Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persut on porvareiden puolue, Yli 6 000 euroa ansaitsevat kannattavat vahvasti perussuomalaisia.

Vierailija
13.02.2021 |

Pienituloisten suosikkipuolueita ovat SDP ja vihreät.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b5060d6b-e7ec-4198-9b66-24822fa53…

Kokoomus hiipuu vähitellen historiaan..

Kommentit (275)

Vierailija
81/275 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vain tytöt ja pojat on tämän asian laita. Tässä taloudessa molemmat aikuiset tienaavat +100 000€/vuosi ja PS:lle menee äänet kaikissa vaaleissa.

Olemme vain todella, todella, todella pettyneitä puheenjohtaja Halla-ahon ja koko puolueen rajoitus- ja maskikiimaan korona-aikana. Todella älytöntä ja alhaista heiltä. Emmekä ole ajatuksinemme yksin.

Vierailija
82/275 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kertoo persuista, että ne ovat AINOA puolue, joka mesoo anonyymilla palstalla tunnista ja päivästä ja kuukaudesta toiseen? Mikään muu puolue ei tee propagandaa täällä vaan ihan omilla nimillään ja kasvoillaan vaalitilaisuuksissa, blogeissa, somessa jne.

En kutsuisi itseäni kovin älykkääksi, jos uskoisin edistäväni oman puolueeni asiaa tällä palstalla. Sen sijaan olette tervetulleita keskustelemaan FB:ssä, missä seison ihan omalla nimelläni omien mielipiteideni taustalla. Sieltä selviää puoluekin.

(Ei, en todellakaan julkaise täällä nimeäni, mutta voisin olla kuka tahansa muiden puolueiden ehdokkaista.)

Tarkoitat siis persujen kannattajia. Sinusta meidän ei siis pitäisi saada sanoa mielipidettämme? Mmkay.  Eipä yllätä.

Minä kysyin, mitä se kertoo, että persut on ainoa puolue, joka mesoo täällä. Miksi muiden puolueiden kannattajat eivät käy keskustelua täällä vaan asiallisilla foorumeilla, missä yksi henkilö ei voi esiintyä vaikka kuinka monena kirjoittajana.

Olen nyt kysynyt myös kahteen kertaan persujen sote- ja hyteteemoista kuntavaaleissa. Kukaan teistä korkeasti ansaitsevista ja koulutetuista kannattajista ei ole osannut vastata, millaisia asioita persut ajavat.

Lue puolueohjelma, kuntavaaliohjelma, täysin ilmaiseksi luettavissa netistä. Älä täällä kysele, tee joskus jotain ITSE, älä ole aina vaatimassa kaikkea kantamaan valmiina eteesi.

Eli KUNTAvaaleissa keskeiset teemat eivät ole tiedossa, mutta silti ollaan varmoja, että persut ajavat oikeita asioita. MOT. (En tarvitse neuvoja, mistä ne löytyvät, minulle riittää että tuli näkyväksi, että persujen kannattajat eivät tiedä, mistä asioista äänestävät. Osa ei luultavasti edes tiedä mitkä asiat ovat sotea ja mitkä hyteä ja mitä se kuntatason päätöksenteossa tarkoittaa.)

Miten yksinkertainen ihminen voi olla?

Jokainen kannattaja ja äänestäjä on ne ITSE sieltä lukeneet. Tietävät kyllä mitä äänestävät.

Kukaan ei ala niitä sinulle tänne tavaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/275 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitteko te ton jutun? Siis muutenkin kun otsikon? Ja ne prosentit? Ja arvion äänestysvilkkaudesta tulokseen?

Vierailija
84/275 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vain on niin, että jos hyvinvointiyhteiskunnan rippeet halutaan säilyttää niin sosiaaliturvasta on tehtävä vähemmän houkuttavaa. Ihmisen on otettava vastuu omasta toimeentulostaan, eikä saa passivoitua sohvalle tukien varaan. Persut on meidän valinta, jotka olemme hyvin tienaavia keskiluokkaisia, jotka maksamme käytännössä kaiken tällä hetkellä.

Siis hyvinvointiyhteiskunta säilytetään hyvinvointiyhteiskuntaa heikentämällä? 

Vierailija
85/275 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, alkoi sitten viestien poistattaminen, en yllättynyt.

Vierailija
86/275 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sivustoa ei saa käyttää minkään järjestön tai tahon viestintään ilman ylläpidon lupaa."

https://www.vauva.fi/artikkeli/keskustelualueen-saannot

Vierailija
87/275 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Eikö persujen pitänyt olla matalapalkkaisten amisjunttien ja työttömien puolue?

Olen aina ihmetellyt, että miksi sellaiset äänestävät oikeistoa.

Minä taas olen aina ihmetellyt miksi yksikään töitä tekevä tai töitä haluava äänestää vasemmistoa, saatika sitten vihreitä. Vasemmisto ei todellakaan edistä työpaikkojen syntymistä Suomeen, saatika sitten työntekoa. Demareiden verokiila osuu aina lopulta keskiluokkaan ja hyödyttää lähinnä töitä vieroksuvia ja ulkomaalaisia. Vihreät yksinkertaisesti tuhoavat työpaikkoja Suomesta.

Vierailija
88/275 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

21% suurituloisista kertoo äänestävänsä perussuomalaisia aloittajan linkin mukaan. 

Voin kertoa sellaisen omituisen faktan, että koska perussuomalaisten kannatus on noin 21% Suomessa niin keskimäärin myös 21% pieni- ja keskituloisista äänestää perussuomalaisia.

Perussuomalaiset kuuluvat talouspolitiikassa keskelle ei oikealle taikka vasemmalle. Heitä äänestää kaikki yhteiskuntaluokasta riippumatta.

Vierailija
89/275 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko yllätys? Ihan normaalia että kovatuloiset palkansaajat siirtyvät tuonne pois kokoomuksesta, joka on enemmän isojen (ylikansallisten) firmojen puolue.

Ei vaan persut ovat kovia valehtelemaan, tulonsa ja pienen nysän munansa pituuden.

Miksi haluat tuoda keskusteluun tuollaisia veetee -aiheita? Ei mitään tekemistä kuntavaalien kanssa. 

t. persunainen

Vierailija
90/275 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervasemmisto hassaa pienituloisten rahat maailmalle. Mitä se hyödyttää?

Vastaushan on kysymyksessäsi! Se hyödyttää maailmaa. Sitten heti kun keksit miten elää tämän maailman ulkopuolella, niin tämä hyöty toki lakkaa. Me istutaan kaikki samassa hiekkalaatikossa ystäväiseni. Vaikka tekisit oman maailmasi kuin pieneksi tahansa - kyllähän kodin, (mahdollisen) työpaikan, pubin ja lähikaupan saa kaikki tungettua samaan kortteliin - mutta silti koko maailma heijastuu siihen sinun pieneen nurkkaasikin. Jos nyt vaikka tätä koronavirusta käyttäisi esimerkkinä tässä..

Eihän se hyödytä maailmaa. Esimerkiksi kehitysapu menee kankkulan kaivoon tai Afrikan sotilasjohtajille, Italian koronamiljardit mafialle. Paljon parempi olisi pitää ne rahat Suomessa ja tukea täkäläistä lastensuojelua ja vanhustenhuoltoa, esimerkiksi.

Vierailija
91/275 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sivustoa ei saa käyttää minkään järjestön tai tahon viestintään ilman ylläpidon lupaa."

Ei täällä persupuolue viesti, vaan sen yksityiset äänestäjät ilmaisevat mielipiteitään. Aikamoista sensuuria, mutta siitähän vasemmisto tunnettiin jo Stalinin aikaan.

Vierailija
92/275 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysapu pitäisi kohdistaa ehkäisyyn ja ehkäisyneuvontaan.

Vierailija
93/275 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ole mitään viestintää, vaan keskustelua.

Ymmärrätkö edes viestinnän ja keskustelun eron?

Vierailija
94/275 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä persupuolue viesti, vaan sen yksityiset äänestäjät ilmaisevat mielipiteitään. Aikamoista sensuuria, mutta siitähän vasemmisto tunnettiin jo Stalinin aikaan.

Miksi he eivät tee sitä jollain persujen omalla kanavalla? Miksi palstalla on vain ja ainoastaan persupropagandaa? mikään muu puolue ei jankkaa täällä päivästä toiseen. Olen useita kertoja ehdottanut ylläpidolle, että perustaisivat erillisen Yhteiskunta ja politiikka -palstan, jotta tämä palsta vapautuisi muulle kuin tälle iänikuiselle propagandalle, mutta ilmeisesti sitä ei haluta perustaa.

Ai, minä olen nähnyt täällä todella paljon demareiden propagandaa. Taitaa olla kiinni katsojasta, mikä häiritsee eniten.

Vierailija
95/275 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Suomi24:ssä näyttää olevan ihan oma ketju perussuomalaisten keskusteluille. Ja luulisi FB:sta ja muualtakin löytyvän paikkoja, joissa voitte käydä keskinäistä keskusteluanne.

Vierailija
96/275 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tänne spämmää virheet ja vassaritkin, toki kun on heistä kyse niin ei ala tämä älyvapaa trollaussyyttely.

Vierailija
97/275 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vain on niin, että jos hyvinvointiyhteiskunnan rippeet halutaan säilyttää niin sosiaaliturvasta on tehtävä vähemmän houkuttavaa. Ihmisen on otettava vastuu omasta toimeentulostaan, eikä saa passivoitua sohvalle tukien varaan. Persut on meidän valinta, jotka olemme hyvin tienaavia keskiluokkaisia, jotka maksamme käytännössä kaiken tällä hetkellä.

Siis hyvinvointiyhteiskunta säilytetään hyvinvointiyhteiskuntaa heikentämällä? 

Ei hyvinvointiyhteiskunnan tehtävä ole antaa kaikille kaikkea ilmaiseksi. Hyvinvointi syntyy työstä. Niin henkinen kuin taloudellinen.

Vierailija
98/275 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nro 135, selitä minulle, miksi käytte keskustelua täällä ettekä jollain persujen omalla palstalla, kiitos.

Selitä sinä minulle, miksi persuja äänestävät eivät saisi keskustella täällä? Melko totalitääristä. Pelottaako erilaiset mielipiteet? Avarra maailmankuvaasi.

Koska tämä on Vauva-lehden Aihe vapaa -palsta. Ei yhteiskunnallinen palsta. Tämä on palsta, jolle me muut tulemme keskustelemaan perheeseen, kotiin, arkeen, parisuhteeseen, tämän päivän päivälliseen, leffavinkkeihin ja muihin vastaaviin asioihin liittyvistä aiheista. Tämä oli hyvä, viihdyttävä, ystävällinen palsta siihen saakka, että yksi puolue otti tämän propagandakanavakseen.

Joku syyhän siihen on, että ette käy keskustelua keskenänne, eikä vaadi kovin paljon miettimistä oivaltaa, mikä se on. Juuri se, mikä säännöissä on kielletty eli palstan käyttäminen yksittäisen tahon viestintään.

Vierailija
99/275 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi he eivät tee sitä jollain persujen omalla kanavalla? Miksi palstalla on vain ja ainoastaan persupropagandaa? mikään muu puolue ei jankkaa täällä päivästä toiseen. Olen useita kertoja ehdottanut ylläpidolle, että perustaisivat erillisen Yhteiskunta ja politiikka -palstan, jotta tämä palsta vapautuisi muulle kuin tälle iänikuiselle propagandalle, mutta ilmeisesti sitä ei haluta perustaa.

Aihe vapaa- osio kestää kyllä keskustelun yhteiskunnallisista asioista. Jos se sinua ärsyttää, voit itse siirtyä muualle tai muihin osioihin, mitä palstalta löytyy.

Ps. Ylläpito ei todennäköisesti lue palautteita, menevät suoraan roskapostiin. Olen ollut itse sinne yhteydessä ja pyytänyt asiallisesti vastauksia, mihinkään eivät ole vastanneet.

Vierailija
100/275 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Eikö persujen pitänyt olla matalapalkkaisten amisjunttien ja työttömien puolue?

Niin no, jos 22% persujen kannattajista tienaa sen 6k kuussa niin eihän siinä jää kuin 78% köyhille ja amiksille (jotka voi tienata sen 6k kuussa)

22% on selvästi enemmän kuin 78% joten on täysin perusteltua kutsua tuota porvaripuolueeksi.

Mitähän muuten ay-pamput kannattaa, ne tuskin on sieltä köyhimmästä päästä joten taitaa demarit olla ökyrikkaiden puolue.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän