Kovan viikon ilta,
https://areena.yle.fi/1-75654004
Onhan tuo niin epäystävällinen ohjelma, ettei viiti katsoa... miten tuo juontaja viitsii mollata ihmisiä tuolla tavalla. Hyi olkoot! Hallituksen haukkumista, varsinkin Orpoa ja Stubbia, persuja. Vieraina ideologisia huuhaaväkeä sekä tietty vähemmistön edustaja ( homo) niin kuin Ylen ohjelmissa nykyisin on tapana. Miksi? Vähemmistöjä on kuitenkin vain pari promilleja.
Miten voivat jopa eläkeläisiä mollata.
Kommentit (59)
Älä sitten katso! Minusta tuo on hauska ohjelma.
poliittisen satiirin idea on "mollata ihmisiä" (poliitikkoja)
Kaikki maailman ohjelmat eivät valitettavasti vastaa juuri sinun mieltymyksiäsi. (Ja hyvä niin)
Kiitos kun muistutit! Pitääkin katsoa
Vierailija kirjoitti:
Viikon kohokohta! Nauran ääneen.
Teitä peukkupäitä nyt tuntuu naurattavan milloin mikäkin.
Aika pahaa laittoivat demareistakin. Nauratti vaikka olenkin demari. Ehkä siinä oli vähän totuuden siementäkin ja puolueelle mietittävää tulevaisuutta ajatellen 😆
Voi, mielensäpahoittajaa! Kaikkia poliitikoita siinä mollataan.
Vierailija kirjoitti:
Katsooko joku YLE:n ohjelmia? Minä en, vaikka YLE-veroa pakon edessä joudunkin maksamaan.
Da Pjotr
Vierailija kirjoitti:
Katsooko joku YLE:n ohjelmia? Minä en, vaikka YLE-veroa pakon edessä joudunkin maksamaan.
Voi sinua. Minä joudun maksamaan myös paljon sellaista mitä en käytä mutta en silti valita.
Vierailija kirjoitti:
Helsinkiläisille wokehinttareille tarkoitettua aivotonta paskanjauhantaa.
Täällä Pohjois-pohjanmaallakin katsotaan. On ihan parasta mitä töllöstä tulee.
Näiden kommenteiden perusteella voi päätellä ketkä ohjelmaa katsovat.
Säälin teitä. Ilkeitä ihmisiä.
Jos ohjelmasta ei joku tykkää, niin miksi sitä ei saisi kertoa.
Sivistys on Suomesta kadonnut.
Vierailija kirjoitti:
Loistavaa poliittista satiiria.
Mikä tekee ohjelmasta mielestäsi loistavan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua. Minä joudun maksamaan myös paljon sellaista mitä en käytä mutta en silti valita.
En minä valittanut, vaan esitin asian niin kuin se on. Iloisena maksan YLE-veroni, että muut saavat nauttia tuotannostaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä loistavaa on siinä, että naljaillaan pääasiassa oikeistolle?
Vierailija kirjoitti:
"tietty vähemmistön edustaja ( homo) niin kuin Ylen ohjelmissa nykyisin on tapana. Miksi? Vähemmistöjä on kuitenkin vain pari promilleja. "
Lähes jokainen meistä kuuluu johonkin vähemmistöön.
Kuten esim sinä vajakeihin.
Mihin vähemmistöön sinä kuulut? Älykkyys alle 30?