Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ymmärrän teitä miehiä joilla nalkuttaa vaimo koko ajan

Vierailija
09.02.2021 |

Lähtisin lasten kanssa heti kun olisi mahdollista.
Vuodesta toiseen jatkuvaa nalkutusta aamusta iltaan.

Aamulla alkaa ja jatkuu kunnes nukahtaa aiheina; korona, lumi, lumettomuus, sateet, satamattomuus, valonsäteet, pimeys, lapset ja niiden tekemiset ja tekemättä jättämisen. Minä ja minussa riittää sekin kun isossa pihassa parkkeeraan auton 20 cm eri paikkaan kuin hän tai syönkin kevyempää ruokaa kuin hän tai haluan lenkkeillä toisin kuin hän ja ihan kaikesta kuuluu nalkutus.

Eräs arkipäivå laskin jokaisen eri asiasta huutamisen ja nalkutuksen ja pääsin 35 kertaan.

Miten tätä jaksaa kunnes tulee hermoromahdus?

Kommentit (351)

Vierailija
261/351 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo, aina naisen tapa toimia on väärä :D Ei miehiä deminisoida vaikka he haluavat koko ajan seksiä ja vaikka he uhkailevat ja ovat väkivaltaisia. Ei miehiä koskaan moitita kun he tilaavat kohdusta vain poikalapsia ja kun he haluavat kiristää tai pakottaa akan vaihtamaan nimeä. Näistä ei saa puhua, naisten puolista saa koko ajana puhua yleistäen ja syyttäen.

Miten edes jaksatte miehiä? :D Koko ajan kitisemässä miten naiset on dramaattisia, miehet eivät saa mitään kritiikkiä.

Hahaa, uliiii joka trollaa olevansa feministi. Tämä tästä vielä puuttui. Söpöä!

Ei tuo mikään u li ole. Palstan vakkari sukunimisekopää. Sille ei kannata vastata mitään. 

Vierailija
262/351 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö. Miten niin huolellisesti ja täydellisesti? Fairypullon paikoileen laitto on toteutettu ihan yhtä täydellisesti, laittoi sen käytön jälkeen sitten siivouskomeroon, allaskaappiin tai tiskipöydälle. Kunhan paikka on sellainen, että kumpikin sen helpolla löytää ja saa otettua. Nalkuttaja on se jonka mielestä ainoa oikea paikka Fairypullolle on siivouskaapissa mäntysuovan ja WC-Ankan välissä, kaikki muu on hänen mielestään väärin.

Nalkutuksen sijaan voi kertoa rauhallisesti, mitä toivoo ja miksi. Tyyliin ”Voisitko jatkossa laittaa Fairypullon aina siivouskomeroon tai vaikka tiskipöydälle? Toivon että et laittaisi sitä allaskaappiin, koska mun selkään sattuu aina kun joudun sinne kumartumaan. Sopisiko?”

Nalkuttaja voi myös miettiä, nalkuttaako turhasta. On meinaan yleensä ihan sama, säilytetäänkö jotain C-vitamiinipurkkia vasemmassa vai oikeassa päässä hyllyä. Usein nalkutetaan ihan vain nalkuttamisen riemusta. Eli siitä että päästään kontrolloimaan ja syyllistämään toista.

Minusta maalaisjärki pitäisi kuitenkin tietyissä asioissa olla. Tuntuu kyllä pikemminkin kiusanteolta, jos toinen kiikuttaa Fairyn (tiskiaineen!) jonnekin siivouskomeroon toiseen päähän asuntoa, kun voisi sen laittaa allaskaappiin tai tiskipöydälle. Ehkä olen kohtuuton ja jääräpäinen, mutta minusta tällaisissa asioissa on kyllä olemassa kahdesta tavasta se oikeampi tapa. 

Siivouskomero voi olla hyvin lähellä allaskaappia ja tiskipöytää, niin kuin meillä. Kahden askeleen päässä. Joku voi tykätä käyttää Fairya muuhunkin siivoamiseen, ja tällöin paikka muiden pesuaineiden seassa voi olla järkevä. Allaskaappi voi olla tukala alhaalla huonoselköiselle, tai täynnä palautuspulloja tms, mikä hankaloittaa. Joku haluaa pitää tiskipöytänsä mahdollisimman tyhjänä ja siistinä tiskien käsittelyä varten, ja siksi ei tahdo että edes Fairyä säilytettäisiin siinä. Kenen tapa on väärä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/351 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo, aina naisen tapa toimia on väärä :D Ei miehiä deminisoida vaikka he haluavat koko ajan seksiä ja vaikka he uhkailevat ja ovat väkivaltaisia. Ei miehiä koskaan moitita kun he tilaavat kohdusta vain poikalapsia ja kun he haluavat kiristää tai pakottaa akan vaihtamaan nimeä. Näistä ei saa puhua, naisten puolista saa koko ajana puhua yleistäen ja syyttäen.

Miten edes jaksatte miehiä? :D Koko ajan kitisemässä miten naiset on dramaattisia, miehet eivät saa mitään kritiikkiä.

Hahaa, uliiii joka trollaa olevansa feministi. Tämä tästä vielä puuttui. Söpöä!

Ei tuo mikään u li ole. Palstan vakkari sukunimisekopää. Sille ei kannata vastata mitään. 

Itse olen mieltänyt nimenomaan omaan trollaavaksi uliiiksi. Ja olen huomannut hänet aiemminkin.

Vierailija
264/351 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille nalkuttajien miehille minä sanon vaan sen, että jättäkää ne suohirviöt. Etsikää itsestänne se homoerootillinen puoli ja ryhtykää parisuhteeseen miehen kanssa. Toki homppeleissakin on kaameita kaakattajia ja natkuilijoita, jotka vaativat prinsessakohtelua löysine ranteineen, mutta välttäkää niitä! Miehen kanssa on joka tapauksessa helpompi elää kuin olohuoneessa röhkivän virtahevon. Miehet sitä paitsi automaattisesti tietävät, mikä sängyssä miellyttää toista miestä. 

Siis ihan oikeasti kun luen tätä keskustelua ja tätä palstaa yleisesti niin olen menettänyt kaiken halun naisiin niin henkisesti kuin seksuaalisesti. Niin sairasta settiä. Olen myös nähnyt omassa lähipiirissä naisten hirviökäytöstä + omat ikävät kokemukset naisten kanssa. Ongelma on vain se että ei kiihota maskuliiniset piirteet eli pitäisi olla sellainen shemale/transtypykkä että voisin kiinnostua. Niitä on kumminkin niin vähän että jää fantasiaksi.

Vierailija
265/351 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teille nalkuttajien miehille minä sanon vaan sen, että jättäkää ne suohirviöt. Etsikää itsestänne se homoerootillinen puoli ja ryhtykää parisuhteeseen miehen kanssa. Toki homppeleissakin on kaameita kaakattajia ja natkuilijoita, jotka vaativat prinsessakohtelua löysine ranteineen, mutta välttäkää niitä! Miehen kanssa on joka tapauksessa helpompi elää kuin olohuoneessa röhkivän virtahevon. Miehet sitä paitsi automaattisesti tietävät, mikä sängyssä miellyttää toista miestä. 

Siis ihan oikeasti kun luen tätä keskustelua ja tätä palstaa yleisesti niin olen menettänyt kaiken halun naisiin niin henkisesti kuin seksuaalisesti. Niin sairasta settiä. Olen myös nähnyt omassa lähipiirissä naisten hirviökäytöstä + omat ikävät kokemukset naisten kanssa. Ongelma on vain se että ei kiihota maskuliiniset piirteet eli pitäisi olla sellainen shemale/transtypykkä että voisin kiinnostua. Niitä on kumminkin niin vähän että jää fantasiaksi.

Sikäli kyllä ymmärrän sua. Näin keski-ikäisenä pariutuneena naisena sanoisin kuitenkin, että niitä hirviöitä on ihan yhtälailla molemmissa sukupuolissa. Usein vaan ihminen huomaa ja lukee juuri ne jutut, jotka vahvistavat hänen aikaisempia käsityksiään, ja näin pääsee syntymään mustavalkoinen näkemys. Kyllä miehistäkin ihan karmean käsityksen saa, jos kiinnittää huomiota vain sitä julistaviin juttuihin. Mutta hyvä se on tiedostaa, että ylipäänsä ihminen ei aina ole sitä miltä ensin vaikuttaa. Kannattaa olla kriittinen ja tuntosarvet koholla, ja lähteä ajoissa. Ja se, että parisuhde sinällään ei ole mikään tae mistään onnesta ja auvosta, se voi olla joskus täyttä hlvttiä myös. Ei siis kannata kauheasti ahdistua sinkkuudestaan. Ja pariutuessaan kannattaa olla tarkkana sen toiseen luonteen kanssa. Huonot ominaisuudet eivät katoa ajan oloon, yleensä päin vastoin voimistuvat.

Vierailija
266/351 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö. Miten niin huolellisesti ja täydellisesti? Fairypullon paikoileen laitto on toteutettu ihan yhtä täydellisesti, laittoi sen käytön jälkeen sitten siivouskomeroon, allaskaappiin tai tiskipöydälle. Kunhan paikka on sellainen, että kumpikin sen helpolla löytää ja saa otettua. Nalkuttaja on se jonka mielestä ainoa oikea paikka Fairypullolle on siivouskaapissa mäntysuovan ja WC-Ankan välissä, kaikki muu on hänen mielestään väärin.

Nalkutuksen sijaan voi kertoa rauhallisesti, mitä toivoo ja miksi. Tyyliin ”Voisitko jatkossa laittaa Fairypullon aina siivouskomeroon tai vaikka tiskipöydälle? Toivon että et laittaisi sitä allaskaappiin, koska mun selkään sattuu aina kun joudun sinne kumartumaan. Sopisiko?”

Nalkuttaja voi myös miettiä, nalkuttaako turhasta. On meinaan yleensä ihan sama, säilytetäänkö jotain C-vitamiinipurkkia vasemmassa vai oikeassa päässä hyllyä. Usein nalkutetaan ihan vain nalkuttamisen riemusta. Eli siitä että päästään kontrolloimaan ja syyllistämään toista.

Minusta maalaisjärki pitäisi kuitenkin tietyissä asioissa olla. Tuntuu kyllä pikemminkin kiusanteolta, jos toinen kiikuttaa Fairyn (tiskiaineen!) jonnekin siivouskomeroon toiseen päähän asuntoa, kun voisi sen laittaa allaskaappiin tai tiskipöydälle. Ehkä olen kohtuuton ja jääräpäinen, mutta minusta tällaisissa asioissa on kyllä olemassa kahdesta tavasta se oikeampi tapa. 

Siivouskomero voi olla hyvin lähellä allaskaappia ja tiskipöytää, niin kuin meillä. Kahden askeleen päässä. Joku voi tykätä käyttää Fairya muuhunkin siivoamiseen, ja tällöin paikka muiden pesuaineiden seassa voi olla järkevä. Allaskaappi voi olla tukala alhaalla huonoselköiselle, tai täynnä palautuspulloja tms, mikä hankaloittaa. Joku haluaa pitää tiskipöytänsä mahdollisimman tyhjänä ja siistinä tiskien käsittelyä varten, ja siksi ei tahdo että edes Fairyä säilytettäisiin siinä. Kenen tapa on väärä?

Kirjoitin, jos siivouskomero on asunnon toisessa päässä. Etkö ihan oikeasti siinä tilanteessa sanoisi, että tiskipöytä on siinä tapauksessa oikeampi paikka Fairylle? Tai jos vaikka vessaharjaa säilytettäisiin eteisessä? 

Vierailija
267/351 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivouskomero voi olla toisessa päässä asuntoa, vieressä, tai toisessa kerroksessa. Kaikki on mahdollista. Vessaharjaakin voi perustellusti säilyttää melkein missä vaan. Ainoa mikä ei muutu, on nalkuttajan perustelut nalkuttamiselleen. Tietäisittepä miten boheemeja ja leväperäisiä monet ns. kuuluisat, menestyneet ja arvostetut ihmiset voivat olla. Ei ole todellakaan se ainoa oikea merkki pärjäämisestä ja fiksuudesta jos maustepurkit on aakkosjärjestyksessä maustehyllyssä. Kaikki voi tehdä toisin, jos vain haluaa.

Vierailija
268/351 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivouskomero voi olla toisessa päässä asuntoa, vieressä, tai toisessa kerroksessa. Kaikki on mahdollista. Vessaharjaakin voi perustellusti säilyttää melkein missä vaan. Ainoa mikä ei muutu, on nalkuttajan perustelut nalkuttamiselleen. Tietäisittepä miten boheemeja ja leväperäisiä monet ns. kuuluisat, menestyneet ja arvostetut ihmiset voivat olla. Ei ole todellakaan se ainoa oikea merkki pärjäämisestä ja fiksuudesta jos maustepurkit on aakkosjärjestyksessä maustehyllyssä. Kaikki voi tehdä toisin, jos vain haluaa.

Niin, perustellusti. Jos keksit paremman perustelun sille, että vessaharjan paikka on vessan sijaan eteisessä, niin silloinhan sen voi laittaa eteiseen. Mutta minusta et voi vain randomisti päättää, että hei, siirränpäs tämän tähän, koska tämä paikka on ihan yhtä oikea ja käytännöllinen, jos se ei oikeasti sitä ole.  Naurettavaa vetää tähän jotain mausteiden aakkosjärjestyksiä kun minä puhuin maalaisjärjen käytöstä. Leipäveitsiä ei nyt vain pidetä sukkalaatikossa eikä tiskiharjaa yöpöydän laatikossa. Toki asioita voi saivarrella vaikka miten paljon, mutta kyllä näille vakiintuneille käytännöille yleensä on jokin ihan järkevä syy. 

Vierailija
269/351 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse onkin siitä, sopivatko boheemi ja tarkka ihminen yhteen. Minulla käy täällä tällä hetkellä itselleni vähän turhan boheemi siivooja. Yritän pitää itseni keskittyneenä töihini hänen työskennellessään ja olla ajattelematta mitä hän tekee ja miten. Jos asuttaisiin yhteisessä taloudessa, meille tulisi väistämättä joku konflikti asiasta. 

Vierailija
270/351 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse onkin siitä, sopivatko boheemi ja tarkka ihminen yhteen. Minulla käy täällä tällä hetkellä itselleni vähän turhan boheemi siivooja. Yritän pitää itseni keskittyneenä töihini hänen työskennellessään ja olla ajattelematta mitä hän tekee ja miten. Jos asuttaisiin yhteisessä taloudessa, meille tulisi väistämättä joku konflikti asiasta. 

Kuse on siitä, auttaako nalkuttaminen, ja onko nalkuttaminen oikein.

Vierailija
271/351 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, perustellusti. Jos keksit paremman perustelun sille, että vessaharjan paikka on vessan sijaan eteisessä, niin silloinhan sen voi laittaa eteiseen. Mutta minusta et voi vain randomisti päättää, että hei, siirränpäs tämän tähän, koska tämä paikka on ihan yhtä oikea ja käytännöllinen, jos se ei oikeasti sitä ole.  Naurettavaa vetää tähän jotain mausteiden aakkosjärjestyksiä kun minä puhuin maalaisjärjen käytöstä. Leipäveitsiä ei nyt vain pidetä sukkalaatikossa eikä tiskiharjaa yöpöydän laatikossa. Toki asioita voi saivarrella vaikka miten paljon, mutta kyllä näille vakiintuneille käytännöille yleensä on jokin ihan järkevä syy. 

Eli kaikille asioille löytyy tasan yksi ainoa oikea tapa tehdä se = sinun tapasi. Näin arvelenkin.

Vierailija
272/351 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka määrittelee nalkuttamisen? Mikä se oikeasti on, se joka valittaa joka asiasta, vai se joka ottaa jokaisen sanoman nalkuttamiseksi?

Mieheni on patalaiska lusmuri, eli ei tykkää mistään kotitöistä. Ei tykkää siivoamisesta, ei ruoanlaitosta, ei pyykistä, ei lumen kolaamisesta ei mistään. Jos erehdyn pyytämään apua, niin se on nalkuttamista. Jos puhun omista työasoista se on nalkuttamista, jos kerron että otan lomaa viikolla 8, se on nalkuttamista jne. Tämä on johtanut siihen, että en oikeastaan puhu mitään, pääsen helpomalla, eli teen kaikki kotityöt itse, kolaan lumet, imuroin, pesen vessat. Mies tulee töistä kotiin ja menee makamaan sängylle ja surffailee netissä. Hän on nykyään tosi tyytyväinen meidän avioliittoon, koska en nalkuta ja en ikinä valita mistään. Viime sunnutaina hän laittoi oikein sydän emoijta minulle kun oli kaverinsa kanssa viikonloppu vietossa. Tuli kotiin aurinkoisena ja kehui kuinka ihana vaimo minä olen. No, tämä ihana vaimo on vuokrannut itselleni uuden asunnon jonne muutan kuun lopussa. Avioeropaperit on valmiina, puuttuu hänen allekirjoitus. Nuorimmaisen kanssa muutamme pois, ja mieheni saa ihan kaikki tapaamisoikeudet jota hän haluaa, vaikka viikko / viikko. Suostun ihan kaikkeen paitsi siihen että lapsi asuu pysyvästi tuon sottapytyn kanssa. Tähän tultiin, koska mies valitti nalkuttamisesta ja sillä sai samalla kaikki kotityöt minun harteille, sama juttu laskujen, ruokaostoksien, lainan lyhennyksen kanssa. Puhumista on turha yrittää, koska jos huomautan, että olen nyt maksanut kaikki laskut, niin voisitko siirtää rahaa minun tilille, niin nalkutan. En nalkuta enää, nyt saan hoitaa vain omat ja lapsen jutut. Nalkuttava vaimo lähtee, koska en jaksa enää, se tulee varmasti olemaan miehelle suuri yllätys.

Ja tämä on juuri naisille typillistä passiivis-aggressiivista käytöstä.

Ensin nalkutetaan, ja kun se ei toimi, ei sanota mitään vaan laitetaan miehen tietämättä avioero valmiiksi.

Järkevä tapa toimia olisi jo kauan sitten ollut vaatia että otetaan yhteistä aikaa ja keskustellaan asioista. Ei nalkuttamista tai huomauttelua, vaan pöydän ääreen puhumaan asiat halki. Tehdä selväksi miehelle että tämä on tilanne, nämä asiat mättävät ja ellei tilanne muutu, on vaihtoehtona avioero koska en jaksa tätä enää. Jos ei keskustelua järjesty tai mies ei ota sitä vakavissaan, muutto pariksi viikoksi pois niin sitten ottaa.

Mutta sen sijaan toimit passiivis-aggressiivisesti eli nalkutat ja huomauttelet, sen vieterin kiristyessä pikkuhiljaa. Ja kun vieteri on kiristynyt riittävästi, lopetat nalkutuksen ja juonit avioeron valmiiksi mieheltä salassa.

Mies ei näe sitä sinun sisäistä vieteriäsi. Se että nalkutat sen sijaan että puhutte asiat halki, on miehelle merkki että kyse on pikkujutuista. Kun nalkuttaminen loppuu, no asiat ovat varmaankin ok.

Tämä on naisten yleisin moka. Asiat pitää tehdä selviksi ajoissa ja kerralla.

Oi hyvänen aika, oletko koskaan yrittänyt keskustella henkilön kanssa, joka ei yksinkertaisesti suostu tai pysty kuuntelemaan ja ymmärtämään mitä hänelle puhut? Henkilölle, joka on niin vakuuttunut omasta näkökulmastaan, että muiden näkökulmat ovat automaattisesti vääriä tai merkityksettömiä.

Joillain miehillä tai naisilla on niin vahva sisäinen kokemus ja ymmärrys siitä, että toisen osapuolen sanomiset ovat vähempiarvoisia, mitättömiä ja turhia, ettei niitä edes voi ottaa vakavissaan huomioon niin olemattomia ne sanomiset ja asiat ovat.

Ei sellaisen henkilön kanssa pysty keskustelemaan asioita halki kerralla eikä edes kahdella.

Tämä.

On ihmisiä jotka on täysin kyvyttömiä asettumaan toisen ihmisen asemaan jolloin asioista keskustelu on aivan mahdotonta.

Meillä mies on oikein totuuden torvi. Omasta mielestään vaan rehellinen ja suorapuheinen. Saattaa siis laukoa suustaan ihan mitä sattuu mikä usein myös loukkaa. Kun sanon että tuo loukkasi niin toinen on ihan huuli pyöreänä että eihän hän tarkoittanut, mitä siinä nyt niin pahaa oli, se oli vaan läppää, ei tuosta nyt kannata loukkaantua.

Näin. Tuolta pohjalta kun toinen ei edes tajua loukkaavansa toista, on helvetin hankalaa keskustella asioista niinkun aikuiset jos toinen ei näe omissa tekemisissän ja sanomisissaan yhtään mitään väärää, ei edes muista toimineensa niinkuin toimi, eikä näe mitään tarvetta muuttaa käytöstään. Koska mitä tuossa nyt niin pahaa on.

Vierailija
273/351 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nalkuttamista, että pyytää puolisoaan laittamaan vaikkapa sen fairypullon kaappiin pois lasten ja lemmikkien ulottuvilta? Entäs jos se puoliso ei ystävällisestä pyynnöstä ja perusteluista huolimatta sitä tee, ja joudut toistamaan sitä joka kerta, sitten lopulta et jaksa edes perustella. Puolison mielestä sillä ei ole väliä missä se fairypullo on, eikä siksi viitsi laittaa sitä toisen valitsemaan paikkaan, mutta ei myöskään sano mielipidettään aiheesta. Useimmitenhan nalkutus johtuu jostain tämmöisestä erimielisyydestä ja kommunikaatio-ongelmasta, kun toisella on selkeä visio miten hommat pitää tehdä ja toinen ei sitten tee niin, mutta ei myöskään kerro omaa mielipidettään perusteluineen. Toisaalta jotkut ihmiset on voimakastahtoisia ja toiset tossukoita, tämmöisessä suhteessa tilanne ajautuu helposti siihen että voimakastahtoinen komentelee ja toinen myötäilee, mutta ei sitten muista noudattaa sen toisen toiveita kun ne ei tunnu itsestä tärkeältä. Kaikkien nalkuttajien ja heidän puolisoidensa olisi kyllä syytä katsoa peiliin ja miettiä, kuinka tilanne on ajautunut tähän ja mitä sille voisi tehdä. Luonnehäiriöiset raivoajat ovat asia erikseen, raivareiden saaminen pikkujutuista ei ole enää varsinaista nalkutusta vaan jotain muuta. Siinä ei hirveästi ole tehtävissä, jos se puoliso ei suostu mihinkään järjelliseen keskusteluun ja syyttää vaan toista osapuolta kaikesta.

Vierailija
274/351 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene nalkuttamaan sille. Se kuulemma auttaa.

Vierailija
275/351 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa fairy voi tehdä lapselle tai lemmikille? Ei se mies ole osa kehoasi joka tekee liikkeen heti kun haluat.

Vierailija
276/351 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kaikille asioille löytyy tasan yksi ainoa oikea tapa tehdä se = sinun tapasi. Näin arvelenkin.

Ja kun joku perustelee näkemyksensä, sitä ei edes kuunnella vaan heittäydytään marttyyriksi. Näin arvelinkin. 

Mielestäni ihan selvästi sanoin, että joissakin asioissa maalaisjärki kyllä kertoo kumpi on oikeampi, mutta vääntele nyt miten haluat. 

Vierailija
277/351 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa fairy voi tehdä lapselle tai lemmikille? Ei se mies ole osa kehoasi joka tekee liikkeen heti kun haluat.

Tässäpä taas oikein hyvä esimerkki siitä, että ilmeisesti se maalaisjärki ei kuitenkaan kaikilla riitä. Tottakai tuollaisella sivistystasolla ne ihan järkevät ja lähes välttämättömät käytännöt vaikuttavat mielivaltaisilta ja turhilta. 

Vierailija
278/351 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli ihan täysin keksitty esimerkki, mutta kaikkien mielestä ei ole kovin kiva juttu, jos taapero esim keksii tyhjentää fairypullon tiskikoneeseen, eikä se hyvää tee nautittunakaan. Tietenkään puoliso (mies tai nainen) ei ole osa kehoa, mutta jos asiasta mainitsee perusteluineen ja toinen myöntelee eikä sano mitään vastaan, niin sitä voisi olettaa että hän on samaa mieltä ja toimii yhteisen hyvän eteen. Jos toinen on sitä mieltä, ettei fairyä tarvitse laittaa kaappiin niin voisi varmaan sanoa asiasta?

Vierailija
279/351 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun te nalkuttajat kerta olette ansainneet itsellenne niin täydellisen puolison, niin miksi roikutte kiinni noissa vätyksissänne? Laittakaa ne kiertoon ja saataviksi heti! Tahdon miehen joka tietää edes omasta kokemuksestaan, miten hyödytöntä ja haitallista nalkuttaminen on.

Ai niin, mutta teidänhän mielestä heidän kuuluu vaan yksiselitteisesti erota, jotka kärsivät jonkun toisen, kuin teidän, nalkuttamisesta. Te ette voi erota, koska Janna-Eric, nappulaliiga, runopiiri jne. Nalkutuksen uhrit ovat mielestänne aina nalkutuksensa ansainneet, ja voisivat vaan yksiselitteisesti häipätä. Omasta mielestänne ette edes nalkuta oikeastaan, keskustelette ja muistutatte vain. Muutkaan eivät oikeastaan nalkuta, vaan ovat raivohulluja karjujia. Koko nalkuttamista ei ilmiönä näin ollen ole lainkaan olemassa. Hajaantukaa, ei mitään nähtävää.

Vierailija
280/351 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli ihan täysin keksitty esimerkki, mutta kaikkien mielestä ei ole kovin kiva juttu, jos taapero esim keksii tyhjentää fairypullon tiskikoneeseen, eikä se hyvää tee nautittunakaan. Tietenkään puoliso (mies tai nainen) ei ole osa kehoa, mutta jos asiasta mainitsee perusteluineen ja toinen myöntelee eikä sano mitään vastaan, niin sitä voisi olettaa että hän on samaa mieltä ja toimii yhteisen hyvän eteen. Jos toinen on sitä mieltä, ettei fairyä tarvitse laittaa kaappiin niin voisi varmaan sanoa asiasta?

Osa ihmisistä on hajamielisiä, vaikka kuinka skarppaisivat. Syynä hajamielisyyteen voi olla vaikka mitä. Harvemmin ilkeys tai omahyväisyys. Laita muistilappu tai keksi jotain muuta. Jos nalkutus olisi tehonnut ongelma olisi jo poistunut.