Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asiassa geenilotto on suosinut sinua? -peukutusketju

Vierailija
13.02.2021 |

Yksi asia per viesti. Peukku ylös = sama mulla, peukku alas = ei oo mun kohdalla tätä geeniä suotu. Ap aloittaa:

Ihoni on aina ollut superpehmeä (ihotyyppi peritty äidiltä). Käytännössä juuri koskaan ei tarvitse rasvata kropan ihoa, kun iho ei kuivu (paitsi todella kovilla pakkasilla).

Ap

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään allergioita.

Vierailija
42/88 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullinen vartalo, selvästi erottuvat lihakset ja matala rasvaprosentti. Verbaalisesti lahjakas. Pitkät silmäripset. Pienet kiinteät kauniit rinnat. 

Toisaalta joudun käyttämään silmälaseja, mulla on liian iso nenä ja helposti reikiintyvät hampaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

190cm pituus miehenä. Välillä käy sääliksi muita miehiä kun esim käyn ulkona upean blondin instabeibeni kanssa, tai kun kamppailulajitreeneissä muilla miehillä ei ole jakoa minua vastaan.

Vierailija
44/88 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärynävartalo, eli terveellisempi rasvakoostumus ja kivannäköinen vyötärö.

Vierailija
45/88 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleeen äärimmäisen autistinen niiinkuin kaikki itärajalta tullleet monestikin. Eli ainoastaaan keskeiset ja olennnaiset asiat kiiinostavat.

Vierailija
46/88 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset silmät jotka ovat kuin jalokivi ruskeiden silmien (tavallinen kivi) keskellä.

Vierailija
47/88 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisterveys. Olen yli 50, eikä mitään sairauksia, ei ole leikattu koskaan, eikä kolota mistään.

Toki mulla on hyvät elämäntavat - syön, nukun ja liikun järkevästi.

Vierailija
48/88 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

75G

"lotto" :D

Suomen yleisimmät ympärysmitat liiveissä ovat 80 ja 85, kuppikoot C ja D. Eli valtaosa naisista on lihavia pienillä tisseillä.

Sanoisin, että isot rinnat hoikalla on tosiaankin geenilotossa voittamista.

T: Toinen, mutta voittanut samassa geenilotossa

Vierailija
49/88 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapea vyötärö ja litteä vatsa, vielä 2 lasta synnyttäneenä ja kohta 40-vuotiaana. Vartaloni palautui nopeasti molemmista raskauksista. Edes raskausarpia ei tullut, vaikka minulla oli todella, siis todella suuri vauvamaha molemmilla kerroilla. Minulla täytyy olla jotenkin luonnostaan elastiset kudokset.

Vierailija
50/88 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen haluttua seuraa, kaikki valitsee aina mut seuraksi. Voi johtua siitä, että olen hauska ja kiva.

Vierailija
51/88 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

75G

"lotto" :D

Suomen yleisimmät ympärysmitat liiveissä ovat 80 ja 85, kuppikoot C ja D. Eli valtaosa naisista on lihavia pienillä tisseillä.

Sanoisin, että isot rinnat hoikalla on tosiaankin geenilotossa voittamista.

T: Toinen, mutta voittanut samassa geenilotossa

Itse asiassa enemmistö naisista ostaa liivejä, joissa on liian iso ympärys ja pienet kupit. Eli se mitä liivejä naiset eniten ostavat eivät ole oikea keskimääräinen liivinkoko. Ja 75 ei mikään erityisellä tavalla hoikka ole.

Vierailija
52/88 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit on pienet ja pyöreät ja kevyet, eivät roiku vaikka olen imettänyt yht. kolme vuotta enkä useinkaan käytä mitään liivejä. Eivät roiku on siis tämä lottovoitto, ei ehkä pienuus. :D

Vierailija
53/88 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säihkysääret

Vierailija
54/88 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmaita hiuksia, vaan paksu, ruskea luonnonkihara hius, vaikka ikää on jo 59 v.

Vierailija
55/88 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussa on paljon muualta tullutta verta mutta omalla kohdallani on sattunut sellaiset geenit että menen suomalaisesta ilman mutinoita.

Ihmisten on myös hankala arvioida ikääni. Voin olla samana päivänä lähes 50 vuotiaan äitini sisko tai 15 vuotiaan siskoni äiti tai sisko vaikka oikea ikä on 30 +. Yleisintä on kuitenkin se että luullaan reilusti alaikäiseksi. Ei ole kerta eikä kaksi kun ikäiseni mutta ikäistään vanhemmalta näyttävän mieheni kanssa liikkuessani ihmiset erehtyvät luulemaan minua miehen tyttäreksi.

Vierailija
56/88 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvussa on paljon muualta tullutta verta mutta omalla kohdallani on sattunut sellaiset geenit että menen suomalaisesta ilman mutinoita.

Ihmisten on myös hankala arvioida ikääni. Voin olla samana päivänä lähes 50 vuotiaan äitini sisko tai 15 vuotiaan siskoni äiti tai sisko vaikka oikea ikä on 30 +. Yleisintä on kuitenkin se että luullaan reilusti alaikäiseksi. Ei ole kerta eikä kaksi kun ikäiseni mutta ikäistään vanhemmalta näyttävän mieheni kanssa liikkuessani ihmiset erehtyvät luulemaan minua miehen tyttäreksi.

Useimmiten miestä voidaan luulla yli-ikäiseksi

Vierailija
57/88 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukseni ovat todella paksut ja taipuisat kuten monilla isäni suvun miehillä.

Vierailija
58/88 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnostaan erittäin notkea vartalo. 

Vierailija
59/88 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset silmät ja vaalea tukka. Suomessa ei toki mitenkään ihmeellistä, mutta ulkomailla asuessani olen saanut paljon kehuja noista.

Vierailija
60/88 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä liikkuvuus, vaikka en koskaan venyttele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän