Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku harrastanut seksiä opettajan kanssa?

Vierailija
13.02.2021 |

Koituiko enemmän hyvää vai huonoa?

ps. ei ole nyt teille joiden puoliso on opettaja

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kukaan ei ole harrastanut seksiä opettajan kanssa. Kaikki opettajat ovat neitsyitä.

Vierailija
2/61 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen opettaja ja joku on harrastanut seksiä minun kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen opettaja ja joku on harrastanut seksiä minun kanssa

Ahaa... Jaska "Joku" Jokunen kävi...

Vierailija
4/61 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat kai opettaja-oppilas-tilanteita? Minä olen. Olin 18-v ja kyseinen opettaja oli 24-vuotias sijainen. Seurusteltiin puolisen vuotta, ei tosin niin että muut opettajat olisivat tienneet, hän opetti minua osan siitä ajasta.

Vierailija
5/61 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opastanut opettajaa seksissä, onhan se maailman luonnollisinta.

Vierailija
6/61 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän täkia sain lähes päivittäin "jälki-istuntoa" aah niitä aikoja.

Vierailija
7/61 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin edelleen panna yhtä ala-asteella minua opettanutta Tuirea. Penis jäykistyy edelleen ajatuksesta, vaikka tämä opettaja on nyt 71-vuotias.

Vierailija
8/61 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksanope nahkaisessa minarissaan jäi haaveeksi.

Samainikäinen kaverini kaatoi seuramatkalla. Vaimokseen vielä.

9/61 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni on jopa naimisissa opettajan kanssa.

Vierailija
10/61 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin parikymppinen opiskelija, kun iskin silmäni saman koulun ihan muun linjan opettajaan. Hänen puolisonsa oli vielä töissä samassa oppilaitoksessa... noh, tämä opettaja vastasi flirttailuuni ja teimme pari vkl reissua toiseen kaupunkiin ja tapasimme seksin merkeissä luonani. Kerran menin muuten alasti, mutta pitkä takki päällä hakemaan hänet luokastaan kesken tuntinsa ja touhusimme jossain varastokopissa.

Suhdetta kesti noin 6kk, sitten tämä opettaja yllätti ilmestymällä ovelleni matkalaukun kanssa. Kertoi jättäneensä perheensä ja oli kysellyt meille isompaa yhteistä vuokra-asuntoa kunnalta. Herranpieksut, menin shokkiin. Tunteeni kuolivat siihen paikkaan järkytyksestä. Ajoin hänet ulos ja suhde loppui. Hän yritti ottaa yhteyttä useamman kerran, mutten suostunut keskustelemaan. Oma kouluni oli onneksi juuri päättynyt, tämä tapahtui sen jälkeen kesällä.

Hän palasi lopulta takaisin perheensä luo. Törmäsin häneen noin 15 vuoden kuluttua ja juttelimme hetken.

Vierailija
11/61 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äikän opettajan kanssa harrastettiin lukiossa risteilyllä, kun oli meillä risteilyvalvojana. Se oli 6v meitä vanhempi ja oli kyllä hottis. Ainoa tunti missä pojat änkesivät aina eturiviin.

12/61 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa asuu opettajapariskunta. Todennäköisesti harrastaneet joskus seksiä, kun heillä on lapsiakin.

Vierailija
13/61 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että mun isä on :D

Vierailija
14/61 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa matematiikan/fysiikan opettajan kanssa harrastin kerran suuseksiä, jotta sain nostettua arvosanan 7--->9.

Vierailija
15/61 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo täysikäinen opiskelija ja rakastuin yhteen assistenttiin. Olihan siinä opettaja-oppilas -seksiä. Menimme myöhemmin naimisiin. Ja erosimme.

Vierailija
16/61 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yhden kerran maikan kanssa seksiä lukiossa. Vikana vuonna bailaaminen meni ihan överiksi, kun 18-vuotiaana baarit aukes. Se näkyi sitten koetuloksissa, ja sainkin sitten hylätyn tärkeässä kokeessa. Opettaja oli pelätty ja ankara rouva, jolta en saanut uusintakoetta, vaikka kävin sitä anelemassa. Mutta sitten rouva jäi eläkkeelle. Tilalle tuli nelikymppinen mies, joka tykkäsi flirttailla nuorten naisten kanssa. Mua se katseli aina kiinnostuneesti ja keksi jotain asiaa, että pääsi juttelemaan ja katselemaan ihan läheltä. Mun kaveri, sanoi, että nyt meet pyytään tolta uusintakoetta. Et sä näe että se on ihan kuumana suhun. Varmasti päästää sut kokeesta läpi. Se alkoi tuntua mustakin hyvältä idealta. Yhtenä päivänä sitten valmistauduin huolella. Olen pieni ja hoikka, mutta mulla oli jo silloin kokemusta, että on paljon miehiä, jotka "arvostaa" naisessa pieniä rintoja ja pientä peppua. Ja tää opettaja vaikutti olevan just sellainen mies. Kun en voinut esitellä runsaita muotoja, olin oppinut muita keinoja saada miehet käymään kuumana. Pidän aina tiukkoja farkkuja tai leggingsejä niin, että syvä vako näkyi pullottavien häpyhuulien välissä. Valitsin nyt oikein tiukat ja ohuet leggingsit, jotta vako oli kunnolla esillä. Pienirintaisena käytän aina tiukkojen puseroiden alla ohuita rintsikoita, jotta nöpöttävät nännit erottuu selvästi. Nyt laitoin syvään uurretun puseron, joka jätti näkyviin mun pienen tissivaon ja rintsikoiden pitsiä.

Koulussa opettaja tuli taas mun luokse heti kun näki mut käytävällä. Katse viipyi tavallista pitempään pilluvaolla ja nöpöttävillä nänneillä, joten mun asu taisi olla täydellisesti maikkaa miellyttävä. Pyysin siiinä sitten, voisinko saada uusintakokeen, koska hylätty tuntuu nyt liian vaikealta tilanteelta mulle. Ope sanoi heti että tottakai. Eikä uusintaa tarvita. Mä tulisin samana päivänä kuudelta rehtorin huoneeseen, se olis silloin vapaa. Maikka pitäisi siellä kuulustelun tärkeimmistä aiheista. Kyllä se riittäisi.

Hiukan jännitti, kun astuin reksin huoneeseen kuudelta. Mutta tällä ikävä tilanne ratkeaa, aattelin. Ope laittoi oven lukkoon "varmuuden vuoksi", kuten sanoi. Meni sitten reksin tuoliin istumaan ja nappasi mut samantien syliinsä poikittain istumaan. Tunsin miten kovana hän oli pakaroitteni alla. Hän laittoi toisen kätensä mun reidelle aivan ylös, niin että käsi painoi samalla mun pillua. Toisen käden peukalolla ja etusormella maikka pyöritteli mun toista nänniä. Sanoi että korjaa mun koetulokseen täydet pisteet, jos me vietettäis kiva hetki yhdessä Sopiiko? Ok, mä sanoin. Sopii hyvin. Sitten riisuttiin itsemme kokonaan alastomiksi. Hän laittoi mut ensin selälleen reksin huoneen pehmeälle paksulle matolle ja työntyi muhun hellästi lähetyssaarnaajassa ja työnteli aluksi hitaasti mutta himon kasvaessa lujasti nopealla rytmillä. Kun ope oli kääntänyt mut mahalleen ja itsekin mahallaan mun selän päällä pumppasi rajusti takaapäin mä liuuin eestaas matolla hänen allaan. Lopulta maikka laukesi täristen ja melkein huutaen. Ja kyllä se mullekin tosi hyvä pano oli.

Täydet pisteet sain sitten, kuten opettaja lupasi. Sen jälkeen sain myös kakista kokeista häneltä täydet. Mutta panoja ei enää ollut. Flirttailtiin kyllä vielä enemmän kuin ennen.

