Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iso kaluisten puolustuspuheenvuoro

Vierailija
06.08.2006 |

Miksi näissä minimuna-ketjuissa aina hoetaan mantraa " ei se koko, vaan miten sitä käyttää?" , joka aiheuttaa olettaman, ettei iso kaluinen osaa käyttää vehjettään? Ei seiso kunnolla, on liian raju, tulee liian aikaisin, ei osaa kielihommia. Tekeekö iso kalu omistajastaan jotenkin huonomman rakastajan, vai onko se äidillistä lohdutusta pieni-vehkeisille koska em. kommentteja kuitenkin näkee useammassakin ketjussa?

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että isokaluisin oli ollut myös muuten paras rakastaja. TODELLAKIN liittyy aiheeseen!

Vierailija
42/94 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nussinut palttiarallaa 10 eri emäntää, kukaan ei ole sanonut, että onpas se pieni tai muuta. Isoksi on sanottu joskus, mutta se on voinut olla kyl sitä hekumaakin, kuvittelua? Onko jossain direktiiveissä joku mittaristo, millä EU-asteikolla päästään pienimunaiseksi tms.?

Niin joo, ja mulla on kohtuuelvis autoki, se saattaa pienentää hieman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kalun koko on sen verran tärkeä asia, että se vaikuttaa parinvalintaani. Siihen minulla lienee täysi oikeus. Kalun koko ei kuitenkaan ole mikään yksi ja ainoa tärkeä tekijä, sitä tarkoitin tuolla muuten ihanammalla. Siis jos muuten kolahtaa upeasti yhteen, niin ei se suhde yhteen kyrpään kaadu. Miehellä on sen pituinen kuin on, aina sen kanssa toimeen tulee. Mutta vastaavasti täytyy olla myös niitä hyviä puolia, että tuon " miinuksen" saa kuitattua. Joten valehtelisin, jos väittäisin, ettei normivarustuksella saa pientä etulyöntiasemaa.. Mitään kusipäätä en silti todellakaan sietäisi, vaikka puntista löytyisi millainen halko.

Ja muuten: rintojen koko on asia, johon normaali nainen EI VOI vaikuttaa. Aivan älytöntä väittää, että rinta-implanttien asennus olisi helppoa ja turvallista -ei vaikka kuinka olisi " arkipäiväistä" . Tuollaisen asian takia terveytensä vaarantaa vain joku, jonka päässä on vikaa.

Jos tosiaan täytyy noita sivistyssanoja käyttää, niin voisi edes pitäytyä niissä, jotka ymmärtää. Kapasiteettihan tarkoittaa kykyä, siis toteat, että jokainen normaalilla ajattelukyvyllä ja kyvyllä varustettu ihminen blaablaa. Varsin viisas aloitus:)

Minähän en valehtele. Itse sen sijaan taidat valehdella ainakin itsellesi. Tällä palstalla esitetään naisille niin paljon vaatimuksia, että niitä ei täytä kukaan. Järkyttäviä luetteloita alkaen pitkästä kaulasta. Mutta auta armias, jos nainen sanoo mieluumin valitsevansa normaalikaluisen miehen. Sehän on vallan järkyttävää " ihmisen määrittelyä senttien perusteella" .

Normaalilla ajattelukyvyllä ja kapasiteetilla varustettu henkilö tajuaa, että on tosiaan kohtuutonta esittää vaatimuksia fyysisitä ominaisuuksista, joille toinen osapuoli ei voi mitään vaikka toinen kuinka vaatisi. Peniksen pituus ja paksuus on eräs tällainen fyysinen ominaisuus. Se on mikä on eikä muuksi muutu vaikka kuinka esität vaatimuksia.

Jos ei peniksen pituudella olekaan kaikille merkitystä, niin paksu pitää kuitenkin olla. Vaatimus tuokin. Sinä lisäät vaatimuksiin sen että pineimunaisen täytyisi olla " ihanampi" . Eli keskimittaisen tai pitkän peniksen omaavan ei tarvitse olla ihana - niinkö? Määrittelet ihmisen siis senttien perusteella, no naisen logiikkaa kai tuokin.

Älä viitsi valehdella että miehet täällä esittäisivät yllä mainitsemiasi vaatimuksia. Itse en ole sellaista havainnut. En ymmärrä mitä paino tähän liittyy. Tämähän on fysiologinen seikka johon kumpikin osapuoli, sekä mies että nainen, voi vaikuttaa jos haluaa. Lisäksi täällä on useammassakin puheenvuorossa naisen suulla todettu, että nainen voi jumpata alapäätään jos haluaa. Taaskin fysiologinen seikka johon on mahdollista vaikuttaa. Rintoja on mahdollista suhteellisen helposti suurentaa kirurgisesti. En sano, että näin pitäisi tehdä, mutta tämä on kuitenkin melko arkipäiväinen operaatio nykyään.

Naiset muuten itse täällä kyselevät että: " Mikälaiset on hyvät rinnat?" jne. Esimerkkejä on monia.

Itse en lähtisi arvioimaan naista, ja hylkäämään, jonkun ulkoisen seikan perusteella.

[/quote]

Vierailija
44/94 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minähän en valehtele. Itse sen sijaan taidat valehdella ainakin itsellesi. Tällä palstalla esitetään naisille niin paljon vaatimuksia, että niitä ei täytä kukaan. Järkyttäviä luetteloita alkaen pitkästä kaulasta. Mutta auta armias, jos nainen sanoo mieluumin valitsevansa normaalikaluisen miehen. Sehän on vallan järkyttävää " ihmisen määrittelyä senttien perusteella" .

Sinulla on todella huono itsetunto. Siksi et pysty ymmärtämään, mitä eroa on arvostella/esittää vaatimuksia naisen rinnoista tai miehen peniksestä. Harmi.

Siinä olet täysin oikeassa, että jokaisella on oikeus käyttää omia kriteereitään parinvalinnassa. Oli ne sitten senttejä tai muita lukuja.

Vielä kerran: Peniksen koko on sellainen asia, joka EI MUUTU ELÄMÄN AIKANA ja siihen EI VOI VAIKUTTAA. Se seuraa hautaan asti. Mikään muu fyysinen ominaisuus terveellä ihmisellä ei ole yhtä merkittävä seksin harrastamisessa ja seksuaalisuudessa.

Silti asiasta voi puhua, kunhan muistaa sen erityisen luonteen.

Lisäksi, olen sitä mieltä että kaikki yli 10cm kalut ovat siinä mielessä normaaleja, että on miehen/naisen vika jos sen kanssa ei pysty elämään. Mieheltä se vaatii itsetunnon kehittämistä, ja naiselta hienotunteisuutta.

terv. " Mediaani" 15/12cm :-)

Vierailija
45/94 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ns. yhden illan jutuista on päättynyt siihen, että hommasta ei ole tullut yhtikäs mitään. Sisään ei mene kuin puolet ja homma tuntuu kuulemma kuin synnyttäisi sisäänpäin.

Ja niiden, joiden kanssa on onnistunut, täytyy olla aivan äly varovainen.

Jumaliste et mä haluaisin normaalin vehkeen. Kuulemma paksumpi parempi kuin pitkä, joten pituudesta pois eniten ja hiukka paksuudesta.

Nykyisen vaimon kanssa homma sujuu just ja just. Itse en voi olla päällä olleskaan vaan muija hoitaa hommat, pääsee säätelemään parhaiten.

Jos jotain nyt alkoi naurattaa, että ei sillä koolla ole mitään tekemistä niin kokeiltaa seuraavaksi sitten hevosen kanssa. Kertokaa sitten onko koolla väliä. Nimittäin sillä on, liian iso ON liian iso.

Vierailija
46/94 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olet kyllä metsässä. Miehen peniksen kokoon voi vaikutta ihan samoin kuin naisen rintoihinkin. Eli on leikkauksia joissa sitä pidennetään. Tiedän että esim. Filippiineillä miehet teekee " leikkauksia" ihan itsekin, eli laittavat sellaisia " putkia" sinne penikseen jotta se kasvaa (voitte arvata kuinka paljon on tulehduksiakin). Saa sitä silikonia laitettua sinne peniksenkin varteen.

Vierailija
47/94 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tehdään esteettisen kirurgian toimenpiteitä n.6000 vuodessa. Näistä yli puolet on rintojen suurentamista tai muotoilua. Eli joka päivä noin KYMMENEN NAISTA LEIKKAUTTAA RINTANSA jotta olisi tyytyväisempi itseensä, tai muut olisivat tyytyväisempiä heihin.

Jos nyt hetken keskityt ajattelemaan, etkä vain puolustelisi itseäsi typeryyksillä:

Miehen penistä voi pidentää vaikka muovailuvahalla. Aivan kuten naisen rintoja Lego-palikoilla. Siitä ei ollut kyse, tajuatko?

Jos todella tiedät keinon, jolla miehen peniksen kokoon voi vaikuttaa samoin kuin naisen rintojen kokoon, kerro ihmeessä mistä saan lisätietoa. Tutkimuksen mukaan yli puolet länsimaisista miehistä olisi valmis pidentämään penistään. Eli jotain 0,5 miljardia asiakasta olisi sinulle valmiina.

Jos et tiedä keinoa, voi vain sanoa että ÄLÄ VALEHTELE!

Vierailija
48/94 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä peniksen kokoon voi jonkin verran vaikuttaa ainakin teoriassa. Siellähän on paisuvaislihas ja erektio saavutetaan sillä että lerssi täytyy verellä ja se paine sitten kovettaa kalun.

No, niinpä kaikki mikä parantaa verenkiertoa ja alavartalon lihaksia, luulisi myös paisuttavan kalua.

Mulla ainakin seisoo paremmin ja tuntuu isommalta nykyään kun urheilen säännöllisesti.

Enkä tosiaan ole mikään kikkelikirurgian ylilääkäri tai vittutieteen tohtori joten saa korjatakin jos olen väärässä.

Vierailija
49/94 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukas tässä valehtelee ja miksi?

http: //www. fastiron. fi/siittimen_suurentaminen. php?id=13

on linkki josta voit käydä katsomassa että on mahdollista. Tottakai naisten leikkaus on helpompi, sitä en ole väittänytkään. Mutta esim. Filippiineillä ei silikonileikkaukset naisten keskuudessa ole ollenkaan niin suurta kuin miesten eri menetelmät suurentaa (tai ainakin yrittää) penistään.

Itse olen sitä mieltä että oli sitten kyseessä minkä elimen suurentaminen kirurgisesti niin se on sama asia. Eli ei nainenkaan voi vaikuttaa rintojen kokoon ilman kirurgiaa ja silloin se on ihan sama asia kuin peniksen koko. Asiaan ei vaikuta se onko leikkaus helppo vai vaikea, kyse on kuitenkin oman vartalon muuttamisesta joksikin muuksi kuin mitä se on. Eli silloin tavallaan ei hyväksy itseään sellaisena kuin on vaan se oma kuva muuttuu. Että vaikka naiset ovatkin miehiä turhamaisempia ja tekevät leikkauksia miehiä enemmän (ihan kaikkia kirurgisia leikkauksia), niin se ei oikeuta miehiä arvostelemaan naisia sen enempää kuin naisia arvostelemaan miehiä.

Haluan vielä tuoda esiin, että minä en ole arvostelemassa pieniä peniksiä (miehellänikin on keskivertoa pienempi). Mutta kyllä se on verrattavissa naisten rintoihin ja niiden koon vertailuun. Että minulla ei ole oikeutta patistaa miestäni leikkaukseen suurentamaan penistä, muttei hänelläkään ole oikeutta huomautella minun rintojeni koosta.

Vierailija
50/94 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Internetistä, ja tosiaan peniksen kasvattamiseen on kehitetty viime aikoina kaikenlaista: Pillereitä, voiteita, jopa käteviä laastareita, ja näitä venytinlaitteita johon annoit linkin. Ja siellä luki että ne todella toimivat!

Itse ajattelin jättää ensi yöksi pölynimurin päälle ja kullin putken sisään. Vaimon tissejä ajattelin kasvattaa vetämällä niitä kuormaliinalla kohti sängynpäätyä.

Olkoon tämä viimeinen viestini tänne. En vaan pysty väittelemään henkilön kanssa joka ei vaivaudu hakemaan tietoa jos sitä ei itsellä ole. Et usko mitään vaikka pyytäisin kymmeneltä kirurgilta lausunnon. Ei pahalla.. Väittely oli tavallaan silti kivaa!

-mies75

Vierailija
51/94 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minulle kalun koko on sen verran tärkeä asia, että se vaikuttaa parinvalintaani. Siihen minulla lienee täysi oikeus. Kalun koko ei kuitenkaan ole mikään yksi ja ainoa tärkeä tekijä, sitä tarkoitin tuolla muuten ihanammalla. Siis jos muuten kolahtaa upeasti yhteen, niin ei se suhde yhteen kyrpään kaadu. Miehellä on sen pituinen kuin on, aina sen kanssa toimeen tulee. Mutta vastaavasti täytyy olla myös niitä hyviä puolia, että tuon " miinuksen" saa kuitattua.

Mitä hyviä puolia sinussa on jolla saat itsessäsi olevia " miinuksia" kuitattua pois?

Ja muuten: rintojen koko on asia, johon normaali nainen EI VOI vaikuttaa. Aivan älytöntä väittää, että rinta-implanttien asennus olisi helppoa ja turvallista -ei vaikka kuinka olisi " arkipäiväistä" . Tuollaisen asian takia terveytensä vaarantaa vain joku, jonka päässä on vikaa.

Voi vaikuttaa, kuten on jo todettu, mutta on eri asia pitääkö vaikuttaa. Se on jokaisen omasta turhamaisuudesta kiinni.

Minähän en valehtele. Itse sen sijaan taidat valehdella ainakin itsellesi. Tällä palstalla esitetään naisille niin paljon vaatimuksia, että niitä ei täytä kukaan. Järkyttäviä luetteloita alkaen pitkästä kaulasta.

Sanoisin edellenkin, että valehtelet. Missä ketjuissa tällä foorumilla miehet esittävät naisille vaatimuksia?

Mutta auta armias, jos nainen sanoo mieluumin valitsevansa normaalikaluisen miehen.

Siinähän valitset, ei siinä mitään. Elämä on valintoja, mutta pitää tiedostaa myös se että kaikkeen ei voi vaikuttaa vaikka kuinka kitiset.

T: ehkä pienimunainen, mutta ei kuitenkaan " muuten tavallista ihanampi" .

Vierailija
52/94 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta myös paljon plussaa. Esimerkiksi: olen keskiveroa älykkäämpi, sosiaalisempi ja karismaattisempi. Lisäksi olen lämminsydäminen ihminen ja erittäin hyvä äiti. Olen myös varsin kivan näköinen. Toivon että nämä korvaavat sen puutteen, että olen ilkeä ihminen, joka määrittelee ihmiset senteissä:) (Ts. arvostan kumppanissa myös kohtuullista peniksen kokoa)

Että mitä selittelyä? Normaalilla naisella ei todellakaan ole mahdollisuutta vaikuttaa rintojen kokoon sen enempää kuin mies voi vaikuttaa peniksen kokoon. Vai oletko oikeasti sitä mieltä, että se on hengenvaarallisen operaation arvoista? Ellet, älä väitä, että se on mahdollista. Nimittäin se on mahdollista vain ihmiselle, jolla henki ja terveys eivät ole merkityksellisiä..

Ja noista miesten vaatimuksista vielä. Täällä oli esim. ketju, jossa lueteltiin kaikkia niitä piirteitä, joita naisella pitää olla miehelle kelvatakseen. Esimerkkeinä solakka vyötärö, pitkä kaula, täyteläiset huulet jne. Että ei kun kaulaa venyttämään, sehän on mahdollista...

Vierailija
53/94 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

49 jatkaa

kukas tässä valehtelee ja miksi?

http: //www. fastiron. fi/siittimen_suurentaminen. php?id=13

on linkki josta voit käydä katsomassa että on mahdollista.

Olet aika uskomaton pakkaus, 49! Jotta mies pääsisi sinun " vaatimustasolle" pitäisi leikata jänne poikki jotta penis tulee 2-3 cm enemmän esiin. Penis ei siis pitene, mutta tulee tuon 2 - 3 cm enemmän esiin. Ja peniksen varteen pitäisi ruiskuttaa vaseliinia, ihan vain sen takia, että se on mahdollista. Huh huh!

Tuon peniksen " jänteen" katkaisun jälkeen penis muuten sojottaa ala viistoon erektiossa, mutta se kai ei sinua haittaa, vai onko siinä uusi valituksen kohde seuraavaksi?

Jos ei tuo 2 - 3 cm riitä, niin sitten pitäisi käyttää 10 kk tuota venytysvempelettä (humpuukia mun mielestä) 6 - 9 tuntia päivässä jotta päästään lähemmäksi vaatimustasoasi?

Venytysvempeleen Suomalaisten käyttäjien kommentteja:

-Suomalaisia käyttäjiä on ollut n. 120. <- hurja suksee

Seuraavassa on käyttäjien kommentteja:

- Yksi käyttäjistä on sanonut, että hoito on kiduttamista.

- Pelkän pehmusteen käyttöä silikonilenkin päällä en suosittele kenellekään, sillä siinä tunnin verran oltuaan se pureutuu terskan taakse ja jos sen irrottaa, se tekee viillon terskan taakse.

- En usko että näissä mitoissa (n. 17 cm) laitetta voi käyttää enää työympäristössä, eikä se enää oikein housuihin mahdu.

- Ihmettelen kyllä jos joku on pystynyt käyttämään laitetta ohjeiden mukaan, sillä 9 tuntia päivässä on pitkä aika.

- Ihmettelen kyllä miksi tähän yleensä ryhdyin, sillä tyttöystävä on tyytyväinen ollut aina. Ehkäpä tää on joku miesten juttu et pakko kokeilla.

Itse olen sitä mieltä että oli sitten kyseessä minkä elimen suurentaminen kirurgisesti niin se on sama asia. Eli ei nainenkaan voi vaikuttaa rintojen kokoon ilman kirurgiaa ja silloin se on ihan sama asia kuin peniksen koko.

Haluan vielä tuoda esiin, että minä en ole arvostelemassa pieniä peniksiä (miehellänikin on keskivertoa pienempi). Mutta kyllä se on verrattavissa naisten rintoihin ja niiden koon vertailuun.

Voi ziisus - onko rinnat ja penis sinusta toisiaan vastaavat elimet?

Mikä elin miehellä sitten sinun mielestäsi vastaa vaginaa, jos naisen rinnat vastaavat penistä?

Vertailet naisen rintoja ja miehen penistä toiminnallisesti toisiinsa ja olet sitä mieltä että niiden vertailu on yhteismitallista?

Mistä näitä naisia oikein löytyy?

T: AndroPenis (10 - 12 cm, tarttis vissiin tehä jotakin?)

Vierailija
54/94 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosiaan täytyy noita sivistyssanoja käyttää, niin voisi edes pitäytyä niissä, jotka ymmärtää. Kapasiteettihan tarkoittaa kykyä, siis toteat, että jokainen normaalilla ajattelukyvyllä ja kyvyllä varustettu ihminen blaablaa. Varsin viisas aloitus:)

Normaalilla ajattelukyvyllä ja kapasiteetilla varustettu henkilö tajuaa, että on tosiaan kohtuutonta esittää vaatimuksia fyysisitä ominaisuuksista, joille toinen osapuoli ei voi mitään vaikka toinen kuinka vaatisi. Peniksen pituus ja paksuus on eräs tällainen fyysinen ominaisuus. Se on mikä on eikä muuksi muutu vaikka kuinka esität vaatimuksia.

Jos ei peniksen pituudella olekaan kaikille merkitystä, niin paksu pitää kuitenkin olla. Vaatimus tuokin. Sinä lisäät vaatimuksiin sen että pineimunaisen täytyisi olla " ihanampi" . Eli keskimittaisen tai pitkän peniksen omaavan ei tarvitse olla ihana - niinkö? Määrittelet ihmisen siis senttien perusteella, no naisen logiikkaa kai tuokin.

Älä viitsi valehdella että miehet täällä esittäisivät yllä mainitsemiasi vaatimuksia. Itse en ole sellaista havainnut. En ymmärrä mitä paino tähän liittyy. Tämähän on fysiologinen seikka johon kumpikin osapuoli, sekä mies että nainen, voi vaikuttaa jos haluaa. Lisäksi täällä on useammassakin puheenvuorossa naisen suulla todettu, että nainen voi jumpata alapäätään jos haluaa. Taaskin fysiologinen seikka johon on mahdollista vaikuttaa. Rintoja on mahdollista suhteellisen helposti suurentaa kirurgisesti. En sano, että näin pitäisi tehdä, mutta tämä on kuitenkin melko arkipäiväinen operaatio nykyään.

Naiset muuten itse täällä kyselevät että: " Mikälaiset on hyvät rinnat?" jne. Esimerkkejä on monia.

Itse en lähtisi arvioimaan naista, ja hylkäämään, jonkun ulkoisen seikan perusteella.

[/quote]

[/quote]

Vierailija
55/94 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, muakin nauratti toi. Vois katsoa sanakirjaa ennen kun arvostelee muita.

Kapasiteetti = (engl. johd. " capacity" ) 1 Tilavuus, vetoisuus, (esim. fys.)

" Tietokoneeni kiintolevyn kyky on 120 GB" ;-)

Vierailija
56/94 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta myös paljon plussaa. Esimerkiksi: olen keskiveroa älykkäämpi, sosiaalisempi ja karismaattisempi. Lisäksi olen lämminsydäminen ihminen ja erittäin hyvä äiti. Olen myös varsin kivan näköinen. Toivon että nämä korvaavat sen puutteen, että olen ilkeä ihminen, joka määrittelee ihmiset senteissä:) (Ts. arvostan kumppanissa myös kohtuullista peniksen kokoa)

Hmmm...ei oikein vielä " miinukset" ja plussat ole tasapainossa. Vielä tarvittaisiin jotain (kovat vaatimukset nääs)...

Että mitä selittelyä? Normaalilla naisella ei todellakaan ole mahdollisuutta vaikuttaa rintojen kokoon sen enempää kuin mies voi vaikuttaa peniksen kokoon. Vai oletko oikeasti sitä mieltä, että se on hengenvaarallisen operaation arvoista?

Jos rintojen suurennus olisi hengenvaarallinen operaatio, niin eikö se olisi jo kielletty? Edelleen sanon, että en kehoita ketään tuohon operaatioon ryhtymään, mutta tuon operaation suosiosta päätellen sitä ei voida pitää vaarallisena.

Ja noista miesten vaatimuksista vielä. Täällä oli esim. ketju, jossa lueteltiin kaikkia niitä piirteitä, joita naisella pitää olla miehelle kelvatakseen. Esimerkkeinä solakka vyötärö, pitkä kaula, täyteläiset huulet jne. Että ei kun kaulaa venyttämään, sehän on mahdollista...

Aika laimea, ja varsin harmiton esimerkki.

Esimerkkejä naisten aloittamista " valitus" ketjoista:

* 5 työntöä

mitä naiset tekisitte jos miehenne olisi hyvä ja kunnollinen mutta seksi huonoimmasta päästä?

* NAISET

kun täällä niin kovin miehiltä kysytään mielipitettä naisyen rintojen koosta niin . ..

Millainen PENIS sinun mieleen!!

*Missä sitten menee se pienen munan ja ison munan raja?

Siis senteissä ja asennossa mitattuna? Vaikka eihän sillä merkitystä ole jos on itse tyytyväinen miehensä kalun kokoon.

Uteliaisuuttani vaan mietin,että onko olemassa jotain rajaa...siis pitkän ja lyhyen?

sanoisin että <14 cm pitkä on lyhyt ja <4 cm paksu on ohut.

*Perheessä vapaamatkustajana oleva mies jää ilman seksiä

Jos nainen saa kotioloissa kantaa vastuun kaikesta ja " vetää kivirekeä" perässään.

Jos mies asettuu yhdeksi lapseksi muiden huollettavien joukkoon ja kiukuttelee 2-vuotiaan rinnalla " äidin" huomiosta, lakkaa naista kuin naista ajan mittaan seksi kiinnostamasta. Ainakin oman miehen kanssa.

*Pieni kalu ?

Tälläkin palstalla käydään parhaillaan ja on jo aiemminkin käyty keskusteluja pienikaluisista miehistä. Mitä te naiset pidätte pienen mittana (noin suurinpiirtein) ?

Kaikki alle 12 cm erektiossa olevat pippelit on pieniä

Kerran olin miehen kanssa jonka munakarvat oli pidemmät kuin munansa.

Järkyttävää.

Osa " revitys" ketjista on jo poistunut " listalta" .

T: ehkä pienimunainen, mutta ei kuitenkaan " muuten tavallista ihanampi" .

Vierailija
57/94 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt en ymmarra. Eli missa olen vaittanyt etta kenenkaan miehen tulisi leikkauttaa penistaan? Olen siis todellakin sita vastaan, en koskaan antaisi mieheni menna ko leikkaukseen. Mutta ihan vastaavasti olisin vastaan sita etta tyttareni ilmoittaisi menevansa ottamaan silikonit. En vertaa penista rintoihin, vaan vertaan etta minulle on ihan sama mika kirurginen toimenpide tehdaan yhta turhasta asiasta. Rintojen leikkauksissakin on paljon komplikaatioita ja monella on mennyt elama pilalle leikkauksen jalkeen.

Etta ihan yhta paljon kuin koen seka rintojen silikonit turhiksi niin koen peniksen piedennyksen. Mutta mun pointti oli se etta kenenkaan ei pitaisi arvostella toisen ulkoisia olemuksia varsinkin kun kyse asiasta jonka on " luojalta" saanut. Mutta jos teidan pienimunaisten mielesta on ihan ok arvostella naisen rintoja, mutta teidan munan pituudesta ei saisi puhua, niin teilla on silloin jotain muutakin pienta kuin penis!

Vierailija
58/94 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi näissä minimuna-ketjuissa aina hoetaan mantraa " ei se koko, vaan miten sitä käyttää?" , joka aiheuttaa olettaman, ettei iso kaluinen osaa käyttää vehjettään? Ei seiso kunnolla, on liian raju, tulee liian aikaisin, ei osaa kielihommia. Tekeekö iso kalu omistajastaan jotenkin huonomman rakastajan, vai onko se äidillistä lohdutusta pieni-vehkeisille koska em. kommentteja kuitenkin näkee useammassakin ketjussa?

hauska seurata tätä perustamaani ketjua... tuntuu vaan, että tästä on tullut sukupuolien taisto. alkuperäinen idea oli puolustella meitä ison vehkeen omaavia. ei me kaikki olla avuttomia sängyssä...

Vierailija
59/94 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin operaatioihin voi kuolla. Eli silloin pitää harkita, millainen leikkaus on riskin arvoinen. Normaalinaiselle isommat rinnat eivät ole henkeä tärkeämpää. Lisäksi leikatut rinnat täytyy korjauttaa ja korjauttaa ja korjauttaa. Niihin saattaa tulla arpikudosta, joka tekee niistä rumat ja kovat. Rintojen tuntoherkkyys kärsii, jolloin nainen joutuu luopumaan merkittävästä osasta seksuaalista nautintoaan.

Väitätkö edelleen, että normaalipäiselle ihmiselle leikkaus vaihtoehto?

Vierailija
60/94 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en siihen rupea, on muutakin tekemistä. Ja minulle on herttisen yhdentekevää, etten täytä " vaatimuksiasi" plussien suhteen. Minulle riittä, että ne ovat kovaa valuuttaa IRL.