Missä asiassa geenilotto on suosinut sinua? -peukutusketju
Yksi asia per viesti. Peukku ylös = sama mulla, peukku alas = ei oo mun kohdalla tätä geeniä suotu. Ap aloittaa:
Ihoni on aina ollut superpehmeä (ihotyyppi peritty äidiltä). Käytännössä juuri koskaan ei tarvitse rasvata kropan ihoa, kun iho ei kuivu (paitsi todella kovilla pakkasilla).
Ap
Kommentit (88)
Rintani näyttävät nyt keski-iässä tismaallen samalta kuin teininä. Koko 70E ja luulen että rinnoissani on paljon kudosta ja vähän rasvaa, ovat kiinteät eivätkä roiku.
Urheilullinen ruumiinrakenne, vaikken ole päivääkään kroppaani treenannut.
Miinuspuolella sen sijaan huono iho ja lievästi pystymallinen jättinenä.
Kauniit silmät, silmistäni minut yleensä muistetaan. Suuret, mantelin muotoiset ja tummanruskeat.
Muutenpa ei geenit suosineet. Tai geenit ehkä suosivat mutta onnetar ei (yksikään elämänhaaveeni ei toteutunut).
Lyhyys, olisin voittamaton limbos. :D
Älykkyys. Tosin vaihtaisin mielelläni sosiaalisuuteen ja edes siedettävään ulkonäköön.
Superrauhallinen luonne. Mikään ei juuri hetkauta. Lehmän hermot.
Vierailija kirjoitti:
75G
"lotto" :D
Geenilotossa olen saannut jackpotin. Olen pitkä, mallimaisen komea kasvoilta, leveäharteinen, hyvämunainen, kaukasialainen mies. Olen myös suht lihaksikas, mutta se kaikki on enemmänkin punttaamalla hommattua. Muuten elämä on sitten potkinutkin päähän, ja huolella; vanhempien itsemurhat, laitoskierre, vankila jne. Ehkä se on universumin balanssi?
Iso nenä! Se on hyvä. Eikö tärkeintä ole terveys, se, ettei ole perinnöllisten sairauksien geenejä? Kai niitäkin löytyisi, jos oikein tutkittaisiin.
Mua ei ole geeneillä siunattu, olen joutunut alapeukuttamaan jokaisen kommentin 😅
Jos jotain hyvää niin palauduin synnytyksestä käytännössä samantien, ei ollut mitään vaivaa, en ollut väsynyt tai kipeä. Ilmeisesti näin ollut myös äidilläni.
Ei yhtäkään syöpätapausta tai muitakaan keuhko-ongelmia vaikka yli puolet suvusta tupakoi, ne jotka kuolleet, kuolleet normaalisti vanhuuteen. Eli hyvin syöpää vastustavat geenit.
Pitkä, komea, pysyn laihana helposti, vahvat hampaat, rakenteiden hahmotuskyky kehittynyt.
Voimakkaat reidet (eli ei mitkään heikot rimpulajalat)