Pieru, josta olet ylpeillyt eniten?
Noloin pieru-juttuja on jo kuultu tarpeeksi, joten kerrotaan nyt sitten myös kohokohdista?
Kommentit (72)
Ja sen jälkeen, kun olet opetellut kirjoittamaan voitkin lopettaa tuon roolileikkisi. Aikuinen nainen 😑😑😑😑
69:ssä sain orgun ja pieraisin koko suolen sisällön samalla miehen kasvoille.
Se jonka puhalsin Camillan vierellä. T. Joe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso pieru seksin aikana
Tuo tarvisi vähän tarkennusta. Naiselta tuli sellainen lämmin tuulahdus kasseille joka alkoi naurattaa niin että SE pehmeni. Sanoi sori hällä on ilmaa mahassa. Ensin mulla tuli tyrmistynyt pysähdys kun kaasutti herkällä hetkellä. Sitten vain repesin nauramaan.
Sanoin siitä tajuatko se tuntui kulkusiin. Ei ne mee sänkyhommatkaan aina niinku strömssöössä.
Mikä v....n "sanoin siitä tajuatko se tuntui kulkusiin" ???????? Opettele kirjoittamaan kunnolla 😑😑😑😑😑
Onpa jollakin hermot huonona. Rauhoittuisit vähän. Ei kannattaisi osallistua keskusteluun jos se saa noin pahasti suuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja sen jälkeen, kun olet opetellut kirjoittamaan voitkin lopettaa tuon roolileikkisi. Aikuinen nainen 😑😑😑😑
Olen kyllä aikuinen mies. Kerran päästin parvekkeella aika äänekkään pierun. Hitto alakerran naapuri huuteli tuliko housuun? Hekotuksen kanssa sain vastattua ei sentään. Hän vielä sanoi siihen että kuulosti aika pahalta. Hän on ihan hyvä tyyppi. Ei pahaa sanottavaa siitä.
Mulla jää mieleen peruskoulussa piereskely trampoliinilla hyppimisen tahtiin. Siinä oli soundi, mihin en koskaan myöhemmin päässyt. Hieno pieru.
Olen ylpeä siitä että pieraisin serkkuni kuullen. Että siis uskalsin. Tuli kaksi kunnon pierua jotka olivat hiljaisia hiihtäjiä. Sanoi että sattuuhan sitä ja kertoi että piereskelen itsekkin paljon
Olen melko varma että se paras pieru on vasta tulossa, mutta menneisyyden pieruihin en ole kovin tyytyväinen ,uskon vahvasti pystyväni tulevaisuudessa vielä parempaan.
Työpäivän aikana ei ole oikein mahdollista piereskellä missään syrjässä juurikaan. Kotona sitten päästelen päivän pierut ja siksi paukkuu vähän väliä kun alan rentoutua.
Viime yönä unenkin läpi kuulin kun tuli poikkeuksellisen pitkä pieru, varmasti useita sekunteja pörisi xD
Eniten ylpeyttä tunsin Kampin metroasemalla päästäessäni ruuhka-aikaan hirveän hajun rullaportaissa. 50-100 ihmistä varmaankin ajoi kaasupilveeni 😊🤮
Vierailija kirjoitti:
Työpäivän aikana ei ole oikein mahdollista piereskellä missään syrjässä juurikaan. Kotona sitten päästelen päivän pierut ja siksi paukkuu vähän väliä kun alan rentoutua.
Pieraisin kerran tehtaalla ja eikö heti kohta selän takana ollut esimies... nuuhki oikein ilmaa nenä nyrpeänä xD
Prinsessa pieru joka vihelsi kuin huilusta pitkään vienosti ja eri nuoteilla
Vierailija kirjoitti:
Olin mennyt jo aikaisemmin sänkyyn peiton alle ennen miestä ja vatsassa kiersi.
Tuli kunnon tuhnu eikä peittokaan suojannut lemun leviämiseltä.
Mies tuli makkariin ja järkyttyi, tokaisi, että:
"Oletko sä ulostanut mun sänkyyni?"Repesin totaalisesti mutta sain ihme kyllä hyvänyön suukon tuon kaasutuksen jälkeen.
Jotta saadaan kaikki tasapäistettyä. Lahjakkaana lapsena jo ysärin meiningissä oli olo, että joutuu viettämään monta vuotta leikkikoulussa odotellen, että päästään oikeaan asiaan. Osasin lukea romaaneja samaan aikaan, kun toiset tavasivat Kis-sa juo vet-tä.
VASTAA
LAINAA
Ilmoita asiattomaksi
ylös0
alas0
Keskustelun etusivu | Aihe vapaa
Hmmm... olisikohan se, kun olin ulkomailla ja siellähän on sellaisia pieniä kojuja kadun varsilla, siis sellaisia telttamaisia juttuja, joissa myydään turistikrääsää.
Oli todella kuuma päivä ja menimme yhteen tuollaiseen kojuun sisälle, siellä ei ollut mitään tuuletinta vaan ilma seisoi paikallaan.
Pääsi sitten hiljainen, mutta sitäkin haisevampi pieru. Koko koju haisi aivan järkyttävän pahalta ja myyjä näytti siltä, että meinaa oksentaa. Minä purin huuliani, etten rupeaisi nauramaan. Lähtiessämme pois puolisoni kysyi, että pieraisinko siellä... silloin ei enää pokka pitänyt vaan purskahdin nauramaan.
Tuota on tullut usein muisteltua 😍
Pitkät pierut jotka kestää ikuisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Olin mennyt jo aikaisemmin sänkyyn peiton alle ennen miestä ja vatsassa kiersi.
Tuli kunnon tuhnu eikä peittokaan suojannut lemun leviämiseltä.
Mies tuli makkariin ja järkyttyi, tokaisi, että:
"Oletko sä ulostanut mun sänkyyni?"Repesin totaalisesti mutta sain ihme kyllä hyvänyön suukon tuon kaasutuksen jälkeen.
Riparin iltahartaudessa väänsin kunnon pierun. Se meni vielä vieressä olevan rillipään piikkiin.
Mikä v....n "sanoin siitä tajuatko se tuntui kulkusiin" ???????? Opettele kirjoittamaan kunnolla 😑😑😑😑😑