Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pieru, josta olet ylpeillyt eniten?

Vierailija
07.02.2021 |

Noloin pieru-juttuja on jo kuultu tarpeeksi, joten kerrotaan nyt sitten myös kohokohdista?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samassa hotellihuoneessa mutsini kanssa ja samassa leveässä sängyssä, kun ei saatu huonetta erillisillä sängyillä. Aamuyöllä heräsin ja Aloin piereskellä, johon mutsini kovasti suuttui, kun hän oli silloin valvonut pitkään kuoli juuri nukahtamaisillaan uudelleen. Hän sanoi vihaisesti:: ”toiste en sinun kanssa lähde jos tuolla tavalla paskannat koko ajan!”

Vierailija
42/72 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesgynekologin tutkimuksessa kun se laittoi sitä instrumenttia sisälleni peräni räjähti ja hajua riitti. Gynekologi sanoi ohos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkipolulla pariskunta käveli aivan lähellä takana, otti aivoon. Päästin kunnon pöräyksen ja kas vain, eivät enää roikkuneet persiissä kiinni.

Vierailija
44/72 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin joku kerännyt kunnon paukkuja tänne: https://www.liekkipieru.fi/video/parhaimmat-pierujen-aanet---osa-5

Vierailija
45/72 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks mitä mä luin?

Käydäänkö sitten seuraavaksi paska-analyysiin?

Get a life.

Vierailija
46/72 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo totta

Vierailija
47/72 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydäänkö sitten seuraavaksi paska-analyysiin? yes

Vierailija
48/72 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät piere.

Vierailija
49/72 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneessa matkalla Bangkokista Helsinkiin. Chilinen ruoka ja vatsa ilmaa täynnä vaikka kuinka yritti piereskellä jo lentokentän veskissä. Sitten koneen sisäinen paineistus!  Viereiset 2 matkustajaa jäivät tulematta ja sain koko penkkirivin itselleni, 3 penkkiä, yöllä kävin siihen pitkälleni yölennon aikana. Valot sammuivat ja sitten se tuli, väkisin. Valtava äänekäs pärpätys pieruna! Mikä helpotus.  Raotin varovasti silmiäni ja huomasin kymmenet silmäparit ympärilläni tuijottamassa. Olin nukkuvinani ja siihen se jäi.

Vierailija
50/72 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan ollessani naisten vapaaehtoisessa asepalveluksessa naisilla oli tapana tuvassaan iltaisin kehuskella ja retostella pieruillaan. Naisten tuvan top 3 puheenaiheet olivat:

1. Miehet ja päivän palvelustehtävät

2. Pieru- ja kakkakeskustelut (haju, koostumus, kuuluvuus jne.)

3. Juonittelu muita sotilaita kohtaan :/

Pieruja päästeltiin toisinaan kilpaa ja toimi tunnelman keventäjänä

En usko en alkuunkaan

Vierailija
51/72 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisin Kekkosen syntymäpäivillä.

Vierailija
52/72 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui Cittarissa, hyllyjen välissä. Mahassa kiersi ja olin päästellyt jo autossa varovaisia mutta aivan kammottavalta lemuavia varoituslaukauksia. Liike eli kärryjen työntäminen ison marketin käytävillä sai kaasut liikkeelle joten pakkohan ne oli ilmoille vapautta. Kiertelin sinne tänne ja peräpää pörisi tauotta. Kaasupurjkaus oli ilmeisesti  melkosen  vakuuttava koska hyllyjen väleistä alkoi kuulua syvää inhoa ilmentäviä "mikä täällä oikein haisee" jne. tyyppisiä spontaaneja purkauksia. Lopulta paikalle haettiin henkilökuntaakin löyhkää ihmettelemään. En jäänyt kuulemaan lopputulosta, häivyin kärryjeni kanssa väljemmille vesille XD Ja myönnän, lemu sai silmät kirvelemään ja jostain syystä se jäi tahmasena leijumaan ilmaan pitkäksi aikaa. 

Vierailija
53/72 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran sain aikaiseksi varmaan minuutin mittaisen katkeamattoman pörinän, loppu kohden alkoi jo huolestuttaa, että loppuuko tämä ollenkaan

Mulla kerran sama, mies (ex) luuli ettei lopu koskaan. Onko muuten pisimmän pierun ennätystä mitattu??

Kerran myös onnistui ajoitus nappiin. Mies painoi mahaani kun tiesi että pieren paljon, no töräytin. Mies painoi toisesta paikasta, onnistuin töräyttämään toisenlaisen pierun. Ja sama kolmannesta.

Vierailija
54/72 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisin liukuvoidetta frakkipuvun housuun televisiossa.

Vierailija
55/72 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä ketjuja on tehty? Eikö aihe ällötä. Pitäisikö ihmisten olla tyytyväisiä että nuorena huoneiston palohälytys ei hälyttänyt, vaikka oli kuin kaasukammiossa?

Vierailija
56/72 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, johan noita piruja ja pillunhajuja onkin kaivattu...

Vierailija
57/72 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun kömmin aviovuoteeseen myöhään lueskeltuani, ja olin juuri nukahtamaisillani, niin rakas puolisoni päästi puoliksi unissaan piittkän pierun - ja minä  pystyin niinikään puoliunisena päästämään pitkän, jotakuinkin samankorkuisen pierun. Molemmat räjähdettiin nauramaan ja jatkettiin sitten tyytyväisinä unia heiman sakeammassa ilmassa. Sanatonta pieruhuumoria puolison kanssa. Toinen on tietysti kun mies on pitkään rynkyttänyt takaapäin, niin räpättävä emätinpieruhan siitä tulee kun mies vetää ulos. Tätä ei kannata yhden illan jutun kanssa tehdä. Tuttu kertoi että nuori kolli ei ollut tuttu ilmiön kanssa ja luuli että kyseessä oli tavallinen pieru ja järkyttyi. 

Vierailija
58/72 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla pääsi aika mojovan pitkä pörinä ja lopuksi tuli pala kinkkua ja lanttulaatikkoa.

Vierailija
59/72 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt paska housussa.

Vierailija
60/72 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuli kylvyssä sellainen pieru, että poreet riitti seuraavallekin kylpijälle vaikka vesikin vaihdettiin välissä!