Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Longchampin laukku tyylikäs? Mikä malli?

Vierailija
02.04.2024 |

Kertokaa, tahtoo tietää :)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Unohda.

Vierailija
2/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ennemmin Luikkarin laukku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Luikkari

Vierailija
4/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Luikkari

Luis Vutton

Vierailija
5/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehottomasti Vuttonen

Vierailija
6/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkilaukut ovat noloja. Osta mieluummin hyvänlaatuinen kotimainen nahkalaukku jossa ei ole isoa logoa.

Vierailija
7/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkkilaukut ovat noloja. Osta mieluummin hyvänlaatuinen kotimainen nahkalaukku jossa ei ole isoa logoa.

Mistä saa suomalaisia laukkuja? Miksi merkkilaukut eivät olisi hyvälaatuisia?

Vierailija
8/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolous asustaa sun asenteessa. Jokainen ostakoot, mitä tykkää:) Jos kotimainen logoton nahkalaukku ei tunnu omalta, silloin kannattaa hankkia vaikkapa se Louis Vuitton. Eri malleja on paljon. 

Vierailija
9/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä merkkilaukut ovat noloja, mikäli itsellä ei ole varaa sellaiseen. Se, jos mikä, on noloa:D

Vierailija
10/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Longchampissa ei ole isoa logoa!

Heillä on muitakin laukkuja kun canvas Le Pliage, nahkalaukut ovat tyylikkäitä, esim. Roseau.

Vierailija
11/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai Longchamp ole erityinen merkkilaukku? Minä käytän niitä kevyitä eri värisiä ja kokoisia olkalaukkuja. Muut laukut on jäänyt käyttämättä ja varsinkaan nahkalaukkua en käytä laisinkaan enää. Kaikki laukut olen ostanut joltain lentokentältä jostain tarjotuksesta. 

Vierailija
12/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Longchampissa ei ole isoa logoa!

Heillä on muitakin laukkuja kun canvas Le Pliage, nahkalaukut ovat tyylikkäitä, esim. Roseau.

Jossain malleissa on se logo on tosi iso. 

Vierailija
13/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai Longchamp ole erityinen merkkilaukku? Minä käytän niitä kevyitä eri värisiä ja kokoisia olkalaukkuja. Muut laukut on jäänyt käyttämättä ja varsinkaan nahkalaukkua en käytä laisinkaan enää. Kaikki laukut olen ostanut joltain lentokentältä jostain tarjotuksesta. 

Niin ja lisään ettei nuo mallit mitään tyylikkäitä ole, Le Pliage, mutta hyvin käytännöllisiä ja kevyitä. 

Vierailija
14/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Canvasmuovikassiversio on ylihintainen eikä hintansa arvoinen, luki siinä sitten Longchamp, Haista LuuVit, tms.

Vierailija
15/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Canvasmuovikassiversio on ylihintainen eikä hintansa arvoinen, luki siinä sitten Longchamp, Haista LuuVit, tms.

On kyllä hyvin kestänyt monta vuotta jo. Tarjouksista olen ostanut eikä mielestäni ole kallis. Mulla on kalliita nahkalaukkuja muissa merkeissä, mutta en käytä niitä enää laisinkaan. Ne tuntuu ihan liian painavalta ja epäkäytännölliseltä. 

Vierailija
16/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Etkö itse tiedä? Jos et, tuskin on tyylikäs.

Vierailija
17/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä saa suomalaisia laukkuja? Miksi merkkilaukut eivät olisi hyvälaatuisia?

Esim. Marimekko ei ole hyvä laatuista.

Vierailija
19/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso Le Pliage on työlaukkuna ja näkyy monella tytöllä myös koululaukkuna olevan. Kevyt ja kestävä, menee pikkutilaan tarvittaessa. 

On mulla Vuittonin never full myös, mutta lähinnä kesälaukkuna. Kestänyt moitteetta jo 13 vuotta. 

Katsoin, että Lonchampin roseausta on tullut viime aikoina kivoja värejä. https://www.longchamp.com/fi/en/products/handbag-m-10058HPN017.html

Vierailija
20/20 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Le Pliage on ihan täydellinen arkikäyttöön. Otan ison kassin lomamatkoille ja siihen saa vaikka kuinka paljon tavaraa mahtumaan ja sen lisäksi tarvitsee vaan käsimatkatavaran ylähyllylle lentokoneeseen. Le Pliagen laitan istuimen alle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme