Missä asiassa geenilotto on suosinut sinua? -peukutusketju
Yksi asia per viesti. Peukku ylös = sama mulla, peukku alas = ei oo mun kohdalla tätä geeniä suotu. Ap aloittaa:
Ihoni on aina ollut superpehmeä (ihotyyppi peritty äidiltä). Käytännössä juuri koskaan ei tarvitse rasvata kropan ihoa, kun iho ei kuivu (paitsi todella kovilla pakkasilla).
Ap
Kommentit (88)
Itsevarmuus, hyvä supliikki, luontainen johtaja
Mies 47v / toimitusjohtaja
Rinnoistani tuli paremmat ja kookkaammat raskauksien ja imetyksien myötä.
Opin kaikenlaiset asiat helposti.
Hyvä pylly, jopa ilman treenausta. Alaselässä pieni notko ja pulleat pakarat 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
75G
"lotto" :D
Suomen yleisimmät ympärysmitat liiveissä ovat 80 ja 85, kuppikoot C ja D. Eli valtaosa naisista on lihavia pienillä tisseillä.
Sanoisin, että isot rinnat hoikalla on tosiaankin geenilotossa voittamista.
T: Toinen, mutta voittanut samassa geenilotossa
Tuo ei itseasialla ole totta. Joo myydyimmät koot on nuo, mutta suurin osa naisista käyttää väärän kokoisia rintsikoita.
Näytän 15 vuotta todellista ikääni nuoremmalta. Olen 45-vuotias ja minua luullaan 30-vuotiaaksi. Meillä suvun naiset ovat ikäänsä nuoremman näköisiä.
Minulla on kauniit siniharmaat silmät, välillä jopa jaden väriset. Muuta onnistunutta ei taida ollakaan.
Olen mies, kohta viisikymmentä ja jos yhtään tulen sukuihini, niin kaljuunnu en koskaan.
Olen hoikka ja kauniskasvoinen vielä yli 40 veenä ilman että olisin tehnyt mitään asian eteen. Tunnen olevani todella etuoikeutettu tämän suhteen.
Rasvoittuva iho, joka oli teininä kirous mutta nyt 40+ ei ole ollut vielä huolta rypyistä eikä juonteista. ((Äiti on atoopikko kuten sisaruksetkin, joten todella mukava geenihyppy minun kohdalla.))
Kapea vyötärö. Vyötärö on kahta vaatenumeroa pienempi kuin rinta ja lantio.
Hyvä ja lämmin sydän, empatiakyky.
Olen ihan mahdottoman komea, älykäs ja vitsikäs, mutta myös vaatimaton.
Kroppa kuin 18v mallilla ja pitkät jalat. Kaikki näyttää hyvältä mun päällä.
Molemmilla vanhemmilla skitsofrenia, mutta minulla ei, olen voittaja! 🥳
Olisikohan väärin alapeukuttaa, sillä moni muukaan mies ei herkästi jää raskaaksi. Raskaasti kuitenkin otan tämän lapsettomuuden näin sinkku miehenä.
Mulla on kuulemma kauhean hyvän näköinen kalu. Ja kova ja pysty, ei mitään toimintahäiriöitä.