Mikä on sinusta rumin naisen nimi?
Kommentit (179)
"Olen kaivannut sinua Kyllikki kun elämän tuuli kaarnalaivaa keinuttaa.."
Vierailija kirjoitti:
"Olen kaivannut sinua Kyllikki kun elämän tuuli kaarnalaivaa keinuttaa.."
Se on kylläkin kohtalon tuuli.
Tuija, Teija ja Irja ovat minusta ruman kuuloisia. En tykkää myöskään Aino-nimestä. Siiri jotenkin persoonaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irma, Esteri, Anneli ja Kyllikki on mun mielestä aika rumia nimiä. Kaksi jälkimmäistä varmaan sen takia, että tulee tietysti mieleen " sataa kuin Esterin perseestä" , Annelista tietysti.. no anus ja nyrkki-kyllikki. Irma muuten vaan riipii selkäpiitä.
Omasta henkilökohtaisesti menneisyydestäni johtuvia huonoja viboja aiheuttavia nimiä ovat mm. Eerika, Outi, Piritta, Kaija ja Eeva. Nämä eivät siis mun mielestä ole itsessään rumia nimiä, mutta herättävät ikäviä muistoja ikävistä ihmisistä.
Lisäksi en antaisi omalle lapselleni nimeksi 70-luvun suosikkeja (Piia, Sari, Kati, jne), enkä nyt noin 50-vuotiaiden nimiä (Raija, Pirkko, Ritva yms). Siis oman ikäluokkani tai äitini ikäluokan nimiä. Nämä ehkä alkavat kuulostaa ihan hyviltä taas jossain vaiheessa, kun tulevat muotiin.50-vuotiaat ei ole Raijoja ja Pirkkoja, me ollaan niitä Sareja ja Kateja.
Ketju on vanha vuodelta 2006...
Ihan lapsellista koko tämä tällä tavalla nimistä keskusteleminenkin.
Sanon minä.
Marja-Leena, Eeva-Liisa ja Carita.
Pirre, Tuire mutta myös monet muut r-nimet kuten Sirpa, Terhi, Pirjo jne.
Lapselliset nimet, kuten Tytti, Pipsa. Pipsasta tulee mieleen pimpsa.
Kaikki wt nimet kuten Jasmin, Janette, Jonna, Sanna, Jessica, Janica, Juulia ja kaikkien näiden eri muunnelmat.
Lisäksi Mirka, Ritva, Alli, Auli, Laura, Nyyrikki, Petra, Minna yms.
Reetta ja Teresa molemmista tulee mieleen vanhan saunan takana oleva tarkkuusammuntamaalitaulu.
Nainen nimeltä SirpaLeena ja elämä oli aivan sirpaleena.
Mervi, Terhi, Auri, Päivi, Liisi, Seija, Virve, Aune, Kyllikki, Reija, Tuula, Pirjo, Irja
Vierailija kirjoitti:
Reetta ja Teresa molemmista tulee mieleen vanhan saunan takana oleva tarkkuusammuntamaalitaulu.
Muistan Teresa nimisen lehmän.
Terhi. En tunne ketään kovin ikävää Terhiä, mitä nyt olen aina inhonnut Ultra Bran musiikkia. Silti miellän Terhit jotenkin huonommiksi ihmisiksi koska nimi on niin ruman kuuloinen. Kaikki tietämäni Terhit ovat kuitenkin yhtä lukuun ottamatta olleet kauniita. Kerran hävisin miehen(josta en kylläkään oikeasti piitannut yhtään) noin 7v vanhemmalle naiselle, enkä voinut uskoa moista todeksi koska naisen nimikin oli Terhi. Hyi hoo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan Teresa nimisen lehmän.
No jospa se olikin sitten se uusi pyhä lehmä, joka siltä kuuluisalta äiti-Teresalta jäi siellä Intiassa aikanaan vielä kohtaamatta...
Terhi on vähän sama naiselle kuin jos miehen nimi olisi Terho. Ei kovin hottia.
Mirka. Kuulostaa sirkkeliltä. Kuka nimeää tyttönsä hiekkapaperin mukaan? Ihan kamala nimi.
Tutustuin kerran naisen aloitteesta Tuire-nimiseen. No, kaunis nainen, mutta nimi pilasi.
Se jäi tutustuumiseen.
Samoin jäisivät kympit, joiden nimet ovat Pirjo ja Ursula.
Anu!
Tuntuu, ettei yhtään mukavaa Anua ole edes olemassakaan!