Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persut on porvareiden puolue, Yli 6 000 euroa ansaitsevat kannattavat vahvasti perussuomalaisia.

Vierailija
13.02.2021 |

Pienituloisten suosikkipuolueita ovat SDP ja vihreät.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b5060d6b-e7ec-4198-9b66-24822fa53…

Kokoomus hiipuu vähitellen historiaan..

Kommentit (275)

Vierailija
261/275 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ehdottomasti suurin este äänestää nykypersua on se että heille Venäjään lähentyminen on parempi kuin EU

Olen talousoikeistolainen isänmaallinen ja tuo veljeily Putin-Venäjän kanssa on punaisin vaate ikinä.

T. Palkka yli 6000€/kk

Sinähän kirjoitat kuin minä. Juuri näin! Itse olin persu tappouhkaukseeni asti. Eräs jb:n kaveri persu Hämeenkyröstä uhkasi ampua minut, kun kritisoin venäjää ja hekumoi kuinka iso luuta lakaisee kunhan saadaan Suomeen Venäjän komento. Ei mitään jos saadaan, vaan kun.

minä olin Vihreä ja kommunisti  kunnes eräs vihreä ja kommunisti Pielavedeltä uhkasi ampua minut kun kritisoin kommunismia.  Sitten se hekumoi kuinka iso luuta lakaisee kun saadaan sosialismi Suomeen. 

Voi se niinkin päin toimia. Kommunistit ja punavihreät ovat se toinen ääripää persujen kanssa. Venäjän uhka on näistä konkreettisempi uhka.

no kun sua noin pelottaa niin mitäs meidän pitäisi tehdä?  

Auttaako Kun hömöPekka menee Venäjälle vaatimaan rikollisen Navaljonnen vapauttamista?  

Auttaako EU boikotti?  Matkustuskielto Venäjälle?  Lopetetaan vienti ja tuonti?  Hyökätäänkö aseellisesti?  

Kai sulla joku ratkaisu on?  Vai huuteletko vaan puskissa? 

Liittyminen natoon ja eu:n yhteisessä rintamassa pysyminen. Ihan normisetit. Vientiä sinne ei paljoa ole. Epäluotettava kauppakumppani. Pekan ei pitäisi mennä sinne lainkaan.

Sieltähän se tuli NATO ja EU.  

Huomaatkos, kumpikaan mainitsemasi asia ei tue Suomen itsenäisyyttä eikä ole edes varsinaisesti Suomea millään mittarilla. 

Olet verrattavissa vieraan vallan agenttiin joka koittaa heikentää Suomen itsenäisyyttä.  

SINÄ olet ongelma! 

Tämähän on mielipide kysymys. Minusta venäjämielisyys on Suomen syöntiä, sinusta taas esim eu myönteisyys. Kyse onkin että tietääkö kaikki persujen äänestäjät tästä Venäjän puolesta työtään tekevästä bäckmanilaissiivestä. Minä näen meidät läntisessä viiteryhmässä sinä Venäjän. Kun sodan alla oltiin ei missään viiteryhmässä hyökkäsi venäjä.

Syöntiä?  Ainakin EU tulee meille huomattavasti kalliimmaksi  kuin Venäjä. 

Sun aivot on liian mustavalkoiset.  Et ymmärrä että Suomi voi olla Venäjän kanssa ystävä vaikka kuuluukin EU:hun.  Tosin EU:sta pitäisi erota heti kun se on mahdollista, koska se on nähty millainen paskalaitos on kyseessä.  Joko EU muuttuu tai Suomi lähtee... ennemmin tai myöhemmin. 

Venäjän federaatioon Suomen ei tarvitse ikinä liittyä, eikä sinne kukaan tahdokaan. 

Persujen bäckmanilaiset ovat eri mieltä.. minun aivot mustavalkoiset sanot ja silti nyt persut yrittää minua asettaa punavihreäksi, vaikka olen heidän vastustaja ja muissa asioissa paitsi linjassa Venäjään " persu" paitsi en tietenkään enää. Nyt kokoomus on ainut vaihtoehto. Voisi Venäjän kanssa olla ystävä jos se olisi ystävällinen, mutta sitä se ei ole.

Lopeta paskan jauhaminen tai sitten laitat nyt sen todisteen kuinka nämä Bätmanin kaveri persut koittaa tunkea Suomea Venäjään.  Joku FB kaveruus ei todista yhtään mitään eli laitat nyt niitä lainauksia ja kuvankaappuksia sanomisista jotka todistavat jotakin.  

Ei löydy, ei ole, olet pelkkä suuta aukova pashasilakka. 

Mene jb:n fb:hen. Avaa joku keskustelu ja katso siihen osallistuvien profiileja. Tai sitten poimit satunnaisotoksia sieltä täältä. Huomaat että monella on persujen logo jopa profiilikuvassaan ja teksti: minä olen ehdokkaana.

Eli sinulla ei ollut mitään todistetta.   FB kaveruus ei todista mitään.  

Minäkin olen Li Anderssonin fb kaveri vaikka olen ns riistokapitalisti. 

Väitätkö siis että nyt Lii on myös riistokapitalisti vai olenko minä äärivassari kuten Li?  Päätäs nyt. 

Tämä on sun logiikka ja sun päätös. 

Tottakai se osoittaa isossa kuvassa. Voihan aina joku yksittäinen olla oikeasti kaveri. Ei siellä kokoomuslaisia tahi rkp:laisia näy jb:n kavereina.

Mene hoitoon.  

Ei se mitään osoita eikä mitään isoa kuvaa ole olemassakaan.  

Jos sinulla ei ole todisteita Persujen kirjoittelusta joissa tekevät selväksi että haluavat olla osa venäjää niin olet pelkkä paskaa jauhava silakka.  Ja sehän sinä oletkin.  Aina teiltä saa lukea pelkkää öyhötyspaskaa. 

Suppeakatseiselle venäjäpersulle ei varmasti olekaan isoa kuvaa😅

Niin just.  Onneksi minunkin suppea ääneni on ihan yhtä arvokas kuin paskasilakankin.   Harmittaako. 

En tosin ole venäjäpersu vaan ihan pirkanmaalainen yrittäjä jolla ei ole Venäjään oikeastaan mitään suhdetta ollut 90 luvun jälkeen kun perheyrityksemme tuotteiden vienti sinne lopetettiin. 

Mutta kaupanteko oli aikoinaan hauskaa ja tuli Venäjälle matkustettuakin muutaman kertaa. 

Demokratiassa se on ihan ehdoton edellytys että äänesi on yhtä arvokas, vaikka se onkin ääni venäjälle ja harmi sinänsä. Minustakin paskasilakat ovat no.. paskoja. Voitko sanoa samoin bäckmanilaisuudesta?

Kokoomustakos sinä valepersu nyt meinasit äänestää?  

Ei siinä mitään, sehän sopii vallan mainiosti sillä Kokoomus ja PS muodostavat seuraavan hallituksen.  

PS on isoin puolue ja saa pääministerin salkun Halla-aholle.  Siitä varmaan sinäkin pidät.  Pusut sulle. 

Se menisi vale ex-persu. jos sanon olleeni persu ja sinä pidät siitä valeena, oikein olisi sanoa vale ex-persu. Mutta kyllä, kokoomusta äänestän, ellei persut julkisesti sanoudu irti bäckmanilaissiivestä ja venäjämielisyydestä. Sitten voin palata persusuomalaisiin. Mutta siinä ei saa olla mitään venäläismielisyyttä. Nyt on. Punavihervasemmisto ei ole vaihtoehto lainkaan. Tässä on juuri politiikan nykytilanteen ironia. Punavihreät pitää minua natsipersuna ja persut paskasilakkana😅

Miksi sinua on pidetty on nazzipersuna ja miten kumosit heidän väitteensä.  Kai haukuit heidät maan rakoon.  Kerro mitä argumentteja käytit ja voitko jopa todistaa nämä linkillä tai kuvankaappauksella. 

Kuinka huolissasi olet että persuja natsitellaan? 

En juuri välittänyt siitä. Ja olenhan minä klassisen rásísmiń kannalla. Eri etnisýyksillä on eroja. Niin fyysisiä kuin kognitiivisia. En kuitenkaan ketään ole tuhoamassa tai edes apua epäämässä. En vain itsetarkoituksellisesti halua suomesta erityisen "kírjavaa".

Vastustat siis turviksien maahan ottamista.  hieno homma.  mutta itsellesi oli ok että sua natsiteltiin,  ...selvä. ?? 

Miksiköhän puhuit jonkun tuhoamisesta?  Onko mielestäsi joku (tai persut) tuhoamassa jotakin ihmisryhmää?   

Olet muka entinen persu ja EU myönteinen, kai kuitenkin ymmärrät että persuissa ei ole mitään EU myönteistä siipeä ollut ikinä?   Jotenkin hämmentävää että olet muka ollut persu?   

ilmeisesti kuvittelit persujen olevan rasisteja ja siksi luulit olevasi persu?  Olet kuitenkin vain EU myönteinen rasisti, etkä persu.  ihan hyvä että pysyt meistä erossa. 

Olet selvästikin silakka enemmän kuin persu. 

Kysyit mitä vastasin natśiksi nimittelyyn. Kyllä persuissa on ihan megarassisteja. Lapsellista ryssäilyä väittää muuta. Se ei minua haitannut, sillä persut katsoin ainoaksi selkeäksi vastavoimaksi punavihreille. Nyt alkaa näyttää , että persuissa on ihan tuhoamisvimmaa. Siihen sävyyn bäckmanpersut puhuvat tulevasta Venäjän vallasta ja isosta luudasta. Mutta paljastavaa on tämä , että täällä muka Venäjästä irtisanoutunut persutkin pitävät eu-myönteisyä persua vääränä ja ammuttavaksi joutavana, mutta venäjämielistä ei uskalleta edes kommentoida.

Vierailija
262/275 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuloni ovat 4400 kk bruttona. Ennen olen äänestänyt joko vihreitä tai kokoomusta. Nyt menee ääni persuille.

Minulla muuten ihan sama juttu, paitsi että aiemmin olen äänestänyt SDP, seuraavaksi PS.

About sama keissi, että tulot ovat 4000+ mutta ääni menee Kokoomukselle. PS ei ajanut meikäläisen asioita lainkaan niin pakko olla sen verran itsekäs, että pysyisi tulotaso yllä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/275 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ehdottomasti suurin este äänestää nykypersua on se että heille Venäjään lähentyminen on parempi kuin EU

Olen talousoikeistolainen isänmaallinen ja tuo veljeily Putin-Venäjän kanssa on punaisin vaate ikinä.

T. Palkka yli 6000€/kk

Sinähän kirjoitat kuin minä. Juuri näin! Itse olin persu tappouhkaukseeni asti. Eräs jb:n kaveri persu Hämeenkyröstä uhkasi ampua minut, kun kritisoin venäjää ja hekumoi kuinka iso luuta lakaisee kunhan saadaan Suomeen Venäjän komento. Ei mitään jos saadaan, vaan kun.

minä olin Vihreä ja kommunisti  kunnes eräs vihreä ja kommunisti Pielavedeltä uhkasi ampua minut kun kritisoin kommunismia.  Sitten se hekumoi kuinka iso luuta lakaisee kun saadaan sosialismi Suomeen. 

Voi se niinkin päin toimia. Kommunistit ja punavihreät ovat se toinen ääripää persujen kanssa. Venäjän uhka on näistä konkreettisempi uhka.

no kun sua noin pelottaa niin mitäs meidän pitäisi tehdä?  

