Kuinka monilla Tinder-treffeillä kävit, ennenkuin tärppäsi?
Mä oon käynyt nyt parit treffit ja mieli on maassa jo nyt. Ensin suuret kuvitelmat ja sitten kun tavataan, niin tiedän heti, että ei tää toimi. Suunnitelmissa on poistaa koko Tinder-tili.
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Miten te löydätte kumppanin noin nopeasti? Itselläni varmaan noin sadat treffit takana (osa Tinderistä, osa muualta). Etsimäni korkeasti koulutettu, suht pitkä (koska olen itsekin), liikunnallinen, mukavaluonteinen ja omaan silmääni kivannäköinen mies, jolla on oma elämä suht tasapainossa, näyttää olevan yhtä vaikeasti löydettävissä kuin yksisarvinen. .
No jos olet ollut jo sadalla treffillä, niin ei kovin harvinaiselta tapaukselta kuullosta. Tuskin olet lähtenyt edes treffeille kouluttamattoman ja lyhyen miehen kanssa?
Jos sata treffiä ja ei kumppania, niin vaikuttaisi, että syyllinen on helposti löydettävissä.
Nämä naisten treffimäärät on kyllä valtavia. Näppärä matemaatikko laskisi tuosta todennäköisyydet, mitkä ovat miehellä mahdollisuudet löytää yhtään mitään noista nettisovelluksista.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisillä treffeillä tärppäsi jo. Nyt tuli juuri kaksi vuotta täyteen. Mutta me kyllä juteltiin 4kk ennen kuin nähtiin edes.
En kyllä juttelisi 4 kk tapaamatta. Viestittelin kerran kolme päivää ja synkkasi niin pahuksen hienosti. Sitten kun vihdoin tavattiin, ei mitään kemiaa. Juttu ei enää luistanut ja mies oli olemukseltaan ihan muuta kuin minkä käsityksen olin saanut.
En kyllä välittäisi yhden moi-viestin jälkeenkään tavata. Sitä saisi sitten ravata tapaamassa aina vaan uutta naamaa harva se päivä ja se on tosi uuvuttavaa henkisesti. Ja kiusaannuttavaa.
Kuinka nopeasti te muut lähdette treffeille ja millä perusteella päätätte lähteä tapaamaan juuri sitä ihmistä?
0. Olin 35v lapseton nainen, matcheja tuli valtava määrä, jtn alle 10 niistä laittoi edes viestiä, yhden itseäni nuoremman 200 km päässä asuvan kanssa oli kiva viestitellä, hän tuntui kaikkein normaaleimmalta niistä kaikista.. Viestiteltiin 2 kk joka pvä ennen kuin tavattiin. Ne oli ekat ja vikat Tinder-treffit. Rakastuttiin toisiimme ensitreffeille, eka alkuhuumavuosi oli tolkuttoman ihana. Nyt 5v yhdessä ja 2 lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisillä treffeillä tärppäsi jo. Nyt tuli juuri kaksi vuotta täyteen. Mutta me kyllä juteltiin 4kk ennen kuin nähtiin edes.
En kyllä juttelisi 4 kk tapaamatta. Viestittelin kerran kolme päivää ja synkkasi niin pahuksen hienosti. Sitten kun vihdoin tavattiin, ei mitään kemiaa. Juttu ei enää luistanut ja mies oli olemukseltaan ihan muuta kuin minkä käsityksen olin saanut.
En kyllä välittäisi yhden moi-viestin jälkeenkään tavata. Sitä saisi sitten ravata tapaamassa aina vaan uutta naamaa harva se päivä ja se on tosi uuvuttavaa henkisesti. Ja kiusaannuttavaa.
Kuinka nopeasti te muut lähdette treffeille ja millä perusteella päätätte lähteä tapaamaan juuri sitä ihmistä?
No höpsö! Kun viestittelit just liian vähän aikaa! Jos olisit viestitellyt kauemmin kuin 3 pvä, olisi käynyt ilmi ilman tapaamista, ettei ole sopiva! Itse viestittelin 2 kk joka pvä, ehti tulla miehestä monenlaista ilmi ja ehdittiin lähettää toisistamme muitakin kuvia kuin ne Tinder-profiilikuvat. 2 kk viestittelyn jälkeen treffeille saapui just niin ihana ja komea mies kuin olin olettanutkin!!
Vuoden aikana on tullut mätsi kahden naisen kanssa; kumpikaan ei vastannut aloitus viestiin. Aloituksessa oli muutakin kuin pelkkä "moi mitä kuuluu".
Nähtävästi niillä molemmilla oli se tuhat muuta osumaa.
Eli ei ole vielä tärpännyt edes niitä treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Noin 30 treffit takana, ei tärpännyt, kukaan ei kiinnostunut musta. Ei edes kaverina. Poistin tinderin. Veljeni tapasi yhden naisen ja ovat olleet nyt 2 v yhdessä. Sucks to be me.
Olitko itse sitten kiinnostunut kaikista noista tapaamistasi treffikumppaneista? Tuskin.
Joku tapaa 100 ihmistä, joku yhden, ennenkuin kumppani löytyy. Se on tuuripeliä ja monesta kiinni.
Jos ei pidä itseään minään, se asenne näkyy kauas ja silloin ei ketään muutakaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No höpsö! Kun viestittelit just liian vähän aikaa! Jos olisit viestitellyt kauemmin kuin 3 pvä, olisi käynyt ilmi ilman tapaamista, ettei ole sopiva! Itse viestittelin 2 kk joka pvä, ehti tulla miehestä monenlaista ilmi ja ehdittiin lähettää toisistamme muitakin kuvia kuin ne Tinder-profiilikuvat. 2 kk viestittelyn jälkeen treffeille saapui just niin ihana ja komea mies kuin olin olettanutkin!!
Joka päivä löytyi aina vaan enemmän yhteisiä asioita ja juttu luisti koko ajan paremmin. Mikään määrä kirjoittamista ei vastaa sitä, kun tavataan kasvokkain. Miehestä voi tulla ilmi vaikka mitä ikävää vielä vuosienkin päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuinka kauan olette olleet yhdessä?
Kävin vuosien 2012 - 2018 välissä niin useilla treffeillä tinderin (ja myös OKCupid) kautta etten enää edes osaa arvioida. Kymmenillä kuitenkin, varmaan lähempänä sataa.
Suurimman osan kanssa nähtiin vain kerran, joidenkin kanssa muutaman ja muutaman kanssa seurustelin muutaman kuukauden. Sitten oltiin tilanteessa jossa tiesin ettei toinen ole elämänkumppanini tai hän lopetti suhteen ennen minua.
Loppua kohti en enää kirjoitellut kovin pitkään vaan lähdin treffeille ns. nolla odotuksin. Lopulta löysin ihmisen jonka kanssa olen nyt ollut sieltä 2018 saakka.
Kyllä, pettymyksiä oli matkalla useita. Ja monta kertaa mieli apeana. Mutta oli myös mahtavia keskusteluita ja kokemuksia, upeita treffejä, viikkoja tai kuukausia jonkun ihmisen kanssa JS näistä kokemuksista olen kiitollinen.
Kyllähän se vähän niin on, että kaikkia ei ole tarkoitettu tapaamaan sitä suurta rakkautta juuri nyt ja sen takia treffeillä voi käydä vaikka kuinka paljon löytämättä kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se vähän niin on, että kaikkia ei ole tarkoitettu tapaamaan sitä suurta rakkautta juuri nyt ja sen takia treffeillä voi käydä vaikka kuinka paljon löytämättä kumppania.
Mahdollisuuksia voi kuitenkin parantaa huomattavasti ruokavaliolla, liikunnalla, vaatteilla, ihonhoidolla yms...
Vierailija kirjoitti:
Tässä oma "statistiikkani":
Olin vähän päälle vuoden Tinderissä. Sen aikana kävin:
Kahdeksan eri miehen kanssa treffeillä.
Niistä viiden kanssa toisilla treffeillä.
Niistä neljän kanssa kolmansilla treffeillä.
Näistä tapailin yhtä parin viikon ajan, toista kuukauden ajan ja kolmannen kanssa ei mennyt kuin viikko, niin poistin Tinderin. Nyt viisi vuotta myöhemmin ollaan naimisissa ja ihanan lapsen vanhempia.
Miksi liikakansoittaminen on aloitettu akuhuumassa?
Onko kokemusta että kestäisi yli nuoruuden eli haettiin muutakin kuin nuorta viemäriä vai vaihdetaanko nuorempaan pumpattavaan kuten muutkin keski-iässä, jolloin on avioeropiikki.
Olin Tinderissä n. 5 kk, kunnes tapasin lapseni isän. Olin eronnut alkuvuodesta. Kesällä laitoin Tinderin ja taisin käydä 4-5x ensitreffeillä, joista kahdet oli seksitreffit. Toista fb:tä näin useammin. Karsin sovelluksessa tyyliin 99,9 % sopimattomana niistä kenen kanssa viestittelin. Ei 35+ jaksanut enää vain ajanvietteenä käydä treffeillä.
Ensimmäisellä sain römpötinta.
Se on tehty.
Never again.
M21
Vierailija kirjoitti:
Nämä naisten treffimäärät on kyllä valtavia. Näppärä matemaatikko laskisi tuosta todennäköisyydet, mitkä ovat miehellä mahdollisuudet löytää yhtään mitään noista nettisovelluksista.
Aina, kun heteronainen löytää parisuhteen löytää mieskin sen suhteen.
Olen ollut parissa pitkässä suhteessa ja tinderistä ei löydy pitkiä parisuhteita. Lähinnä joitain tuuliviirejä, jotka etsivät neulaa heinäsuovasta sekä sitoutumiskammoisia. Ellet sitten kelpuuta huomattavasti ylipainoista, mt-ongelmaista tai yh:ta, tai näiden yhdistelmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina, kun heteronainen löytää parisuhteen löytää mieskin sen suhteen.
Mutta samat miehet pumppaavat niitä kaikkia.
Siis seksisuhde numero 1:n kanssa ja seurustelusuhde numero 9:n kanssa? Kätsää.