Kuinka monilla Tinder-treffeillä kävit, ennenkuin tärppäsi?
Mä oon käynyt nyt parit treffit ja mieli on maassa jo nyt. Ensin suuret kuvitelmat ja sitten kun tavataan, niin tiedän heti, että ei tää toimi. Suunnitelmissa on poistaa koko Tinder-tili.
Kommentit (190)
En ole päässyt kertaakaan Tinder-treffeille, koska en saa matchejakaan. Ei vain ota tuulta alleen, vaikka kuinka panostaisi profiiliin ja kuviin. Tälläkin hetkellä 5 erilaista kuvaa ja kattava bio, mutta ei siltikään.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Joko olet saanut rekisteröityä tarpeeksi näitä ihmisten kertmia lukemia. Vai pitäisikö minunkin kertoa.... 🤣🤣🤣
Ei taida ap olla kuvioissa enää kun tämä on vuodelta 2021 :D
Vierailija kirjoitti:
En ole päässyt kertaakaan Tinder-treffeille, koska en saa matchejakaan. Ei vain ota tuulta alleen, vaikka kuinka panostaisi profiiliin ja kuviin. Tälläkin hetkellä 5 erilaista kuvaa ja kattava bio, mutta ei siltikään.
Voisiko joku ystäväsi katsoa ovatko kuvat hänenkin mielestä hyviä?
Saisi enemmän olla syvällisiä miehiä tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä parhaat ihmissuhteet löytyy ihan livenä, eikä minkään kriteerien perusteella mistään Tinderistä, missä mainostetaan itseään. Sattumalta löytyy parhaat.
Kyllä kyllä, mutta sattuma tapahtuu kerran 10 vuodessa ja Tinderissä tällaisen sattuman saa aikaan vaikka joka viikko. Todennäköisyys sen oikean löytymiselle kasvaa noin 3500%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä parhaat ihmissuhteet löytyy ihan livenä, eikä minkään kriteerien perusteella mistään Tinderistä, missä mainostetaan itseään. Sattumalta löytyy parhaat.
Kyllä kyllä, mutta sattuma tapahtuu kerran 10 vuodessa ja Tinderissä tällaisen sattuman saa aikaan vaikka joka viikko. Todennäköisyys sen oikean löytymiselle kasvaa noin 3500%.
Tinderissä voi sentään olettaa, että todennäköisesti tyyppi on sinkku (vaikkei välttämättä ole). En tajua yhtään, miten normaalielämässä voisi tavata ketään (itselle ennestään tuntematonta henkilöä) siten, että sinkkustatus kävisi ilmi. Ja ei nyt viitsi kelle tahansa mahdollisesti varatulle alkaa flirttailla.
Ymmärrän kyllä, että jossain pikkupaikkakunnalla puolituttujenkin parisuhdetilanteet on tiedossa, mutta täällä pk-seudulla ei kyllä ole. Joku ehdotti, että lapsen futisjoukkueesta isket jonkun isän. Joo, varmaan ne lasten äidit tykkäis tosi paljon :D Ei töissäkään ketkään muut kuin ihan läheisimmät työkaverit tiedä, että olen sinkku, eikä se muutenkaan tule missään muuallakaan yleensä luontevasti esille uusien ihmisten parissa (ja läheisemmissä ystävissä nyt ei ole ketään, jonka kanssa voisin ajatella pariutuvani).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä voi sentään olettaa, että todennäköisesti tyyppi on sinkku (vaikkei välttämättä ole). En tajua yhtään, miten normaalielämässä voisi tavata ketään (itselle ennestään tuntematonta henkilöä) siten, että sinkkustatus kävisi ilmi. Ja ei nyt viitsi kelle tahansa mahdollisesti varatulle alkaa flirttailla.
Ymmärrän kyllä, että jossain pikkupaikkakunnalla puolituttujenkin parisuhdetilanteet on tiedossa, mutta täällä pk-seudulla ei kyllä ole. Joku ehdotti, että lapsen futisjoukkueesta isket jonkun isän. Joo, varmaan ne lasten äidit tykkäis tosi paljon :D Ei töissäkään ketkään muut kuin ihan läheisimmät työkaverit tiedä, että olen sinkku, eikä se muutenkaan tule missään muuallakaan yleensä luontevasti esille uusien ihmisten parissa (ja läheisemmissä ystävissä nyt ei ole ketään, jonka kanssa voisin ajatella pariutuvani).
Esim. kysymällä? Minulle on useampi entuudestaan tuntematon mies tullut juttelemaan ja kysäissyt sitten joko suoraan tai kiertäen, onko mulla miestä. Kuulostaa hölmöltä kun sen näin kirjoittaa mutta useimmiten miehet osaavat heittää kysymyksen johonkin sopivaan väliin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se sattuma ihan yhtä hyvin voi sattua tinderissäkin. Exäni löysi tinderistä uuden kolmansilla treffeillä. En tiedä löysikö oikean rakkauden vai ottiko sen jonka ensimmäisenä sai. Ei sillä ehkä ole niin suurta väliä hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. kysymällä? Minulle on useampi entuudestaan tuntematon mies tullut juttelemaan ja kysäissyt sitten joko suoraan tai kiertäen, onko mulla miestä. Kuulostaa hölmöltä kun sen näin kirjoittaa mutta useimmiten miehet osaavat heittää kysymyksen johonkin sopivaan väliin.
Nainen nähdään armottomana tyrkkynä jos kysyy tuollaista. Ei siinä anna hyvää vaikutelmaa.
Mitähän ap on tarkoittanut tärppäämisellä? Mulla n. 7 deittiapissa profiili koko ajan vetämässä. Deittejä sellaiset 3-4 viikossa ja tavoite löytää viikonloppuseuraa. Hyvin on riittänyt, itse asiassa koko ajan olisi enemmän tulossa kuin on aikaa. Tätä olen nyt harrastanut sellaiset 7 vuotta.
Liityin Tinderiin ja tapasin mieheni noin 7kk kuluttua. En ole laskenut monillako treffeillä kävin tuona aikana, mutta muutama hetken huvi välissä oli. En siis etsimällä etsinyt parisuhdetta, mutta tässä sitä ollaan yli 7v jälkeen. Nykyisin jo naimisissa.
Miksiköhän aina kaikkien surkein ja typerin applikaatio tulee "suositummaksi"?
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän aina kaikkien surkein ja typerin applikaatio tulee "suositummaksi"?
Liittyyköhän mitenkään siihen, että miehet menee aina naisten perässä
Joustava löytää oikean ekalla treffillä, kronkelimmalla kestää pidempään. Mariskan sanoin, kyse on siitä onko naisella kioski kiinni vai auki. Hyvin sanottu!
Helposti pääsen miehenä treffeille/ suorille panoille sielt. Treffeille on joskus pakko mennä, ennen ku nainen antaa. Sit siirtyy vaa seuraavaan, tai pitää naista hetken fwb juttuna. Joskus täytyy antaa ymmärtää naiselle enemmän, että nainen ymmärtää antaa, but it is what it is :D
Olen ollut tinderissä pariin otteeseen. Vuosien mittaan olen käynyt treffeillä kymmenien miesten kanssa. Yksi muutaman kuukauden suhde syntyi, mutta ei siitäkään mitään tullut. En jaksa katsella mykkää/puisevaa miestä, jonka kaverit menee kaiken edelle.
Nykyään tinderistä löytää lähinnä seksiseuraa, jos sitä on vailla. Pidän muutamaa vakipanoa. En ole varma haluanko enää parisuhdetta. Täysipäisen normaalipainoisen lapsettoman suomalaisen miehen löytäminen tuntuu mahdottomalta. Helsinki on pullollaan uussuomalaisia ja/tai törppöjä.
Vierailija kirjoitti:
Helposti pääsen miehenä treffeille/ suorille panoille sielt. Treffeille on joskus pakko mennä, ennen ku nainen antaa. Sit siirtyy vaa seuraavaan, tai pitää naista hetken fwb juttuna. Joskus täytyy antaa ymmärtää naiselle enemmän, että nainen ymmärtää antaa, but it is what it is :D
Aika ikävää noiden naisten puolesta, mutta itsephän karmasi kannat.
On vaikea löytää miestä, joka olisi tarpeeksi hyväksyvä ja empaattinen minun makuuni. Siis että osaa hyväksyä erilaiset ihmiset, esimerkiksi kehitysvammaiset. Miehet joita tapaan haluavat yleensä aina tavata uudestaan, mutta he eivät ole henkisesti tarpeeksi kypsiä, sen pystyy aistimaan.
Ap. Joko olet saanut rekisteröityä tarpeeksi näitä ihmisten kertmia lukemia. Vai pitäisikö minunkin kertoa.... 🤣🤣🤣