Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persut on porvareiden puolue, Yli 6 000 euroa ansaitsevat kannattavat vahvasti perussuomalaisia.

Vierailija
13.02.2021 |

Pienituloisten suosikkipuolueita ovat SDP ja vihreät.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b5060d6b-e7ec-4198-9b66-24822fa53…

Kokoomus hiipuu vähitellen historiaan..

Kommentit (275)

Vierailija
181/275 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuohan on kehu persuille. monessa asioissa olisin persuilija, mutta venäjämielisyys on minulle liian suuri este.

Ei persut ole mikään venajämielinen. Päinvastoin ja erittäinkin jyrkästi. Venäjämieliset puolueet löytyvät kyllä vasemmalta.

Tuo venäjämielisyydestä syyttäminen on pelkkää vastustajan harjoittamaa demonisointia näiden ikuisten Neuvostoliitto fanien toimesta. Kaikkia keksittyjä väitteitä pyöritellään mediassa niin kauan, että uskotaan niiden muuttuvan ihmisten mielissä todeksi.

Reserviläistoiminannassa on paljon persumielisiä mukana ja silloin tällöin kun ampumaradalla näkee heitä, asenne on kyllä perinteinen 40-lukulainen "...silmien välliin"

Siksi ihmetyttääkin tämä syyttely Venäjä-mielisyydestä, perus-persuissa sitä tuskin on.

Todella vaarallista että venäjämielisiä on reserviläistoiminnassa mukana. Nehän suorastaan auttavat Venäjää miehityksessä.

Ai kuten SDP ja silloinen vasemmistoliitto tekivät kun koittivat puuhastella kommunistista vallankumousta veli venäläisten kanssa yhdessä. 

Vierailija
182/275 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee agenda etenee ettekä vo sille Yhtää Mitään 😀😀!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/275 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Populistinen puolue pärjää vain yksinpuoluejärjestelmässä. Parlamentarismissa joutuvat tekemään kompromisseja jotka syövät kannatusta. Ns. pissivät väistämättä jonkun kansanosan kintuille. Voi johtaa puolueen hajoamiseen toistamiseen.

Kaikki puolueet on populistisia.  Populismi tarkoittaa kansansuosiota eli jos kansa ei puolueen asioita kannata niin ei ne sitä myöskään äänestä. 

Vaaleissa taistellaan äänistä ja äänet on osoitus kansansuosiosta... se on populismia. 

Vierailija
184/275 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin agenda Suomen muuttamiseksi yhdeksi Venäjän federaation oblastiksi? Niin kovasti te sitä Venäjän kanssa touhuatte.

Parempi kuitenkin kuin EU, siksi per sut!

No niin eli Venäjämielisiä aina Venäjään liittymiseen asti. Tulihan se sieltä kun vähän potkii. Minä tämän tiesin, mutta pitää se muidenkin tietää. Kuluttajansuoja näes.

Lopeta se pilvenpolttelu niin tajuut asiat niin ku ne on.

Vierailija
185/275 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin agenda Suomen muuttamiseksi yhdeksi Venäjän federaation oblastiksi? Niin kovasti te sitä Venäjän kanssa touhuatte.

Kerros nyt joku konkreettinen esimerkki tästä tuouhuamisesta... eli miten Persut yrittävät muuyttaa Suomea osaksi Venäjää?  Sulla on varmasti näitä esimerkkejä lukuisia kun tuollaista väität.  

Ai ei olekaan, eli siis valehtelet. 

Se että jonkun Bätmanin kaverilistalla on jotain varsinaisesti tarkoita eikä todista yhtään mitään.  

Vai pitäisköhän sun esimerkiksi tarkistaa ketä on tunnettujen kommunistien kaverilistoilla. 

Tässä vihje ketä voit tarkistaa aluksi Ex presidentti Halonen,  Anna kontula jne jne.... 

Ja muista että kaikki noiden ystävät on siis itsekin kommunisteja ja vieraan valtion agentteja. 

Vierailija
186/275 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin eli Venäjämielisiä aina Venäjään liittymiseen asti. Tulihan se sieltä kun vähän potkii. Minä tämän tiesin, mutta pitää se muidenkin tietää. Kuluttajansuoja näes.

Olen demari ja kannatan suomen liittämistä Venäjään.  Demarit on siis venäjämielinen puolue.  Kerroin tämän koska kuluttajansuoja näes.

Vierailija
187/275 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen kuntavaaliehdokkaista on hyvä kooste johan bäckmanin fb kaverilistalla. Ai miten niin persut ovat venäjämielisiä?

Vihervassareiden ehdokaslista on Hitlerin ja Stalinin kaverilista.

Eipä ihme koska Vihreät on nazzien perustama puolue ja vassarit on kommunisteja. 

https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/mikkopaunio/259029-valokuva-jonka-maai…;

Ovatko he nyt elossa? Sen sijaan jb on elossa ja agitoi persujen puolesta ja suomea vastaan.

Jaa onko Vihreät elossa?   Kyllä ovat.  

En tiedä onko puolueen (Vihreät) perustaneet nazzit vielä elossa... puoluehan perustettiin vuonna 1979 Saksassa. 

Millä tavalla muuten tämä JB on toiminut Suomea vastaan... ihan uteliaisuuttani kysyn. 

Siksikö kun hän kiusasi Jessikka Aroa ja paljasti tämän NATO yhteydet. 

Vierailija
188/275 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen demari ja kannatan suomen liittämistä Venäjään.  Demarit on siis venäjämielinen puolue.  Kerroin tämän koska kuluttajansuoja näes.

Tyttöhallitus ja feministit tuhoo tän maan. Meidät voi pelastaa vaan Mestari Venäjän tuella!

Vierailija
189/275 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttöhallitus ja feministit tuhoo tän maan. Meidät voi pelastaa vaan Mestari Venäjän tuella!

Mitäs tämä Venäjän tuki on mistä puhut?  

Annas joku esimerkki kuinka Halla-aho saa tukea Venäjältä.  

Vierailija
190/275 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tämä Venäjän tuki on mistä puhut?  

Annas joku esimerkki kuinka Halla-aho saa tukea Venäjältä.  

Sulle vassarille ei kerrota mitään! Käy vaikka koulua ja opettele lukemaan köyhä pelle!

Vierailija
191/275 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerros nyt joku konkreettinen esimerkki tästä tuouhuamisesta... eli miten Persut yrittävät muuyttaa Suomea osaksi Venäjää?  Sulla on varmasti näitä esimerkkejä lukuisia kun tuollaista väität.  

Se että jonkun Bätmanin kaverilistalla on jotain varsinaisesti tarkoita eikä todista yhtään mitään.  

Vai pitäisköhän sun esimerkiksi tarkistaa ketä on tunnettujen kommunistien kaverilistoilla. 

Tässä vihje ketä voit tarkistaa aluksi Ex presidentti Halonen,  Anna kontula jne jne.... 

Ja muista että kaikki noiden ystävät on siis itsekin kommunisteja ja vieraan valtion agentteja. 

Sanoin jo monta kertaa, että olen punavihreiden vastustaja ja entinen persu tiedän hyvin eritoten kommunistien ja vasemmistoliitonkin myyräntyön nl:n puolesta ja jotkut tekevät sitä vieläkin vaikka ideologia on tehnyt täyskäännöjsen. persut on tikunnokassani koska persu haluaa ampua minut Venäjäkritiikkini vuoksi.

Onhan niitä esimerkkejä. Tämänkin olen sanonut jo monesti. Käykää tutustumassa itse jb:n sivuilla. Siellä sitä on esimerkkiä. Juuri tuollaisia: mieluummin osa Venäjää kuin eu:ta jne. Kyllä se että on jb kaveri siellä osoittaa ja todistaa paljon.

Miten paljon folioo menee päivässä?

Vierailija
192/275 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt kuka hullu äänestää SDP:tä ja Vihreitä. SDP on vanha pöhöttynyt puolue, niitä ei kiinnosta kuin hillotolpat eduskunnassa, niitä ei kansan kurimus kiinnosta, joten ihmettelen, kuka lankeaa tähän niiden valehtelu propagandaan. Ja Vihreät, ovat aivan pimeetä sakkia ilmastonmuutoksineen ja viherpiiperryksineen, hullua sakkia. Äänestäkää Perussuomalaisia tai Liike Nyt puoluetta, niin voidaan saada tänne jotain muutosta tänne Hölmölään.

Nainen50

Vierailija
193/275 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin jo monta kertaa, että olen punavihreiden vastustaja ja entinen persu tiedän hyvin eritoten kommunistien ja vasemmistoliitonkin myyräntyön nl:n puolesta ja jotkut tekevät sitä vieläkin vaikka ideologia on tehnyt täyskäännöjsen. persut on tikunnokassani koska persu haluaa ampua minut Venäjäkritiikkini vuoksi.

Onhan niitä esimerkkejä. Tämänkin olen sanonut jo monesti. Käykää tutustumassa itse jb:n sivuilla. Siellä sitä on esimerkkiä. Juuri tuollaisia: mieluummin osa Venäjää kuin eu:ta jne. Kyllä se että on jb kaveri siellä osoittaa ja todistaa paljon.

Eli sinulla ei sitten ollutkaan mitään todisteita.   LOL. 

On 100 varmaan että yksikään persu ei vaihtaisi Suomen itsenäisyyttä Venäjään tai ei myöskään EU federaatioon johon ollaan ihan oikeasti menossakin.  

Se että pitääkö kumpaa parempana onkin sitten kunkin täysin oma asia kun ja jos pitää ruton ja koleran väliltä valita. 

Vierailija
194/275 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tällaista retoriikkaa persuissa on.

Kommunismi pelastaa maapallon.  Tälläistä retoriikkaa punavihreissä on.  

Vierailija
195/275 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen kuntavaaliehdokkaista on hyvä kooste johan bäckmanin fb kaverilistalla. Ai miten niin persut ovat venäjämielisiä?

Vihervassareiden ehdokaslista on Hitlerin ja Stalinin kaverilista.

Eipä ihme koska Vihreät on nazzien perustama puolue ja vassarit on kommunisteja. 

https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/mikkopaunio/259029-valokuva-jonka-maai…;

Aika siistiä.  Vihreet on ihan oikeasti nazzien perustama puolue.   

Tämä kyllä selittääkin aika paljon. 

Vierailija
196/275 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ehdottomasti suurin este äänestää nykypersua on se että heille Venäjään lähentyminen on parempi kuin EU

Olen talousoikeistolainen isänmaallinen ja tuo veljeily Putin-Venäjän kanssa on punaisin vaate ikinä.

T. Palkka yli 6000€/kk

Laitatko luotettavaa lähdettä tähän, vai mennäänkö vahvalla mutulla taas?

Vierailija
197/275 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tällaista retoriikkaa persuissa on.

Kommunismi pelastaa maapallon.  Tälläistä retoriikkaa punavihreissä on.  

Ja paljon muutakin hullua, kyllä olen samaa mieltä. Se ei tarkoita kuitenkaan , että vehkeily suomea vastaan Venäjän kanssa olisi ok.

Vierailija
198/275 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ehdottomasti suurin este äänestää nykypersua on se että heille Venäjään lähentyminen on parempi kuin EU

Olen talousoikeistolainen isänmaallinen ja tuo veljeily Putin-Venäjän kanssa on punaisin vaate ikinä.

T. Palkka yli 6000€/kk

Sinähän kirjoitat kuin minä. Juuri näin! Itse olin persu tappouhkaukseeni asti. Eräs jb:n kaveri persu Hämeenkyröstä uhkasi ampua minut, kun kritisoin venäjää ja hekumoi kuinka iso luuta lakaisee kunhan saadaan Suomeen Venäjän komento. Ei mitään jos saadaan, vaan kun.

minä olin Vihreä ja kommunisti  kunnes eräs vihreä ja kommunisti Pielavedeltä uhkasi ampua minut kun kritisoin kommunismia.  Sitten se hekumoi kuinka iso luuta lakaisee kun saadaan sosialismi Suomeen. 

Vierailija
199/275 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Palkka yli 6000€/kk

Kts johan bäckmanin somet.

Eli ei mitään luotettavaa lähdettä.

Vierailija
200/275 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Palkka yli 6000€/kk

Kts johan bäckmanin somet.

Katso Anna Kontula ja Tarja Halonen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi