Mikä on sinusta rumin naisen nimi?
Kommentit (179)
Siiri. Nimi on riipivä ja kirskuva kuin ruma hiiri. En tajua miten jotkut pitävät sitä kauniina nimenä?
Mervi, Reija, Mirka.. jotenkin kovan oloisia nimiä.
Outi. Siitä tulee mieleen vaan outo.
Anne, Anna, Anni, Anu, Nanna, Ninni, Nonna, Unna
Vierailija kirjoitti:
siis: sylvi, synnove, ylva, yvonne
ja joooo, Hjördis on kammotus
Ruut ja Roine
Jennica, Janica, Janina, Gudrun, Ylva, Terttu.
Jouni, Jouko, Janne, Teijo, Veijo, Antero.
Alli, auli, aune, anselmi, annukka, dina, debora, doris, elsa, eevi, eeva, erin, elin, fanni, floora, fransina, hjördis, hillevi, hilppa, hilkka, harriet, jarna, justiina, kyllikki, mervi, mirva, malva, nessa, outi, pulmu, raija, raisa, tytti, terhikki, taina, ritva, virva, virve, varpu, vuokko, virpi
Kieltämättä on vähän vaikea saada siitä vanhempien ajatuksesta kiinni, kun ovat vauvansa joskus 50-luvulla nimenneet Pirjo-Riitaksi.
Täysin lapsellinen tämä tällainen ketju. Samantien voidaan luetella ihan kaikki nimet, niin jokainen varmasti omansa löytää inhokeista. Joka nimelle löytyy nimittäin inhoajia. Naurattaa, miten jotkut kirjoittaa, että "minun nimeäni ei olekaan mainittu". Keskittäkää ajattelunne mieluummin johonkin hyödylliseen.
Miksi tällainen aloitus tehdään? Jonkun ihmisen nimeä haukutaan.
Minä olen Kerttu ja olen saanut paljon kiusaamista nimestäni. Aikuisilta.
Vierailija kirjoitti:
Täysin lapsellinen tämä tällainen ketju. Samantien voidaan luetella ihan kaikki nimet, niin jokainen varmasti omansa löytää inhokeista. Joka nimelle löytyy nimittäin inhoajia. Naurattaa, miten jotkut kirjoittaa, että "minun nimeäni ei olekaan mainittu". Keskittäkää ajattelunne mieluummin johonkin hyödylliseen.
Eiköhän näitä aloituksia tee jotkut surkimukset. En usko, että ainakaan aikuiset tekisi.
Oma nimeni Essi. On kyllä vanhemmat vihanneet jo ennen ristiäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Suoma
Minulle tästä nimestä tulee vain ja ainoastaan hyvät muistot. Tunsin Suoman joka oli tosi kiva ihminen.
Vierailija kirjoitti:
kohta on varmaa joka naisen nimi tällä listalla.. huh huh!
Minun nimi on ollut jo monta kertaa, nyyh.
No kysytääs vaihteeks näinpäin:
no, mikäs sitä 'hottia' sitten nimistä sinun mielestäsi edustaisi?