Kuinka monilla Tinder-treffeillä kävit, ennenkuin tärppäsi?
Mä oon käynyt nyt parit treffit ja mieli on maassa jo nyt. Ensin suuret kuvitelmat ja sitten kun tavataan, niin tiedän heti, että ei tää toimi. Suunnitelmissa on poistaa koko Tinder-tili.
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole elämäni ainaka koskaan edes käynyt treffeillä. En esimerkiksi käy ravintoloissa enkä yöelämässä. Ne paikat ahdistavat minua. Miten siellä voi muka kehenkään tutustua, kun kaikki istuvat tiivisti pöydissä omissa porukoissa?
Tinderissä mätsejä tulee joko vahinkona tai jotain thaikkubotteja. Livenä kyllä jossain arjen tilanteissa tulee vähän flirttailuja; sellaisia söpöjä hymyjä ja kulmien alta katseluja. Mutta eipä niissä tilanteissa mitään ihmeellistä synny.
Hautaan taidan mennä itsekseni.
M38
Vihje. Jos nainen flirttaa sulle, flirttaa takaisin ja lähesty häntä. Noi hymyilyt ja kulmien alta katselut on merkkejä sulle, että sä voisit ottaa kontaktia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useampi vuosi tinderiä takana ja nollat treffit. Sellaista se alemman tason miehen elämä. Tosin näin 169cm kääpiönä niin enhän minä tinder naisten mukaan ole edes mies 😶
Pituutesi puolesta sopisit oikein hyvin. Olen normi eurooppalainen nainen, 164 cm. Ei tulisi niska kipeäksi.
Mutta minä en olekaan tuolla.
Sama täällä. Oon 161cm pitkä itse.
Vierailija kirjoitti:
Hei ja pieni vinkki edelliseltä deitteihin! Soitelkaa puhelimes ennen ku näätte, se karsii todella monet huonot deitit pois, koska fakta on että tinderissä on myös ihan ihme tapauksia
Mä en todellakaan halua antaa numeroani tuntemattomille. Sieltä vaan tulee vinkuvonku lisää kuvia -vaatimuksia. Mieluummin treffeille julkiselle paikalle. Mulla oli selkeät ja tuoreet kuvat, joista näkyi kroppa ja kasvot. Joillekin kun ei mikään riitä.
Vierailija kirjoitti:
3 vuotta sinkkuna, yli 100 treffit takana ja myöhemmin mietittynä en kyllä sillon ollu ees valmis parisuhteeseen. Tammikuussa kun tapasin nykyiseni ajattelin vielä aluks, että tää jää varmaan samanlaiseks tapaukseks ku edellisetkin, ehkä ei enää nähdä, ehkä nähdään jonkun aikaa, ehkä meistä tulee kaverit tms. Mutta toisin kävi 😊 tällästä oon ettinyki.
Mun mielestä tinderille ei kannata asettaa liikaa paineita. Näkee vaan ihmisiä, jotka kiinnostaa ja menee tässä hetkessä miettimättä liian tarkoin tulevaisuutta. Tinderin kautta voi tutustua todella erilaisiin ihmisiin ja oppia jotain uutta ja ehkä sieltä huomaakin ihan uusia asioita, joita tulevalta suhteeltaan toivoo.
Tinderistä ei oo pakko etsiä sitä the onea tai tulevaa aviopuolisoa. Sieltä voi etsiä muuten vaan kiinnostavia ihmisiä, ystäviä sun muuta. Mulle jäi tinderistä käteen toi nykynen, monta oppiläksyä ja 1 todella hyvä ystävä ja 2 kaveria
No kyllä kuulostaa aika ihmeelliseltä, että löysit kavereita ja ystävän. Ja teillä ei siis ole seksiä? Ei miehet kyllä halua olla mun kaa pelkkiä kavereita. T: hoikka nainen
Vierailija kirjoitti:
Vaan halvat ja epötoivoset ihmiset menee tinderiin
Ja samanlaiset ihmiset pyörivät mammapalstalla. Paljastit itsesi, typerys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 vuotta sinkkuna, yli 100 treffit takana ja myöhemmin mietittynä en kyllä sillon ollu ees valmis parisuhteeseen. Tammikuussa kun tapasin nykyiseni ajattelin vielä aluks, että tää jää varmaan samanlaiseks tapaukseks ku edellisetkin, ehkä ei enää nähdä, ehkä nähdään jonkun aikaa, ehkä meistä tulee kaverit tms. Mutta toisin kävi 😊 tällästä oon ettinyki.
Mun mielestä tinderille ei kannata asettaa liikaa paineita. Näkee vaan ihmisiä, jotka kiinnostaa ja menee tässä hetkessä miettimättä liian tarkoin tulevaisuutta. Tinderin kautta voi tutustua todella erilaisiin ihmisiin ja oppia jotain uutta ja ehkä sieltä huomaakin ihan uusia asioita, joita tulevalta suhteeltaan toivoo.
Tinderistä ei oo pakko etsiä sitä the onea tai tulevaa aviopuolisoa. Sieltä voi etsiä muuten vaan kiinnostavia ihmisiä, ystäviä sun muuta. Mulle jäi tinderistä käteen toi nykynen, monta oppiläksyä ja 1 todella hyvä ystävä ja 2 kaveria
No kyllä kuulostaa aika ihmeelliseltä, että löysit kavereita ja ystävän. Ja teillä ei siis ole seksiä? Ei miehet kyllä halua olla mun kaa pelkkiä kavereita. T: hoikka nainen
Hoikka ja vanha?
No kyllähän sitä noista lehtijutuista näkee, millaisilla ihmisillä tinderissä tärppää. Ei tässä viimeisimmässäkään artikkelissa ollut mitään kedon kauneimpia kukkasia. Tyylin ensimmäinen treffeille suostunut otettiin.
Mulla tärppäsi heti elämäni ekoilla Tinder-treffeillä! Olin vuotta aikaisemmin eronnut pitkästä näivettyneestä suhteesta ja ajattelin, että voisin hyvin pysytellä sinkkuna vielä tovin pitempäänkin. Kiinnosti kuitenkin kovasti ottaa vähän tuntumaa näihin nykyajan deittimarkkinoihin, joista mulla ei ollut pitkään suhteen takia minkäänlaista kokemusta ja joista kuulee lähes pelkkää pahaa. Halusin kai nähdä, onko tilanne oikeasti niin toivoton ja kamala kuin sanotaan :D
Latasin sitten Tinderin ja paljon hupia siitä irtosikin, kun naurettiin tyttökavereideni kanssa kaikille keskari pystyssä poseeraaville, vonkaaville törpöille, joita siellä tulikin ihan kiitettävä määrä vastaan. Sitten tulikin match ihan mun tyyppiä olevan miehen kanssa, jonka kanssa intressit ja maailmankatsomuskin tuntuivat kohtaavan hämmästyttävän hyvin. Kieltäydyin silti ensimmäisestä treffikutsusta jonkun typerän verukkeen varjolla, kun ajattelin, että joku koira tässä kuitenkin on haudattuna, eihän täältä ketään tervejärkistä pitänyt löytyä. Jatkettiin kuitenkin juttelua Tinderissä ja keskustelu kulki niin hyvin, että lopulta ehdotin itse miehelle, josko sittenkin mentäisiin niille treffeille.
Nyt ollaan seurusteltu kolme vuotta ja mentiin just kesällä kihloihin. Näinkin voi siis käydä!
Tinderissä reilu 2v, miehiä 34, tuloksena 4 tapailusuhdetta kestoltaan 2-4kk. Pari kuukauden mittaista tapailua lisäksi. En ole tyytyväinen.
Ekalla ja vikalla kerralla tärppäsi satiaiset ja hiiva.