Kuinka monilla Tinder-treffeillä kävit, ennenkuin tärppäsi?
Mä oon käynyt nyt parit treffit ja mieli on maassa jo nyt. Ensin suuret kuvitelmat ja sitten kun tavataan, niin tiedän heti, että ei tää toimi. Suunnitelmissa on poistaa koko Tinder-tili.
Kommentit (190)
Tässä oma "statistiikkani":
Olin vähän päälle vuoden Tinderissä. Sen aikana kävin:
Kahdeksan eri miehen kanssa treffeillä.
Niistä viiden kanssa toisilla treffeillä.
Niistä neljän kanssa kolmansilla treffeillä.
Näistä tapailin yhtä parin viikon ajan, toista kuukauden ajan ja kolmannen kanssa ei mennyt kuin viikko, niin poistin Tinderin. Nyt viisi vuotta myöhemmin ollaan naimisissa ja ihanan lapsen vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä parhaat ihmissuhteet löytyy ihan livenä, eikä minkään kriteerien perusteella mistään Tinderistä, missä mainostetaan itseään. Sattumalta löytyy parhaat.
Ihan uteliaisuudesta, mistä sitä treffiseuraa löytää?
Veikkaan, että täjän tulee vakiovastaus lavatansseists, joita kuitenkaan kukaan alle 40-vuotias ei ole edes koskaan harrastanut.
Tippuri ja klamydia tuli heti ensimmäisellä mutta herpestä sai odottaa yli 30 Tinder-panoa ilman kumia. Sitten lopulta tärppäs.
Vierailija kirjoitti:
Noin 30 treffit takana, ei tärpännyt, kukaan ei kiinnostunut musta. Ei edes kaverina. Poistin tinderin. Veljeni tapasi yhden naisen ja ovat olleet nyt 2 v yhdessä. Sucks to be me.
Tsemppaa vähän tuon itsetuntosi kanssa, niin saattaa tärpätä! Nyt vaikutat aika Debbie Downerilta.
Ekoilla treffeillä aina löytynyt. Muutamalle on lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan ollut tarvetta tuollaisiin palveluihin.
Kiitos tästä niin informatiivisesta kommentista.
Vierailija kirjoitti:
Miten te löydätte kumppanin noin nopeasti? Itselläni varmaan noin sadat treffit takana (osa Tinderistä, osa muualta). Etsimäni korkeasti koulutettu, suht pitkä (koska olen itsekin), liikunnallinen, mukavaluonteinen ja omaan silmääni kivannäköinen mies, jolla on oma elämä suht tasapainossa, näyttää olevan yhtä vaikeasti löydettävissä kuin yksisarvinen.
Ja ei, en aio "laskea rimaa". Olen mielummin yksin kuin väkisin yritän olla jonkun kanssa, josta en pidä. Sitäkin on yritetty tyyliin "jospa se tästä lähtee kuitenkin". Ei se lähde.
Tuo on oikeasti hyvä ajattelutapa, että on mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa. Ja todella harvoin se "lähtee" jos ei heti alussa siltä tunnu. Itse esim. peruin treffejä miesten kanssa caikka samana päivänä, koska jos jo treffeille lähteminen tuntuu työläältä, en koe, et olisi järkeä kuluttaa kummankaan aikaa. Kyllä sitä silti sieltä lopulta hyvä mies löytyi, mutta sai kyllä koluta kauan. Ja rimani lähteä treffeille oli korkea, eli vaikista Tinderissä olevistä miehistä "kelpuutin" treffit vain kuuden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
1. Söin jätskiä ja sain kivan seuralaisen erääseen tilaisuuteen. Olemme fb-kaverit.
2. Käytiin syömässä, koska olin liian kiltti sanoakseni, että olen juuri nyt p.a. Ei kipinää.
3. Tavattiin muutaman kerran. Mentiin sänkyyn, jäi ainoaksi kerraksi. Meistä tuli ystävät, olemme mm. matkustaneet yhdessä.
4. Pari lasia viiniä, ei muuta.
5. Vuoden suhde.
6. Eristyksen aikaan eron jälkeen kirjoittelemalla tutustumista. Tapasimme lopulta ja pussailimme. Ei suhdetta.
7. Kahvit luonnon helmassa. Tapasimme toisenkin kerran, sovimme ettemme jatka.
8. Parit treffit. Kerroin että olen kiinnostunut, sain kauniit pakit.
9. Yhdessä ensimmäisistä treffeistä alkaen. Jatkuu.
Aikaväli n. 2,5 v. Olen niin onnellinen ettei tarvitse deittailla enää! Mutta kivoja ihmisiä tapasin.
Tää oli kiva! Millaisilla treffeillä te muut olette käyneet ja miten ne ovat päättyneet?
Aktiivisena olin ehkä n. 2 vuotta tinderissä. Kävin n. 30 treffit tinderin kautta (muiden alustojen kautta kävin muutamat treffit, kahden miehen kanssa tutustuin ravintolassa, jonka jälkeen kävin treffeillä heidän kanssa.) Löysin tinderistä miesystäväni, jonka kanssa tulee pian 4 vuotta täyteen. Mistään muualta en olisi häntä löytänyt, emme asu samalla paikkakunnalla.
Olen ollut 3 vuotta tinderissä. Treffejä on niin paljon etten saata enää edes muistaa ehkä jotain 30 miestä olen tavannut? Niistä viiden kanssa on ollut muutaman kuukauden tapailusuhde. Keskusteluja eri miesten kanssa varmaan jo satoja.
Sitä oikeaa ei ole löytynyt ja tuntuu siltä että tuskin löytyykään mutta ainakin olen yrittänyt.
N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä parhaat ihmissuhteet löytyy ihan livenä, eikä minkään kriteerien perusteella mistään Tinderistä, missä mainostetaan itseään. Sattumalta löytyy parhaat.
Ihan uteliaisuudesta, mistä sitä treffiseuraa löytää?
No ei kai enää mistään muualta kuin netistä. Naiset kun on monesti vannottaneet miehiä olemaan lähestymättä missään julkisilla paikoilla.
Ei tinderissä, vaan toisessa nettisovelletuksesss
Kävin yli 100 treffeillä
Miesystävä tuli vastaan juhlissa
Vierailija kirjoitti:
Miten te löydätte kumppanin noin nopeasti? Itselläni varmaan noin sadat treffit takana (osa Tinderistä, osa muualta). Etsimäni korkeasti koulutettu, suht pitkä (koska olen itsekin), liikunnallinen, mukavaluonteinen ja omaan silmääni kivannäköinen mies, jolla on oma elämä suht tasapainossa, näyttää olevan yhtä vaikeasti löydettävissä kuin yksisarvinen.
Ja ei, en aio "laskea rimaa". Olen mielummin yksin kuin väkisin yritän olla jonkun kanssa, josta en pidä. Sitäkin on yritetty tyyliin "jospa se tästä lähtee kuitenkin". Ei se lähde.
Niitä on harvassa, taisin napata viimeisen semmoisen. Korkeasti koulutetulle naiselle ei ole paljon vaihtoehtoja. Jos joutuisin vielä sinkkumarkkinoille, etsisin kumppania luultavasti koulutetusta naisesta. Valinnanvaraa olisi luultavasti paljon. Ja kyllä, minäkin treffailin monenlaisten miesten kanssa avoimin mielin, mutta ei vain oltu samalla aaltopituudella, jos oli kovin erilainen koulutustaso. Kyllähän ne muutkin kiinnostuksen kohteet eriävät silloin.
0. Löytyi baarista ihan perinteisesti, 2 kk jälkeen jouduin toteamaan ettei ole ihan niin eronnut kuin oli antanut ymmärtää...
1. Kauhutreffit kahvilassa. Tyyppi halusi kertoa miten voisin muuttaa elämäni hänen tasoonsa kelpaavaksi. Ei jatkoon, ghostasin.
2. Hurjan söpö mies, mutta ei mikään keskustelija. Ei jatkoon yhden kahvittelun jälkeen.
3. Ihana mies. Päädyttiin naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plää plää. Mistä ihmeestä tulee harha, että livenä tapaisi jotenkin eri ihmisiä kuin tinderissä?
On siinä se ero, että minä ainakin miehenä olen löytänyt live-elämästä ihan eri laadun naisia, kuin Tinderistä. Tinderissä ainakin miehenä joutuu laskemaan rimaa rajusti. Onneksi ei tarvitse enää olla siellä.
Sinkkuaika 9 kk. Sinä aikana kävin noin 37 eri naisen kanssa Tinder-treffeillä. Valtavasti hienoja muistoja, paljon kipinää, hyvää seksiä. Nyt avoliitossa ja 1 vuosi yhteistä elämää takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plää plää. Mistä ihmeestä tulee harha, että livenä tapaisi jotenkin eri ihmisiä kuin tinderissä?
Fakta: minua et löydä tinderistä. Minut voi tavata ainoastaan luomuna.
M
Yksillä itse asiassa. Sitä ennen testasin ton suomi24 treffejä ja siellä ei kyllä tärpännyt. Kävin kolmilla hmmm... ok... treffeillä eli ei-ihan-karseilla treffeillä ja aika monilla ihan karseilla treffeillä.
Tinderissä sitten tärppäsi heti ekoilla treffeillä. Tosin olin ihan äärimmäisen harkitseva siellä. Siellä suomi24:ssä oli ihan roskaa, älkää menkö sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin oman mieheni Tinderistä, mutta yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja ystäviä on sen verran paljon, että oltaisiin hyvin voitu kohdata toisemme muissakin merkeissä. Ei satuttu valitettavasti kohtaamaan muualla, mutta en näe, että suhteemme olisi sen takia mitenkään huonompi.
Tää on paras eli hankkii myös tosielämässä ison yhteisen kaveripiirin. Sitten kun suhde loppuu, voi aina kierrättää tuttujen kesken. Sitten lopulta syntyy kuin iso happy family, jossa kymmenet on tunteneet toisensa intiimistikin. Helppo jaella sitten vinkkejäkin.
Muista sitten tulla kirjoittamaan myös kohdat
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16
17.
18. jne.