Täällä joskus kysellään, että miltä se kiva naapurintyttö sitten näyttää. No tässäpä esimerkki.
Kyseessä ihan vaan netissä vastaan tullut satunnainen kuva, en siis tiedä kyseistä henkilöä, mutta kuva edustaa hyvin sitä, millaisia "naapurintyttöjä" minä pidän viehättävänä.
https://i.pinimg.com/564x/2e/f1/5e/2ef15e17a7e0832524f8df2dafecaba4.jpg
Kommentit (619)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instabeibeltä meikkiä vähän vähemmäksi ja tavalliset vaatteet = naapurintyttö
Naapurintytöt eivät instabeibeile, joten ei toimi noin. Itsetunnon rakentaminen belfieiden varaan ei nyt vain ole naapurintyttöjen hommia.
Okei. Sitten voidaan unohtaa myös tämä aloittajan "naapurintyttö".
Niin, tuohan on säännönmukaisesti esitellyt vaatteita eikä itseään. Teemana kohtuuhintainen toimistopukeutuminen. Montako belfietä tai edes bikinikuvaa löysit?
Selaa vain sinne tarpeeksi kauas. Kyllä sieltä ne bikinikuvatkin löytyvät. :D Hänellä on tuolla enemmän bikinikuvia kuin minulla on instassa kuvia yhteensä.
Ja kyllähän sieltä löytyi salipeiliselfieitäkin. Siinä se teidän naapurintyttönne :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luettuani kommentteja sellainen lisäys, että aloituksen naapurintyttö näyttä mukavalta ja kivalta tyypiltä. :)
Sehän se on naapurintyttömäisyyden kovinta ydintä. Hän on se tyttö joka tervehtii iloisesti hymyillen kun satutte törmäämään pyykkituvassa tai kysyy mitä luet kun istut kesällä kirjan kanssa nurmikolla. Se tyttö joka saattaa samaan aikaan portaikkoon tai hissiin sattuessanne rupatella kanssasi hetken niitä näitä ja jonka kohdattuasi maailma tuntuu aina pienen hetken jotenkin valoisammalta, iloisemmalta ja mukavammalta paikalta.
Paitsi, jos se tyttö ei ole tarpeeksi hoikka ja nätti ja meikattu. Silloin mies tulee tänne palstalle itkemään, "miksi ainoastaan läskit lähestyvät minua, taas naapurin ryhävalas hymyili, jutteli ja yritti flirtata, yök".
Lihavuus on tanttamaista, ei tyttömäistä.
Niin? Olkoon miten vain, mutta turha selitellä, miten kauhean kivaa on kun joku hymyilee ja juttelee, kun tärkeintä onkin se ulkonäkö.
Ulkonäkö on tärkeintä vain siihen pisteeseen asti että voi tuntea toiseen vetoa, sen jälkeen sen merkitys vähenee ja muista asioista tulee tärkeämpiä. Se kynnys ei ole kovin korkea, suuri osa naisista sen ylittää, ihan taviksistakin. Lihavuuden kanssa on osittain sama juttu mutta toisaalta se kertoo ihmisestä muutakin jota joutuu ihan järjelläkin pohtimaan.
Olisiko tässä syy, miksi palstamiehet eivät ole naisten keskuudessa kovin suosittuja? Vaaditaan kuitenkin edes se tietty naamarajan ylitys eikä ylipainoakaan saisi hulluna olla, koska se kertoo ihmisestä muutakin...?
Eikös tuo nyt pidä paikkansa lähes jokaisella sukupuoleen katsomatta, että aika huonosti siinä vipinää syntyy jos toista ei pidä mistään kohtaa puoleensavetävän näköisenä? Ja lihavuuskin kertoo esimerkiksi että tuon kanssa tuskin vedetään yhdessä HIIT-treeniä tai käydään maratonilla, jos sellaisesta sattuu itse tykkäämään, muunmuassa.
Eri.
Tämä on kyllä minusta todella erikoinen ilmiö, että kaikille palstan sinkkumiehille tuntuu olevan ongelma se, että nainen ei pysty tekemään HIIT-treenejä tai juoksemaan maratoneja hänen kanssaan. Luulisi, että urheilullisilla miehillä löytyisi naisia helpostikin. Ja toisaalta onhan aika paljon urheilullisia miehiä, jotka eivät todellakaan harrasta kumppaninsa kanssa vaan poikaporukalla.
Ensinnäkin minä olen nainen ja toisakseen ne nyt olivat vain esimerkkejä mitä se lihavuus voisi kertoa. Keksit varmasti itse lisääkin, jos vain haluat.
Ihan sama, kumpaa sukupuolta olet. Minusta tuo on vain niin naurettava tekosyy, että pitää olla timmissä kunnossa, koska muka halutaan ehdottomasti harrastaa yhdessä. Eihän sitä ulkonäöstä voi tietää, haluaako se mies sinun kanssa HIIT-treeneihin. Miksei voi vain sanoa suoraan, että haluaa hyväkroppaisen miehen?
Koska se ei olisi totta. Ei tuo rinnalla viihtyvä kuivan kesän orava todellakaan vastaa kropaltaan ihannettani, mutta pysyy vauhdissa mukana ja vielä pitää siitä :-)
Valitsitko hänet siis sen takia, että hän näyttää kuivan kesän oravalta vai tuliko asia jotenkin muuten esiin?
Miksi ihmeessä minä olisin valinnut hänet sen takia että hänen kroppansa ei vastaa makuani?
Ei vaan valitsitko hänet siksi, että hänen kroppansa näytti siltä, että hän pysyy vauhdissasi mukana?
Tavattiin kisoissa joten tiesin että hän pysyy vauhdissa mukana. Ihastuin vinoon hymyyn, ilkikurisiin silmiin, huumoriin, iloiseen elämänasenteeseen ja isoon sydämeen. Miten tämä nyt liittyi mihinkään?
No niin, eli asia tuli teillä muuten esiin, kuin hänen ulkonäöstään. Et siis valinnut miestäsi sen takia, että hän näytti tarpeeksi urheilulliselta pysyäkseen sinun vauhdissa. POinttihan oli se, että jos haluat harrastaa miehen kanssa, et sinä sitä pelkästään ulkonäöstä pysty päättelemään.
Kyllä sen voi 99% varmasti päätellä että jos miehen tai naisen BMI on 30+ niin mitään triathlonpariskuntaa teistä ei ole tulossa. Älä viitsi.
Eri.
Niin, mutta vaikka molempien bmi on 23, se ei ole mikään tae yhteisestä triathlonharrastuksesta. MIkä tässä nyt on vaikeaa?
Tosiaan, mikä siinä on vaikeaa? BMI30+ -> todennäköisesti ei tule tapahtumaan, normaalipaino ja liikunnallinen elämäntapa -> huomattavasti todennäköisempää.
Hohhoijaa. Edelleenkin pointti on se, että jos yhteinen triathlonharrastus on ehdoton kriteeri, et sinä sitä ulkonäön perusteella pysty päättelemään, vaan kyllä se pitää jollain muulla tavalla ottaa selvää. Jos urheilullinen ulkonäkö kelpaakin ilman sitä yhteistä urheilulajia, on turha selittää, että se on ainoa syy, miksi katsot ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette tästä naisesta?
Kroppa:
https://www.instagram.com/p/BztGjr8BTfS/?igshid=1dtolme7dngpu
https://www.instagram.com/p/CHn8BKEB8Em/?igshid=1i2q70xaqfey1
Kasvot:
https://www.instagram.com/p/CCXGPI3BZ5m/?igshid=1hm7oz2t4bn0c
Olen heteronainen mutta mulle tämä nainen on 10/10, enkä ikimaailmassa kuvailisi häntä tavikseksi tai naapurintytöksi. Mutta varmaan jonkun mielestä hän on ihan perusnainen, joita Suomenkin kadut pullollaan...?
Ei ole tavis eikä perusnainen, vaan selkeästi kauniimpi. Mutta omaan makuuni ei myöskään 10/10. Ei esim. aiheuta sellaista tunnetta tai ajatusta, että voi kun näyttäisin tuolta tms. Ei siis mitenkään poikkeuksellisen kaunis/viehättävä/karismaattinen tms.
Heteronainen olen myös.
Kiitos kommentistasi, mielenkiintoista kuulla muiden näkemys :).
Aika laiha. Ei hänessä mitään vikaa silti ole. Tuosta 5-10 kg lisää, niin vain paranisi.
Mielenkiintoinen näkemys. Entä jos nuo kilot menisivät mahaan? Olen itse saman tyyppinen siinä että esim. Jalkoihin ja takapuoleen ei mene mitään, vaan se 5-10kg menisi selkään ja mahan. No thanks, enkä usko että miehetkään tykkäisivät.
Tarkoitin laihalla nimenomaan hänen mahaansa ja ehkä sitä selkääkin.
Pointtini oli, että minua ei haittaisi ollenkaan vaikka ne lisäkilot näkyisivät juurikin em paikoissa. Olisi silti edelleen todella kaunis ja upean näköinen.
Ok. Olen siis samaa mieltä että tämä nainen on todella kaunis, mutta en usko että. 10kg kaunistaisi häntä. Kun lihon keskivartalosta, en vain tasaisesti levene pysyen silti kiinteänä, vaan minulle tulee ihan selkeitä makkaroita ja epätasaisuutta kaikkialle. Kadehdin tuollaista vyötäröä kuin hänellä vaikken sellaista koskaan voikaan saavuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurintytöt eivät instabeibeile, joten ei toimi noin. Itsetunnon rakentaminen belfieiden varaan ei nyt vain ole naapurintyttöjen hommia.
Niin, tuohan on säännönmukaisesti esitellyt vaatteita eikä itseään. Teemana kohtuuhintainen toimistopukeutuminen. Montako belfietä tai edes bikinikuvaa löysit?
Selaa vain sinne tarpeeksi kauas. Kyllä sieltä ne bikinikuvatkin löytyvät. :D Hänellä on tuolla enemmän bikinikuvia kuin minulla on instassa kuvia yhteensä.
Ja kyllähän sieltä löytyi salipeiliselfieitäkin. Siinä se teidän naapurintyttönne :D
Linkit jakoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette tästä naisesta?
Kroppa:
https://www.instagram.com/p/BztGjr8BTfS/?igshid=1dtolme7dngpu
https://www.instagram.com/p/CHn8BKEB8Em/?igshid=1i2q70xaqfey1
Kasvot:
https://www.instagram.com/p/CCXGPI3BZ5m/?igshid=1hm7oz2t4bn0c
Olen heteronainen mutta mulle tämä nainen on 10/10, enkä ikimaailmassa kuvailisi häntä tavikseksi tai naapurintytöksi. Mutta varmaan jonkun mielestä hän on ihan perusnainen, joita Suomenkin kadut pullollaan...?
Ei ole tavis eikä perusnainen, vaan selkeästi kauniimpi. Mutta omaan makuuni ei myöskään 10/10. Ei esim. aiheuta sellaista tunnetta tai ajatusta, että voi kun näyttäisin tuolta tms. Ei siis mitenkään poikkeuksellisen kaunis/viehättävä/karismaattinen tms.
Heteronainen olen myös.
Minulle eli heteronaiselle tämä nainen ei ole yhtään mun makuinen. Kroppa on tosi upea ja kaunis, mutta kasvot ihan varmasti ei mitää erikoista. Siis jopa suht tavis. Ainakin luulen että itte olen nätimpi/kauniimpi kasvoiltaan. Ei mun meielestä joka ikinen insta mimmi ole kaunis. Onhan ne kaikki ihmisiä eri piirteillä niinkun tosielämässäki.
Sitten sinun täytyy olla miss universum - tasoinen kaunotar. En ole koskaan tavannut oikeassa elämässä yhtä kaunista naista kuin tuo Leigh Ann. Hän tekee myös videoita Youtubeen jossa lähestyy jo miljoonaa tilaajaa, ja on yhtä kaunis myös videolla, eli ainakaan ihan kaikki kauneutensa ei ole filtteriä ja kuvanmuokkausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö naapurintytöt saa käydä salilla!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö naapurintytöt saa käydä salilla!?
"Naapurintytöt eivät instabeibeile." Eikö saliselfiet ja bikinikuvat ole sitä instabeibeilyä parhaimmillaan? Vai nytkö siihenkin tuli uudet määritelmät?
Kilttipoika oli vastikään aloittanut yliopistossa, mutta ei ollut saanut fuksiriennoista vielä yhtäkään kaveria. Iltaisin kilttipoika itkeskeli tyynyynsä ja mietti, mistä hänkin voisi saada yliopistolta yhteisön. Koska hän oli kuullut suosituksia järjestötoiminnasta, pysähtyi kilttipoika eräänä päivänä yliopiston ilmoitustaulun eteen tutkimaan eri järjestöjen ilmoituksia.
Hänen huomionsa kiinnitti Kissojen Vapautusrintaman (KVR) ilmoitus, jossa mainostettiin kokousta ensi tiistaiksi. Kotona jonkin aikaa harkittuaan kilttipoika päätti uskaltautua. Hän saapui kokoukseen yliopistorakennuksen toiseen kerrokseen, kun muut osallistujat olivat juomassa teetä ja syömässä mandariineja. Kilttipojan huomion kiinnitti heti pitkätukkainen ja kauniskasvoinen nuori nainen, joka esittäytyi Minna-Mariksi.
Minna-Mari oli Kissojen Vapautusrintaman puheenjohtaja, ja hän kyseli kilttipojalta tarkkaan tämän aikaisemmasta kokemuksesta ja osaamisesta. Kilttipoika vajosi syvälle Minna-Marin silmiin… Kokouksen jälkeen hän lähti pois tukku esitteitä kädessään, valmiina tekemään mitä tahansa Minna-Marin puolesta. Koko syksyn kilttipoika kävi KVR:n kokouksissa sekä oli aina valmis auttamaan Minna-Marin soittaessa. Koska kilttipoika oli ainoa, jolla oli ajokortti, häntä tarvittiin lähinnä ajamaan järjestön vuokraamaa pakettiautoa sekä pari kertaa hoitamaan nettisivuihin liittyviä juttuja. Kilttipoika oli kuitenkin iloinen siitä, että hänellä oli nyt puhelimessaan kauniin nuoren naisen numero, sillä se oli enemmän kuin mitä hänellä oli koko yläasteen ja lukion aikana ollut.
Vähän ennen joulua kilttipoika oli ollut avustamassa lentolehtisten jakamisessa, kun yllättäen Minna-Mari kutsui koko porukan samaksi illaksi hylätyllä korjaamolla järjestettäviin teknobileisiin. Kilttipojan sydän alkoi jyskyttää… Hän ei ollut koskaan ollut bileissä, sillä ne olivat aina olleet syntistä jännäpoikien ja jännä tyttöjen aluetta… Mutta nyt, hänelle tarjoutui tilaisuus astua aivan uuteen maailmaan… Kilttipoika suuntaisi illalla korjaamolle, jossa auki repsottavien huolto-ovien vieressä notkui epämääräistä tupakkaporukkaa ja sisältä kuului musiikin jytkettä.
Sisällä rakennuksessa musiikki jumputti ja valot välkkyivät. Kilttipoika seuraili Minna-Maria ja muita. Musiikin rytmi ujuttautui kilttipojan verenkiertoon, hän huomasi liikahtelevansa vaistomaisesti sen tahdissa… Sitten Minna-Mari veti hänet tanssilattialle ja tanssi hetken häntä vastapäätä. Kilttipoika nytkäytteli jäseniään ja tuijotti kuin huumaantuneena Minna-Marin sulavaa, käärmemäistä liikahtelua, käsien liikuttelua ja jalkojen kiemurtelua kimaltelevassa minimekossa…
Ilta oli siihen mennessä ollut parhaita kokemuksia kilttipojan elämässä. Pian he menivät kuitenkin hakemaan lisää juomia ja tiskillä porukkaan liittyi Morkku, jonka Minna-Mari tunsi vaihtoehtopiireistä. Morkku istahti tuolille puoliksi juotu kalja kädessään, heilautti joulukinkkua muistuttavan reitensä toisen jalan päälle ja röyhtäisi kumeasti. Morkun erittäin likainen farkkutakki oli niitattu täyteen punk-merkkejä ja hänen sängellä olevasta päästään roikkui olkapäille pari lettiä. Minna-Mari liimaantui heti Morkun kylkeen ja alkoi lirkutella tälle. Kilttipoika ei pitänyt alkuunkaan illan saamasta käänteestä. Hän tunsi olonsa hyvin epämukavaksi Morkun seurassa.
Kilttipoika ei olisi halunnut päästää Minna-Maria silmistään, mutta joutui pian toteamaan kadottaneensa tämän. Ajantajun menettäneenä kilttipoika lähti vaeltamaan ympäri rakennusta. Kokeiltuaan muutamia ovia hän osui huoneeseen, jossa avautuva kauhea näky vahvisti hänen pahimmat painajaisensa. Minna-Mari makasi selällään likaisella patjalla, silmät kiinni ja vaaleanruskeat hiukset levinneenä pään ympärille kuin auringon säteet. Hänen päällään rohjotti Morkku nelinkontin ähkimässä. Minna-Marin kädet olivat Morkun selällä ja sänkisessa niskassa, samalla kun Morkun pienen murikan kokoiset pakarat pumppasivat rytmikkäästi ylös ja alas…
Kilttipojan suu vääntyi äänettömään huutoon. Veri jysähti hänen päähänsä… Kilttipoika pakeni rakennuksesta puolijuoksua, matkalla joku hippi yritti sössöttää hänelle jotain, mutta kilttipoika ei pysähtynyt kuuntelemaan. Hänen oli päästävä pois. Kilttipoika juoksi koko matkan kotiinsa, samalla kun hänen poskensa kastuivat yksi toisensa jälkeen niille vierähtelevistä kyynelistä. Kilttipoika ei olisi koskaan uskonut Morkun olevan Minna-Marin tyyppiä, saati että tämä viehättävä ja hyväkäytöksinen kulttuurikodista lähtöisin oleva tyttö ryhtyisi bileissä panohommiin sellaisen brutaalin karjun kanssa. Kyyneleet sumensivat kilttipojan silmät tämän juostessa.
Minna-Marista tuli ajan myötä kuuluisa diplomaatti, samalla kun kilttipojan kohtalona oli syrjäytyä niin pahoin, ettei hän koskaan enää kyennyt opiskelemaan tai työelämään. Loppu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä katsoin vain ekaa sivua ja ehkä olen liian vanha, kun en ymmärrä miten joku jaksaa kuvata ja julkaista omaa pärstäänsä päivästä toiseen. Ja vielä ihmeellisempää on että joku jaksaa katsoa niitä kuvia.
Aiemmin jo huomautin, että oikea naapurintyttö julkaisee kuvia leivonnaisistaan, kodistaan, lemmikeistään ja muista kauniista asioista ja jättää itsensä vähemmälle ihan ilman, että siitä tarvitsee koskaan huomauttaa. Esimerkiksi oma tyttäreni on tuollainen kaunis, nuori naapurintyttö.
Joskus nuorempana muistan miten eräs kaverini kertoi toisen kaverinsa valokuva-albumin olevan täynnä kuvia hänestä itsestään. Pidimme molemmat sitä todella outona, mutta nykyään kukaan ei tuollaista ihmettele. Vain harva saa siitä niin paljon rahaa, syyt täytyvät olla muualla. Muiden kehut ja ihailijat voivat kuitenkin kääntyä myös vaaralliseksi ja voi saada peräänsä vaikka stalkkerin.
Olen aina tiennyt, että muut naiset arvioivat hyvin tiukasti naisten kauneutta mikä näkyy tässäkin ketjussa. Mutta myös miehistä löytyy näitä, tosin se on paljon harvinaisempaa. He ovat tässä naismaisia eli naisista löytyy valtavasti puutteita ja vikoja eikä naapurintyttökään (vanha symbolinen nimitys kauniille, herttaiselle naiselle) ole kaunis, vaan ihan tavallinen.
Naisten lihavuudesta huolestuneet mieskansalaiset ovat mulle red flag, kun yhden ystäväni (normaalipainoinen, kauneus- ja muotialan työläinen) mies oli sellainen. Hän saattoi vieraidenkin läsnäollessa huomauttaa vaimolleen, ettei tämän kannattaisi ottaa niin paljon ruokaa muiden kuunnellessa tyrmistyneenä vieressä. Erohan siitä tuli, mutta yllättävän pitkään liitto kuitenkin kesti.
Puhutaanko tässä ketjussa nyt naapurintytöistä vai maailman kauneimmista naisista? Vai pitääkö naapurintytönkin jo olla maailman kaunein? Eikö saa asua naapurissa muuten?
Teini-ikäisen on minusta normaalia kuvata jatkuvasti itseään ja olla muutenkin itsekeskeinen (rakentaa näin omaakuvaansa), mutta aikuisen kohdalla tulee mieleen joidenkin yhteiskuntatieteilijöiden näkemys siitä, että kulttuurimme on infantilisoitunut ja jäänyt teini-ikäisten tasolle. Tai sitten kaikki tuollainen kertoo, että yhteiskuntaluokat ovat vain jakautuneet paljon tiukemmin, kun toiset pitävät hyvin tiukasti kiinni yksityisyydestään, mutta toiset kuluttavat tätä selfie-kulttuuria ja harrastavat sitä itsekin. Niissä piireissä missä minä liikun, tuollaista pidetään yksinkertaisesti rahvaanomaisena. Miksi omasta yksityisyydestä luovutaan ilmaiseksi tai hyvin halvalla?
Aloitusluvan naisesta tulee mieleen herttuatar Catherine :D Hänestähän on kuvia farkut ja kumpparit jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä katsoin vain ekaa sivua ja ehkä olen liian vanha, kun en ymmärrä miten joku jaksaa kuvata ja julkaista omaa pärstäänsä päivästä toiseen. Ja vielä ihmeellisempää on että joku jaksaa katsoa niitä kuvia.
Aiemmin jo huomautin, että oikea naapurintyttö julkaisee kuvia leivonnaisistaan, kodistaan, lemmikeistään ja muista kauniista asioista ja jättää itsensä vähemmälle ihan ilman, että siitä tarvitsee koskaan huomauttaa. Esimerkiksi oma tyttäreni on tuollainen kaunis, nuori naapurintyttö.
Joskus nuorempana muistan miten eräs kaverini kertoi toisen kaverinsa valokuva-albumin olevan täynnä kuvia hänestä itsestään. Pidimme molemmat sitä todella outona, mutta nykyään kukaan ei tuollaista ihmettele. Vain harva saa siitä niin paljon rahaa, syyt täytyvät olla muualla. Muiden kehut ja ihailijat voivat kuitenkin kääntyä myös vaaralliseksi ja voi saada peräänsä vaikka stalkkerin.
En siis halua mitenkään dissata tätä tyttöä tai ketään muitakaan vastaavalla tavalla käyttäytyviä. He (kuten me kaikki) ovat vain oman taustansa ja kulttuurinsa tulosta.
Mutta mitä naapurintyttöön tulee, niin siitähän ei mitään virallista mielipidettä ole mitä siihen kuuluu (joten kaikkien näkemykset ovat yhtä oikeita), mutta itse miellän heidän hyvin itsevarmoiksi tytöiksi, minkä vuoksi heidän ei tarvitse kalastella kehuja ventovierailta ihmisiltä netistä, ellei se sitten satu kuulumaan heidän ammattiinsa (ammatin takia pakko olla esillä).
Itselleni se on yksinkertaisesti käsittämätön ajatus, että ottaisin omasta takapuolestani kuvan ja laittaisin sen ihan vapaaehtoisesti nettiin :D
Ryynäsen tyttö on taas käyttänyt tajuttomasti aikaa tarinaansa illalla näköjään.
Selailin hetken aikaa ap:n postaaman naisen blogia ja mietiskelin sitä aikaa, kun itse olin parikymppinen. Tuontasoisia naisia oli siihen aikaan korkeintaan 10-20%. Naisella on upeat hiukset ja siinä mielessä vastaa omaa ihannettani. Vaan ei noin upeita hiuksia ollut kovinkaan monella suomineidolla 90-luvulla, korkeintaan 10%:lla. Tiedostan toki, että sittemmin pitkät hiukset ovat (onneksi) tulleet toden teolla muotiin.
Naisen kasvojen rakenne, iho ja hymy puolestaan ovat poikkeuksellisen upeat, toistuvathan ne hehkeinä satoja kertoja tuossa blogissa. Norminainen onnistuisi väläyttämään noin hienon hymyn ani harvoin. En ehtinyt törmätä bikinikuviin, joten en tiedä sanoa naisen vartalosta. Vaatteet päällä vartalo näyttää aika tavanomaiselta. Jos nainen tulisi vastaan Tinderissä ja olisin nuorempi versio itsestäni, en varmaankaan saisi osumaa, vaikka olin joskus ihan komea. Itse asiassa mietin, että Sara Siepin kanssa olisi ennemmin tullut osuma kuin tämän blogistin.
Naisella tuntuu olevan satoja, ellei tuhansia vaatekappaleita, siinä mielessä hän ei vastaa näkemystäni naapurintytöstä. Olihan noita loputtomilla vaatteilla koreilijoita omassa nuoruudessani, mutta silloin mentiin jo porvariperheiden lapsiin ja puhuttiin alle 10%:sta.
Kun katsoo blogistin sataa ensimmäistä kuvaa, alkaa väsyttää. Ei naapurintytön elämä ole poseeraamista. Sama ilme, samat kuvauspisteet. Ehdan naapurintytön näkee aika ajoin tukka takussa, silmät sirrillään, suu mutrullaan, samat kuteet yllään kolmatta päivää. Hän postaa someen itsestään ehkä yhden kuvan kuukaudessa ja silloinkin ote voi olla itseironinen. Sitten kun on merkkitapahtuma, hän saattaa tälläytyä huolella ja väläyttää illan mittan enemmän tai vähemmän onnistuneita hymyjä, mutta ne tallentuvat ainoastaan naapurinpojan mieleen, sillä naapurintytön kanssa parhaat hetket ovat sellaisia, että kamera on jossain taskunpohjalla.
Mutuna siis heitän, että blogisti on top 10% nainen, jolle en olisi aikoinaan kelvannut, koska hänen elämäntyylinsä vaatii varakkaan ja tyylitietoisen miehen. Plus miehen pitää tietenkin olla komea ja raamikas.
Toisaalta jos blogistin näköinen nainen olisikin opiskellut vaikkapa luokanopettajaksi, asuisi paraikaa vuokrayksiössä ja omistaisi vain neljät farkut, ja olisimme törmänneet vaikkapa lähijunassa, molemmat hieman väsyneinä ja nuutuneina työviikon jäljiltä, ja alkaneet keskustella esim. päivän politiikasta tai kirjallisuudesta... niin olisin kukaties todennut, että onpas mukava naapurintyttö, vaimoainesta ja omaa tasoani.
m45
Kyllä tulee vähän myötikset kun tätä ketjua lukee.
Miehet ihannoi jotain ajatusta jostain helposti saatavilla olevasta, kauniista naisesta, joka ei kuitenkaan ole liian kaunis, koska se olisi miehelle uhkaavaa... Pitää olla kaunis, mutta ei saa tajuta sitä, koska sitten voisi tajuta voivansa saada jotain parempaa kun tavismiehen joka ei panosta itseensä.
Mutta eniten yöks -reaktion aiheuttavaa on silti kommentit täällä siitä, miten naisella ei saa olla revittyjä farkkuja tai nilkat ei saa näkyä!? Terve, 1800 -luku!
Muutenkin tämä "naapurintyttö" fetissi tuntuu kumpuavan hieman jostain ped0f11L1 -ihanteista: pitää olla nuori ja meikitön, neitseellinen, ujo ja kiltti ja alistuva. Melkein lapsenomainen.
Sinänsä ymmärrettävää, kyllähän sitä pitää olla aika naiivi että päätyy tollaisen luolatrollin kanssa yhteen kun mitä suurin osa tänne kirjoittelevista miehistä on.
Kun lähden ulos ja puen päälle just sellaset vaatteet kun itse haluan ja meikkaan just niin kuin itse haluan, nautin ajatuksesta että samalla ajan pois kaltaisianne miehiä.
Naapurintyttö. Hahaha.
Mun mielestä Mia Maples vastaa hyvin naapurintytön imagoa. Nuori, söpö, kauniskin, hoikka, pitkät suorat hiukset, ei mitään rajumpaa tyylissä, aurinkoinen, helposti lähestyttävä.
Se toki mikä hänessä ei ole tavallista on että videonsa saavat yli miljoona katselukertaa, mutta niidenkin aiheet ovat hyvin viattomia. Kodin remontointia, ihmisten yllättämistä (kivoilla jutuilla), äiti on mukana monella videolla, vaate-esittelyissä ei näytä liikaa paljasta pintaa (uimapukuesittelyissä ei näytä takapuolta).
Ilman tätä kanavaa, jos hän asuisi naapurissa, hän olisi ihan tavallinen, mukava nätti tyttö.