Järjestin puolisolle hotelliyllätyksen, ei halua lähteä
Noniin.
Järjestin ystävänpäivälle (samalla kihlajaispäivä) mielestäni romanttisen yllätyksen vaimolle, hotelliyön sviitissä.
Emme ole nuorimman lapsen syntymän jälkeen olleet ainuttakaan yötä kahdestaan, ja omat odotukseni olivat suuret. En kertonut vaimolle tästä mitään aiemmin, sillä halusin yllättää hänet.
Nyt kuitenkin vaimo ilmoitti, ettei aio laittaa 1v10kk ikäistä taaperoa yöhoitoon, vaan reissu täytyy perua. Minua suututtaa ja ärsyttää, olin kuvitellut että saisimme pitkästä aikaa rentoutua kunnolla kahdestaan, ilman lapsia.
Olenko kohtuuton, kun odotin vaimon ilahtuvan ja innostuvan tästä?
Kommentit (957)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessahan se jo tulikin: "Emme ole viettäneet kahdenkeskistä yötä 1v 10kk". Ei ihme, että miehillä on rakastajattaria.
Minä vaimona en olisi odottanut noin pitkään kahdenkeskistä aikaa.
Vaimo ei halua/jaksa enää vaivautua.Höpö höpö. Meillä on 4 lasta ja synnytysten välit vajaat 2vuotta/lapsi. Ei ollut kahdenkeskisiä öitä vuosikausiin, mutta hyvin ehdittiin sänkyhommat hoitaa (se todistettu, koska lapsia tuli) eikä ollut miehellä aikaa hypatä rakastajattarissa kun päivät meni töissä ja öisin piti hypellä isomman lapsen huoneessa nukkumassa, kun oli levoton nukkuja ja minä imetin toisessa huoneessa kuopusta.
Yöllä piti välillä vaihtaa useammankin kerran sänkyä ja mennä rauhoittelemaan jotakin lapsista.
Mies oli tietoinen siitä, että on isä ja ihan itse lapset halunnut ja , että niistä pitää pitää huolta eikä voi mennä oma etu edellä.
Kyllä mieskin pystyy elämään välillä vähemmällä seksillä, varsinkin kun väsyttää sen pikkulapsiarjella.
Ei mies ole mikään särkyvä nukke, joka ei kestä arkea vaan tarvii vieraita naisia, jos ei kotoa viikkoon heru seksiä.
Sinä puhut seksistä, en minä jolle vastasit. Ap kaipasi parisuhdeaikaa KAHDESTAAN vaimonsa kanssa. Onko niin vaikea ymmärtää, että on ihan tervettä poistua kodistaan välillä muualle, jättää ne lapset hoitoon ja keskittyä ihan vaan siihen puolisoon? Perusjuttu, joka kuuluu hyvään parisuhteeseen. Sun kannattaa varmastikin puhua ihan omalla suullasi eikä miehen - sinähän päätit juuri että asia on noin kuten sanoit. Parisuhteeseen kuuluu kuitenkin seksi, sen pihtaaminen on ihan verrainnollinen henkiseen väkivaltaan. Ei ole sinulla oikeutta määrätä, että vain sinun halujen ja jaksamisen mukaan mennään. Kahdeksan vuotta kotona, lasten eteen kaikkensa tehneinä? Kaikki muut varmaan voi hyvin, paitsi se mies ja parisuhde?
Kuka sanoi, että minun halujen ja jaksamisen mukaan on menty? En ainakaan minä. Ja kuka puhui seksin pihtaamisesta? En ainakaan minä. Mutta ei se mieskään yli-ihminen ole ja kun päivät on töissä ja yöt valvoo lasten kanssa niin ei siinä miehelläkään seksi ihan joka tunti ole mielessä.
Ja Ja todellakin, minä olin 8v kotona lasten kanssa(sinulla on hyvä matikkapää! Poinsit siitä.) ja sitä ennen olin työelämässä 15v ja nyt kotona olen jälkeen ollut jo 19v töissä jälleen.
Joten eipä luulisi olevan sinulta pois. Ootkohan itse vielä ehtinyt edes tuota aikaa työelämässä olemaan?
Saatika kasvattamaan yhtäkään uutta veronmaksajaa?
No ei toi teidänkään kuvio ihan terveeltä vaikuta, anteeksi vaan. Annatte lasten pompottaa jopa yöaikaan. Siirtyilette sängystä toiseen lohduttamaan isoja lapsia ja rikotte oman nukkumisen ja puolisoiden välisen läheisyyden tuolla, ettette jaa edes samaa sänkyä.
Miksi teillä pitää valvoa yöt lasten kanssa? Kyllä ne normaalisti nukkuu yleensä. Ruokitte tuolla pomppimisillanne huoneesta toiseen tilannetta entisestään. Lapsi kannattaa opettaa omaan sänkyyn jo ihan vauvasta lähtien, ei jää itkemään perään. Älä ole huolissasi minusta: Työvuosia on kertynyt kyllä ja lapsetkin asuu jo omissa kodeissaan aikuistuttuaan.
Riivinrauta kirjoitti:
Et ole kohtuuton vaan hienosti yhteistä parisuhdettanne ja vireää perhe elämää ajatteleva.
Ikävä kyllä kommentteja lukiessa naisten mielessä on ainoastaan, että pieni yhteinen hetki
tarkoittaa vain sitä. Että ukko haluaa dokaamaan johonkin räkälään ja sen jälkeen haluaa
kännikikkelillä sohia vaimoaan aamunkoittoon. Jonka jälkeen vaimo joutuu palaamaan kotiin
entistäkin väsyneempänä ja onnettomampana.
Vaikka voihan se tarkoittaa myös mukavaa yhdessä oloa ilman brenkkua, ihanaa lemmen hetkeä
ilman häiriöitä ja pitkiä yöunia ilman heräämistä. Sitten valmiin ja runsaan hotelliaamiaisen jälkeistä
matkaa kotiin. Hymy huulilla.
Tietysti vastaavasti, jos ja kun vaimo suhtautuu yhteiseen reissuun yhtä nuivasti kuin tämän ketjun kommentoijat. Suosittelen seuraavanlaista kokeilua...
Olet salaa yhteydessä vaimosi pariin ns.parhaaseen ystävään.
Suunnittelette yhdessä, salassa kaikille sopivana ajankohtana "äidit irti arjesta viikonlopun".
Hommaat koko poppoolle hotellimajoituksen kyseiseltä paikkakunnalta ( oltava ehdottomasti vieraalla
paikkakunnalla, että saavat tuulettua varmasti rauhassa). Lisäksi hankit kaikille liput festareille tai vastaaville pirskeille sekä muutaman pullon matkaan hyvää viiniä ja ei kun mammat matkaan.
99% naisista tämä yllätys sopii hyvin kunhan sinä et ole lähelläkään etkä liity asiaan muuten, kun kustannusten kattajana.
Itse vietät laatuaikaa lastesi kanssa esim uiden,ulkoillen jne..
Illalla toivot nukkumaan mennessäsi, että vaimosi ei seikkailultaan tule kotiin raskaana tai sukupuolitaudin saattelemana. Vaan jonkun salaisen seikkailun herättämien seksuaalisten halujen saattelemana. Saat sinäkin pitkästä aikaa ja parisuhteenne voi hyvin taas hetken..
Siinä hyvät ohjeet täydelliselle tossukalle.
Oma mies lähtee lyhyelläkin varoajalla tekemään sitä sun tätä, kun kaverit ehdottaa. Joku viikonloppureissukin onnistuu viiden minuutin varoajalla. Sen sijaan jos minä ehdotan jotain, niin vastaus on aina "katotaan sitten myöhemmin". Kun mies täytti pyöreitä, minä ehdotin ulkomaanmatkaa hänelle kiinnostavaan kohteeseen, siis koko reissu olisi räätälöity miehen mielenkiinnon mukaan. Minä olisin maksanut koko lystin omista rahoistani. Mies tuntui innostuvat, joten pyysin tarjouksen matkatoimistosta. Sitten, kun olisi pitänyt ruveta tekemään varauksia, mies alkoi keksi kaikkia tekosyitä kuten passin puuttumisen. No mitäpä siinä sitten, reissulle ei lähdetty. Onneksi en varannut kaikkea yllätykseksi vaikka ensin niin ajattelin.
Vierailija kirjoitti:
Mies järjesti siis ITSELLEEN romanttisen kokemuksen.Eli sek si loman.Miksi vaimon pitäisi innostua tästä? Olisi ennen siivonnut koko kämpän ja laittanut kotiin romanttisen illallisen ja tarjoutunut hoitamaan lasta koko viikonlopun. Varmasti ois saanut helpommin s ek siä.
Tämän allekirjoitan miehenä.
Olen aika ajoin tarjonnut puolisolle ns. helpon viikonlopun, eli tehnyt ruuat, siivoukset ja pyykkäykset kokonaan ja järjestänyt hänelle runsaasti lapsivapaata aikaa ja lepoa. Usein hän olisi sitten sunnuntai-iltana ollut kovinkin seksiä vailla, mutta itseäni ei olisi voinut vähempää kiinnostaa. Joskus olen antanut toiveesta vaimolle huulihölkän, jos muuhun hommaan olen itse ollut liian väsynyt ja/tai haluton.
Vierailija kirjoitti:
Suuret odotukset....eli seksiä, seksiä ja lisää seksiä. Vaimo varmaan mieluummin nukkuisi.
Hotellissa saa myös nukkua rauhassa. Sitten maistuu seksikin.
T. Nainen.
Jopas oli keskustelu paisunut viikonlopun aikana.
Tilanne on se että lähdimme reissuun, ja hauskaa oli. Teimme samoja juttuja kuin ennen lapsia. Juttelimme, nauroimme paljon ja nautimme kuohuviiniä, tilasimme huoneeseen ruokaa, makoilimme poreammeessa ja kävimme hieronnassa.
Siihen, mikä varmaan monia kiinnostaa, vastaan myöntävästi. Seksiä oli, ja kieltämättä oli mukavaa tehdä sitä pitkästä aikaa aamulla kaikessa rauhassa.
Kuopuskin pärjäsi hoidossa hyvin, ja oli nukkunut koko yön heräämättä.
Vaimoa tämä vähän illalla mietitytti, mutta saatuaan äidiltään viestin että molemmat lapset nukkuvat, ilta jatkui rennosti.
Kaikin puolin mukava reissu, otamme uusiksi myöhemmin keväällä.
Kohtalaisen katkeria viestejä oli täällä osa, kaikkia en jaksanut lukea. Suosittelen kaikkia lämpimästi relaamaan hetkeksi, ja muistamaan että joskus on ihan mukavaa olla hetki kahdestaan ilman lapsia, vaikka mitään ongelmaa ei olisikaan.
Case closed minun puolestani.
Ketjun aloittaja
Oi, itse olisin lähtenyt ehdottomasti. Kyllä tuon ikäinen taapero hyvin pärjää hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Jopas oli keskustelu paisunut viikonlopun aikana.
Tilanne on se että lähdimme reissuun, ja hauskaa oli. Teimme samoja juttuja kuin ennen lapsia. Juttelimme, nauroimme paljon ja nautimme kuohuviiniä, tilasimme huoneeseen ruokaa, makoilimme poreammeessa ja kävimme hieronnassa.
Siihen, mikä varmaan monia kiinnostaa, vastaan myöntävästi. Seksiä oli, ja kieltämättä oli mukavaa tehdä sitä pitkästä aikaa aamulla kaikessa rauhassa.
Kuopuskin pärjäsi hoidossa hyvin, ja oli nukkunut koko yön heräämättä.
Vaimoa tämä vähän illalla mietitytti, mutta saatuaan äidiltään viestin että molemmat lapset nukkuvat, ilta jatkui rennosti.Kaikin puolin mukava reissu, otamme uusiksi myöhemmin keväällä.
Kohtalaisen katkeria viestejä oli täällä osa, kaikkia en jaksanut lukea. Suosittelen kaikkia lämpimästi relaamaan hetkeksi, ja muistamaan että joskus on ihan mukavaa olla hetki kahdestaan ilman lapsia, vaikka mitään ongelmaa ei olisikaan.
Case closed minun puolestani.
Ketjun aloittaja
Kiva juttu. Mutta muista sinäkin, että kaikki eivät tarvitse kahdenkeskisiä ÖITÄ mukavan hetken luomiseksi. Eikö kyse ole silloin niuhottamisesta, kyse on luonne-eroista.
Ennustan avioeroa ennen kuin taapero menee kouluun.
Ymmärrän, että vaikeaa vaimolle, jos kysessä olisi alle vuoden ikäinen. Lisäksi käsitin, että teillä muitakin lapsia, jotka myös tuovat turvaa kuopukselle.
Voi hitto! Mulle olisi kyllä kelvannut!
Miksi ap edes teit tämän aloituksen, kun vaimo kuitenkin lähti reissuun ja kivaa oli?
Piti ulista täällä ensin, ennen kun vaivauiduit juttelemaan vaimon kanssa tarkemmin reissusta. Tee ensi kerralla toisten päin, niin voit jättää turhat avautumiset kokonaan väliin.
Voihan sen lapsen OTTAA MUKAAN.
Miksi pitäis reissu PERUA?
Onko tämä vain trolli, kun ei toi tullut mieleen?
Relaisitte yhdessä. Relaisitte. Relaxrelax.. :)
Usein tuntuu, että nämä ei ole aitoja kysymyksiä ja tarinoita.
Saatko tuosta tarinoinnista palkkaa?
Miten pääsee töihin sinne?
EI KUKAAN KIRJOITA TUOHON TYYLIIN TUOLLAISESTA ASIASTA.
Vierailija kirjoitti:
Oma mies lähtee lyhyelläkin varoajalla tekemään sitä sun tätä, kun kaverit ehdottaa. Joku viikonloppureissukin onnistuu viiden minuutin varoajalla. Sen sijaan jos minä ehdotan jotain, niin vastaus on aina "katotaan sitten myöhemmin". Kun mies täytti pyöreitä, minä ehdotin ulkomaanmatkaa hänelle kiinnostavaan kohteeseen, siis koko reissu olisi räätälöity miehen mielenkiinnon mukaan. Minä olisin maksanut koko lystin omista rahoistani. Mies tuntui innostuvat, joten pyysin tarjouksen matkatoimistosta. Sitten, kun olisi pitänyt ruveta tekemään varauksia, mies alkoi keksi kaikkia tekosyitä kuten passin puuttumisen. No mitäpä siinä sitten, reissulle ei lähdetty. Onneksi en varannut kaikkea yllätykseksi vaikka ensin niin ajattelin.
Toi oli ainakin meillä lopun alkua ja päädyin vaihtamaan parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun perusteella monelle naiselle tuntuisi olevan paras lahja se, kun saa siivota kotona rauhassa. Eli varatkaa miehet se sviitti itsellenne ja hankkikaa sinne mukavaa naisseuraa yöksi. Kaikki tykkäävät.
Tämä on ehkä ajoituksesta kiinni. Väärään aikkaa väärä lahja. Ehkä vuotta myöhemmin tai 3 vuotta aikaisemmin tuokin vaimo olisi innoissaan lahjasta.
Ja eipä monenkaan miehen ole niin halppoa sitä "mukavaa naisseuraa" hommata. Ja toisaalta, miksi ne miehet menee naimisiin, jos ei sitten kesteta sitä avioliittoa ja esim pikkulapsiarkea, jos kerran ovat lapsen hommanneet. lapsi on vain vähän aikaa pieni.
En ymmärrä, miksi miehet ovat niin munansa vietävissä ja se tuntuu olevan ainoa asia mikä kiinnostaa. Entäpä sitten kun se mukava naisseurakin tulee raskaaksi?
Eiköhän se ole miehille parasta pysyä poikamiehinä, jos ei parisuhteessa osata olla hyppimättä aisan yli. Ensin erotaan ja sitten viedään se uusi mukava naisseura hotelliin ja kaikilla on mukavaa.
Itse ilahtuisin. Ihanaa; Aikuisten aikaa, pitkät yöunet ja ruoka kannetaan valmiina eteen. Ja kai mieskin voi ajatella kahdenkeskeistä aikaa muutakin kuin seksin näkökulmasta? Ja vaikka ajattelisi, että saisipa seksiä, niin entä sitten? Mahtavaa, jos oma nainen sytyttää.
Mielestäni parisuhteessa tekee välillä oikein hyvää ottaa etäisyyttä isä-äiti-rooleihin. Jutella aikuisten juttuja ja unohtaa lapset yhdeksi illaksi. Kai sitä parivuotias pärjää jo ilman äitiä illan-yön sekä mahdollisesti aamun pari tuntia..? Etenkin jos hoitaja tuttu. Tuo aikahan käytännössä nukutaan. Äidit tekevät turhaan itsestään (muka) korvaamattomia ja estävät samalla omat mahdollisuutensa viettää vapaa-aikaa ilman lasta. Unohtavat myös muut roolit äitiyden rinnalla sekä intiimin parisuhteen, jonka onnellisuuteen kuvatunlainen perhe-elämä perustuu..
Täällä on näköjään koko palsta täynnä samanlaisia nalkuttajia. Emäntä oli ikionnellinen vastaavassa hommassa. Oikein mielellään lähti hotelliin yöksi, että pääsi taaperosta edes hetkeksi eroon (kyllä, luit ihan oikein). Romantiikkaa ja erotiikkaa oli koko sen ajan edestä, mitä oli edellisestä hotelliyöstä aikaa. Jos sanotte, että "ei ole sen arvoista", niin minkä helvetin takia ylipäätään olette yhdessä tai edes teitte lapsia alunperin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen yllättää miehen yhteisellä metsäretriitillä se on kiva yllätys.
Kun mies yllättää naisen yhteisellä hotelliyöllä ... mies on itsekäs sika.
Aloittaja ei kertonut, miten lastenhoito oli järjestetty vai oliko ollenkaan. Jäikö se vaimon hoidettavaksi? En minäkään viihtyisi, jos tietäisin, että lapsi on lähes tuntemattoman hoivissa ja itkee.
Pahimmassa tapauksessa kyseessä onkin itse asiassa anopin idea. Tietenkin niin sanottuna tai vihjailtuna, ettei mies älyä asian tulleen mieleensä äidiltään. Äiti nimittäin haluaa nyt viimein sen piltin yökylään. On niin päättänyt, eikä suostu muuhun. Kun ei se vauva nyt miniästä niin paljoa välitä, että vaurioirtuisi eroahdiatuksesta, sehän kärsii eroahdiatuksesta mummustaan!Koronat ja kaikki..
Tämän ketjun perusteella monelle naiselle tuntuisi olevan paras lahja se, kun saa siivota kotona rauhassa. Eli varatkaa miehet se sviitti itsellenne ja hankkikaa sinne mukavaa naisseuraa yöksi. Kaikki tykkäävät.