Auttaako Kun hömöPekka menee Venäjälle vaatimaan rikollisen Navaljonnen vapauttamista?  

Auttaako EU boikotti?  Matkustuskielto Venäjälle?  Lopetetaan vienti ja tuonti?  Hyökätäänkö aseellisesti?  

Kai sulla joku ratkaisu on?  Vai huuteletko vaan puskissa? 

Liittyminen natoon ja eu:n yhteisessä rintamassa pysyminen. Ihan normisetit. Vientiä sinne ei paljoa ole. Epäluotettava kauppakumppani. Pekan ei pitäisi mennä sinne lainkaan.

Sieltähän se tuli NATO ja EU.  

Huomaatkos, kumpikaan mainitsemasi asia ei tue Suomen itsenäisyyttä eikä ole edes varsinaisesti Suomea millään mittarilla. 

Olet verrattavissa vieraan vallan agenttiin joka koittaa heikentää Suomen itsenäisyyttä.  

SINÄ olet ongelma! 

Tämähän on mielipide kysymys. Minusta venäjämielisyys on Suomen syöntiä, sinusta taas esim eu myönteisyys. Kyse onkin että tietääkö kaikki persujen äänestäjät tästä Venäjän puolesta työtään tekevästä bäckmanilaissiivestä. Minä näen meidät läntisessä viiteryhmässä sinä Venäjän. Kun sodan alla oltiin ei missään viiteryhmässä hyökkäsi venäjä.

Syöntiä?  Ainakin EU tulee meille huomattavasti kalliimmaksi  kuin Venäjä. 

Sun aivot on liian mustavalkoiset.  Et ymmärrä että Suomi voi olla Venäjän kanssa ystävä vaikka kuuluukin EU:hun.  Tosin EU:sta pitäisi erota heti kun se on mahdollista, koska se on nähty millainen paskalaitos on kyseessä.  Joko EU muuttuu tai Suomi lähtee... ennemmin tai myöhemmin. 

Venäjän federaatioon Suomen ei tarvitse ikinä liittyä, eikä sinne kukaan tahdokaan. 

Persujen bäckmanilaiset ovat eri mieltä.. minun aivot mustavalkoiset sanot ja silti nyt persut yrittää minua asettaa punavihreäksi, vaikka olen heidän vastustaja ja muissa asioissa paitsi linjassa Venäjään " persu" paitsi en tietenkään enää. Nyt kokoomus on ainut vaihtoehto. Voisi Venäjän kanssa olla ystävä jos se olisi ystävällinen, mutta sitä se ei ole.

Lopeta paskan jauhaminen tai sitten laitat nyt sen todisteen kuinka nämä Bätmanin kaveri persut koittaa tunkea Suomea Venäjään.  Joku FB kaveruus ei todista yhtään mitään eli laitat nyt niitä lainauksia ja kuvankaappuksia sanomisista jotka todistavat jotakin.  

Ei löydy, ei ole, olet pelkkä suuta aukova pashasilakka. 

Mene jb:n fb:hen. Avaa joku keskustelu ja katso siihen osallistuvien profiileja. Tai sitten poimit satunnaisotoksia sieltä täältä. Huomaat että monella on persujen logo jopa profiilikuvassaan ja teksti: minä olen ehdokkaana.

Eli sinulla ei ollut mitään todistetta.   FB kaveruus ei todista mitään.  

Minäkin olen Li Anderssonin fb kaveri vaikka olen ns riistokapitalisti. 

Väitätkö siis että nyt Lii on myös riistokapitalisti vai olenko minä äärivassari kuten Li?  Päätäs nyt. 

Tämä on sun logiikka ja sun päätös. 

Tottakai se osoittaa isossa kuvassa. Voihan aina joku yksittäinen olla oikeasti kaveri. Ei siellä kokoomuslaisia tahi rkp:laisia näy jb:n kavereina.