Vierailija
17/61 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli yhden kerran maikan kanssa seksiä lukiossa. Vikana vuonna bailaaminen meni ihan överiksi, kun 18-vuotiaana baarit aukes. Se näkyi sitten koetuloksissa, ja sainkin sitten hylätyn tärkeässä kokeessa. Opettaja oli pelätty ja ankara rouva, jolta en saanut uusintakoetta, vaikka kävin sitä anelemassa. Mutta sitten rouva jäi eläkkeelle. Tilalle tuli nelikymppinen mies, joka tykkäsi flirttailla nuorten naisten kanssa. Mua se katseli aina kiinnostuneesti ja keksi jotain asiaa, että pääsi juttelemaan ja katselemaan ihan läheltä. Mun kaveri, sanoi, että nyt meet pyytään tolta uusintakoetta. Et sä näe että se on ihan kuumana suhun. Varmasti päästää sut kokeesta läpi. Se alkoi tuntua mustakin hyvältä idealta. Yhtenä päivänä sitten valmistauduin huolella. Olen pieni ja hoikka, mutta mulla oli jo silloin kokemusta, että on paljon miehiä, jotka "arvostaa" naisessa pieniä rintoja ja pientä peppua. Ja tää opettaja vaikutti olevan just sellainen mies. Kun en voinut esitellä runsaita muotoja, olin oppinut muita keinoja saada miehet käymään kuumana. Pidän aina tiukkoja farkkuja tai leggingsejä niin, että syvä vako näkyi pullottavien häpyhuulien välissä. Valitsin nyt oikein tiukat ja ohuet leggingsit, jotta vako oli kunnolla esillä. Pienirintaisena käytän aina tiukkojen puseroiden alla ohuita rintsikoita, jotta nöpöttävät nännit erottuu selvästi. Nyt laitoin syvään uurretun puseron, joka jätti näkyviin mun pienen tissivaon ja rintsikoiden pitsiä.

Koulussa opettaja tuli taas mun luokse heti kun näki mut käytävällä. Katse viipyi tavallista pitempään pilluvaolla ja nöpöttävillä nänneillä, joten mun asu taisi olla täydellisesti maikkaa miellyttävä. Pyysin siiinä sitten, voisinko saada uusintakokeen, koska hylätty tuntuu nyt liian vaikealta tilanteelta mulle. Ope sanoi heti että tottakai. Eikä uusintaa tarvita. Mä tulisin samana päivänä kuudelta rehtorin huoneeseen, se olis silloin vapaa. Maikka pitäisi siellä kuulustelun tärkeimmistä aiheista. Kyllä se riittäisi.

Hiukan jännitti, kun astuin reksin huoneeseen kuudelta. Mutta tällä ikävä tilanne ratkeaa, aattelin. Ope laittoi oven lukkoon "varmuuden vuoksi", kuten sanoi. Meni sitten reksin tuoliin istumaan ja nappasi mut samantien syliinsä poikittain istumaan. Tunsin miten kovana hän oli pakaroitteni alla. Hän laittoi toisen kätensä mun reidelle aivan ylös, niin että käsi painoi samalla mun pillua. Toisen käden peukalolla ja etusormella maikka pyöritteli mun toista nänniä. Sanoi että korjaa mun koetulokseen täydet pisteet, jos me vietettäis kiva hetki yhdessä Sopiiko? Ok, mä sanoin. Sopii hyvin. Sitten riisuttiin itsemme kokonaan alastomiksi. Hän laittoi mut ensin selälleen reksin huoneen pehmeälle paksulle matolle ja työntyi muhun hellästi lähetyssaarnaajassa ja työnteli aluksi hitaasti mutta himon kasvaessa lujasti nopealla rytmillä. Kun ope oli kääntänyt mut mahalleen ja itsekin mahallaan mun selän päällä pumppasi rajusti takaapäin mä liuuin eestaas matolla hänen allaan. Lopulta maikka laukesi täristen ja melkein huutaen. Ja kyllä se mullekin tosi hyvä pano oli.

Täydet pisteet sain sitten, kuten opettaja lupasi. Sen jälkeen sain myös kakista kokeista häneltä täydet. Mutta panoja ei enää ollut. Flirttailtiin kyllä vielä enemmän kuin ennen.

Jepjep. Että sellainen fantasia tänään pervoperalla

Vierailija
18/61 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amiksessa kun opettaja (mies n. 35 v) sanoi että jos panen häntä saan näyttökokeesta täydet pisteet. Minä 18 v poika tein minkä mies vain voi ja hän piti sanansa.

Vierailija
19/61 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutten oman opettajan 

Vierailija
20/61 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepjep. Että sellainen fantasia tänään pervoperalla

Ei ollut sieltä huonoimmasta päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi