Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieru, josta olet ylpeillyt eniten?

Vierailija
07.02.2021 |

Noloin pieru-juttuja on jo kuultu tarpeeksi, joten kerrotaan nyt sitten myös kohokohdista?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin meillä mun kaksi vuotta nuoremman serkun kanssa. päästin ihan kunnon äänekkään pierun. Siten hän sanoi anteeksi. Olin vaan et mitä? oltiin molemmat vähän päästetty.

Vierailija
62/72 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eduskunnassa aivopieraisin oppositiolle ja tein siitä ylpeänä postauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassa aamu vastaanotolla. Olin siellä kipeän vatsa vuoksi ja veemäinen nuori mies lääkäri käski riisua kalsarit pois ja mennä tutkimus pöydälle pyllistys asentoon. Siinä tutkiessa sitten pääsi ihan kunnon pitkä pieru luultavasti suoraa lääkärin naamalle. Tämä kirosi pitkään mutta jatkoi tutkimusta. Tämä oli sille mielestäni ihan oikein

Vierailija
64/72 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk!

Vierailija
65/72 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin laivalla ja mä aamu darras päästin niin pahan hajusen pierun et kaveri oksensi sen voimasta 😁

Vierailija
66/72 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo intin lääkärit on kumman kiinnostuneita alokkaitten perseistä?

Vierailija
67/72 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen ainakin työpaikan pukuhuoneedeen puhallettu mandariini-pieru. Olin yksin ja maha turpea, kumartuessa pieru vihdoin vapautui, niin en estellyt. Sitten tuli kollega viereen pukemaan ja sanoi että onpa täällä joku hedelmäinen tuoksu :-------D

Mutisin vain että aa oo, ehkä vähän joo, mikä lie. Se oli minun pieru, jossa kai haisi runsas mandariinien nauttiminen.

Vierailija
68/72 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kanssa otettii kaupassa hyllyn välissä pierukilpailu taisin voittaa. Rymähti nimittäine semmonen sadehousuripulipieru että lorisi kenkiin asti eimuutaku vessaan ja kaveri tuomaan hyllyltä uudet vaatteet. Haju oli miehekäs.

Vierailija
69/72 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laivamatkalla Travemundeen. Yhteissali, jossa pimeää ja nukuttiin parin viltin päällä. Salissa varmaan 30 muutakin henkilöä. Ruokailun ja parin punaviinipullon jälkeen hiljaisessa salissa n. 5 sekuntia pitkä ja repivän kovaääninen pieru.

Tämä kuului varmasti kajuutta saakka.

Barbro 

Vierailija
70/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku auttaa? 80-luvulla näin vhs kasetilta leffan,jossa ylipainoinen teinipoika piereskeli vähän väliä. Jos joku muistaa/tietää leffan nimen olisin suunnattoman kiitollinen.

Vierailija
71/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 15-20 sekuntia kestänyt, hyvinkin tunnistettavasti sointunut kertsi "Säkkijärven polkasta".

Vierailija
72/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kun vaimo nukahti häneltä pääsi konekivääripieru. Luulin että venäläiset hyökkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme