Missä asiassa geenilotto on suosinut sinua? -peukutusketju
Yksi asia per viesti. Peukku ylös = sama mulla, peukku alas = ei oo mun kohdalla tätä geeniä suotu. Ap aloittaa:
Ihoni on aina ollut superpehmeä (ihotyyppi peritty äidiltä). Käytännössä juuri koskaan ei tarvitse rasvata kropan ihoa, kun iho ei kuivu (paitsi todella kovilla pakkasilla).
Ap
Kommentit (88)
Rusketun kun aurinko vähänkin vilahtaa näkyvillä.
Peritty isältä ja mummolta
Hiukseni ovat luonnostaan kauniin ruskeat, ei tarvitse värjätä hiuksia
Mitäääs sinisellä fiatillla ajava idioootti vastaaa? Mullla on yhteydeet jopa jihadisteiihin. Joss haluat testata niiin..
Luonnostaan todella kirkkaan vaaleat ja paksut hiukset
Oon siihen nähden kaunis, miltä vanhempani ja sukulaiseni näyttää 😁
P. S. En oo adoptoitu
Pysyn hoikkana ilman että joutuisin tekemään töitä sen eteen.
Oon sopivan pituinen 163 cm, eli mahdun moniin paikkoihin hyvin ilman et on ahdasta
Ei ole päänsärkyä käytännössä koskaan. Isältä peritty. (Äidiltä olisi ollut tarjolla migreeni.)
Mulla on tosi hyvä peppu, joka keinuu nätisti, kun kävelen korkkareilla:)
Silmäripset pitkät ja kaarevat luonnostaan.
Tiimalasivartalo.
Järki pysynyt päässä. Oon vieläkin komee. Ollut fyysisesti vahva, nykyään enää henkisesti. Hyvä mieskunto. Tukka pysyy päässä.
Mitä vanhemmaksi tulen, sitä komeammaksi muutun. Jännä juttu että minulla ikääntyminen vain komistuttaa kasvoja. 40 vuotiaana kysytään henkkareita kaupassa, johtuu siitä kun oli nuorempana babyface.
Oon tullut suht helposti raskaaksi sitä yrittäessäni, vaikka olin jo yli 30. Tää ei toki kaikille oo toivottu piirre, mutta mulle on. :D