Onko kaupan myyjiä paikalla, mitä mieltä olette maskitomista asiakkaista
Kumpi asiakas miellyttää enemmän, maskiton vai maskillinen.
Kommentit (52)
En mä moisia mieti, enkä paina asiakkaita mieleen
Vierailija kirjoitti:
Ei oo väliä. Miehillä ei oo usein maskia. Etenkään remppaäijillä. Eikä kaikilla hyvin vanhoilla,
Tuo on tosiaan mielenkiintoinen ilmiö. Itse en äkkiseltään edes muista koska olisin nähnyt naisen ilman maskia.
Enemmän mietityttää se että ei oo asiakkaita ja mut irtisanottiin
Joo ne on ne miehet. 40 plus niin ei oo... eikä etenkään ulkomaalaisilla
Ihan sama kun istun kotona lomautettuna jo 7 kk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo väliä. Miehillä ei oo usein maskia. Etenkään remppaäijillä. Eikä kaikilla hyvin vanhoilla,
Tuo on tosiaan mielenkiintoinen ilmiö. Itse en äkkiseltään edes muista koska olisin nähnyt naisen ilman maskia.
Minä olen maskiton nainen ja näen paljon muitakin naisia ilman maskia.
Mitä aapeen kysymykseen tulee niin minä ainakin saan yhä samaa hyvää palvelua kaupoissa, vaiken ole maskia käyttänyt koko pandemian aikana.
En haittaa ja yleensä edes en huomaa. Ainoastaan ne ärsyttää, jotka tulee erikseen kertomaan, että heidän mielestään maskia ei tarvitse käyttää. Kun ei mua kiinnosta niiden mielipide, oli se sitten kumpi tahansa. Haluisin vaan tehdä työni.
Erään ihmisryhmän edustajilla ei juuri koskaan ole maskia ja jos ko. ryhmän edustaja on mies, niin maskia ei ole koskaan. En silti inhoa tai vihaa. En ole rasisti.
Ei taas tätä samaa jankutusta. Toisia tuntuu ahdistavan se, että jotkut eivät taivu joukkopainostuksen edessä pukemaan maskia.
Vierailija kirjoitti:
Ei taas tätä samaa jankutusta. Toisia tuntuu ahdistavan se, että jotkut eivät taivu joukkopainostuksen edessä pukemaan maskia.
Mutta sinähän se jaksat päivystää täällä, ja vastata jokaiseen aiheseen liittyvään aloitukseen.
Itseäni ei heilauta suuntaan eikä toiseen mutta he jotka käyttävät maskia vain suun edessä ovat jotenkin hullunkurisen näköisiä.
Raksamiehet ei käytä, koululaiset ja lapset ei käytä. Naiset käyttää enemmän ku miehet.
Mua ei häiritse jos ei oo maskia.
Vierailija kirjoitti:
Raksamiehet ei käytä, koululaiset ja lapset ei käytä. Naiset käyttää enemmän ku miehet.
Naiset ovat joukkosieluja, ja miehet taas oman tiensä kulkijoita.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää maskittomat
Miksi? Ihmisiä on liikaa. Ajattele joskus muutakin kuin omaa napaasi. "Önönönönn mitä jos sun läheinen kuolee" no sitten kuolee. Hyvin luonnollinen asia.
Kylläpäs Prismassa ja Sittarissa maskeja käytetään, mutta pieniin lähikauppoihin tullaan ilman maskeja, eikä pidetä minkäänlaisia turvavälejä.
Eikö lähikaupan henkilökunta ole sen arvoinen?
Siellähän vain "piipahdetaan"...mistä sitä mennessä tietää, kuinka kauan siellä viipyy?
Jos on posti tai matkahuolto, voi joutua odottamaan kauemminkin jonossa.
Mä sainkin siitä menosta tarpeekseni ja irtisanoin itseni.
Nautin nyt kotoilusta😄
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää maskittomat
Tämä. Ottaa päähän koska hlökuntaa vaaditaan käyttämään, sit myymälään pääsee notkumaan maskittomat. Tätä en tajua!
T. Vaatemyyjä