Onko joku harrastanut seksiä opettajan kanssa?
Koituiko enemmän hyvää vai huonoa?
ps. ei ole nyt teille joiden puoliso on opettaja
Kommentit (61)
Opettajamiehet eivät jotenkin ole yhtään seksikkäitä.
User491275 kirjoitti:
Aika moni on jopa naimisissa opettajan kanssa.
Osaatko lukea?
Tyttären opettajattaren kanssa, oli namia
Olen opettanut opettajaa. Tuntuu nauttivan siitä. Ihan kevyellä kädellä vaan.
Vierailija kirjoitti:
User491275 kirjoitti:
Aika moni on jopa naimisissa opettajan kanssa.
Osaatko lukea?
Osaan. Puolisoni ei ole opettaja.
Olen runkkaillut useasti päivässä ja monet oppilaani voisivat vastata kysymykseesi kyllä olen ja jännää oli koulun vessassa.
T. Ope AMK
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli yhden kerran maikan kanssa seksiä lukiossa. Vikana vuonna bailaaminen meni ihan överiksi, kun 18-vuotiaana baarit aukes.
Täydet pisteet sain sitten, kuten opettaja lupasi. Sen jälkeen sain myös kakista kokeista häneltä täydet. Mutta panoja ei enää ollut. Flirttailtiin kyllä vielä enemmän kuin ennen.
Jepjep. Että sellainen fantasia tänään pervoperalla
Heti tuli vaikutelma että tuo fantasia on jollekin nettisivulle jo kirjoitettu, ja nyt vain kopioi sen tähän.
Vierailija kirjoitti:
Ei, kukaan ei ole harrastanut seksiä opettajan kanssa. Kaikki opettajat ovat neitsyitä.
Näin on ainakin vain mun isän kohdalla. Vain viisi lasta mutta suvuttomalla lisääntymisellä
Vierailija kirjoitti:
Opettajamiehet eivät jotenkin ole yhtään seksikkäitä.
Jos näin on, eikö naisopettajan kanssa voi harrastaa seksiä.
No seurustelen tohtorikoulutettavan kanssa ja hän tuuraa professoria luennoilla aina välillä.
Autokoulun open kanssa juu liikenneympyrässä
Olen ope ja mulla on kaksi lasta.
Ovatko ne sormi pystyssä päsmäröimässä sängyssäkin? Toisilla jää ammatti päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli yhden kerran maikan kanssa seksiä lukiossa. Vikana vuonna bailaaminen meni ihan överiksi, kun 18-vuotiaana baarit aukes. Se näkyi sitten koetuloksissa, ja sainkin sitten hylätyn tärkeässä kokeessa. Opettaja oli pelätty ja ankara rouva, jolta en saanut uusintakoetta, vaikka kävin sitä anelemassa. Mutta sitten rouva jäi eläkkeelle. Tilalle tuli nelikymppinen mies, joka tykkäsi flirttailla nuorten naisten kanssa. Mua se katseli aina kiinnostuneesti ja keksi jotain asiaa, että pääsi juttelemaan ja katselemaan ihan läheltä. Mun kaveri, sanoi, että nyt meet pyytään tolta uusintakoetta. Et sä näe että se on ihan kuumana suhun. Varmasti päästää sut kokeesta läpi. Se alkoi tuntua mustakin hyvältä idealta. Yhtenä päivänä sitten valmistauduin huolella. Olen pieni ja hoikka, mutta mulla oli jo silloin kokemusta, että on paljon miehiä, jotka "arvostaa" naisessa pieniä rintoja ja pientä peppua. Ja
Voi jeesus mikä antikliimaksi "Ja kyllä se mullekin tosi hyvä pano oli." Älä jätä päivätyötäsi ainakaan kirjailijanuran tähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli yhden kerran maikan kanssa seksiä lukiossa. Vikana vuonna bailaaminen meni ihan överiksi, kun 18-vuotiaana baarit aukes. Se näkyi sitten koetuloksissa, ja sainkin sitten hylätyn tärkeässä kokeessa. Opettaja oli pelätty ja ankara rouva, jolta en saanut uusintakoetta, vaikka kävin sitä anelemassa. Mutta sitten rouva jäi eläkkeelle. Tilalle tuli nelikymppinen mies, joka tykkäsi flirttailla nuorten naisten kanssa. Mua se katseli aina kiinnostuneesti ja keksi jotain asiaa, että pääsi juttelemaan ja katselemaan ihan läheltä. Mun kaveri, sanoi, että nyt meet pyytään tolta uusintakoetta. Et sä näe että se on ihan kuumana suhun. Varmasti päästää sut kokeesta läpi. Se alkoi tuntua mustakin hyvältä idealta. Yhtenä päivänä sitten valmistauduin huolella. Olen pieni ja hoikka, mutta mulla oli jo silloin kokemusta, että on paljon miehiä, jotka "arvo
Muualta kopsattu stoorihan tuo.
Olen nais opettajan kanssa harrastanut seksiä. Ja myös nais poliisin kanssa. Siitä on jo 10 vuotta ja oli nätti nais poliisi tampereelta. Ihan normi nainen ei kai se ammatti mikään este ole.
Opetin 9v amiksessa ja teinejä pyöri ympärillä, mutta ei, moraali ei sallinut päiväunia pitemmälle. Myöhemmin, kun olin jo toisessa työpaikassa ja jättänyt opetushommat, tuli eräs näistä vanhoista oppilaista vastaan ja kyllä, ihanaa ja piiiitkäään, koko mielettömän yön. No, se jäi ainoaksi kerraksi. Mutta ylpeä olen siitä, että moraali esti koskemasta oppilaaseen, ainakaan seksi mielessä.
Olen tälläkin hetkellä ihastunut erääseen AMK-opeen. Todella seksikäs ja miehekäs mies, lihaksikkaat kädet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli yhden kerran maikan kanssa seksiä lukiossa. Vikana vuonna bailaaminen meni ihan överiksi, kun 18-vuotiaana baarit aukes. Se näkyi sitten koetuloksissa, ja sainkin sitten hylätyn tärkeässä kokeessa. Opettaja oli pelätty ja ankara rouva, jolta en saanut uusintakoetta, vaikka kävin sitä anelemassa. Mutta sitten rouva jäi eläkkeelle. Tilalle tuli nelikymppinen mies, joka tykkäsi flirttailla nuorten naisten kanssa. Mua se katseli aina kiinnostuneesti ja keksi jotain asiaa, että pääsi juttelemaan ja katselemaan ihan läheltä. Mun kaveri, sanoi, että nyt meet pyytään tolta uusintakoetta. Et sä näe että se on ihan kuumana suhun. Varmasti päästää sut kokeesta läpi. Se alkoi tuntua mustakin hyvältä idealta. Yhtenä päivänä sitten valmistauduin huolella. Olen pieni ja hoikka, mutta mulla oli jo silloin kokemusta, että on paljon miehiä, jotka "arvo
Heti huomaa, että on setämiehen kirjoittama märkä päiväuni. Ei tiedä mitään naisen nautinnosta, ei edes kykene kuvittelemaan, millaisia tuntoja naisilla on yhdynnän tai esileikin aikana. Mut joo, samaa mieltä: pysyköön päiväduunissaan.
Kyllä olen. Minä olen 11 ja opettajani joku 40 vuotta vanha