Nyt mammat! IS kysyy jutussaan uimahallikokemuksia! Lähettäkää!
Täällähän on jo vaikka mitä ällökertomuksia uimahalleista. IS kysyy tämän päivän uimahallijuttunsa lopussa uimahallikokemuksia. Tehdään jutusta yhdessä monipuolinen ja hyvä!
Jutussa perheenisä siis mennyt lastensa kanssa alasti saunaan ja 20 muulla henkilöllä uimahousut jalassa. Että silleen.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen esim. tämän palstan uimahallikertomusten takia lakannut käymästä uimahallissa. Ap
Elätkö elämääsi lähinnä virtuaalisti?
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu rasistisena.
Mitäh? Ap
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu transfobisena.
Hypätkää järveen! Tässä on ainekset tosi mielenkiintoiselle lehtijutulle! Ap
Onpa todella uusi ilmiö. Kävin paljon uimahallissa teininä ysärillä, ja ihan yhtälailla sinne saunaan mentiin uikkarit päällä ja valvojat sitten tulivat joskus hätistelemään pois.
Paljon melua tyhjästä mutta saatiinhan tietty oikein "raju kokemus" otsikkoon.
Se uimahalliketju palstalla on aivan kauhea!!!
No, en todellakaan ole käynyt uimahallissa kuin pakotettuna joskus ala-asteella. HYI helvetti!
Eikö saunoissa ole nää uimapukukieltoa?
Vierailija kirjoitti:
No on on, siksihän se IS juttu on tehty.
Vierailija kirjoitti:
No on mutta se ei koske mmuuttajavähemmistöjä, eikä niiden tarvitse peseytyä alastomana ja muutenkin siedetään vaikka mitä perceilyä.
Minusta olisi mukavampaa jos ihmiset eivät istuisi eritereikänsä avoimena saunassa, uima-asu ois parempi. Ja suihkussa sais olla joku näkösuoja.
Itse olen esim. tämän palstan uimahallikertomusten takia lakannut käymästä uimahallissa. Ap