Onko joku harrastanut seksiä opettajan kanssa?
Koituiko enemmän hyvää vai huonoa?
ps. ei ole nyt teille joiden puoliso on opettaja
Kommentit (61)
Kaverini on ope ammattikoulussa, on pyörittänyt useampaa naisoppilastaan lakanoiden välissä.
No, olen opettaja eikä kukaan minua pane kuin puolisoni.
Aikuisopiskelijana haaveilen Kyllä eräästä opettajasta..Aina kuumottaa, kun näkee.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin edelleen panna yhtä ala-asteella minua opettanutta Tuirea. Penis jäykistyy edelleen ajatuksesta, vaikka tämä opettaja on nyt 71-vuotias.
O llikaine?
Olen, tosin tämä tapaus on opena mun tyttärelle...
Olen äikänmaikka. Nuorempana menin sänkyyn kolmen eri oppilaani kanssa, jousta viimeisen kanssa myös naimisiin.
On tullut kyllä openkin kanssa pidettyä kivaa oli bilevuodet menossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen äikänmaikka. Nuorempana menin sänkyyn kolmen eri oppilaani kanssa, jousta viimeisen kanssa myös naimisiin.
Millä kouluasteella opetit?
Vierailija kirjoitti:
Saksanope nahkaisessa minarissaan jäi haaveeksi.
Samainikäinen kaverini kaatoi seuramatkalla. Vaimokseen vielä.
Oliko Vantaalla? Meillä saksanope oli aina nahkaisessa minihameessa tai tiukoissa nahkahousuissa.
En mutta yhden naisopettajan käyttäytyminen ja kehonkieli aikoinaan oli sellaisia mua kohtaan että olisi pitänyt suoraan kysyä että haluaako se seksiä mun kanssa. Harmittaa vieläkin kun en kysynyt. Saahan sitä kysyä.
Joo erään naiopettajan kanssa olen, tehdään vieläkin sitä satoja kertoja vuodessa.Hän on nimittäin vaimoni,muuta hupipaska kysyttävää sulla.
En varsinaisesti seksiä, mutta abivuonna yksi nuori ope kutsui meitä abeja potkiaisten jälkeen jatkoille kotiinsa ja lopulta kaatoi minut sänkyynsä ja alkoi pussailemaan pakolla. Mumisi jotain "minkähän näköisiä meidän lapsista tulee?". Sain rimpuiltua itseni irti, koska mies oli aika heiveröinen, ja nopeasti lähdettiin sieltä kaverien kanssa. Tapahtuneen jälkeen en enää käynyt hänen tunneillaan, ja tiedän muutaman muun opettajan paheksuneen hänen käytöstään tosi painavasti, kun tieto levisi - mutta tämä oli ysäriä ja asiat menivät eri tavalla kuin ne menisivät nykyään eikä siis mitään kummempaa seurannut tälle opelle. Ylppärien jatkoilla tyyppi pyysi kyllä multa anteeksi käytöstään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saksanope nahkaisessa minarissaan jäi haaveeksi.
Samainikäinen kaverini kaatoi seuramatkalla. Vaimokseen vielä.
Oliko Vantaalla? Meillä saksanope oli aina nahkaisessa minihameessa tai tiukoissa nahkahousuissa.
Lederhosen
En ole