Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monilla Tinder-treffeillä kävit, ennenkuin tärppäsi?

Vierailija
07.02.2021 |

Mä oon käynyt nyt parit treffit ja mieli on maassa jo nyt. Ensin suuret kuvitelmat ja sitten kun tavataan, niin tiedän heti, että ei tää toimi. Suunnitelmissa on poistaa koko Tinder-tili.

Kommentit (190)

Vierailija
161/190 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysipäisen, normaalipainoisen, lapsettoman ja suomalaisen miehen löytäminen tuntuu mahdottomalta. Helsinki on pullollaan uussuomalaisia ja/tai törppöjä.

Sama haaste se on täällä 600 kilsan päässä, kun sitä toivoisi kohtaavansa samantyyppisen suomalaisen naisen. Mikä saa aikuisen ihmisen syömään itsensä niin tärviölle, että ylipainoa on enemmistöllä aikuisista vähintään se 15 kiloa, eikä normaalipainoisia näy missään?

Laittakaa kumpikin nuo Tinder-bioonne, saatte mitä tilaatte :)

Vierailija
162/190 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-70. Mies25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/190 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamilla kymmenillä treffeillä kävin. Syntyi lyhyt tapailusuhde, jonka jälkeen jäimme ystäviksi, toinen ystävyys, ja lopulta pitkä suhde, jossa olen edelleen.

Kumppanin kutsuin kotiini päivän mittaisten treffien päätteeksi ja suhteesta sovimme seuraavana aamuna.

Vierailija
164/190 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aidosti kiltin ja söpön miehen löytäminen on ihan liian vaikeaa :( Jos mies näyttää hyvältä, niin hänellä on todennäköisesti ollut treffejä vaikka kuinka monen naisen kanssa, joista suurin osa todennut ettei mies ole tarpeeksi empaattinen. Ja sitten kun lisäksi pitäisi vielä olla kemiaa, että juttelu luistaisi, niin kovin hankalaksi menee.

Olen itse kaunis nainen ja minulle kyllä kelpaisi minua lyhyempi, kalju, vähemmän älykäs mies :D

Miehiä sekä naisia. Amazonista couples cards

https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968

Vierailija
165/190 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi tuollaista suorittamista. Pysyn ulkona Tindereistä ja muista vastaavista.

Vierailija
166/190 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoilla treffeillä löytyi sopiva seitsemän vuotta sitten.

Vierailija
167/190 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole elämäni ainaka koskaan edes käynyt treffeillä. En esimerkiksi käy ravintoloissa enkä yöelämässä. Ne paikat ahdistavat minua. Miten siellä voi muka kehenkään tutustua, kun kaikki istuvat tiivisti pöydissä omissa porukoissa? 

Tinderissä mätsejä tulee joko vahinkona tai jotain thaikkubotteja. Livenä kyllä jossain arjen tilanteissa tulee vähän flirttailuja; sellaisia söpöjä hymyjä ja kulmien alta katseluja. Mutta eipä niissä tilanteissa mitään ihmeellistä synny. 

Hautaan taidan mennä itsekseni.

M38

Vierailija
168/190 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useampi vuosi tinderiä takana ja nollat treffit. Sellaista se alemman tason miehen elämä. Tosin näin 169cm kääpiönä niin enhän minä tinder naisten mukaan ole edes mies 😶

Pituutesi puolesta sopisit oikein hyvin. Olen normi eurooppalainen nainen, 164 cm. Ei tulisi niska kipeäksi.

Mutta minä en olekaan tuolla.

Vierailija
169/190 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 100 naisen kanssa kävin treffeillä, sitten löytyi täysosuma ja aloin parisuhteeseen. Kumpikaan ei varsinaisesti etsinyt suhdetta, mutta sovittiin vaan niin hyvin yhteen.

Vierailija
170/190 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n. 100 naisen kanssa kävin treffeillä, sitten löytyi täysosuma ja aloin parisuhteeseen. Kumpikaan ei varsinaisesti etsinyt suhdetta, mutta sovittiin vaan niin hyvin yhteen.

Sata kertaa, just joo 🤭

Vierailija
171/190 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksaisi tuollaista suorittamista. Pysyn ulkona Tindereistä ja muista vastaavista.

Sama. Eipä se ole minunkaan juttuni.

Vierailija
172/190 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siis etsit? Itse haen lähinnä vain seksiseuraa ja siihen tinder on ollut oikea kultakaivos. Seuraa riittää yli oman tarpeen.

Naisille riittää ja pienelle osalle miehiä. Itse olen tavallisen näköinen mies enkä tule tykkäyksiä tms. niin vaikea on treffeille mennä tai seksiseuraa tinderistä saada.

Vierailija
173/190 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä parhaat ihmissuhteet löytyy ihan livenä, eikä minkään kriteerien perusteella mistään Tinderistä, missä mainostetaan itseään. Sattumalta löytyy parhaat.

Plää plää. Mistä ihmeestä tulee harha, että livenä tapaisi jotenkin eri ihmisiä kuin tinderissä? 

No ainakin minulla miehenä on juuri tämä kokemus, että oikeassa elämässä tapaamani naiset ovat olleet ihan eri luokkaa, kuin Tinderin kautta tapaamat.

Vierailija
174/190 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sata kertaa, just joo 🤭

Mitä ihmeellistä tuossa on? Reilun vuoden aikajaksolla treffejä n. kerran viikossa. Osasta ei tullut mitään, osasta yhdenillanjuttu, osasta fwb-suhde. Ja parisuhderiman ylittävä osui kohdalle n. 100:n jälkeen.

Vierailija
175/190 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sata kertaa, just joo 🤭

Mitä ihmeellistä tuossa on? Reilun vuoden aikajaksolla treffejä n. kerran viikossa. Osasta ei tullut mitään, osasta yhdenillanjuttu, osasta fwb-suhde. Ja parisuhderiman ylittävä osui kohdalle n. 100:n jälkeen.

Vuodessa on 52 viikkoa. Lisäksi sulla on ollut useita fwb-suhteita joita oletettavasti on pitänyt tavata myös. Ensi kerralla vähän uskottavammin.

Vierailija
176/190 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin ollut tinderissä viimeiset 8v, goldiin on mennyt lähemmäksi 1000€ tänä aikana.

20 kanssa treffeillä, suurin osa jäi yhteen kertaan, muutaman kanssa nähtiin useammin. 2 kanssa seksiä. Viime vuonna löysin vihdoin ja viimein suhteen, oli kivaa pari kuukautta kunnes raivokohtaukset alkoivat, jatkuvaa huutamista mitättömistä syistä. Sitä katselin siihen asti että tuli nyrkistä.

Vierailija
177/190 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sata kertaa, just joo 🤭

Vuodessa on 52 viikkoa. Lisäksi sulla on ollut useita fwb-suhteita joita oletettavasti on pitänyt tavata myös. Ensi kerralla vähän uskottavammin.

No joo, kyllä se itse asiassa varmaan lähemmäs 2 vuoden ajalle sijoittui tämä 100kpl, mutta väliäkö hällä

Vierailija
178/190 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksilla :) Kiitän toisaalta vaistoani jonka ansiosta olen varmasti välttänyt monet turhat treffit ja toisaalta onneani. Mulla kävi mieletön munkki.

Vierailija
179/190 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sata kertaa, just joo 🤭

No joo, kyllä se itse asiassa varmaan lähemmäs 2 vuoden ajalle sijoittui tämä 100kpl, mutta väliäkö hällä

Ja fwb suhteita oli käynnissä 2-4 samaan aikaan. Rajasin tapaamiset max 1 kerta/vko,hlö nimenomaan että jäisi aikaa myös uusien tapaamiselle.

Vierailija
180/190 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sata kertaa, just joo 🤭

Ja fwb suhteita oli käynnissä 2-4 samaan aikaan. Rajasin tapaamiset max 1 kerta/vko,hlö nimenomaan että jäisi aikaa myös uusien tapaamiselle.

Ammattigigolo siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi