Onko kaupan myyjiä paikalla, mitä mieltä olette maskitomista asiakkaista
Kumpi asiakas miellyttää enemmän, maskiton vai maskillinen.
Kommentit (52)
Kivempaa nähdä asiakkaan hymy ja ilmeet. Maskin takana ihmiset on jotenkin yrmeän oloisia, haittaahan se vuorovaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää maskittomat
Tämä. Ottaa päähän koska hlökuntaa vaaditaan käyttämään, sit myymälään pääsee notkumaan maskittomat. Tätä en tajua!
T. Vaatemyyjä
Mä olen käynyt useissa vaatekaupoissa kauppakeskuksissa Helsingissä missä vain osalla myyjistä on ollut maski. Ei haittaa mua, en itsekään moista käytä koskaan, mutta tuli vaan kommentistasi mieleen.
Miksi et käytä? Miten ajattelet, että voit nostaa itsesi kaikkien suositusten yläpuolelle? Ethän myöskään sitten ota lääketieteellistä apua vastaan, jos sairastut vaan hoidat itse itsesi? Ainoa looginen jatkumo "itsenäiselle" ajattelulle
En ole käynyt yhdessäkään kaupassa, jossa myyjällä ei olisi maskia,joten loogisesti pidän asiakkaana itsekin.
Ei oikeastaan oo väliä, kunhan asiakas pysyy tarpeeksi kaukana.
Ja mieluummin maskiton kuin maskia edestakaisin liikutteleva ja räpläävä asiakas (huippua siis kun kuljetaan maski päällä kaupan läpi ja sit kassalla se otetaan pois, että päästään nuolaisemaan vaikka seteleitä).
En ole myyjä, mutta kommentoin että uskon ettei monikaan jaksa ajatella. Luulen että ne samat jotka oli alakoulussa kantelemassa opelle joka turhasta asiasta ovat niitä joiden päivät kuluu tilastoiden kenellä ihmisryhmällä on eniten kenellä vähiten maskeja. Sitten kiireellä kertomaan asiaa someen.
Itsea ei kiinnosta asia tuon taivaallista, nyt on meneillään suositus käyttää maskia, ei pakkoa, onneksi mulla on elämässä tekemistä niin en käytä sekuntiakaan tän asian vahtaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää maskittomat
Tämä. Ottaa päähän koska hlökuntaa vaaditaan käyttämään, sit myymälään pääsee notkumaan maskittomat. Tätä en tajua!
T. Vaatemyyjä
Mä olen käynyt useissa vaatekaupoissa kauppakeskuksissa Helsingissä missä vain osalla myyjistä on ollut maski. Ei haittaa mua, en itsekään moista käytä koskaan, mutta tuli vaan kommentistasi mieleen.
Miksi et käytä? Miten ajattelet, että voit nostaa itsesi kaikkien suositusten yläpuolelle? Ethän myöskään sitten ota lääketieteellistä apua vastaan, jos sairastut vaan hoidat itse itsesi? Ainoa looginen jatkumo "itsenäiselle" ajattelulle
Ei taas tätä samaa "ethän sitten mene lääkäriin/ naurattaako sitten kun läheisesi kuolee blaa blaa blaa". Keksikää oikeasti jotain uutta jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pystyn hoitamaan aspa-tilanteen pleksin takaa, niin ei se maskittomuus haittaa, mutta joudun todella paljon olemaan liikkeessä asiakkaiden keskellä, turvaväleistä ei tietoakaan, ja silloin kyllä toivoisin heidän käyttävän maskia.
Eihän se pleksi todellisuudessa mitään suojaa..
No ei sinänsä, mutta se kyllä estää asiakkaita pääsemästä liian lähelle.
En ajattele mitään, kun en tiedä heidän syistään olla pitämättä maskia. Siskollani on "maskne" äitynyt niin pahaksi, että vetelee nyt sairaslomalla antibiootteja ja pyyhkii märkivää ihottumaa.
Suurimmalla osalla se maski kuitenkin on. En ala tuomitsemaan ketään, se ei tee olostani parempaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole myyjä, mutta kommentoin että uskon ettei monikaan jaksa ajatella. Luulen että ne samat jotka oli alakoulussa kantelemassa opelle joka turhasta asiasta ovat niitä joiden päivät kuluu tilastoiden kenellä ihmisryhmällä on eniten kenellä vähiten maskeja. Sitten kiireellä kertomaan asiaa someen.
Itsea ei kiinnosta asia tuon taivaallista, nyt on meneillään suositus käyttää maskia, ei pakkoa, onneksi mulla on elämässä tekemistä niin en käytä sekuntiakaan tän asian vahtaamiseen.
mutta silmä kovana seuraat palstatalta aiheesta keskustelua ja vaivauduit kommentoimaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta silmä kovana seuraat palstatalta aiheesta keskustelua ja vaivauduit kommentoimaankin.
Jaa miksipä en voisi kommentoida aiheeseen oman ajatukseni? En nyt sanoisi että silmä kovana mutta netissä ja somessa olen päivän aikana useita kertoja. Eihän se etten vahtaa maskien käyttöä ole minään este ottaa kantaa tähän keskusteluun :’D eikä tästä ny vaivaakaan varsinaisesti ole!
Eihän se pleksi todellisuudessa mitään suojaa..