Kuinka monilla Tinder-treffeillä kävit, ennenkuin tärppäsi?
Mä oon käynyt nyt parit treffit ja mieli on maassa jo nyt. Ensin suuret kuvitelmat ja sitten kun tavataan, niin tiedän heti, että ei tää toimi. Suunnitelmissa on poistaa koko Tinder-tili.
Kommentit (190)
1. Viestiteltiin pari kuukautta, tavattiin kahvilla, näyttelyssä ja kotonani. En halunnut jatkaa, koska en tuntenut kemiaa tai kiinnostusta.
2. Kahvitreffit. Kummallakaan ei kiinnostusta, vaikka toinen ihan kiva olikin.
3. Pari viikkoa viestejä. Treffit kahvilla, toisen kerran kahvilla, kävelyllä ja metsässä. Sitten toinen ilmoitti, ettei tahdo tavata, eikä se minuakaan surettanut.
4. Parin kuukauden viestittely. Vietimme päivän yhdessä, välimatka pitkä. Hän ilmoitti, että ei jatko kiinnosta. Surin asiaa.
5. Treffit melkein heti kävelylle. En halunnut tavata toista kertaa, ihan mukava mies.
Aikajänne reilu vuosi. Nyt tuntuu, ettei Tinder tarjoa enää kerään, jonka kanssa tahtoisin tutustua. Olen muutenkin varsin ronkeli tykkäilemään, mielestäni se säästää molemmilta vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Täysipäisen, normaalipainoisen, lapsettoman ja suomalaisen miehen löytäminen tuntuu mahdottomalta. Helsinki on pullollaan uussuomalaisia ja/tai törppöjä.
Sama haaste se on täällä 600 kilsan päässä, kun sitä toivoisi kohtaavansa samantyyppisen suomalaisen naisen. Mikä saa aikuisen ihmisen syömään itsensä niin tärviölle, että ylipainoa on enemmistöllä aikuisista vähintään se 15 kiloa, eikä normaalipainoisia näy missään?
En ole koskaan käynyt Tinder-treffeillä, sen sijaan vv. 1996-noin 2012 kävin joillakin kymmenillä treffeillä nettideiteissä tavattujen miesten kanssa. Aika nopeasti tapasin sen, jonka kanssa kehittyi puolentoista vuoden suhde, mutta hänen jälkeensä ei sitten enää jäänytkään haaviin kuin lyhyitä suhteita ja seksiä.
Useita vuosia olin kyllä tuossa välissäkin parisuhteessa ja pois nettideiteistä, mutta kyseistä miestä en niissä tavannutkaan.
Taisin 14-15 miehen kanssa käydä treffeillä ennenkuin nykyisen tapasin. Se oli menoa heti ekalta tapaamiselta.
Olisi kiva kuulla vähän enemmän miesten kokemuksia siitä kuinka tapasivat naisensa Tinderissä.
Tarkemmin ottaen olisin kiinnostunut siitä miten paljon miehet satsasivat Tinderin käyttöön ajallisesti ja rahallisesti. Olen aika varma että miehet useammin kuin naiset maksavat Tinderin käytöstä. Tinder kun antaa keinoja joiden avulla saa enemmän näkyvyyttä (supertykkäykset, boostit), ja pääsee jonon ohi. Kun useimmat naiset saa tykkäyksiä enemmän kuin jaksaa pyyhkäistä, niin silloin miehen kannattaa näkyä mahdollisimman aikaisin jotta olisi mitään mahdollisuuksia.
Miehet siis maksavat siitä että saavat naisten huomiota. Tinderin ilmaisversiolla tuskin on kovin hyviä saumoja tavata naisia. Enkä tiedä kuinka romanttiselta se kuulostaa kertoa deittikumppanille maksaneensa sovelluksen käytöstä että olisi mahdollisuus treffeille edes jonkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kuulla vähän enemmän miesten kokemuksia siitä kuinka tapasivat naisensa Tinderissä.
Tarkemmin ottaen olisin kiinnostunut siitä miten paljon miehet satsasivat Tinderin käyttöön ajallisesti ja rahallisesti. Olen aika varma että miehet useammin kuin naiset maksavat Tinderin käytöstä. Tinder kun antaa keinoja joiden avulla saa enemmän näkyvyyttä (supertykkäykset, boostit), ja pääsee jonon ohi. Kun useimmat naiset saa tykkäyksiä enemmän kuin jaksaa pyyhkäistä, niin silloin miehen kannattaa näkyä mahdollisimman aikaisin jotta olisi mitään mahdollisuuksia.
Miehet siis maksavat siitä että saavat naisten huomiota. Tinderin ilmaisversiolla tuskin on kovin hyviä saumoja tavata naisia. Enkä tiedä kuinka romanttiselta se kuulostaa kertoa deittikumppanille maksaneensa sovelluksen käytöstä että olisi mahdollisuus treffeille edes jonkun kanssa.
Minusta on ihmeellistä, että monet maksavat tinderistä eli naisten huomiosta mutta sitten treffeillä eivät usein halua tarjota naiselle :D kai ne kaikki rahat meni tinderiin
Käytin vuosi takaperin kolmea treffisivustoa yhtä aikaa.
- 3 tai neljä parin minuutin keskustelua ja ghostaus
- yhdet sovitut treffit jotka hän perui pari päivää ennen ja ghostasi
Ei taida minulla olla kauheasti mahista näillä markkinoilla.
Aidosti kiltin ja söpön miehen löytäminen on ihan liian vaikeaa :( Jos mies näyttää hyvältä, niin hänellä on todennäköisesti ollut treffejä vaikka kuinka monen naisen kanssa, joista suurin osa todennut ettei mies ole tarpeeksi empaattinen. Ja sitten kun lisäksi pitäisi vielä olla kemiaa, että juttelu luistaisi, niin kovin hankalaksi menee.
Olen itse kaunis nainen ja minulle kyllä kelpaisi minua lyhyempi, kalju, vähemmän älykäs mies :D
Kolmannella löytyi sopiva. Laitoin sen verran tiukat vaatimukset että turhan kyselijät jäi pois.
M52
Joka kerta on tarvittu vain yhden kanssa tapaaminen. Mutta ei tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä naisten treffimäärät on kyllä valtavia. Näppärä matemaatikko laskisi tuosta todennäköisyydet, mitkä ovat miehellä mahdollisuudet löytää yhtään mitään noista nettisovelluksista.
Aina, kun heteronainen löytää parisuhteen löytää mieskin sen suhteen.
Yleensä se on kuitenkin lähinnä tuolileikki, jossa naiset haluavat istua vain tietyille tuoleille, että vaikka olisi tuoli vapaana, niin odotetaan seuraavaa kierrosta, jolloin miellyttävämpi tuoli vapautuu. Eli aina sieltä miesporukasta jää ilman, ja se on täysin heidän päättämättömissään oleva asia, jota ei voi "oppia" tai "harjoitella" pois.
Tinderi ei tarkkoja lukuja sukupuolijakaumasta julkaise, mutta siitä tihkuneiden tietojen valossa siellä on 2-3 miestä yhtä naista kohden eli kun siellä syntyy parisuhde, niin sinne jää 1-2 miehelle parisuhde syntymättä.
Näin naisena kyselen, että miten te jaksatte viestitellä jonkun kanssa montakin kuukautta ennen kuin käytte edes kahvilla? Eikö siinä ole tosi suuri riski pettyä kun luo toisesta oletuksia jotka ei sitten livenä ehkä pidäkään paikkansa?
3 vuotta sinkkuna, yli 100 treffit takana ja myöhemmin mietittynä en kyllä sillon ollu ees valmis parisuhteeseen. Tammikuussa kun tapasin nykyiseni ajattelin vielä aluks, että tää jää varmaan samanlaiseks tapaukseks ku edellisetkin, ehkä ei enää nähdä, ehkä nähdään jonkun aikaa, ehkä meistä tulee kaverit tms. Mutta toisin kävi 😊 tällästä oon ettinyki.
Mun mielestä tinderille ei kannata asettaa liikaa paineita. Näkee vaan ihmisiä, jotka kiinnostaa ja menee tässä hetkessä miettimättä liian tarkoin tulevaisuutta. Tinderin kautta voi tutustua todella erilaisiin ihmisiin ja oppia jotain uutta ja ehkä sieltä huomaakin ihan uusia asioita, joita tulevalta suhteeltaan toivoo.
Tinderistä ei oo pakko etsiä sitä the onea tai tulevaa aviopuolisoa. Sieltä voi etsiä muuten vaan kiinnostavia ihmisiä, ystäviä sun muuta. Mulle jäi tinderistä käteen toi nykynen, monta oppiläksyä ja 1 todella hyvä ystävä ja 2 kaveria
Hei ja pieni vinkki edelliseltä deitteihin! Soitelkaa puhelimes ennen ku näätte, se karsii todella monet huonot deitit pois, koska fakta on että tinderissä on myös ihan ihme tapauksia
Jotain 7 vuotta sitä käytin ja ei jäänyt mitään käteen.
N26
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Tinderissä vuodesta 2015. Yksi noin puolen vuoden suhde, useita alle kahden kuukauden säheltämisiä, paljon kiusallisia kahveja. Monet miehet ovat Tinderissä niin autistisia ja ällöttäviä, että pettymysten määrä on suuri. Kerran tein sen virheen, että menin miehen luo päivällä kahville, ja mies työnsi minut sänkyyn ja pani ennen kuin olin edes kahvia ehtinyt juoda. Muistaakseni silloin näkyi joku edellisen päivän A-katsomon uusinta, jota olisin halunnut katsoa.
Ei saisi nauraa, mutta toi viimeinen lause huvitti. Oli varmaan tosi säväyttävä mies, kun ennemmin katsoo A-studion uusintaa. :D
Oon kokenut Tinderin hyvin ahdistavana jopa. Siinä odotukset perustuu niin omiin mielikuviin, joten melkoista arpapeliähän se on, että toinen sattuisikin olemaan sopiva. Ja kun olet mielikuvitellut toisesta ihanan ja päädytkin treffeille, joilta haluaisit paeta saman tien.. Ai kauhea. En ole enää Tinderissä enkä mene.
Ei ole koskaan ollut tarvetta käyttää Tinderiä tai muutakaan deittiappia.
Useampi vuosi tinderiä takana ja nollat treffit. Sellaista se alemman tason miehen elämä. Tosin näin 169cm kääpiönä niin enhän minä tinder naisten mukaan ole edes mies 😶
No ei ollut Tinderiä vielä 2000-luvun alussa, mutta silloin oli vieläkin nolommassa maineessa olleet tekstarichatit. :D Silloin ei edes kehdannut kellekään kertoa, että a) on käyttänyt sitä, b) on käynyt treffeillä sieltä löytyneiden tyyppien kanssa, saati c) olit löytänyt sieltä puolison. :D
Ehkä joku kaksi vuotta mulla meni ja reilu kymmenen - parisenkymmentä treffiä oli takana ennenkuin tärppäsi ja löytyi aviomieheni, jonka kanssa oltu yhdessä 19 vuotta nyt.
Miehelle olen usein vinoillut, mikä häntä olisikaan odottanut, jos olisi jatkanut, koska hänellä tärppäsi heti ekalla. :D