksiä. Mieskin on ihan miehen näköinen, vaikka harmaantuu, saunan lämpimässä hämärässä alkaa jo innostumaan. N 62v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olette mieltä yhteisestä masturboimisesta toinen toistaan katsellen. Meillä se on toiminut hyvänä välimuotona tyydytyksen saamiseen. On upeata katsoa kun rakas kumppani tyydyttää itseään ja saa orgasmin.

M56 ja N57

Parempi vielä, kun toinen toista tyydyttää.

Vierailija
24/49 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas siinä ap:n vaimolla kestämistä, jos ei halut ole yhtä hyvät. Eikä ne vehkeetkään kyllä tahdo tuollaista menoa kestää :(

Vierailija
25/49 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vaihdevuosien jälkeen vapautumut ja harrastunut seksiasioista, tutustunut itseeni ja kokeillut uutta. Mies tulisi toimeen pelkällä tumputtamisella, mutta on kiva että välillä panee sildenafiilinn voimalla ja aina nuolee minulle orkut. En kaipaa tämän parempaa enkä enempää seksiä. Mieskin on ihan miehen näköinen, vaikka harmaantuu, saunan lämpimässä hämärässä alkaa jo innostumaan. N 62v[/quote

Miksi ihmeessä vasta vaihdevuosien jälkeen? Siis vapautunut ja harrastanut seksiasioita? Kyllä se nuorena on parempaa.

Vierailija
26/49 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vaihdevuosien jälkeen vapautumut ja harrastunut seksiasioista, tutustunut itseeni ja kokeillut uutta. Mies tulisi toimeen pelkällä tumputtamisella, mutta on kiva että välillä panee sildenafiilinn voimalla ja aina nuolee minulle orkut. En kaipaa tämän parempaa enkä enempää seksiä. Mieskin on ihan miehen näköinen, vaikka harmaantuu, saunan lämpimässä hämärässä alkaa jo innostumaan. N 62v[/quote

Miksi ihmeessä vasta vaihdevuosien jälkeen? Siis vapautunut ja harrastanut seksiasioita? Kyllä se nuorena on parempaa.

Ei minusta; näin vanhempana osaa jo olla sillai, ettei tarvitse häpeillä ja antaa, vaan OTTAA ja nauttia!

Miehethän nyt ovat aina nauttineet, kalu pimppiin ja sillä selvä, aina vaan. Ja nuorena naiset teesentelee tää uih ja aih, ihanaa. Nyt ei, otetaan itse, mies nuolemaan sormettamaan ja hiljalleen yhdyntää kauan saadun kiihoituksen jälkeen.. nyt se mieskin ehkä malttaa, nuoren atunki suoraan sisään ja se siitä. Aika katkerana ajattelenkin sitä aikaa. Olin todellinen kaunotar ja tuota paskaa plus pettämisä oli.

No onneksi annoin takasin ja petin minäkin sentään. tap tap  hyvä minä.

Vierailija
27/49 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua edes miehen koskevan  minuun. Viimeistä yhdynnästä aikaa 11,5 vuotta.

N 60 v. avoliitto

Tämä just! Vain yhdyntää yhdyntää ja yhdyntää, eli miehen tyydyttämistä! Koskettaa voi siis niin paremmin naista ihan muullakin tavoin, ja mielestäni nautinnollisemmin, ainakin lisäksi tuon yhtymisen.

Tämä on niin ikävää, että osalle ihmisistä kaikki hellyys on vain yhdyntä. 

Meillä mies ei ole koskaan kyennyt halaamaan, koskettamaan, ilman, että on halunnut seksiä. Aina, jos mies on tullut mertiä lähemmäksi, on tiennyt, että on vailla yhdyntää.

Olen tästä kärsinyt koko suhteemme ajan ja yrittänyt siitä mielelle puhua, ilman mitään tulosta.

Nyt kun olen menettänyt halut seksiin kokonaan (ikä 60v) niin meillä ei enää ole mitään fyysistä läheisyyttä.

Haluaisin halata ja nukkua kylki kyljessä, istua sohvalla vierivieressä elokuvaa katsellen, mutta ei. mies ei suostu olemaan lähellä muuta kuin pannessa :( Ikävää. Ehkä juontaa juurensa hänen lapsuudenkodistaan. Siellä ei halailtu, eikä muutenkaan tunteita näytetty ja appiukko haukkui anoppia kännipäissään huo---r-a-k-si (ihan ilman syytä) jne.

Vierailija
28/49 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 60 v. avoliitto

Tämä just! Vain yhdyntää yhdyntää ja yhdyntää, eli miehen tyydyttämistä! Koskettaa voi siis niin paremmin naista ihan muullakin tavoin, ja mielestäni nautinnollisemmin, ainakin lisäksi tuon yhtymisen.

En halua edes miehan koskevan minun missään muodossa, ei saa esim halata. Olemme nukkuneet erihuoneissa 8 v.

N 60 v.

Vierailija
29/49 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 - 3 kerta kuukaudessa, se on kodin ulkopuolella.   se on pitkä suhde , ei jotain erikoista .... , mutta toimii ja on mukavaa. 

Vierailija
30/49 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 60 v. avoliitto

En halua edes miehan koskevan minun missään muodossa, ei saa esim halata. Olemme nukkuneet erihuoneissa 8 v.

N 60 v.

Kuulostaa kamalalta. Ei tuossa ole enää edes avioliitosta kyse, naapuruussuhteesta enintään. Kuka järkiheitto tuollaista viitsii katsoa.

Vierailija
31/49 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin noin joka toinen viikko. Mies ehdottaa seksiä ehkä pari kertaa vuodessa joten meillä ei ole seksiä lähes ollenkaan. Minä en enää ehdota koska miehelle se on pakkopullaa ja tulen aina torjutuksi.  Olemme molemmat 59v. En ole lihava, enkä ruma joten varmasti joku minua vielä haluaisi..

Vierailija
32/49 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. mutta ettehän te sitä usko kumminkaan.

Vierailija
33/49 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyltymätön seksiin, vaikka jokapäivä kun saisi,timmissä oleva " nuorukainen" olen kaikinpuolin. N 62 v.

Vierailija
34/49 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksi päättyi, kun minä (m) olin 76 vuotias ja kumppani (n) 65- vuotias. Neljä vuotta olen odotellut, vieläkö hänen mielensä muuttuisi, ei hyvältä näytä. Ihokoskettelu ja pikku suukkoset kyllä kelpaavat, mutta siitä yritys pidemmälle päättyy läpsäisyyn. Itse näin 80- vuotiaana joudun tyytymään sooloseksiin. Onneksi siihen on hyvät lelut, mutta eihän se nautinto ole kuin alle kymmenesosa rakastelun tuottamaan verrattuna. Mutta kun lukee näitä vastauksia, ei 80-vuotiaalla miehellä ole enää markkina-arvoa, kun halukasta naista ei enää löydy mistään mahdollisesta kohderyhmästä. Alle 50-vuotiaat naiset kun tuskin innostuvat meistä yli 80-vuotiaista miehistä.

Vierailija
35/49 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika masentavaa luettavaa. Onneksi oma vaimo on ymmärtänyt, että me molemmat pysymme terveempinä kun meillä on säännöllistä seksiä edes kerran viikossa. Hän tietää, että mua panettaa koko ajan ja olen vieläkin viriili. Tietää senkin, että 66v. miehen pitää päästä purkaumaan ainakin kerran viikossa ehkäistäkseen eturauhassyöpää ja eturauhasen liikakasvua. Ymmärtää senkin, että hänen pitää itsesäkin ottaa estrogeeniä pillun pari kertaa viikossa, kun hormonikorvaushoidotkin jo loppu 65v iässä. Pillukin pysyy kunnossa ja ilman ongelmia vain käyttämällä. Naitu säännöllisesti siitä asti kun aloitettiin 18v vanhoina, hän just täytti ja itse hetken päästä 19v. 

Läheisyyttä ja halauksia ollut aina paljon ja menty nukkumaan kylki kylkeen joka ilta yhtä aikaa. Läheisyyttä 24h, eikä vain joskus ennen seksiä.

Vierailija
36/49 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 62 ja ei ole tehnyt mieli enää moneen vuoteen. Vihdoin mieskin on ymmärtänyt asian ja olen saanut olla pari vuotta rauhassa.

Runkatkoon tai hoitakoon homman missä itse haluaa, minua ei kiinnosta.

Vierailija
37/49 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimoni on vielä vähän alle 55. Vastaan silti.

Erotiikka on miltei loppunut ja se on kokonaan vaimon valinta. Tosi turhauttavaa kun itseä haluttaa mutta vaimo on päättänyt minunkin puolesta ettei erotiikkaa enää ole.

Surkeaa. Ottakaa miehet nuorempi vaimo !!!!!!!!

38/49 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään 2-4  kertaa viikossa,

N63

Vierailija
39/49 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 62 ja ei ole tehnyt mieli enää moneen vuoteen. Vihdoin mieskin on ymmärtänyt asian ja olen saanut olla pari vuotta rauhassa.

Runkatkoon tai hoitakoon homman missä itse haluaa, minua ei kiinnosta.

Jos olisit minun vaimoni, niin ymmärtäsin ottaa uuden vaimon, ettei tarvitsi jatkuvast juosta eri pillujen perässä, vaikka sekin olisi vaihteluksi kivaa. Mutta se veisi liikaa aikaa ja haittaisi harrastuksia.

Vierailija
40/49 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu meillä, vaimo 52 ja halut katosivat jo 46 vuotiaana kun sairastui. Nyt syö aamuin illoin kourallisen lääkkeitä eikä seksihaluista ole tietoakaan. Ennen vaimon sairastumista harrastettiin seksiä lähes päivittäin ja parhaimmillaan useamman kerran päivässä. Koska minä haluan vielä seksiä niin muutaman kerran olen käynyt maksullisissa ja kerran harrastin seksiä yhden tutun kanssa mutta se tuttu olisi halunnut vakavamman suhteen ja minä kuitenkin rakastan vaimoani vaikka hän ei kanssani seksiä haluakaan enää harrastaa.

Tällaista tämä elämä on, ei ole vanhaksi tulemista.