Mene hoitoon.  

Ei se mitään osoita eikä mitään isoa kuvaa ole olemassakaan.  

Jos sinulla ei ole todisteita Persujen kirjoittelusta joissa tekevät selväksi että haluavat olla osa venäjää niin olet pelkkä paskaa jauhava silakka.  Ja sehän sinä oletkin.  Aina teiltä saa lukea pelkkää öyhötyspaskaa. 

Suppeakatseiselle venäjäpersulle ei varmasti olekaan isoa kuvaa😅

Niin just.  Onneksi minunkin suppea ääneni on ihan yhtä arvokas kuin paskasilakankin.   Harmittaako. 

En tosin ole venäjäpersu vaan ihan pirkanmaalainen yrittäjä jolla ei ole Venäjään oikeastaan mitään suhdetta ollut 90 luvun jälkeen kun perheyrityksemme tuotteiden vienti sinne lopetettiin. 

Mutta kaupanteko oli aikoinaan hauskaa ja tuli Venäjälle matkustettuakin muutaman kertaa. 

Demokratiassa se on ihan ehdoton edellytys että äänesi on yhtä arvokas, vaikka se onkin ääni venäjälle ja harmi sinänsä. Minustakin paskasilakat ovat no.. paskoja. Voitko sanoa samoin bäckmanilaisuudesta?

Lopeta valehtelu.  Ääni persuille on ääni persuille, se ei liity mitenkään Venäjään. 

En edes tiedä mitä on bäcmanilaisuus... onko  se jotain kuten marxsilaisuus.  Googlekaan ei tunne tuollaista väitettäsi.  Poika keksii päästänsä uusia käsitteitä joita tässä sitten pitäsi tuomita tai olla tuomitsematta.  

Taidat olla päästäsi vialla? 

On teille vaikea kirjoittaa mestarinne nimi.. ja vielä vaikeampaa tuomita hänen suomenvastainen politiikkansa. Tietysti koska sitä kannatatte.

Tuomitsen Bäckmanin Suomen vastaisen politiikan. 

Tuomitsen myös Vihreiden, Demareiden ja Vasemmiston harjoittaman Suomen vastaisen politiikan. Keskustankin voi nyt lukea samaan porukkaan. 

Kerros nyt valepersu että onko nykyisen hallituksen toimet Suomelle enemmän haitaksi kuin tämä herra Bäckman? 

No niin olemme ensimmäisessä kappaleessasi sanomasi kanssa samaa mieltä. Se on vale ex-persu, jos et usko minun olleeni persu ja olisin vieläkin jos persut selkeästi irtisanoutuu venäjämielisyydestä. Tarvitseeko kysyä kun bäckman pitää koko Suomen itsenäisyyttä laittomana, että onko hän haitallinen?

En tiedä yhtään mitään Bäckmanin sanomisista... laitatko linkin tuohon, kiitos.  En tiedä miten hän perustelee väitteensä? 

Itse olen sitä mieltä että itsenäisyytemme on täysin laillinen.  

Koska minä vastailen kiltisti niin alahan sinäkin vastaileen esittämiini kysymyksiin... niitä on tuossa tullut jo useita ja sinä sivuutat ne järjestäin. 

Sun mielestä varmaan EU haittaa itsenäisyyttäämme, eikös vaan?   Mehän ollaan annetta kansallista päätäntävaltaa Eu:lle ja se on huono asia, eiks niin?    Sinähän olet kansallismielinen? 

Mitä tulee Bäckmaniin niin googleta tai vieraile hänen somessaan. Esim Twitter. Teepä se palvelus, ole kiltti. Olen sitä mieltä että Suomi ei pärjää yksin. Ei pärjännyt 2 ms aikanakaan. Suomen selviäminen vapaaehtoisessa liittoutumassa on sille paras tae ja se on minulle tärkein asia. Venäjä on ikiaikainen uhka Suomelle.

Ei kyllä sinulla on nyt todistustaakka koska esität jotain väitteitä.  En minä niitä ala googlella etsimään. 

Ei Suomi mitään yksin ole vaikka olisikin itsenäinen valtio.  Suurin osa maailman valtiosta on itsenäisiä kuulumatta mihinkään EUvostoliittoon tai Yhdistyneeseen Venäjään.  

Eli sinä olet siis EU federalisti... voin sanoa että et aivan varmasti ole mikään entinen persu tai sitten olet niin tyhmä ettet edes ymmärrä mitä politiikka persut tekevät.  

Ww2 aikaan Suomi oli natsiSaksan liittolainen jonka sitten itse petimme ja teimme Neuvostoliiton kanssa rauhansopimuksen ja hyökkäsimme yhä Lapissa olleiden saksalaisten aseveljiemme kimppuun. 

Liittolaisia oltiin aikaisintaan loppuvuodesta 1940. Ww2 alkoi 1939 Euroopassa. Silloin ei oltu kenenkään liittolaisia ikävä kyllä. Vähän vivahtaa venäläiselle aikaikkunoinnille sinun historia tietämys , etkä muutenkaan seuraa asioita jos et tiedä muka bäckmanista tuon enempää.

Vierailija
264/275 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalaisesti luovi Haavisto Pietarissa. Piti hyvin myös EU-linjan .

Vierailija
265/275 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin persut esittävät työväenpuoluetta ja köyhien.

Mitä ajattelivat tehdä jos pääsevät hallitukseen sillä jos tekee päätöksiä sulaa kannatuksesta heti 10%.

Vierailija
266/275 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpaa kehottaisitte minua äänestämään, SDP:tä vai vihreitä?

- Työtön Rane Roskapankista.

Kehotan käyttämään persutinta joka ennustaa onnen tulevaisuudessa.

Vierailija
267/275 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ansaitsen reilut 150 ja äänestin jo persua. Protestina Orpolle. Lepomäkeä pj:nä voisin tukea

Vierailija
268/275 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Eikö persujen pitänyt olla matalapalkkaisten amisjunttien ja työttömien puolue?

Näiden äänet kelpaa persuilke. Sitten ne nauraa pitkään ja hartaasti ja ajaa näiden ökyjen asioita.

Vierailija
269/275 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä hassua, ensi persut yrittävät sanoa, että ovat työväenpuolue. Sitten kuitenkin ovat paikallisen sopimisen, työsuhdeturvan heikentämisen kannalla.

Menevät aika monessa kohtaa arvokonservatiivi-kokoomuksesta oikealta ohi. Ei ole ihme että houkuttaa esimerkiksi self-made yrittäjää, joka on saanut nokan pinnan ylle ja audin alle. Kukin pärjätköön omillaan, mieluummin pääomillaan !

Vierailija
270/275 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nosti tän ketjun? Kiitos!

Mun lapsen matikanmaikka oli näyttänyt tän koulussa, esimerkkinä prosenttilaskujen ymmärtämisen tärkeydestä. Ei siis tietenkään käyneet koko ketjua läpi, mutta muutamat poiminnat kylläkin.

Kyllä some sivistää.

Vierailija
271/275 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenu tiukka on lauseita isolla lällä. Mies ei ole koskaan saanut aikaiseksi yhtään mitään

Vierailija
272/275 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ei ole työväkeä nähnytkään. Eivät välitä tavallisesta kansasta mitään

Vierailija
273/275 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseenpäristin-puolue törmäsi todellisuuteen ja kannattajat häipyivät.

Perssut on jatkossa pienpuolue.

Vierailija
274/275 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin oli 2021. Nyt on 2025.

Vierailija
275/275 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on homoneekereiden puppelipoikien puolue. Työntävä toisiaan aamusta iltaan rectumiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän