Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monilla Tinder-treffeillä kävit, ennenkuin tärppäsi?

Vierailija
07.02.2021 |

Mä oon käynyt nyt parit treffit ja mieli on maassa jo nyt. Ensin suuret kuvitelmat ja sitten kun tavataan, niin tiedän heti, että ei tää toimi. Suunnitelmissa on poistaa koko Tinder-tili.

Kommentit (190)

Vierailija
101/190 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä naisten treffimäärät on kyllä valtavia. Näppärä matemaatikko laskisi tuosta todennäköisyydet, mitkä ovat miehellä mahdollisuudet löytää yhtään mitään noista nettisovelluksista.

Aina, kun heteronainen löytää parisuhteen löytää mieskin sen suhteen.

Yleensä se on kuitenkin lähinnä tuolileikki, jossa naiset haluavat istua vain tietyille tuoleille, että vaikka olisi tuoli vapaana, niin odotetaan seuraavaa kierrosta, jolloin miellyttävämpi tuoli vapautuu. Eli aina sieltä miesporukasta jää ilman, ja se on täysin heidän päättämättömissään oleva asia, jota ei voi "oppia" tai "harjoitella" pois.

Vierailija
102/190 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen käynyt noin reilun 10 naisen kanssa treffeille. Yksi kolmen kk:n tapailusuhde, 1 kk:n tapailu, 1 johon ihastuin kunnolla mutta halusi perheen aika pian ja loppujen kanssa vain yhdet treffit.

Omat vaatimukset sen verran kovat, että tässä nelikymppisenä täytyy miettiä, että hyvinkin jään yksin ja siihen on hyvä alkaa suhtautua sen mukaisesti.

2019 alkaen olen ollut deittipalveluissa epäsäännöllisesti aktiivinen.

Eli, eipä ole tärpännyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/190 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut parissa pitkässä suhteessa ja tinderistä ei löydy pitkiä parisuhteita. Lähinnä joitain tuuliviirejä, jotka etsivät neulaa heinäsuovasta sekä sitoutumiskammoisia. Ellet sitten kelpuuta huomattavasti ylipainoista, mt-ongelmaista tai yh:ta, tai näiden yhdistelmiä.

Me ollaan miehen kanssa ylipainoisia, mt-ongelmaisia ja miehellä oli vielä lapset edellisestä liitosta. Olen tuuliviiri ja mies sitoutumiskammpinen. Ollaan tosin onnellisia yhdessä. Ehkä se Tinder ei vaan tosiaan toimi kaikille?

Vierailija
104/190 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut parissa pitkässä suhteessa ja tinderistä ei löydy pitkiä parisuhteita. Lähinnä joitain tuuliviirejä, jotka etsivät neulaa heinäsuovasta sekä sitoutumiskammoisia. Ellet sitten kelpuuta huomattavasti ylipainoista, mt-ongelmaista tai yh:ta, tai näiden yhdistelmiä.

Mielenterveysongelmat on kovin yleisiä Suomessa, eli jos sellainen ihminen ei ole ns. tarpeeksi hyvä sinulle niin on varmasti vaikeaa.

Vierailija
105/190 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten ensimmäistä kertaa elämässäni latasin tinderin ja kaksi viikkoa siellä kerkesin olla ennen kuin tapasin mieheni :) tuon kahden viikon aikana monet miehet laittoivat viestiä ja pyytelivät treffeille mutta ahdistuin aina noista keskusteluista koska en tykkää nettideittailusta yhtään ja ajatus treffeistä "tuntemattoman" kanssa ahdisti. Sitten yhtenä iltana mätsäsimme mieheni kanssa ja oloni oli heti ensimmäisestä keskustelusta lähtien rento ja mukava ja sovimme jo seuraavana aamuna treffit parin päivän päähän :D Ne olivat ensimmäiset ja viimeiset tinder-treffini ja nyt tosiaan ollaan oltu yhdessä vähän yli pari vuotta ja kihloissa :)

Vierailija
106/190 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta 50. mies oli se jonka kanssa tärppäsi oikeasti ja reilun vuoden kesti hänet löytää. Muutama hyvä/mahdollinen oli ennen häntäkin, mutta erinäisistä syistä nämä jutut kariutuivat. Ja hyvä niin näin jälkikäteen ajatellen 😊

Vierailija
107/190 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt tinderiä melko aktiivisesti ikävuosina 18-25 mutta suhdetta en ole löytänyt.

N26

Vierailija
108/190 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt tinderiä melko aktiivisesti ikävuosina 18-25 mutta suhdetta en ole löytänyt.

N26

Kelpaako sulle vain itseäsi tasokkaampi panomies?

109/190 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä välittäisi yhden moi-viestin jälkeenkään tavata. Sitä saisi sitten ravata tapaamassa aina vaan uutta naamaa harva se päivä ja se on tosi uuvuttavaa henkisesti. Ja kiusaannuttavaa.

Kuinka nopeasti te muut lähdette treffeille ja millä perusteella päätätte lähteä tapaamaan juuri sitä ihmistä?

Kerran Tinderissä eräs mies heti toisessa viestissään pyysi minua kövelytreffeille. Vastasin tähän, että mieluumin tutustun ensin vähän aikaa viestittelemällä. Tähän mies vastasi, että se ei hönelle käy, koska hänellä on aiempi huono kokemus, että hän on pitkään viestitellyt ja sitten kun on tavannut livenä, ei ole ollut mitään kemiaa, siksi hän haluaa tavata joko heti tai ei ollenkaan ja hän poisti matchin. Mutta vuoden kuluttua tämä mies lähetti minulle uuden tykkäyksen, ja tahallani painoin vastatykkäystä, jolloin meistä tuli match ja kirjoitin hönelle, että eikö hän muista, että me ollaan jo kerran matchatty ja hän itse sanoi, että hänelle ei kelpaa ensin tutustuminen viestittelyllö vaan hän haluaa tavata heti tai ei ollenkaan, niin nyt hän sanoikin, että kyllä hän voi viestitellä ensin jos minä niin haluan. Sitten kysyin häneltä, että kuinka monen naisen kanssa hän on viime kuukausien kanssa käynyt treffeillä, johon hän vastasi, että neljän naisen kanssa. Eli ei ilmeisesti kovin moni nainen ole suostunut tuohon, että heti ekassa viestissä sovitaan treffit. Muutoinhan hän olisi käynyt yhtenään treffeillä jos hän jokaista matchia olisi tavannut livenä heti.

110/190 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Tinderissä 1,5 vuotta ja käynyt treffeillä 20 eri miehen kanssa. Muutamaa heistä tapasin 1-2 kertaa ensitreffien jälkeen. Yhtä playerin tapasin ehkä 8 kertaa pelkän seksin merkeissä. Sitten tätä viimeisintä deitti nro. 20 tapasin yht 7 kertaa, mutta hän halusi etsiä naisen, joka tekisi hänelle lapsen, kun itse en siis lapsia halua. Näistä 20 deitistä n. 10 on antanut minulle pakit, ja itse olen antanut pakit vain kolmelle miehelle. Sitten muutama oli sellaisia, että kumpikaan ei halunnut jatkaa tutustumista.

Nykyään minulla on treffeille mennessä motto: pessimisti ei pety, optimisti putoaa korkealta.

Vierailija
111/190 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt noin 20 treffeillä. Kumppania ei ole löytynyt, sillä tykkääminen ei ole kertaakaan ollut molemminpuolista: ne joista minä pidin, eivät innostuneet minusta, ja ne jotka minusta innostuivat, eivät sytyttäneet minua.

112/190 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kommentteja ?

Vierailija
113/190 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2014 kesällä latasin ekan kerran Tinderin, ja olen tavannut sieltä yhteensä seitsemän ihmistä, joista yhdestä heistä tuli kaveri, ja kahden kanssa harrastin seksiä.

Lapsuudenkaverini päätti opinnot valmiiksi saatuaan, että nyt on aika löytää mies ja kävi Tinderin kautta reilu vuoden ajan joka viikko treffeillä, pettyi sata kertaa kun toisella ei kiinnostanutkaan tai hänellä itsellä ei kiinnostanutkaan, mutta sitten tärppäsi ja on nyt ollut jo kahdeksisen vuotta yhdessä sen miehen kanssa. Heistä näki heti, että ovat match made in heaven. 

Moni muukin kaverini on kyllä löytänyt kumppaninsa Tinderistä, mutta ei tuollaisella päättäväisyydellä kuin tuo yksi. 

Vierailija
114/190 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tärpännyt. Alle kymmenet kävin, myös jos lasketaan mukaan jatkotreffit, joita tuli yhden miehen kanssa useammat. Poistuin sovelluksesta muutaman kuukauden jälkeen enkä ole ajatellut mennä takaisin. Pisteet niille jotka jaksavat sitä paskaa kymmenien, jopa satojen treffien verran. Minusta ei siihen olisi.

Vierailija
115/190 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se vähän niin on, että kaikkia ei ole tarkoitettu tapaamaan sitä suurta rakkautta juuri nyt ja sen takia treffeillä voi käydä vaikka kuinka paljon löytämättä kumppania.

Eikä kaikkia ole todellakaan tarkoitettu tapaamaan sitä suurta rakkautta Tinderistä.

Vierailija
116/190 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tasin ensimmäisillä treffeilläni miehen, joka oli juuri eronnut ja ensimmäisillä treffeillään myös. Menimme naimisiin.

Vierailija
117/190 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kolmilla ja sitten vaan meni moti. En jaksa kuluttaa aikaa siihen hommaan. Olen mieluummin itsekseni, jollei joku kiva tyyppi sitten kävele tosielämässä vastaan.

Vierailija
118/190 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ollut n. 10, kaikki oli ei jatkoon. Sitten löytyi hyvä. Yhdessä nyt 1,5 vuotta N-39v

Vierailija
119/190 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas kerta toden sanoi. Nyt 3 vuotta yhdessä.

Vierailija
120/190 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 50 treffit ja suurimman osan kanssa seksiä. Löysin kuitenkin aivan muualta ensin seurustelukumppanin ja nykyisen puolisoni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme