Onko kaupan myyjiä paikalla, mitä mieltä olette maskitomista asiakkaista
Kumpi asiakas miellyttää enemmän, maskiton vai maskillinen.
Kommentit (52)
Ärsyttää enemmän ne jotka ei osaa pitää turvaväliä oli maski tai ei. Laita ne ostokset hihnalle siellä hihnan päässä, maksa ostokset pysyen pleksin takana ja pakkaa ostokset hihnan päässä!
Sit jotkut maskittomat kehtaa vielä vaatia palvelua, mun mielestä törkeää. On se rankkaa laittaa hetkeks maski naamalle kun asioi kaupassa, monet pitää sitä 7,5h...
T. 20
Lähikaupoissa asiakkaat jää usein lässyttämään kassan kanssa.
Nythän pitäisi suorittaa kaupassa käynti mahdollisimman nopeasti ja puhumatta.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää enemmän ne jotka ei osaa pitää turvaväliä oli maski tai ei. Laita ne ostokset hihnalle siellä hihnan päässä, maksa ostokset pysyen pleksin takana ja pakkaa ostokset hihnan päässä!
Ostoksia ei voi mksaa pysyen pleksin takana koska kortinlukija on pleksin vieressä eikä pleksissä ole aukkoa käteismaksamista varten. Pleksi on hyödytön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostoksia ei voi mksaa pysyen pleksin takana koska kortinlukija on pleksin vieressä eikä pleksissä ole aukkoa käteismaksamista varten. Pleksi on hyödytön.
Pleksiasentajat ja valmistajat teki sievoisen summan idiotismilla, on kylä yksinkertaista porukkaa kauppiaissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et vaan osaa.
Ei sen kortinlukijan eteen tarvitse mennä seisomaan, kyllä käsi ylettää sen kortin vilauttamaan sivustakin.
Näppäillessä pitää sitten mennä eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et vaan osaa.
Ei sen kortinlukijan eteen tarvitse mennä seisomaan, kyllä käsi ylettää sen kortin vilauttamaan sivustakin.
Näppäillessä pitää sitten mennä eteen.
Näppäilen koska maksan aina creditillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raksamiehet ei käytä, koululaiset ja lapset ei käytä. Naiset käyttää enemmän ku miehet.
Naiset ovat joukkosieluja, ja miehet taas oman tiensä kulkijoita.
Voi sen muista piittaamattoman käytöksen noinkin kauniisti yrittää ilmaista. Totuus ei muutu mihinkään. Nainen keskimäärin osaa ajatella oman napansa ulkopuolellekin
Siinä kassalla ollaan maksimissaan puoli minuuttia. Taudin saamiseen vaaditaan n. 15 minuutin altistus. Päivän aikana pitäisi siinä sinun kassallasi käydä 30 maskitonta Koronan tarttujaa.
Mulla on yleensä niin kiire etten huomaa tai mieti onko asiakkaalla maskia vai ei. Välillä ärsyttää jos asiakas puhuu todella hiljaa eikä maskin takaa kuule.
Ei ne Ärsytä ku jokainen itse päättää. Jää tosin mieleen kyllä että en ymmärrä että joku ei näe onko as maskia :o itse myyjänä käytän (erikoisliike). Kerran ei yhtään as ollut ja siivosin ku muori tuli sisälle ja alkoi avautua maskittomuudesta! Ihan lukkoon menin. Aina hakenu maskin, Ku nyt, ku as on tullut. Vitutti.
Mitä tapahtuu, jos myyjä ei suostu laittamaan maskia tai visiiriä?
Vierailija kirjoitti:
Siinä kassalla ollaan maksimissaan puoli minuuttia. Taudin saamiseen vaaditaan n. 15 minuutin altistus. Päivän aikana pitäisi siinä sinun kassallasi käydä 30 maskitonta Koronan tarttujaa.
No niin tietäjä. Ostatko kodinkoneen maksimissaan puolessa minuutissa? Lastenvaunut? Puhelimen? Lottojakin teette vartin ja tupakkamerkit hukassa. Missä on hiiva pitää kysyä myyjän sylissä ja vaadin palvelua huudetaan isolla syljellä kalatiskillä. Hekin ovat myyjiä. Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuu, jos myyjä ei suostu laittamaan maskia tai visiiriä?
En laittanut ja mikään ei muuttunut.
Jos pystyn hoitamaan aspa-tilanteen pleksin takaa, niin ei se maskittomuus haittaa, mutta joudun todella paljon olemaan liikkeessä asiakkaiden keskellä, turvaväleistä ei tietoakaan, ja silloin kyllä toivoisin heidän käyttävän maskia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää maskittomat
Tämä. Ottaa päähän koska hlökuntaa vaaditaan käyttämään, sit myymälään pääsee notkumaan maskittomat. Tätä en tajua!
T. Vaatemyyjä
Mä olen käynyt useissa vaatekaupoissa kauppakeskuksissa Helsingissä missä vain osalla myyjistä on ollut maski. Ei haittaa mua, en itsekään moista käytä koskaan, mutta tuli vaan kommentistasi mieleen.
En jaksa miettiä koko asiaa. Osa käyttää maskia, osa ei. Syitä voi olla monia. Joillain astma, joidenkin mielestä maskin käyttö vain epämukavaa, jollakulla ei ole varaa, jotkut ajattelevat, että "mä vain piipahdan nopeasti niin en tarvitse", jollakulla ei ole maskia mukana. Niin en jaksa vaivata päätäni koko asialla.
Kuljen julkisilla töihin, jos koko ajan miettisin, kellä ei ole maskia, tulisin hulluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää maskittomat
Tämä. Ottaa päähän koska hlökuntaa vaaditaan käyttämään, sit myymälään pääsee notkumaan maskittomat. Tätä en tajua!
T. Vaatemyyjä
No pysyt sitten sen turvavälin päässä kassapöydän takana.
En kerkee tarkkailla eikä kiinnosta. Henkilökunnassakin paljon tartuntoja niin ihan sama. Olkaa vaikka alasti.